abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 april 2007 @ 19:48:59 #176
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_47936790
I know, maar zijn hart ligt in het veld. Was pasgeleden erop bij vox tv. Voor die nieuwe interviews (aan het (be)stuur ofzoiets.
Net efkes anges
  maandag 2 april 2007 @ 20:37:06 #177
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_47938912
lih ik net op de frontpage de foto's te bekijken draai mijn pc net het nummer: Hie geit ut daak draaf!
Net efkes anges
pi_47940865
ben aan het werk maar hoorde het straks al van vrienden die hem over hadden zien komen. lijkt me echt geen pretje als je iemand te pletter ziet slaan.

hiej geit ut daak deraaf

pi_48032217
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:18 schreef Timmie2 het volgende:


hiej geit ut daak deraaf

Zie mijn ondertitel!!

Roermond is wel een leuke stad ja. Komt ook omdat het voor mij de dichtsbijzijnde is.
Outlet vind ik wat minder.

Carnaval is zeer goed! Heb zelf opgetreden op de stasiefestasie!!
  donderdag 5 april 2007 @ 16:48:39 #180
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_48047852
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Zie mijn ondertitel!!

Roermond is wel een leuke stad ja. Komt ook omdat het voor mij de dichtsbijzijnde is.
Outlet vind ik wat minder.

Carnaval is zeer goed! Heb zelf opgetreden op de stasiefestasie!!
Hoe kan ik dat nou gemist hebben, ik heb geen Koningin gezien op 't podium?!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 5 april 2007 @ 18:14:06 #181
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_48050851
Koningin, en werk is ambtenaar. Je bent toch niet Wim Kemp? of wel?
Net efkes anges
pi_48071382
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Tism het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat nou gemist hebben, ik heb geen Koningin gezien op 't podium?!
Wel een prinses als het goed is, want mijn man was Prins Carnaval.
Wij waren de joekskapel helemaal aan het begin, die de zaak een beetje moesten opwarmen.

  maandag 9 april 2007 @ 19:34:11 #183
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_48153225
Na het vliegtuig in het veld, nu een ontploffing in Swalmen.
Net efkes anges
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:00:33 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48168316
SJOERD WAAR BEN JE MEE BEZIG

Explosie in woonhuis Swalmen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 11 april 2007 @ 11:43:47 #185
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48209908
Arend de Korte medeschuldige Schipholbrand

Politiechef zorgt voor onrust in Roermond

ROERMOND - In Roermond is politiek tumult ontstaan over de aanstelling tot politiechef van een van de hoofdschuldigen aan het Schipholdrama.

Ads door Google
Gevaarlijke stoffen?
Explosiegevaar, vergiftigingsgevaar verstikkingsgevaar of straling?
www.denf.nl
Luchtverkeersleider
Toe aan het hoogste niveau? Word luchtverkeersleider!
www.luchtverkeersleider.nl
VCA in de bouw
VCA herhalen? Uw oude diploma is geld waard !
Bouwradius.nl

Voormalig directeur van het Schipholcomplex Arend de Korte werd door de Onderzoeksraad voor de Veiligheid verweten dat hij, voorafgaand aan de brand in het cellencomplex in 2005, wist van de gebrekkige brandveiligheid van het complex, maar daar niets mee had gedaan. De brand kostte elf gedetineerden het leven. De Korte werd ontslagen maar is nu door het ministerie van Justitie voorgedragen als chef van de basiseenheid in Roermond.

In opleiding

De Roermondse gemeenteraad vraagt zich nu af of zo iemand 'zo'n verantwoordelijke functie' moet vervullen. PvdA-fractieleider Van Walsum: "We begrijpen deze aanstelling niet. Roermond is een stad met een van de hoogste misdaadstatistieken van het land. En dan zo iemand als chef van de politie? Bovendien is het geen politieman: hij is nog in opleiding en krijgt deze functie voor een jaar. Dat lijkt me niet goed voor de continuïteit."

Ook de VVD in Roermond ziet De Korte niet zitten. VVD'er Bert Achten: " Roermond heeft op zo'n plek iemand nodig die gepokt en gemazeld is in zijn vak. Zo iemand hadden we ook verwacht. Misschien moet deze aanstelling toch maar heroverwogen worden.

