abonnement Unibet Coolblue
pi_47210440
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuke foto ikbenblij. ik denk dat je toch nog iets met de kleuren kan doen om em wat interessanter te maken. Als je het niet eens bent, dan negeer je mijn input natuurlijk

[afbeelding]

IR foto met mijn omgebouwde D100
+ Heel mooie plaat, gaaf effect door de IR, het schuine maakt het apart en verrassend. Sjieke plaat
- Als ik er langer naar kijk is het schuine toch wel heel schuin, maar eigenlijk is dat muggenzifterij. Ik vind het gewoon een mooie foto.

Ik krijg niet genoeg van de lente:

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:50:26 #277
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_47213451
Elefes
+ Mooi! Mooie kleuren, lekker scherp. Schaduwen van de grasjes zijn mooi in de bloem!
- Hmm, misschien had ik er aan de linnkerkant iets meer afgecropped, maar da's persoonlijke smaak.

We hadden weer vuurwerk.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!fotograaf dinsdag 13 maart 2007 @ 22:38:32 #278
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_47247086
ElizabethR
+ lekkere kleurtjes
- Zon iets te centraal (naar mijn mening), mist iets aan scherpte.

Leven en dood...



en 'ja, het was bar mistig...'
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:54:28 #279
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_47248000
CompuMess

++ het leven en dood , compo en goed gezien.
- Links onderin ligt iets wat meteen mijn aandacht trok toen ik naar benede scrolde, het mistige vind ik juist wel leuk.

  FOK!fotograaf dinsdag 13 maart 2007 @ 22:57:05 #280
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_47248137
Da's een dooie dakpan...
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:20:10 #281
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_47249110
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vind 'm prachtig de ruis stoort mij niet, er zit echt een super mooie sfeer in de foto vind ik.
[..]
dankjewel, misschien ga ik hem wel op canvas laten afdrukken...ik vind m wel wijs gelukt ook
pi_47310384
- heel klein beetje aan de donkere kant, maarja wat wil je met zo'n korte sluitertijd
+ mooi gecropt, mooie timing, mooi belicht


Net ff op t dak gestaan. Leverde wat leuke plaatjes op, wel bewerkt (contrast)



in Amersfoort

[ Bericht 46% gewijzigd door dane op 15-03-2007 20:29:19 ]
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:29:03 #283
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_47311199
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef dane het volgende:
Net ff op t dak gestaan. Leverde wat leuke plaatjes op, wel bewerkt (contrast)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

in Amersfoort
Joh, lees voor de grap de openingspost eens.
pi_47311583
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef dane het volgende:
Net ff op t dak gestaan. Leverde wat leuke plaatjes op, wel bewerkt (contrast)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

in Amersfoort
Mooie foto's, maar vooral omdat je er direct de lange jan uit herkend. Horen niet in dit topic thuis, maar in Amersfoort III -> Meeting zaterdag in Long John!

Of je moet er 2 weghalen, en even commentaar geven op voorgaande foto's. Meteen de vraag aan de gene die na jou foto's post, commentaar te geven op de foto's voor die van jou ..
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:08:01 #285
140050 ableton
stereotyped invader
pi_47314704
+ lekker silhouet
- erg aan de saturation geschroefd?

Ow lieve mist! 580 pixels!!! God, ga is wat aan die lay-out doen. Volgens mij draait de gemiddelde Fokker wel op 1024.
arthur bostrom : held voor het leven!
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:11:33 #286
79550 Ymke
your ghost
pi_47314807
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef ableton het volgende:
+ lekker silhouet
- erg aan de saturation geschroefd?

Ow lieve mist! 580 pixels!!! God, ga is wat aan die lay-out doen. Volgens mij draait de gemiddelde Fokker wel op 1024.
[afbeelding]
Spreekt me wel aan deze
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:26:52 #287
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_47315417
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:11 schreef Ymke het volgende:

[..]

Spreekt me wel aan deze
Mij ook! Ik vind hem prachtig!!

Trouwens, jouw sig ook Ymke. Pink FLoyd
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:37:27 #288
79550 Ymke
your ghost
pi_47315814
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mij ook! Ik vind hem prachtig!!

