abonnement Unibet Coolblue
pi_46267030
Valentijnsdag, de ideale gelegenheid om je geliefde te "verrassen". Ik heb echter geen vriendin/geen een meid op het oog en daarnaats ben ik geen fan van valentijn.

Toch doe ik iets met valentijn namelijk, 500 valentijns smsjes sturen naar compleet willekeurige 06-nummers.

Ik heb 2 maanden de tijd om 2000 smsjes van mijn sms tegoed op te maken en op een normale manier gaat me dat natuurlijk nooit lukken. Daarom dus deze actie.

In de smsjes komt het volgende bericht te staan "Ik vind je lief, xxx Valentijn" Geen algehele liefdesverklaring dus maar een redelijk onschuldig iets.

Ik stuur deze 500 smsjes om van mijn smstegoed af te komen maar bovenal om mensen blij te maken, al is er maar 1 iemand die het sms'je ontvangt en denkt, wat leuk/lief, dat iemand mij aardig vind en aan mijn denkt dan maakt dat voor mij alle moeite goed.

Na het verzenden zullen er waarschijnlijk reacties terugkomen, alle reacties zijn onderaan deze post terug te vinden.

Update:
9:13 Tabel met 06nummer reeksen is gemaakt, smsen kan beginnen. Heb na lang overwegen toch maar besloten voor "Ik vind je lief, xxx Valentijn" te gaan.
9:24 Eerste 100 nummers ingevoerd, tot en met 06-29****** mobiele telefoon draait nu overuren met het verzenden van 100smsjes
9:30 terwijl mijn telefoon nog druk aan het verzend is gaat hij over.... zijn er zulke wanhopige mensen? heb niet opgenomen want ben bang dat dan het versturen niet meer goed gaat...
9:34 alle 100 zijn ze verzonden!
9:44 Ga nu beginnen met het invoeren van de volgende 100 nummers.
9:54 Door een foutje worden er nu 30 verzonden, ach niet zo'n groot probleem. Ben nu tot en met 06-36******
10:05 Ik verstuur ze nu per 50, dit gaat wat sneller. Ga straks beginnen bij 06-5*******. alle 06-4******* worden nu verzonden.
10:14 10 reacties, minstens 2 blije mensen, mijn dag is goed ga er nu 51 verzenden(eerst nog even invoeren), 50 naar 06-5**** nummers en eentje naar Ramon.
10:26 En er worden er 51 verzonden.
10:35 250 smsjes verzonden en 14 reacties!
10:46 15 reacties, waarvan 4 mensen met wie ik heb gesproken en alle 4 konden ze het waarderen, vonden ze het leuk, moesten ze lachen en wensten ze me een fijne dag
10:50 Er worden er weer 50 verzonden, nog maar 200 te gaan en dan zit ik alweer op de 500.
11:00 En de volgende 50 vliegen alweer mn telefoon uit. Alleen nog 06-8 06-9 en 06-0 nummers te gaan.
11:12 Het gaat snel zo, worden er alweer 50 verzonden, het totaal staat dan op 400 verzonden smsjes
11:28 Iets minder dan 2 uur nadat ik ben begonnen zijn er 400 verzonden en zijn er nu 50 onderweg. De volgende 50 worden verspreid over 06-1 tot en met 06-9.
12:07 Even alle verzonden berichten uit mn telefoon gehaald en zelfs nu ik alle nummers in reeksen had opgedeeld om te voorkomen dat 1 nummer meerdere keren een sms krijgt hebben een paar mensen 2 keer een smsje gehad, ach zullen die ook wel 2 keer zo blij zijn he
12:17 Begonnen aan weer 50 smsjes, dus nog paar minuten en ik zit op de 500 verzonden smsjes.
12:34 Missie geslaagd, 500 smsjes verzonden, nu al net over de 20 reacties, 4 blije mensen aan de telefoongehad, 1 beetje achterdochtig iemand. Toch verstuur ik er nog een aantal, blijft leuk
12:56 Ik verstuur er nu 30 en dat zijn voorlopig even de laatsten, misschien vanavond nog een aantal. De reacties blijf ik updaten zolang ze binnenkomen.
15:43 Nu.nl Voor een heeeeel klein beetje aan mij te danken.
18:49 Begonnen met de mensen die mij een sms hebben gestuurd terug te smsen om het uit te leggen,kan wel even duren, ga namelijk op elk smsje los reageren in plaats van ze allemaal hetzelfde te sturen.
19:30 Alle mensen die mij vandaag hadden gesmst hebben inmiddels een smsje terug met daarin een link naar dit topic, wie weet zat er toevallig iemand tussen die wel eens op FOK! komt.

