abonnement Unibet Coolblue
pi_46087145
Ik wil graag een nieuwe TV kopen.
Het budget is ergens tussen de 500 en 1000 euro. Uiteraard liever rond de 500, maar ik wil vooral een goede tv.

Eisen:

Hij moet plat zijn.
Je moet makkelijk je pc meuk op je tv kunnen afspelen
HD zou fijn zijn

Natuurlijk zijn er honderden modellen te verkrijgen die aan deze eisen voldoen, maar ik heb geen zin om van honderden modellen de specificaties te vergelijken en de ervaringen door te spitten.

Dus om mijn zoektocht érgens te beginnen... Wat raden jullie aan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46087901
heb je een raam in huis, ga daardoor naar buiten kijken, zeer scherp beeld, altijd afwisselend.

oké, met plat bedoel je daar,mee lcd of plasma? want ik denk dat je voor 500 dan beter een goud ouderwetse beeldbuis kan kopen als je de ruimte hebt. heb ik ook gedaan want de prijzen van die platte dingen zakken best wel snel nu dus vindt ik het zonde van me geld om er nu een aan te schaffen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:11:33 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46088255
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:58 schreef Norro-tje het volgende:
Heb ik ook gedaan want de prijzen van die platte dingen zakken best wel snel nu dus vindt ik het zonde van me geld om er nu een aan te schaffen
Speaking of capitaalverkrachting...

Wil je plat? nu kopen, want anders blijf je wachten tot je een ons weegt. Ik ben gegaan voor een 32LC25R van LG. 700 euro's en goede/redelijke beeldkwaliteit IMO...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46088319
http://www.its-x-tra.nl/Aanbiedingen/Beeld%26Geluid/

SAMSUNG LCD televisie LE 32R32 BB LCD

Dat is net zoiets als deze Heb je een mooi toestel voor een mooie prijs die HD ready is.

pi_46113358
Bedankt voor de tips! Ik ga iig deze 2 even nader bekijken!
Norro-tje, dat roept men al jaren, zal men ook wel blijven roepen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46113530
TeleVisiePost.

O, en HD ready is een vereiste ivm Gears of War.
pi_46113748
EN mijn snes en nes moeten er ook op kunnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:15:05 #8
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_46115747
Ik heb deze sinds een maand of 2 ingebruik. Prima tv met veel aansluit mogelijkheden, ik kijk er zelf ook films op die ik op de computer heb staan.
Op elke fokker past een bril.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')