Trouwens, jouw sig ook Ymke. Pink FLoyd
Mooi nummer he?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_47316729
+ Super mooi lekker misterieus
- Kan ik niet zo 1 2 3 verzinnen (misschien iets te donker?) maar dat maakt het wel mooi misterieus...

De Foto:


Had even niks te doen, dus ik dacht laat ik eens een foto van mijzelf maken. En dan meteen wat dingen uittesten qua belichting met flitser en 1 huis tuin en keukenlamp.

Daarnaast gebruik gemaakt van een nieuwe achtergrond. Hoop dat jullie hem leuk vinden!

Verwacht er niet al te veel van. Het is puur om te kijken wat jullie van zo een foto vinden het is nogal moeilijk om van je zelf foto's te maken. En je zelf op de foto te accepteren!
Toon gedeeltelijke omschrijving

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Canon*
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:30:18 #290
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_47330343
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef Casemodders het volgende:
+ Super mooi lekker misterieus
- Kan ik niet zo 1 2 3 verzinnen (misschien iets te donker?) maar dat maakt het wel mooi misterieus...

De Foto:
[[url=http://gallery.zoom.nl/public_images/17698/468/ONI6Zi.jpg]afbeelding][/url]

Had even niks te doen, dus ik dacht laat ik eens een foto van mijzelf maken. En dan meteen wat dingen uittesten qua belichting met flitser en 1 huis tuin en keukenlamp.

Daarnaast gebruik gemaakt van een nieuwe achtergrond. Hoop dat jullie hem leuk vinden!

Verwacht er niet al te veel van. Het is puur om te kijken wat jullie van zo een foto vinden het is nogal moeilijk om van je zelf foto's te maken. En je zelf op de foto te accepteren!
Toon gedeeltelijke omschrijving

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik vind het contrast (oudbollige) bloemetjes met de opdruk van het t-shirt erg leuk. Maar komt het door de belichting of door de bewerking dat je zo'n glad haast cartoonachtig snoetje hebt? Dat vind ik wel een beetje zonde. Voor een vrouw/meisje kan het wel mooi zijn, maar je lijkt zo net een jongetje van 12, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik vind de gezichtsuitdrukking wel weer grappig
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_47330716
Moet zelf zeggen is niet heel erg veel aan veranderd... of ik ben daar te makkelijk in... en dan lijkt het voor mij wijnig maar voor anderen veel.

Hier is het orgineel te vinden. (RAW naar jpg omzetting)
- Het orgineel -

Tip hoe ik beter en meer structuur krijg? hoor ik graag!
Canon*
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:57:27 #292
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47331291
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef Casemodders het volgende:
Moet zelf zeggen is niet heel erg veel aan veranderd... of ik ben daar te makkelijk in... en dan lijkt het voor mij wijnig maar voor anderen veel.

Hier is het orgineel te vinden. (RAW naar jpg omzetting)
- Het orgineel -

Tip hoe ik beter en meer structuur krijg? hoor ik graag!
Probeer een andere belichting, dus meer van één kant, zodat je automatisch meer slagschaduw creëert en dus meer contrast. Dit zorgt voor meer power in je foto en maakt het ook levendiger en minder geplastificeerd. Probeer ook eens een macrolens want die geven meer detail weer (tenzij detail niet is waar je naar streeft).
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:00:14 #293
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_47331415
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef Casemodders het volgende:
Moet zelf zeggen is niet heel erg veel aan veranderd... of ik ben daar te makkelijk in... en dan lijkt het voor mij wijnig maar voor anderen veel.

Hier is het orgineel te vinden. (RAW naar jpg omzetting)
- Het orgineel -

Tip hoe ik beter en meer structuur krijg? hoor ik graag!
Ik ben niet echt een kei in flitstechnieken, maar ik denk dat ie hier wat te sterk stond, er zijn helemaal geen schaduwen meer, dus ook geen structuur meer.

degenen met meer flitservaring kunnen me natuurlijk altijd terecht wijzen als ik fout zit
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:08 #294
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47334715
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef Casemodders het volgende:
+ Super mooi lekker misterieus
- Kan ik niet zo 1 2 3 verzinnen (misschien iets te donker?) maar dat maakt het wel mooi misterieus...