" Burgemeester Henk van Beers van Roermond laat zich niet uit over de aanstelling. "Als zo iemand door de korpsleiding geschikt wordt bevonden, dan ga ik ervan uit dat het goed zit." De korpschef van de politie Limburg-Noord zegt volledig achter de aanstelling te staan. "Arend de Korte heeft leiding gegeven aan een organisatie van achthonderd mensen. Er zit in zijn nieuwe functie genoeg politie-ervaring om hem heen. Ik heb uitgebreid met hem gesproken, ik sta garant voor zijn functioneren", aldus korpschef Rookhuijzen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 12 april 2007 @ 17:02:43 #186
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_48260269
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef wdn het volgende:
Arend de Korte medeschuldige Schipholbrand

Politiechef zorgt voor onrust in Roermond

ROERMOND - In Roermond is politiek tumult ontstaan over de aanstelling tot politiechef van een van de hoofdschuldigen aan het Schipholdrama.

Ads door Google
Gevaarlijke stoffen?
Explosiegevaar, vergiftigingsgevaar verstikkingsgevaar of straling?
www.denf.nl
Luchtverkeersleider
Toe aan het hoogste niveau? Word luchtverkeersleider!
www.luchtverkeersleider.nl
VCA in de bouw
VCA herhalen? Uw oude diploma is geld waard !
Bouwradius.nl

Voormalig directeur van het Schipholcomplex Arend de Korte werd door de Onderzoeksraad voor de Veiligheid verweten dat hij, voorafgaand aan de brand in het cellencomplex in 2005, wist van de gebrekkige brandveiligheid van het complex, maar daar niets mee had gedaan. De brand kostte elf gedetineerden het leven. De Korte werd ontslagen maar is nu door het ministerie van Justitie voorgedragen als chef van de basiseenheid in Roermond.

In opleiding

De Roermondse gemeenteraad vraagt zich nu af of zo iemand 'zo'n verantwoordelijke functie' moet vervullen. PvdA-fractieleider Van Walsum: "We begrijpen deze aanstelling niet. Roermond is een stad met een van de hoogste misdaadstatistieken van het land. En dan zo iemand als chef van de politie? Bovendien is het geen politieman: hij is nog in opleiding en krijgt deze functie voor een jaar. Dat lijkt me niet goed voor de continuïteit."

Ook de VVD in Roermond ziet De Korte niet zitten. VVD'er Bert Achten: " Roermond heeft op zo'n plek iemand nodig die gepokt en gemazeld is in zijn vak. Zo iemand hadden we ook verwacht. Misschien moet deze aanstelling toch maar heroverwogen worden.

" Burgemeester Henk van Beers van Roermond laat zich niet uit over de aanstelling. "Als zo iemand door de korpsleiding geschikt wordt bevonden, dan ga ik ervan uit dat het goed zit." De korpschef van de politie Limburg-Noord zegt volledig achter de aanstelling te staan. "Arend de Korte heeft leiding gegeven aan een organisatie van achthonderd mensen. Er zit in zijn nieuwe functie genoeg politie-ervaring om hem heen. Ik heb uitgebreid met hem gesproken, ik sta garant voor zijn functioneren", aldus korpschef Rookhuijzen.
Bekijk de video op de Fok! FP

Tis weer wat, hé?
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 12 april 2007 @ 19:22:05 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48264530
Elsevier gezien?
Beste steden 1. Maastricht 2. Den Bosch 3. Roermond
Mijn eerste gedacht: DEN BOSCH WTF. Klotestad Die hoort niet op 2
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_48272396
Zeker beste steden van het zuiden van Nederland
AFC AJAX
  vrijdag 13 april 2007 @ 04:31:24 #189
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48279953
Nope Nederland
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_48294055
WTF Roermond op 3 en Maastricht op 1??? Limburg heeft echt niet zo mooie steden hoor. Ik ben wel eens langs Roermond geweest vond het maar gaar en oud uitzien.
AFC AJAX
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:08:28 #191
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_48294404
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef BonJovi het volgende:
WTF Roermond op 3 en Maastricht op 1??? Limburg heeft echt niet zo mooie steden hoor. Ik ben wel eens langs Roermond geweest vond het maar gaar en oud uitzien.
Je moet ook niet langs Roermond komen, dan zie je enkel de oud en gaar uitziende wijken. Je moet het centrum in, ook oud, maar erg mooi en gezellig en veel geschiedenis.
Buiten het centrum is het lange tijd bar en boos geweest, de gemeent is echter al enige tijd bezig met een inhaalslag, wijken als de Kemp en 't Veld worden gerenoveerd en opgeknapt, oude, vervallen huizen worden gesloopt en er worden moderne woningen oor in de plaats gebouwd. Langzaam maar zeker wordt het nog wel eens wat met Roemond
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:20:08 #192
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48294729
Grootste pluspunten van Roermond:
- Veel zelfstandige winkels met een grote diversiteit.
- Outlet.
- Geschiedenis van bijna 800 jaar. Kathedraal.
- Maasplassen.

