abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:18:49 #276
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_51244111
dat hangt ervan af of er een kopsterke spits bij kan komen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:26:56 #277
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51244437
Vaduz, wat ik bedoel is dat zowel Slot, Boukhari als Dissels het liefst op 10 spelen. Dissels is zover ik weet geen pure buitenspeler met krijt aan zijn schoenen. Voor een cllub als Sparta lijkt het mij wat overbodige luxe, zeker als bijv. de positie van rechtshalf en rechstbuiten maar dun bezaaid is met echte kwaliteit.

Aandewiel speelde bij Haarlem 4-3-3 en Blind is natuurlijk 1 en al 4-3-3 adept. Ook de zoektoch naar een linkshalf (geen winger) doet vermoeden dat het 4-3-3 gaat worden.
Persoonlijk hoop ik meer op 4-4-2.
pi_51246208
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik hoorde vanmiddag op de training bonthuis zeggen dat er nog 2 spelers zouden komen.
En ze hebben een lijstje van 5 namen daarvoor.

-boukhari
-nelissen
-den ouden
-krohn deli
-kluivert.
dan het liefst krohn-dehli, hij voegt wel wat toe ipv meer van hetzelfde. gewoon 'n pure middenvelder, niet de zoveelste "ik wil op 10"-speler.

edit: op boukhari na, natuurlijk, die is al binnen
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:16:57 #279
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_51246368
mooie aankoop voor Sparta

denk dat nelisse of kluivert wel goed zou zijn voor Sparta als aanvaller
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 8 juli 2007 @ 15:22:39 #280
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51260761
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Stpan het volgende:
Vaduz, wat ik bedoel is dat zowel Slot, Boukhari als Dissels het liefst op 10 spelen. Dissels is zover ik weet geen pure buitenspeler met krijt aan zijn schoenen. Voor een cllub als Sparta lijkt het mij wat overbodige luxe, zeker als bijv. de positie van rechtshalf en rechstbuiten maar dun bezaaid is met echte kwaliteit.

Aandewiel speelde bij Haarlem 4-3-3 en Blind is natuurlijk 1 en al 4-3-3 adept. Ook de zoektoch naar een linkshalf (geen winger) doet vermoeden dat het 4-3-3 gaat worden.
Persoonlijk hoop ik meer op 4-4-2.
Zijn wel luxeproblemen op zich. Boukhari linkshalf kan ook, maar is wat aanvallend met Slot centraal. Dan moet Glazenwasser in zijn eentje de defensieve balans bewaken.

Rechtsbuiten heb je nu toch in feite alleen Jeffrey Vlug?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 juli 2007 @ 22:48:17 #281
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_51273902
hopenlijk gaan we meer van DIT soort hoogstandjes zien.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 8 juli 2007 @ 23:12:35 #282
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51274909
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
hopenlijk gaan we meer van DIT soort hoogstandjes zien.
En dat niet tegen de minste, Vogel van PSV destijds.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 9 juli 2007 @ 15:55:11 #283
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_51293910