De Foto:
[[url=http://gallery.zoom.nl/public_images/17698/468/ONI6Zi.jpg]afbeelding][/url]

Had even niks te doen, dus ik dacht laat ik eens een foto van mijzelf maken. En dan meteen wat dingen uittesten qua belichting met flitser en 1 huis tuin en keukenlamp.

Daarnaast gebruik gemaakt van een nieuwe achtergrond. Hoop dat jullie hem leuk vinden!

Verwacht er niet al te veel van. Het is puur om te kijken wat jullie van zo een foto vinden het is nogal moeilijk om van je zelf foto's te maken. En je zelf op de foto te accepteren!
Toon gedeeltelijke omschrijving

Ben benieuwd naar jullie reacties!
je lijkt op christiaaan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_47335273
Op Christiaaan? wie?... Het zegt me niks...
Canon*
pi_47337275
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef Casemodders het volgende:
+ Super mooi lekker misterieus
- Kan ik niet zo 1 2 3 verzinnen (misschien iets te donker?) maar dat maakt het wel mooi misterieus...

De Foto:
[[url=http://gallery.zoom.nl/public_images/17698/468/ONI6Zi.jpg]afbeelding][/url]

Had even niks te doen, dus ik dacht laat ik eens een foto van mijzelf maken. En dan meteen wat dingen uittesten qua belichting met flitser en 1 huis tuin en keukenlamp.

Daarnaast gebruik gemaakt van een nieuwe achtergrond. Hoop dat jullie hem leuk vinden!

Verwacht er niet al te veel van. Het is puur om te kijken wat jullie van zo een foto vinden het is nogal moeilijk om van je zelf foto's te maken. En je zelf op de foto te accepteren!
Toon gedeeltelijke omschrijving

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik ben niet zo van de portretten maar zal het toch weer proberen,

+Toning, geen extreme (onnatuurlijke) kleuren, redelijk zacht. Compositie simpel maar niks mis mee
- Je bent mij te bleek. In combinatie met je samengeknepen oogjes geeft dat niet echt een mooi beeld.

Ik zit zelf even met deze foto. Hij is praktisch onbewerkt en ik weet niet precies wat ik er mee moet.

  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:56:30 #297
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_47337821
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef Karp het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de portretten maar zal het toch weer proberen,

+Toning, geen extreme (onnatuurlijke) kleuren, redelijk zacht. Compositie simpel maar niks mis mee
- Je bent mij te bleek. In combinatie met je samengeknepen oogjes geeft dat niet echt een mooi beeld.

Ik zit zelf even met deze foto. Hij is praktisch onbewerkt en ik weet niet precies wat ik er mee moet.

[afbeelding]
Er zit nauwelijks kleur in maar wel veel diepte. Die diepte zou je kunnen benadrukken door er een HDR van te maken als je hem in raw hebt. Misschien dat je dan ook meer tekening in de lucht krijgt.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:24:35 #298
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_47344935
@ Karp, ja jammer dat er bijna geen kleur in de foto zit...ik betwijfel of je het met de HDR truc kunt opschroeven, maar kunt t zeker proberen...
Elke dag als ik in de bus zit kom ik fazanten tegen, dus ik dacht nu fiets ik ff die 3min terug om hem op de plaat vast te leggen...geen superfoto, maar als ik m niet post ben ik voor niks gaan fietsen :-)
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:46:49 #299
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_47345671
ik weet dat je er maar 1 mag posten eigenlijk...maar...deze had ik al gepost, alleen even bewerkt, en vroeg me af of jullie deze versie beter vinden of niet...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:27:37 #300
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_47347165
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef sgoldie het volgende:
ik weet dat je er maar 1 mag posten eigenlijk...maar...deze had ik al gepost, alleen even bewerkt, en vroeg me af of jullie deze versie beter vinden of niet...
[afbeelding]
Ik vind die andere mooier
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')