abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169537103
Some things should be simple; even an end has a start
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 18:05:33 #77
32436 crew  belsen
Geef angst en haat een stem
pi_169540514
quote:
Ja, vrij herkenbaar, maar ik vind dat hij de band wel erg spaart. De bassist was goed, maar met name de keyboardspeelster en de violiste zaten er vaak naast en/of hadden een beroerd geluid. Een nummer werd twee keer ingezet, maar doordat de drummer iets fout deed, toch maar overgeslagen. Verder werd er enorm overlegd op het podium over het hoe en wat. De band was dus ook maar matig voorbereid.

Het geluid was niet open, erg geknepen, wat de nummers niet ten goede kwam. De downtemponummers klonken zo wel heel knullig, terwijl de uptemponummers vooral lullig klonken.

Doherty speelde niets van The Libertines en weinig van Babyshambles, op zich terecht, want dit is een sologig, maar ook wel weer jammer. Terecht staat in de recensie dat het pas bij Fuck forever, maar vooral bij Killimanjaro, echt loskwam. Mensen snakten naar de echte rocknummers.

Dit was mijn tweede Doherty soloconcert. Jaren terug zag ik Babyshambles op de Beschaving nu écht solo, maar dit kan niet opwegen tegen de talloze keren dat ik Barât 'solo' gezien met The Libertines (toen zonder Doherty), Dirty Pretty Things, The Jackals en echt solo. Die man heeft zijn zaakjes duidelijk beter voor elkaar.
belsen.net (muziek en meer)
Kusjes van Tanja.
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Wie kent die heks nog?
pi_169541234
Ik ben dit keer niet geweest, dus kan niet oordelen.
Maar dat te laat opkomen is al vreselijk irritant, moet meestal gewoon de volgende dag werken :P
Some things should be simple; even an end has a start
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')