zal me een feest worden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 9 juli 2007 @ 15:57:21 #284
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51293989
De ouderwetsche Hollandsche slagzin is ook gelijk overboord gegooid.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:58:41 #285
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_51294034
ja 120 jaar voetbal zal wel niet klinken
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_51307808
Rekenen kunnen ze iig goed op Het Kasteel
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:56:08 #287
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51359277
Blind wil nog een spits erbij. Passages VI:
quote:
Het kostte Blind nogal wat overredingskracht de geldschieters ervan te overtuigen dat de komst van de Marokkaanse international een buitenkansje was. Sparta´s technisch directeur wist de sponsors over te halen met een voetbaltechnisch verhaal over de ambities van de club en de rol van Boukhari. Blind had de aanvaller al weken op het oog en was volledig op de hoogte van diens situatie bij Nantes. Boukhari stond bij de Franse club nog drie jaar onder contract, maar mocht tegen elk acceptabel bod vertrekken. “En op dat moment moet je je slag slaan”, aldus Blind. “De transfersom is binnen proporties gebleven en we hebben geen onverantwoorde uitgaven gedaan”.
(…)
Boukhari beseft dat hij na zijn verblijf bij AZ en een half jaartje Nantes een stap terugdoet. “AZ speelt mee om de titel en dat zal Sparta natuurlijk niet doen”, zegt hij. “Wat de kwaliteiten van de spelersgroep betreft is het dus wat minder, maar er zijn ook genoeg voordelen voor mij. Als ik mijn niveau haal, zal ik iedere week spelen en dat is voor mij het belangrijkste. Ik ben een liefhebber, wil altijd voetballen. Daarnaast zag ik het gewoon niet zitten terug te gaan naar Nantes. Mijn familie en ik wilden graag terug naar Nederland. Als je dan de kans krijgt om te tekenen bij Sparta, de club waar het allemaal is begonnen, moet je daar niet te lang over twijfelen. Het verhaal van Blind sprak me erg aan. Ik was vereerd toen hij belde. Ik hoop met de club een stap vooruit te kunnen zetten. Toen ik vertrok, heb ik gezegd dat ik ooit zou terugkeren. Dat moment is nu gekomen. Sparta heeft altijd een speciaal plaatsje in mijn hart gehouden en dat zal zo blijven. Ik heb het gevoel dat ik ben thuisgekomen.”
(..)
“Sparta moet groeien”, zegt Blind. “Maar wel stap voor stap en niet met grote sprongen. We hebben ons aardig versterkt, zonder al teveel te zijn kwijtgeraakt aan transfersommen. Daar zijn we zeer tevreden over. We zoeken nog naar een spits, maar nemen onze tijd. Wij kiezen altijd voor kwaliteit, dus het kan even duren voordat we onze man gevonden hebben.”
(…)
Boukhari en Slot kunnen met hun extra ervaring jonge spelers helpen. Dat heeft ook een rol gespeeld bij hun komst. "We hebben uiteraard gekeken naar kwaliteiten, dat aspect komt op de eerste plaats, maar ook karakter en leeftijd zijn zaken die tellen", aldus de Blind.

Ook Sparta-trainer Gert Aandewiel ziet wat dat betreft een belangrijke rol voor Boukhari. “Als je met hem aan tafel zit, merk je al dat hij dat zelf ook graag wil. Hij praat over het voetbal in de trant van dat je er veel voor moet laten om iets te kunnen bereiken. Daarmee kan hij een voorbeeld zijn voor de jonge spelers. Nourdin heeft al het een en ander bereikt in zijn carrière. Daarnaast zocht we voor de positie op het middenveld gewoon een goede linkspoot. Als je dan Boukhari kunt krijgen, moet je niet klagen.
(..)
Boukhari: “Sparta ziet in mij een speler die wat extra´s toevoegt, ook als het gaat om het begeleiden van jonge spelers. Ik kan me daar goed in vinden, ik hoop dat ik de talenten wat kan meegeven.”

Boukhari heeft in zijn contract bij Sparta een gelimiteerde transfersom laten opnemen. Als hij zich sportief kan verbeteren (en deze club betaalt de transfersom, red.), dan zal de club hem niet veel in de weg kunnen leggen. “Ik wil gewoon lekker voetballen en een goed seizoen draaien”, aldus Boukhari. "Wat daarna komt, zie ik dan wel weer. Ik ben nu weer terug in mijn stad en ook nog eens bij de club die voor mij heel speciaal is. Kortom, ik ben op dit moment een heel gelukkig mens."
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:26:35 #288
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_51419740
Een extra spits is geen overbodige luxe.
Maar jongens zoals nelissen hoeven van niet te komen.
ik hoop dat Danny nog iets uit zijn hoed weet te toveren.

