abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:29:03 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_46109941




De site van A&F: abercrombie.com


De site van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart

Bestellen via Ellen: fromus2eu.com
Soms in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties. ):

  • Front Runner (Amsterdam, Rotterdam, Amersfoort, Utrecht)
  • Tribute Clothing (Arnhem, Nijmegen)
  • America Today (Almere, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Bergen Op Zoom, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Uden, Utrecht)



    vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch


    archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?



    Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop


    [ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 11-03-2007 19:58:12 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
      donderdag 8 februari 2007 @ 16:50:34 #2
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46110864
    In het vorige topic heb ik dit nog gepost:
    quote:
    Shit man, komt net de postbode met mijn A&F bestelling aanzetten die ik via Ellen heb besteld, moest ik iets van ¤20 invoerrechten betalen, maar ik had maar iets van ¤18 op zak, dus nu komt hij morgen terug.

    De vorige keer had ik 4 truien besteld en toen werden er geen invoerrechten in rekening gebracht terwijl de doos wel door de douane was geopend, ik had nu 2 truien en 1 geurtje, ik denk dat dat geurtje de boosdoener is.
    Volgens mij ben ik de eerste die een naheffing heeft gekregen bij een bestelling via Ellen, en zoals ik al zei heb ik het vermoeden dat dat komt doordat er ook een geurtje in het pakket zit.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_46111794
    tvp
    pi_46111831
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
    In het vorige topic heb ik dit nog gepost:
    [..]

    Volgens mij ben ik de eerste die een naheffing heeft gekregen bij een bestelling via Ellen, en zoals ik al zei heb ik het vermoeden dat dat komt doordat er ook een geurtje in het pakket zit.
    volgens mij was er al iemand anders geweest, het is gewoon pech dat ze hem open hebben gemaakt, misschien dat ze er wat geks in zaten zitten met de rontgenscanner...
    pi_46112236
    tvp
      donderdag 8 februari 2007 @ 17:26:37 #6
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46112272
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef men_in_red het volgende:

    [..]

    volgens mij was er al iemand anders geweest, het is gewoon pech dat ze hem open hebben gemaakt, misschien dat ze er wat geks in zaten zitten met de rontgenscanner...
    die vorige was ook opengemaakt, daar zat een formulier bij van de douane waarop een rode stempel was gedrukt met de tekst: "Vrij van belasting, inkl. Schiphol (25)".
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_46113522
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
    tvp
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_46114312
    TVP
    pi_46114872
    Hee, ik weet dat hier al wel meer over gepost is, ik heb er al aardig wat doorgelezen, maar ik twijfel nog heel erg over welke maat ik nou moet nemen voor mn abercrombie t-shirt. Ik ben net ietsje meer dan 1.80 lang en heb volgens mij wel een normaal postuur, eerder wat slank. Heeft iemand misschien ongeveer hetzelfde postuur en ervaring met t-shirts van abercrombie? Ik zag ook dat het nog wel verschilde per jaar, of valt dat nog wel mee.. Alvast heel erg bedankt!
    pi_46114878
    Ik heb mijn pakket nog niet van Ellen. Ben benieuwd of ik deze keer wel een rekening krijg. Zitten ook wat douchespulletjes bij, één broek, één trui en 2 paar slippers.
    Go hard or go home
    pi_46116730
    tvp
    pi_46116871
    tvp
      donderdag 8 februari 2007 @ 19:54:42 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46117236
    mijn bestelling is onderweg naar parijs, hoop dat ie morgen of zaterdag wordt aangeboden
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_46117241
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Sssjt het volgende:
    Hee, ik weet dat hier al wel meer over gepost is, ik heb er al aardig wat doorgelezen, maar ik twijfel nog heel erg over welke maat ik nou moet nemen voor mn abercrombie t-shirt. Ik ben net ietsje meer dan 1.80 lang en heb volgens mij wel een normaal postuur, eerder wat slank. Heeft iemand misschien ongeveer hetzelfde postuur en ervaring met t-shirts van abercrombie? Ik zag ook dat het nog wel verschilde per jaar, of valt dat nog wel mee.. Alvast heel erg bedankt!
    S en M zullen je allebij passen Dus echt een risico loop je niet... anders kun je het altijd nog doorverkopen.
    pi_46118760
    denk dat een M dan wel vrij ruim is

