abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_46263346
Die tip van het sluiten van het korset met behulp van deurkrukken ga ik ook eens proberen.
Voelt het niet wat strakker aan als je gaat zitten?
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:39:05 #27
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_46264684
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:43 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een bijkomend 'voordeel' je kan maar weinig eten en drinken als je hem aanhebt! Je ademhaling is ook beperkt dus fietsen is ook niet aan te raden en het scheelt toch wel een kledingmaat als je hem goed strak trekt en je krijgt een mooi decollete! bij een overbust dan, ik heb al een hoop complimentjes gehad
Het gevoel van vrijheid als je hem uittrekt na een tijdje is ook erg lekker
Ik heb een onderbust, want met mijn ik-doe-hard-mijn-best-maar-meer-dan-A-zal-het-nooit-worden-boezem is een overbust een beetje een (dure) vlag op een modderschuit

Voordeel is wel dat ademen toch nog wel kan, min of meer want alleen mn onderste ribben krijgen een subtiel duwtje
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef Salsanadia het volgende:
Die tip van het sluiten van het korset met behulp van deurkrukken ga ik ook eens proberen.
Voelt het niet wat strakker aan als je gaat zitten?
..Uh.... Dat was toch het hele idee ervan, dat 't strak zat?

Die deurkruk is gewoon vervanging voor degene die je normaal insnoert, dus hoe strak je 'm doet is nog steeds aan jezelf.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_46359154
Dan is het inderdaad wat minder mooi ja, mijn korset was overigens niet zo duur 120 euro als ik me goed herinner.
Zitten is ook niet heel makkelijk, eigenlijk is niets makkelijk als je hem aanhebt
pi_46365270
heeft ie behalve de rijgveters nog een andere sluiting?
mijn corset hebben ze in de winkel helemaal strak getrokken en nou kan ik hem gewoon aandoen door de haak-oog sluiting vooraan.
kost iets gepriegel maar hij zit dan nog steeds super mooi en strak
pi_46366221
Ja hij heeft ook een voorsluiting met zo'n soort oog haak systeem (niet helemaal haken maar dat idee) maar als ik mijn korset strak getrokken heb krijg ik die echt met geen mogelijkheid uit op die manier, zelfs niet als ik héél erg mijn buik in hou!
pi_46376112
Merkwaardige tip die van de deurklink. Ik krijg mijn korset, dat toch vrij lang is prima aangesnoerd met mijn handen. Het knoopje leggen vergt nog het meeste oefenening. Nu moet ik zeggen dat ik lange dunne armen heb, dat helpt mischien. Overigens zou ik die deurklinkmethode niet zo snel gebruiken, lijkt me niet dat het erg goed is voor het korset zelf.

Wat tips uit eigen ervaring en die ik van andere korset draag(st)ers kreeg:
  • Niet de veters om je middel doen en voor je buikvast maken. Krijg je slijtsporen op de zijkant van eht korset van. (en het ziet er gewoon niet uit.
  • Als je het aantrekt, doe het dan eerst losjes een beetje aansnoeren, ga een kwartiertje wat anders doen. Dan kan je even wennen aan het korset en kan het even opwarmen naar lichaamstemperatuur. En trek de veters dan weer wat verder aan. Eventueel kan je het nog eens doen een kwartiertje later. Ik heb gemerkt dat het echt scheelt in draag comfort.
  • Doe het niet aan en uittrekken met de metalen voorsluiting zonder de veters los te maken. Als je dat al kan is het korset waarschijnlijk te ruim en het is een uiterst onprettig gevoel.
  • Mocht het nodig zijn om je korset naar de stomerij te brengen zorg dan dat je ze even verteld hoe en wat, ik heb verhalen gehoord dat ze de balijnen er soms uit halen.
  • pi_46456044
    in de gebruiksaanwijzing van mijn korset stond in ieder geval dat je hem alleen schoon mocht maken met een vochtige spons (lakleer).
      Vis een optie? dinsdag 20 februari 2007 @ 00:21:37 #33
    70532 loveli
    N
    pi_46478745
    Gaaf he? Met een beetje oefening lukt het best om zonder hulp je korset strak te krijgen.

    Handig om te weten: als er ooit iets in het verkeerde keelgat schiet terwijl je je korset aan hebt, mag je het niet meteen losmaken. Eerst vrij ademen en dan pas veters los. Dat om te voorkomen dat iets verder de verkeerde kant op schiet, omdat je opeens weer diep kunt inademen.
    crap in = crap out
      zaterdag 7 juli 2007 @ 23:59:09 #34
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_51247635
    Ik zoek een winkel waar ik een korset maat 48 kan kopen Ik weet dat ik ooit op n site was waar ze die maat hadden maar ik weet t nie meer
    Kan iemand me helpen?
    pi_51247692
    www.realmofdarkness.nl heeft ook grote maten.
      zondag 8 juli 2007 @ 00:17:15 #36
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_51248107
    Ik denk gewoon veel oefenen ja, oma iemand . (zoiets betekent je naam in het Bosnisch)
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
    pi_51253973
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Elvi het volgende:
    Ik zoek een winkel waar ik een korset maat 48 kan kopen Ik weet dat ik ooit op n site was waar ze die maat hadden maar ik weet t nie meer
    Kan iemand me helpen?
    Kijk eens daar: http://www.vollerscorset.co.uk/ Op het waterlooplein in amsterdam staat astrid met een kraampje. Die heeft ze ook, en het is goedkoper dan direct van de website bestellen.
      maandag 26 april 2010 @ 14:24:46 #38
    300111 Elynasedai
    Kissed by fire
    pi_80727480
    Die 2 keer per jaar dat ik m'n echte Vollers corset aandoen laat ik me door m'n vriend insnoeren

    Ik heb geen standaard maat maar het corset zit super. Het enige nadeel is dat als ik ga zitten mijn voorgevel zo'n beetje in m'n nek zit

    Maar ja, ik trek 'm ook aan om mee rond te paraderen, niet om er mee te zitten
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')