abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 september 1999 @ 09:38:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189423
Kan iemand hier bevestiging op geven:

Gisteravond (20-09-99) tussen half twaalf en 1 zaten Bart, Karinn en tatoo-girl in de tuin.

Ik heb geen beelden gezien maar wel audio kunnen horen, dit is wat ze volgens mij gezegd hebben:

Tijd:
BB heeft het verboden om horloges of andere tijdsaanduidingen te houden in het huis. Hierdoor ontstond ook verwarring met de getthoblaster (ze wisten dat het geen 11 uur was en dat die regiseur stond te liegen). Een vrouw heeft een erfstuk van haar oma meegenomen (een oud opwindhorloge) en werd opgeroepen om naar de dagboekkamer te komen om het horloge te laten zien. (dat ding deed het al jaren niet meer)

Het leuke is, 's-avonds en waarschijnlijk ook overdag kunnen ze de torenklok van almere(?) horen vanuit de tuin. Die gasten weten dus PRECIES hoe laat het is.. (op het uur)


Pennen:
Er mogen geen pennen meegenomen worden. Toch heeft Bart voor het binnentreden van het huis een pen meegesmokkeld in zijn bagage. Deze is ontdekt en ALLE spullen werden doorzocht. In een boze bui heeft hij ook maar een stift afgegeven.

Wel hebben ze een krijt tot hun beschikking. En gisteravond hebben ze een plek gevonden in de tuin waar de camera's niet bijkunnen. Ik heb dus niet kunnen kijken maar is dat echt zo?



Verder weten de bewoners dat Veronica al een keuze heeft gemaakt over wie er moet weg gaan, en dat Veronica al bijna zeker weet wie BB gaat winnen. Dit vertelde Bart dus aan Karinn, verder zei Bart.


Wie kan dit allemaal bevestigen?

greetz,
jaytaph

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin dinsdag 21 september 1999 @ 10:15:00 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_189424
quote:
op 09-21-1999 om 09:38 AM schreef JayTaph het volgende:
BB heeft het verboden om horloges of andere tijdsaanduidingen te houden in het huis. Hierdoor ontstond ook verwarring met de getthoblaster (ze wisten dat het geen 11 uur was en dat die regiseur stond te liegen). Een vrouw heeft een erfstuk van haar oma meegenomen (een oud opwindhorloge) en werd opgeroepen om naar de dagboekkamer te komen om het horloge te laten zien. (dat ding deed het al jaren niet meer)
Het leuke is, 's-avonds en waarschijnlijk ook overdag kunnen ze de torenklok van almere(?) horen vanuit de tuin. Die gasten weten dus PRECIES hoe laat het is.. (op het uur)

Klopt. Om 12 uur hoorden ze de kerkklok 12 uur slaan. Er werd door Bianca nog even een snedige opmerking gemaakt die bedoeld was voor de regie "dat kunnen ze dus NIET verbieden he".

Dat Bianca er een houtje van heeft om de regie af te zeiken is al bekend. Bij het terugbrengen van de ghettoblaster maakte ze ook al zo'n soort opmerking over het plakkertje dat over de knop zat waarmee je cd/cassette/radio kon selecteren, en hoe vertrouwen van 2 kanten moest komen.
Antwoord van de regie was:
"*ZUCHT* Okee Bianca"

Vannacht hadden de mannen het daar trouwens ook over. Het schijnt dat ze om de haverklap in de camera (de spiegels dan) loopt te lullen en in de microfoons loopt te schreeuwn. De mannen vinden dit mateloos irritant.

quote:

Wel hebben ze een krijt tot hun beschikking. En gisteravond hebben ze een plek gevonden in de tuin waar de camera's niet bijkunnen. Ik heb dus niet kunnen kijken maar is dat echt zo?