    Balen van die invoerrechten, ik zit ook op m'n pakje te wachten, vond het eigenlijk al duur genoeg zo
    pi_46119292
    Hadden wij onze pakjes niet tegelijkertijd besteld? Ik heb hem al bijna een week binnen...
      donderdag 8 februari 2007 @ 21:24:23 #17
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46120297
    Mijn vorige bestelling via ellen was binnen 13 dagen binnen, deze laatste heeft 22 dagen geduurd, 17 januari was alles besteld.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_46120885
    24e besteld, 31e verstuurd vanaf Ellen, hopelijk morgen hier
    pi_46124551
    tvp, verder kan het komen doordat ze er duidelijk bij meld dat je geen commerciële doeleinden hebt met de kleren. Stel dat je gewoon een tante hebt die jou af en toe een trui stuurt; die wordt in principe niet belast. De douane ziet het verschil niet tussen de tante en de service van Ellen.

    Het kan ze natuurlijk wel op gaan vallen dat er wel erg veel pakketjes langs gaan komen van Ellen...? Waarom je luchtje wel is belast: miss andere regelgeving op dat soort artikelen?
    pi_46124868
    Ik zit op de site van hollister te kijken.. wat is het verschil tussen:

    Heritage tees, logo tees en applique tees?
    pi_46125493
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Japin het volgende:
    tvp, verder kan het komen doordat ze er duidelijk bij meld dat je geen commerciële doeleinden hebt met de kleren. Stel dat je gewoon een tante hebt die jou af en toe een trui stuurt; die wordt in principe niet belast. De douane ziet het verschil niet tussen de tante en de service van Ellen.

    Het kan ze natuurlijk wel op gaan vallen dat er wel erg veel pakketjes langs gaan komen van Ellen...? Waarom je luchtje wel is belast: miss andere regelgeving op dat soort artikelen?
    klopt, net als drank e.d.
      donderdag 8 februari 2007 @ 23:53:32 #22
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46126287
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
    Ik zit op de site van hollister te kijken.. wat is het verschil tussen:

    Heritage tees, logo tees en applique tees?
    Ze proberen een verschil te maken maar die is er al lang niet meer, Heritage tees verwijzen naar vroeger en vaak naar steden en gebieden, dit zou dan te zien moeten zijn aan wat er op dat t-shirt staat, logo tees hebben gewoon altijd het logo van hollister er op staan, dus de Seagull of Hollister tekst of beide, en applique tees zijn t-shirts waar logo's en tekst opgenaaid is, als je de collectie bekijkt zul je zien dat er weinig verschil te zien is en dit onderscheid niet echt meer gemaakt wordt in het uiterlijk, bij A&F is dit net zo.
    The truth is relative, pick one that works!
      donderdag 8 februari 2007 @ 23:55:19 #23
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46126344
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:28 schreef men_in_red het volgende:

    [..]

    klopt, net als drank e.d.
    hmmm...dan heeft dat geurtje me zo'n ¤65 gekost en dat voor 30ml.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_46126446
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef SatanicWarrior het volgende:

    [..]

    hmmm...dan heeft dat geurtje me zo'n ¤65 gekost en dat voor 30ml.
    Ja, dan moet het wel héél erg goed ruiken en uiteraard goed werken bij de vrouwen (axe-effect anyone?)
      vrijdag 9 februari 2007 @ 00:13:23 #25
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46126869
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:58 schreef Joncho het volgende:

    [..]

    Ja, dan moet het wel héél erg goed ruiken en uiteraard goed werken bij de vrouwen (axe-effect anyone?)
    whehe idd, iemand vertelde me dat hij maar 1 keer hoefde te spuiten om het geurtje (FIERCE by A&F) goed te ruiken, zou wel beter zijn aangezien ik maar 30ml heb besteld. Dat nieuwe geurtje genaamd PROOF zou minder sterk zijn volgens horen zeggen, maar ik was dus van plan om die ook nog te bestellen maar daar wacht ik nu dus nog wel ff mee.
    The truth is relative, pick one that works!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')