Zodra de IKEA en Mediamarkt er zijn hoeven we de stad niet meer uit
Oh en de megabios niet te vergeten. Klopt het trouwens dat ze in die bios DUITS nagesynchroniseerde films gaan uitzenden???
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_48294765
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef wdn het volgende:
Grootste pluspunten van Roermond:
- Veel zelfstandige winkels met een grote diversiteit.
- Outlet.
- Geschiedenis van bijna 800 jaar. Kathedraal.
- Maasplassen.

Zodra de IKEA en Mediamarkt er zijn hoeven we de stad niet meer uit
Oh en de megabios niet te vergeten. Klopt het trouwens dat ze in die bios DUITS nagesynchroniseerde films gaan uitzenden???
Ja ik ken wel iemand uit Roermond dus ga er snel naar toe om te kijken hoe het daar is
AFC AJAX
pi_48294785
Outlet vind ik persoonlijk niet zoveel soeps. Op zatermiddag en zondag zit het hele verkeer vast omdat half Duitsland er zo nodig naar toe moet.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:24:57 #195
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_48294861
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef wdn het volgende:
Grootste pluspunten van Roermond:
- Veel zelfstandige winkels met een grote diversiteit.
- Outlet.
- Geschiedenis van bijna 800 jaar. Kathedraal.
- Maasplassen.

Zodra de IKEA en Mediamarkt er zijn hoeven we de stad niet meer uit
Oh en de megabios niet te vergeten. Klopt het trouwens dat ze in die bios DUITS nagesynchroniseerde films gaan uitzenden???
In 2 van de 5 zalen, ja! Schijnbaar!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:28:39 #196
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_48294958
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:22 schreef Koningin het volgende:
Outlet vind ik persoonlijk niet zoveel soeps. Op zatermiddag en zondag zit het hele verkeer vast omdat half Duitsland er zo nodig naar toe moet.
Idd en goekoper is het niet
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:40:07 #197
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_48297138
Iemand al geflitst met de auto voor te hard rijden, dat ie weet, vandaag!
Ze staan namelijk op alle ingangs wegen van Roermond te controleren, tis maar dat je het weet!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:53:35 #198
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48297516
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef denka het volgende:

[..]

Idd en goekoper is het niet
Outlet, Mexx: laarzen 39,00
Precies dezelfde laarzen Wehkamp: 79,00

Qua KLEREN is het inderdaad niet goedkoop omdat je het nieuwste van het nieuwste voorgeschoteld krijgt tegen een goedkopere prijs dan normaal. Edoch een jas van 900 euro voor 500 euro is nog steeds een jas van 500 euro.

Je kunt een maatpak laten maken bij het outlet voor 3900 euro zag ik 3 weken geleden Nou dank je de koekoek. Nog niet als ik miljonair zou zijn...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:55:25 #199
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_48297569
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef wdn het volgende:

[..]

Outlet, Mexx: laarzen 39,00
Precies dezelfde laarzen Wehkamp: 79,00

Qua KLEREN is het inderdaad niet goedkoop omdat je het nieuwste van het nieuwste voorgeschoteld krijgt tegen een goedkopere prijs dan normaal. Edoch een jas van 900 euro voor 500 euro is nog steeds een jas van 500 euro.

Je kunt een maatpak laten maken bij het outlet voor 3900 euro zag ik 3 weken geleden Nou dank je de koekoek. Nog niet als ik miljonair zou zijn...
Ik ben eigenlijk wel beniuwd naar die Diesel store, ben er nog niet geweest, is 't de moeite waard?
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:58:24 #200
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_48297638
Diesel. Geen idee. Nooit geweest

Oh dingen als wafelijzers, broodroosters/toasters, koffiezetapparaten van Krupps zijn ook goed te kopen daar. Bosch winkel is ook goed te doen. Sieraden ook. Schoenen ook.

Maar kleren
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')