Verder zal ik nu niet meer rondsms'en(alleen binnenkomende smsjes beantwoorden), de reacties die nu nog binnen komen worden hier braaf gepost, verder is het klaar en wat mij betreft zeker geslaagd, ik heb 10 erg blije en vrolijke mensen aan de telefoon gehad, een aantal leuke smsjes gekregen en verder vast nog wel een aantal mensen blijgemaakt

Iemand al gereageerd?
Jaja, en niet 1 of 2 mensen, al meer dan 40 reacties.
1. 9:29 De eerste persoon die belde, kon helaas niet opnemen omdat mn telefoon nog smsjes aan het versturen was.
2. 9:29 Het eerste smsje is binnen "Ik jou ook"
3. 9:33 Een tweede smsje "Ik vind jou vast ook heel lief als ik weet wie je bent?? x x ap"
4. 9:35 De persoon die smsde om 9:29 laat een milli-seconde mn telefoon rinkelen.
5. 9:40 JEUHJ!!! actie geslaagd, mn telefoon gaat over, onbekend nummer en ik neem vriendelijke op. Bleek een vriendelijke jongen te zijn die eerst verbaasd was dat ik een jongen was. Ik leg in het kort uit waarom ik het smsje stuurde. Hij vond het erg leuk, en zei dat het zijn dag weer goedmaakte, elkaar nog even een fijne dag gewenst en dat was het. Actie is dus nu al geslaagd want de eerste tevreden persoon is binnen.
6. 9:55 Heb helaas een anonieme beller moeten weigeren omdat mn telefoon nog druk aan het verzenden is.
7. 10:05 En alweer belt iemand tijdens het verzenden, dus kan ik helaas weer niet opnemen.
8. 10:05 Smsje, "Wie ben jij?"
9. 10:08 weer een beller maar mn telefoon was nog aan het verzenden.
10. 10:11 Weer een beller, weer onbekend en weer een aardige jongen die er ook om kon lachen.
11. 10:27 nummer 3 die me meteen terugbeld als hij de sms heeft ontvangen, helaas is dus alweer mn telefoon nog steeds aan het verzenden.
12. 10:31 De 3e persoon die ik aan de lijn heb, vroeg zich af wie dat nou was en kon er erg om lachen, wense mij ook een "happy valentine" toe. alweer minstens 3 blije mensen.
13. 10:32 Smsje, "wie ben jij dan"
14. 10:33 Smsje, "en wie is deze valentijn ?"
15. 10:42 Tot nu toe ben ik alleen maar gebeld door jongens maar ze zijn telkens hartstikke aardig en kunnen het altijd waarderen. Deze vroeg lachend of ik de volgende keer ook geld kon gaan rondsturen dat was bij hem ook altijd welkom. Hij kon er in ieder geval erg om lachen dus dat is dan nummer 4
16. 11:48 Hahaha, werd weer gebeld, die jongen kon er maar niets van geloven "500 smsjes? Ben je gek ofzow!" Op de achtergrond hoorde ik nog een keer "Ben je homo?" Hij klonk wel erg vrolijk en heb hem meteen maar even naar dit topic gestuurd. (Als je dit dus leest Hoi, en nee, ben geen homo)
17. 12:00 Smsje, "Wie is dit..?"
18. 12:14 Smsje, "Ha bedankt voor je lieve sms. Als je toch even je naam wilt geven, dan krijg je waarschijnlijk ook iets liefs terug onbekende valentijn gr ine"
19. 12:29 De eerste vrouw die me belt, en meteen enorm achterdochtig. Dacht volgens mij dat het om een of ander telefoon marketing iets ging en was bang spam te krijgen dus durfde ook niet naar fok.nl te gaan.... Gellukig klonk ze verder wel vrolijk en bleef ze vriendelijk, maar de boodschap heeft ze niet helemaal begrepen.
20. 12:31 Smsje, "Oh valentijn wat heerlijk...Kusje terug.Ben wel nieuwsgierig wie je bent..."
21. 12:31 Smsje, "Wie ben jij?"
22. 12:35 De zesde beller, anoniem gebeld, ik zeg mn naam en er word opgehangen...
23. 12:37 Smsje, "Wat fijn! Wie ben jij?? X"
24. 12:37 Smsje, "Ik wil graag weten wie je bent........"
25. 12:38 We hebben een beller, helaas klikte ik hem/haar per ongeluk weg.
