abonnement Unibet Coolblue
pi_46430612
Vond het een leuk feestje! Bij sommige platen toch weer lekker hard los gegaan! Miika draaide erg lekker, Perry was zoals verwacht top (Mighty Ducks op Perry snelheid , afsluiten met What's The Point ), Jonas euuh tsja, gewoon leuk , Nic Chagall was ook lekker (Analog Feel ) alleen Menno viel zwaar tegen. Een paar leuke plaatjes maar voor de rest was het té eentonig, alsof de buurjongen van JoC en Sean Tyas stond te draaien . Wel weer een pluim voor zijn technische kunsten!
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:09 schreef L-S-M het volgende:
* L-S-M is bij Intuition vanavond

na lange tijd eindelijk weer eens een avondje trancen
Jij was wel de laaste die ik daar verwachte
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk feest.. maareh, Menno de Jong... - op 2 nummers na - wat een grafherrie .

Dan ga je maar klompendansen. Ook leuk .
Ja er zijn weer wat mooie moves voorbij gekomen inclusief een hele nieuwe, de trombone
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 18 februari 2007 @ 16:46:50 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_46430699
Wat ik op PF postte


[Beat] Zo... Back home na een nachtje Poema . Ik ben beter gewend van Intuition maar misschien leg ik de lat wat hoog .

Miika, opende geweldig! Goeie sound, lekker deep en dat moet wel als Perry nog achter de decks moet kruipen na je

Perry, heel erg sterk! Als je toch voor zo'n publiek stug Mistress Barabara - K10 draait ben je gewoon de koning . Hij pakte goed alle randen van andere stijlen mee om een toffe set neer te zetten.

Jonas, goed bezig! Lekker die afwisseling er in houden en de juiste eigen platen draaien. Ik blijf Jonas 1 van de betere trance DJ's vinden :yes:

Nic, onverwacht vet zeg! Ging niet door waar Jonas gebleven was maar bouwde weer prima op

Menno, slechtste set die ik van hem gehoord heb. Wat een ellende. Zielloze platen, deed me erg denken aan JoC. Zeer vlak en bitter slecht. Mixtechnisch kan je er niks over zeggen, extreem zuiver en ontzettend lekker!

Ik trok het met menno achter de decks niet langer dan 40min, toen ben ik weggegaan .

Zeker geen slecht feest maar het publiek wilde niet echt deze avond
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_46430873
Probeer je altijd Hyves-smileys te gebruiken als je brak bent?
  zondag 18 februari 2007 @ 17:04:37 #79
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_46431275
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef jackson het volgende:
Wat ik op PF postte
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
Probeer je altijd Hyves-smileys te gebruiken als je brak bent?
Lees je altijd zo slecht als je brak bent
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_46431756
Oh, hoi, doei .

Ontopic:
Emjae - Hold me Down , goeie tune!
pi_46434674
De tering, het was me wel weer een vet feestje. Miika opende erg vet met een erg diepe sound, waar Perry vervolgens lekker op doorbouwde. Jonas vond ik wat tegenvallen, maar dat kan ook komen door m'n moeheid. . Nic Chagall was voor mij de verrassing van de avond. Zoals jackson inderdaad al opmerkte gewoon stug het tempo een stuk naar beneden halen en lekker je eigen ding doen! Heerlijk!

En ja, Menno...wat zal ik ervan zeggen. Mixtechnisch weer bijna perfect (vol erop!), maar wat een grafplaten. Net of John o'Callahan stond te draaien met een Menno pak aan. Had toen ik sliep nog nachtmerries over een Menno die met een smerige grijns op z'n smoelwerk kazen stond te smelten. .

Al met al heb ik me prima vermaakt, ondanks dat ik toch wel erg moe was. Miika, Perry en Nick waren de helden van de avond.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_46434900
Wat draaide Menno dan ?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:28:15 #83
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_46437167
Gisteren ook naar de Poema geweest maar vond het echt een feestje van niks. Enige hoogtepunt wat Perry die bij vlagen leuk draaide maar voor de rest vond ik het niks. Allemaal van die net niet plaatjes, allemaal zo standaard en saai.

Was ook nog niet eerder in de Poema geweest en dit was denk ik ook gelijk de laatste. Slecht geluid, geen sfeer en vooral het aanwezige publiek was niks.

Misschien ben ik wel te veel verwend met clubs als Godskitchen, Air One of gewoon de Panama
pi_46438894
Die openingsplaat van Menno was toch wel de shit hoor.
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
pi_46438933
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren ook naar de Poema geweest maar vond het echt een feestje van niks. Enige hoogtepunt wat Perry die bij vlagen leuk draaide maar voor de rest vond ik het niks. Allemaal van die net niet plaatjes, allemaal zo standaard en saai.

Was ook nog niet eerder in de Poema geweest en dit was denk ik ook gelijk de laatste. Slecht geluid, geen sfeer en vooral het aanwezige publiek was niks.

Misschien ben ik wel te veel verwend met clubs als Godskitchen, Air One of gewoon de Panama
Poema is bruut man. Geluid is prima, publiek was lekker enthousiast juist.
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
pi_46438965
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef L-S-M het volgende:
Die openingsplaat van Menno was toch wel de shit hoor.
Mja, Alibi - Eternity. .