Wellicht kan die zijn licht eens opsteken bij nando rafael ( die kent hij nog uit zijn ajax tijd als jeugdtrainer) en zit stof te vangen bij BM Gladbach op de bank.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:58:16 #289
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51422994
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef Beschouw het volgende:
Gaat Jason Oost nou wel of niet weg?
RTV Rijnmond meldt deze donderdagavond lrond 22:00 uur dat Oost en Sparta weer onderhandelen. Danny Blind zou al enkele gesprekken gevoerd hebben met de zaakwaarnemer van de 24-jarige aanvaller.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:46:42 #290
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51424480
Oost vind ik een ideale aanvaller voor de breedte. Kan op beide vleugels en als diepe spits uit de voeten. Een handenbinder die leuk voorbereidend werk kan leveren, alleen het doel niet zo makkelijk vindt. Als hij niet te duur is altijd erbij houden!
pi_51439608
Nou, morgen maar eens gaan kijken in Schiedam of Sparta weer richting de 20 komt qua goals. En gelijk Jaggy scouten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51484407
Blijven steken op 12 dus, keurig verdeeld over beide helften.

Hoewel er door de geringe tegenstand nog weinig over te zeggen valt, toch: Boukhari en Bouaouzan kan een leuke linkerflank gaan worden. Arne Slot lijkt met zijn sterke passing duidelijk een versterking, Charles Dissels kan ook bruikbaar worden. Joshua John toonde veel lef op de flank, Jeffrey Vlug - met kale klets - viel flink tegen en Darryl Roberts oogde in de spits vele malen scherper dan Yuri Rose.

Razendsnelle start met de nodige goals, even zat men op een schema van 0-27. Toen werd er toch een periode te vaak naar eigen succes gezocht. Goals van Dissels (3x), Roberts (2x), Rose, Boukhari, Adeleye, Bouaouzan, Polak (penalty), Slot, Emnes.

Lulligste was de verkeerd geraakte roller van Dissels, waar hij zelf om moest lachen. Eenvoudigste was de eerste van Roberts, die de bal kreeg toegeworpen van de ingevallen keeper van PPSC. Mooiste wat mij betreft die van Slot, die de zestien inlopend slechts met lichaamsbewegingen en haast zonder de bal te beroeren langs verdediger en keeper wandelde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51490063
Vlug kale klets ?

Foto's?
  zondag 15 juli 2007 @ 16:33:12 #294
100496 H.Flick
Turn-based
  maandag 16 juli 2007 @ 10:23:30 #295
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51514174
Kale Tyfushond.
pi_51527536
Hoe vond jij Sparta Stpan, of ben je niet geweest?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 juli 2007 @ 17:48:08 #297
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51528257
Nee ik ben niet geweest. Eerlijk gezegd sla ik oefenpotjes tegen amateurteams altijd over, omdat die de supporters verleiden tot juichverhalen, terwijl in mijn ogen deze potjes nog helemaal niets zeggen over het niveau. Wel over de samenstelling van het elftal en de type spelers die de aanwinsten zijn. Maar Slot en Boukhari zijn mij niet onbekend, en de rest zie ik wel in de latere voorbereiding.

Ik hoop nog tegen Swansea te kunnen kijken. Vanaf de opendag ben ik 'Down Under' voor een paar weekjes.
pi_51528412
Zit ook wel wat in, want het zijn geen echte wedstrijden meestal. Zeker niet tegen eerste klassers of lager. Meer show en dat is best aardig met spelers als Bou & Bou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51529023
Ik vind het oefenprogramma ook maar erg karig. Een zooi amateurclubs, 2 JL-clubs, een Engelse derdedivisionist, en tot slot net gelukkig een Spaanse middenmoter.
pi_51573518
Die Dissels heeft wel een goede passing. Kijken of hij nog overeind blijft tegen NEC, Utrecht of Groningen, maar toch

Dat Rose als een trein scoort mag ook een wonder heten. Zal je zien dat hij een basisplek krijgt dit seizoen

Bouaouzan moet aan zijn voorzetten werken.

Jaggy valt me vooralsnog positief op.

En Roberts hoort gewoon in de basis

Dit alles vind ik na een wedstrijd tegen FC Bal op 't Dak
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')