26. 12:39 Weer een beller, en weer iemand die direct weer ophing. (Volgens mij heeft heel Nederland middagpauze, in een keer weer een lading smsjes/telefoontjes,)
27. 12:42 De tweede vrouw die belt, hartstikke aardig, vond het erg grappig, dus weer een blij iemand aan de telefoon gehad, dat is dan bij deze nummer 5 die ik aan de telefoon heb gehad en het echt kan waarderen
28. 12:49 meerdere telefoontjes gehad ondertussen dat mensen bellen en dan zeggen dat ze verkeerd verbonden zijn, bij de eerste keer dacht ik, kan gebeuren bij de tweede keer ging ik twijfelen en net belde er alweer iemand die zei verkeerd verbonden te zijn
29. 13:00 Een ietwat ouderer vrouw belde, dacht toen ze de sms kreeg dat hij vast voor een ander was bedoeld, toen ik uitlegde dat ik het naar willekeurige nummers had gestuurd vroeg ze nog hoe ik aan haar nummer was gekomen, toen dus nog maar een keer duidelijk gemaakt dat het "at random" was ingetikt. Uiteindelijk moest ook zij erom lachen, dus weer een blij iemand, de teller staat op 6 mensen en ik kan niets anders dan tevreden zijn.
30. 13:05 Smsje, "Wie ben jij dan ?"
31. 13:13 Beller: Weer een vrouw/meid, vond het wel grappig en was maar blij dat ze geen geheime aanbidder heeft omdat ze al een vriend heeft. Kon het ook waarderen, vond het ook leuk dus de zevende
32. 14:24 Weer iemand die belde en direct ophing.
33. 14:46 Smsje, "Ik vind jou misschien ook wel lief, als ik weet wie je bent. Valentijn2"
34. 14:54 Waarschijnlijk het korste telefoongesprek, meisje belde, ik nam op had net 1 zin verteld en toen riep ze hard doei! en hing ze op...
35. 15:10 Alweer iemand die verkeerd verbonden was, de 4de vandaag dat kan toch geen toeval meer zijn.
36. 15:11 Jongen belde me, erg vriendelijk vond het een leuk idee en wenste me nog een fijne valentijnsdag. Dat is dan de 8ste die het kon waarderen
37. 15:54 De zoveelste die direct ophangt... waarom bel je dan?
38. 16:13 Waarschijnlijk het beste telefoontje van vandaag iemand die hartstikke blij was met het smsje, ze moest lachen en zei dat het smsje haar hele dag goedmaakte Nummer 9 dus die blij is met de sms.
39. 16:18 Smsje, "Dank je voor je SMS maar wie ben jij?"
40. 16:35 Een man die belde, eerst uitgelegd hoe het nou zat met dat smsje, en lachend zei hij dat hij het jammer vond, hij hoopte op een leuke meid maar helaas. Vond het verder erg leuk moest ook erg lachen 10 blije mensen dus alweer.
41. 16:37 Smsje, "Wie ben jij?"
42. 16:37 Er belde weer iemand, en ja hoor direct opgehangen.
43. 16:52 Meisje belt op, "Met wie!?" Ik zeg mn naam nog maar een keer en begin uit te leggen over het hoe en wat. Ze onderbreekt me: "Beetje dom dat ik in een keer zo'n smsje krijg he!, nou aju!" En dat was het... ik reken deze maar bij de mensen die het niet helemaal door hadden.
44. 17:01 Nummer 5 van vandaag die zegt verkeerd verbonden te zijn, toch nog wel een opvallend vaak gebruikte smoes om maar geen gesprek te hoeven beginnen.
45. 17:32 Weer iemand die direct ophing en dat net nu ik behoefte heb aan een goed gesprek
46. 17:59 Smsje, "BEDANKT VOOR JE LIEVE SMS-JE, MAAR IK KEN JE NIET. PER ABUIS NAAR 'T VERKEERDE ADRES GESTUURD? GR. DENISE"
47. 18:15 Smsje, "Dat vind mijn vrouw ook, waarschijnlijk heb je een verkeerd nr."
48. 19:44 Smsje als reactie op mijn uitleg-smsje "Waarschijnlijk kun je geen sms meer zien, maar wil je even laten weten dat ik blij ben met je actie heel leuk en origineel heb t net gelezen ga zo door!"
49. 19:55 Weer een beller die meteen weer ophing.
50. 20:38 De 6de beller vandaag die verkeerd verbonden was, bij deze meteen de slechtste smoes die ik de hele dag heb gehoord.