Dat was eergister, en de camera kon er wel bij, maar het was op dat moment te donker om daar te filmen. Ze waren met z'n allen hints aan het spelen en Sabine deed net een stap teveel bij het kaarslicht vandaan. Ze werd dus meteen op de vingers getikt door de dame van de regie

quote:

Verder weten de bewoners dat Veronica al een keuze heeft gemaakt over wie er moet weg gaan, en dat Veronica al bijna zeker weet wie BB gaat winnen. Dit vertelde Bart dus aan Karin


Dat was pure speculatie en meer een "wat als" opmerking. Er was ook een opmerking over dat er wellicht een akteur bij zou zitten om het geheel 'op gang' te houden, maar de meesten leken te denken dat dat nogal onzin was.

quote:

Wie kan dit allemaal bevestigen?


Ikke

Het meeste hiervan heb ik nog op tape, maar het meeste is speculeren en speculaties zijn geen onthullingen, dus heb ik er deels overheen getaped.
Ik heb nog wel een (kort) gesprek dat de mannen om half 4 hadden over de contracten.
Dat zal later vandaag online staan.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 21 september 1999 @ 10:45:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189425
>>Wel hebben ze een krijt tot hun
>>beschikking. En gisteravond hebben ze een >>plek gevonden in de tuin waar de camera's
>>niet bijkunnen. Ik heb dus niet kunnen
>>kijken maar is dat echt zo?
>Dat was eergister, en de camera kon er wel
>bij, maar het was op dat moment te donker
>om daar te filmen. Ze waren met z'n allen
>hints aan het spelen en Sabine deed net een
>stap teveel bij het kaarslicht vandaan. Ze
>werd dus meteen op de vingers getikt door
>de dame van de regie

Ja, dat heb ik ook gehoord. Maar gister schijnen ze dus een plek gevonden te hebben. De regie heb ik niet gehoord en ze zaten een beetje sarcastisch te doen naar de camera's.


Anyway.. een beetje vreemd vin ik het
allemaal wel... vanochtend heb ik al wat
mensen naar de dagboekkamer horen roepen,
maar kan niet horen wat ze daar bespreken..
jammel..

Quote:
"Weet iemand hoe laat het ongeveer is?"
- "Volgens mij is rond 9 uur."
- "Nee, het is al half 11."

Dit werd dus precies om half 11 gezegt,
hebben ze nu wel of geen tijd bij de hand?

Verder heb ik martin of willem zien schrijven met (jawel) een pen.. Hoe kan dit nou weer???

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin dinsdag 21 september 1999 @ 12:23:00 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_189426
Die pen zullen ze nog hebben overgehad van gister toen ze als opdracht een tig tal kaarten moesten schrijven die aan een tig-tal ballonnen moesten komen die opgelaten zouden worden

Trouwens.. We staan op planet ! http://www.planet.nl/multimedia/1999/2109/c.shtml

Om 12:15 hadden we al 1025 unieke bezoekers !

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 21 september 1999 @ 16:03:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189427
Danny...je heb verder toch nog wel een leven he

trouwens dat met die tijden, dat ze geen pennen mogen en een hoop andere dingen doet de redactie expres, ze willen ruzies enzo veroorzaken omdat dit natuurlijk hogere kijkcijfers oplevert.

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 mei 2000 @ 15:59:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_189428
en omhoog met dit oer-topic
precies 8 maanden later
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_189429
Er is nu toch wel het een en ander veranderd. Ik zag een grote stapel spelletjes in de kast staan. Het weekbudget is volgens mij ook hoger.
  Redactie Frontpage woensdag 24 mei 2000 @ 10:31:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_189430
quote:
op 05-23-2000 om 10:38 AM schreef Big Mama het volgende:
Er is nu toch wel het een en ander veranderd. Ik zag een grote stapel spelletjes in de kast staan. Het weekbudget is volgens mij ook hoger.

er is ook maar één week, dus wat dat betreft maakt het ze geen fuck uit hoeveel ze hebben. Volgende week Kim Holland. Die eet alleen worst.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')