Zei jij trouwens 'heej Marco' tegen me terwijl ik met pils in de hand rondzeulde. Ik had namelijk geen idee wie degene was die dat tegen mij zei en heb maar gewoon 'hoi' terug geroepen. Ik was immers op een missie; bier bezorgen bij dorstige knapen. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_46439345
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:10 schreef m-kay het volgende:

[..]

Mja, Alibi - Eternity. .

Zei jij trouwens 'heej Marco' tegen me terwijl ik met pils in de hand rondzeulde. Ik had namelijk geen idee wie degene was die dat tegen mij zei en heb maar gewoon 'hoi' terug geroepen. Ik was immers op een missie; bier bezorgen bij dorstige knapen. .
Dat was ik niet. Ik weet sowieso niet wie jij bent

edit: fotoboek is verhelderend, nu weet ik wie je bent
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
pi_46439773
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef L-S-M het volgende:

[..]

Dat was ik niet. Ik weet sowieso niet wie jij bent

edit: fotoboek is verhelderend, nu weet ik wie je bent
Ojee.

Ben benieuwd wie er dan wel 'hoi' naar me riep. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 18 februari 2007 @ 23:32:05 #89
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_46444377
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef L-S-M het volgende:
Die openingsplaat van Menno was toch wel de shit hoor.
Tof je even gesproken te hebben trouwens
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:29 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ojee.

Ben benieuwd wie er dan wel 'hoi' naar me riep. .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_46446955
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:10 schreef m-kay het volgende:

[..]

Mja, Alibi - Eternity. .
Hmm hij heeft wel smaak
pi_46453568
Mooi, heb de DVD van Armin
  maandag 19 februari 2007 @ 12:59:39 #92
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_46454726
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi, heb de DVD van Armin
Ik ook..... Ben benieuwd opzich
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 19 februari 2007 @ 14:06:29 #93
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_46456519
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:08 schreef m-kay het volgende:
maar wat een grafplaten. Net of John o'Callahan stond te draaien met een Menno pak aan. Had toen ik sliep nog nachtmerries over een Menno die met een smerige grijns op z'n smoelwerk kazen stond te smelten. .
godzijdank droom ik dat nooit!
grafplaten vind ik een overdreven benaming, maar er had wel meer afwisseling in zn set mogen zitten ja... was erg blij toen ie die mash-up (?) van playmo en as the rush comes draaide...dat was wel ff errrrug geyl!
Heb ook t idee dat Menno de nummers wat minde rlang moet door laten gaan, soms heb je een hoogtepunt na een tijdje wel gehad...op naar de volgende dan!

heb overigens van Perry nog t meest genoten!
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
Slecht geluid, geen sfeer en vooral het aanwezige publiek was niks.
Weet je zeker dat je in de Poema was?
Goed geluid, goede sfeer en bijna alleen maar gezellige, aardige mensen int publiek... misschien was je zelf in een slecht humeur?
Intuition feestjes zijn juist zo lekker intiem, kleinschalig en open..dat vind ik er zo goed aan. Zoiets moet je ook niet gaan vergelijken met Godskitchen...
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_46458531
quote:
Een werknemer van een kaasfabriek is vanmorgen overleden nadat hij werd bedolven onder kratten waarin voor duizenden kilo's aan kaas zat. Het drama vond plaats in de fabriek DOC aan De Stroom in Hoogeveen. Volgens een woordvoerder van de politie was de man op slag dood. Het is onbekend hoe het drama heeft kunnen gebeuren.
Randy, hij was ok
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 19 februari 2007 @ 15:38:59 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_46459294
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:06 schreef DreamAway het volgende:
Intuition feestjes zijn juist zo lekker intiem, kleinschalig en open..dat vind ik er zo goed aan. Zoiets moet je ook niet gaan vergelijken met Godskitchen...
Je moet wel vergelijken om te kunnen beoordelen of je het leuk vond of niet , dat doet iedereen natuurlijk! Ik vergelijk het ook met vorige week, toen was er een minimal/techhouse/techno avond in de Poema. Lijkt me logisch
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:06 schreef DreamAway het volgende:
grafplaten vind ik een overdreven benaming, maar er had wel meer afwisseling in zn set mogen zitten ja...
Ik vond het bijzonder weinig te maken hebben met mijn opvatting van trance. Noem het slecht of grafplaten, wat maakt het uit. Klonk gewoon nergens naar, laten we eerlijk wezen. Doet niks af aan Menno zelf die natuurlijk top bezig is met zijn carriere
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 19 februari 2007 @ 16:31:05 #96
105311 Xantra
Cinematographer
pi_46460837
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Black-Hole het volgende:

Misschien ben ik wel te veel verwend met clubs als Godskitchen, Air One of gewoon de Panama
R.E.S.P.E.C.T.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_46462431
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

Randy, hij was ok
Wat een mooi einde. RIP Randy "Kaasboertje" Katana!
pi_46462807
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:06 schreef DreamAway het volgende:
was erg blij toen ie die mash-up (?) van playmo en as the rush comes draaide...dat was wel ff errrrug geyl!
neee dat was schandalig kut.

sommige platen moet je gewoon niet aankomen.
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.
pi_46462960
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef L-S-M het volgende:

[..]

neee dat was schandalig kut.

sommige platen moet je gewoon niet aankomen.
Agreed.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 19 februari 2007 @ 17:41:05 #100
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_46463005
Cerf, Mitiska & Jaren - Light the skies (Retrobyte's classic electrobounce remix)

Wat een lieve plaat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')