Resultaat:
In totaal heb ik tot nu toe 530 smsjes verstuurd, ik kreeg 16 smsjes terug, 22 mensen lieten mn telefoon een milliseconde rinkelen, hingen direct op of snapten het niet helemaal en 10 mensen vonden het leuk, konden het waarderen en moesten lachen!

In totaal dus zeker 10 mensen blij gemaakt met een enkel smsje


[ Bericht 4% gewijzigd door Niek. op 14-02-2007 21:34:11 ]
pi_46267153
hoe durf je, mensen bedriegen waar niemand om geeft door te doen alsof iemand om hun geeft
pi_46267219
Wat leuk . Tvp .
pi_46267259
ik houd van je is misschien voor veel mensen net een brug te ver.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_46267279
Leuk idee
pi_46267366
Hopelijk stuur je ook wat naar wat getrouwde mannen/vrouwen , de partners kunnen dat vast waarderen Wel belachelijk veel smsjes heb je trouwens
Zo niet.. dan toch!
pi_46267377
tvp
pi_46267418
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef Pune het volgende:
ik houd van je is misschien voor veel mensen net een brug te ver.
Ja, zit daar zelf ook nog wel over te twijfelen... Zou ook kunnen doen "Ik vind je lief, xxx Valentijn"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:57:40 #9
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46267444
Ja ik wil er geen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_46269029
Ik weet niet of dat bij jou kan, maar bij mijn Nokia zit een programma'tje waarmee je dus kunt SMS'en vanaf je computer via bleutooth.

Dat werkt natuurlijk 20 keer handiger als een klein prut toetsenbordje van je mobiel.
pi_46269262
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik weet niet of dat bij jou kan, maar bij mijn Nokia zit een programma'tje waarmee je dus kunt SMS'en vanaf je computer via bleutooth.

Dat werkt natuurlijk 20 keer handiger als een klein prut toetsenbordje van je mobiel.
Ik kan op mn mobiel 1 bericht typen en dan achter elkaar nummers invoeren waar die ene sms heen moet, dus 1 keer de sms tikken en dan 500 verschillende 06-nummers
pi_46269572
Best een leuk idee maar stel dat ik toevallig een smsje van je ontvang, dan ga ik misschien stiekem zitten hopen op iemand die ik ken en dan ben jij het maar.
Trouwens, wie weet hoeveel smsjes te terugkrijgt.
pi_46270619
Bedenk wel dat je plan gaat backfiren!
Al die 500 ontvangers zullen willen weten wie je bent, dus je krijgt 500 smsjes of telefoontjes terug!

Maar top idee, al zou ik "ik hou van je" achterwwege laten.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_46270916
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:03 schreef GizartFRL het volgende:
Bedenk wel dat je plan gaat backfiren!
Al die 500 ontvangers zullen willen weten wie je bent, dus je krijgt 500 smsjes of telefoontjes terug!

Maar top idee, al zou ik "ik hou van je" achterwwege laten.
In plaats van ik hou van je komt er ik vind je lief, zelfde boodschap wat luchtiger gebracht.

Verwacht inderdaad wel wat reacties terug, lijkt me juist ook wel leuk, al is dat zeker niet de reden dat ik het doe.
pi_46270975
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef vencodark het volgende:
Best een leuk idee maar stel dat ik toevallig een smsje van je ontvang, dan ga ik misschien stiekem zitten hopen op iemand die ik ken en dan ben jij het maar.
Trouwens, wie weet hoeveel smsjes te terugkrijgt.
Je weet dat je er eentje van mij hebt als je het volgende bericht ontvangt:

Ik vind je lief, xxx Valentijn

Dat word het bericht wat ik ga rondsturen, al zou het wel puur toeval zijn als je er eentje zou ontvangen
  Donald Duck held dinsdag 13 februari 2007 @ 20:12:35 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46271060
stuur iets naar die knakker die z'n nummer op youtube zette, als experiment wie hem allemaal zou gaan bellen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46271248
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
stuur iets naar die knakker die z'n nummer op youtube zette, als experiment wie hem allemaal zou gaan bellen
Zal zorgen dat hij morgen ook een sms krijgt
pi_46272914
Ik heb er ook nog veel over, rond de 350, eind maart verlopen ze.

Alleen wil ik niet dat mensen mij dat terugbellen enzo, moet ik weer een nieuwe kaartje aanschaffen.
  Forum Admin dinsdag 13 februari 2007 @ 23:13:16 #19
58651 crew  murp
murp
pi_46280795
hee, wat een leuk idee!
pi_46281307
Ik vind je leuk of ik houd van je komt nog op hetzelfde neer...

Is: Ik denk aan je niet een beter idee? Puur omdat denken aan iemand ook een mooi gevoel meegeeft, maar toch iets minder echte inhoud heeft?
All management is Strategic Management.
  Redactie Games dinsdag 13 februari 2007 @ 23:25:19 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46281351
Goed, weet ik weer dat ik geen geheime aanbidster heb..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:27:33 #22
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_46281450
*Wacht op sms*
Dunkelheit
pi_46281961
Maar TS...

Ga je dan willekeurig 500 nummers invoeren? Zal een groot deel niet eens van bestaan, toch?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46282197
oh wat grappig dit moet ik volgen...tvp dus
pi_46282388
500 is veel werk hoor

tvp
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')