Aangezien van alle grote competities er succesvolle Toto's worden georganiseerd is het ook tijd voor de Bundesliga Toto
De opzet is hetzelfde als bij De Serie A, Premier League en de Primera Division.
De eerste 18 deelnemers kiezen een club. Ze spelen dan tegen elkaar volgens het speelprogramma van de BUndesliga. Deze zal door mij worden bijgehouden.
Wat is de bedoelingIedereen voorspelt dan aan de hand van toto kruisjes (1=overwinning thuisploeg, 2 = overwinning gasten X = gelijkspel)
Er worden 2 klassementen bijgehouden. Die van de weekwinnaars (dus wie in een speelronde de meeste voorspellingen heeft) en een competitiestand.
Er zijn dus 18 teams beschikbaar. Natuurlijk zijn er meer deelnemers welkom, maar die spelen dan alleen mee voor de weekoverwinningen. Voor de competitie is dan helaas geen plaats meer.
Dit zijn de beschikbare teams (achter het team komt de naam van de user te staan die met die club mee gaat doen)
1. FC Nürnberg
Stevengerrard Alemannia Aachen
Arminia Bielefeld
BeschouwBayer Leverkusen
Bos81Bayern München
dndiekBor. Mönchengladbach
McyodoggBorussia Dortmund
EnGCatjuh Eintracht Frankfurt
methodmichEnergie Cottbus
ZjroentjeFC Schalke 04
AanvoerderFSV Mainz 05
VaduzHamburger SV
BoriszHannover 96
BVOHertha BSC
RayManiaVfB Stuttgart
VoreGVfL Bochum
Dos37VfL Wolfsburg
Chiel-Montagne Werder Bremen
The-Legend-KillerMeld je aan door hieronder een club te claimen.
Wanneer beginnen we:Als er 18 deelnemers zijn, vind ik het al goed om meteen te beginnen. Het wordt dan natuurlijk niet een hele competitie, waardoor het meer proef is dan echt.
Komen er ook banners zoals bij de andere toto's?Ik hoop het. Ik kan ze zelf niet maken, dus als iemand zich geroepen voelt, mag deze user banners gaan maken. Ruimte om het op het net te zetten, zal mezelf wel lukken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bos81 op 11-02-2007 15:15:57 ]