Hebben ze in Duitsland nog steeds die exportplaten of haal je 'm met een trailer? In Duitsland is de kilometeradminsitratie dacht ik wat minder "waterdicht" dan in NL!? Ik heb een paar jaar geleden een paar keer een auto gehaald in Duitsland, ging verder prima, ook een klein garantiegevalletje (dealer-garantie) liep verder prima.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef bluebit het volgende:
ik ga hem importeren. met name de kilometerstanden zijn interessant in duitsland.
klopt! het was ook een hele beslissing om te gaan importeren. Ik doe het echter via mijn normale dealer (waar mijn hele familie dus de volvo's koopt), en ik wil dat hij beslist welke volvo het wordt. Ik heb alleen aangegeven wat voor iets ik zoek.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
En die Duitser heeft een minder aantoonbare historie Zeg niet dat die NL auto perfect is, maar je weet zeker dat het echte KM's zijn en veel minder gedoe om em hier en op kenteken te krijgen
Weet niet precies hoe het in DL zit, maar een Engelse collega kost een 3 serie met stempels en boekjes en de hele mik mak om er later achter te komen dat dat allemaal fake was en die auto een ton meer had gelopen dan de boekjes e.d. aangaven.
Dat waren nog echte Volvo's. Met 750.000 km waren ze nog net ingereden. Bakstenen, gingen overal dwars doorheen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:28 schreef bluebit het volgende:
komende week hoop ik deze volvo de mijne te mogen noemen. Een jongensdroom vervult zich....vanuit mijn ouderlijk huis heb ik de volvo liefde meegekregen omdat mijn vader meerdere 240's,340's, 740's, 940's, 960's,
Jammer genoeg waren dat geen echte Volvo's meer. Ze konden alleen nog maar vergelijkbare km-standen aan als andere merken. En ze kreukten bij het minste al in elkaar.quote:v40's en v70's heeft gehad
mijn zusje rijdt een v50 en haar man een xc90......die liefde voor volvo's komt dus ergens vandaan!
zijn er hier nog volvo rijders en wat voor volvo rij je? Waarom volvo?
vooral de 240...als kind mocht ik eens keer de auto op contact zetten zodat mijn vader de lichten van de zojuist aangesloten aanhanger kon controleren. ik draaide uiteraard te ver waarna de volvo rustig in z'n 1 door de gesloten garagedeur reed waarna mijn vader de handrem wist aan te trekken....Volvo had helemaal niets...garagedeur was volledig losgetrokken, schade aan muren...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Dat waren nog echte Volvo's. Met 750.000 km waren ze nog net ingereden. Bakstenen, gingen overal dwars doorheen.
[..]
Jammer genoeg waren dat geen echte Volvo's meer. Ze konden alleen nog maar vergelijkbare km-standen aan als andere merken. En ze kreukten bij het minste al in elkaar.
Vaarwel Volvo ...
nope, heeft een automaat tegenwoordigquote:Op zondag 11 februari 2007 15:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben wel benieuwd of je pa z'n auto nog steeds in de versnelling zet. er is een topic dacht ik met een poll over het wel- of niet in z'n vrij zetten ...
mooi dat de auto geen schade had
Zo heb ik er eentje gehad, zalig die achterwielaandrijving en geen gewicht op de achteras ... vooral als het geregend hadquote:Op zondag 11 februari 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ooit koop ik een 340 met variomatic
Wat MaGNeT zegt. Die nieuwe Volvo's zijn lang zo stoer nietquote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind de nieuwe Volvo's niet meer het karakter en de uitstraling hebben van de oude vertrouwde bakstenen op wielen.
Doe mij maar een 240, 740 of 940.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |