abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin zondag 19 september 1999 @ 18:21:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_189312
Big Brother bigint zo langzamerhand mateloos populair te worden, dus ik dacht dat het wel tijd was voor een big brother hoekie in dit forum. Bij deze dus
Hier kun je alles kwijt wat je over Big Brother kwijt wilt.
Leef je uit.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 19 september 1999 @ 18:44:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189313
Kewl

wie is jullie favoriet trouwens?
Ik heb het zelf eigenlijk gister pas voor het eerst gezien (midden in de nacht op internet...best wel saai zo'n tuin )
kwam er vandaag pas achter dat er ook geluid bij de streams zat.

Ik vind die Tara wel een lekker ding

  zondag 19 september 1999 @ 22:24:00 #3
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_189314
Die met met die vlegjes!!! Hot mama!
Ik weet niet hoe ze allemaal heten, want die honden van veronica hebben er met hun stomme kop een flash site van gemaakt. En dan natuurlijk ook nog eens een die het bij 25% van de ie gebruikers en 75% van de netschapen niet doet...
  maandag 20 september 1999 @ 03:14:00 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189315
M'n monitor is pas overleden en ik zit nu op een 14"je op 640x480 te kijken....de tekst valt steeds weg op de big-brother site omdat die waarschijnlijk minstens 800x600 is
  Admin maandag 20 september 1999 @ 03:22:00 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_189316
Die site is bagger. Ik ga ernaartoe, moet flash 4 installen.. Ik dat gedaan en ik kon er keurig op komen, probeer ik het een dag later weer en zegt 'ie ineens dat ik flash 4 weer moet installen FOK! toch op !

Anyway, ik had gelukkig de adressen van de streams al ff uit de site geript, dus ik heb hier heel de dag 4 streams op m'n scherm

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189317
update , nu maandag morgen 8:43 liggen ze allemaal te snurken , nu al 2 cam's down, testbeeld en 1 de gang.

en danny dat nieuwe realaudio fragment is ook weer eentje die ze vast niet uitzenden

pi_189318
WAT KRIJGEN WE NOU?!

Inderdaad, die goeie ouwe Meerhoerman heeft de oudste OERTopic uit dit forum in ere hersteld....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_189319
we lullen in het hele form toch al de hele tijd over bb?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_189320
zie het al is een oud topic...ja ik lul weer voordat ik denk
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_189321
HIHIHIHI!

Meerhoerman heeft de boel weer gefopt.... jaja....

Grtz,

MiRR0RMaN.

  dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:06:00 #11
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_189322
Hiep hiep hoera, we zijn al precies een maand met deze BB-verslaving bezig!
pi_189323
Hehehehe Ik heb gewoon nix beters te doen

Grtz,

MiRR0RMaN.

  dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:21:00 #13
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189324
Mirrorman's evil plan has worked..

mhuwhawhawhawha

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189325
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!

(Voeg een verontwaardigde, hysterische toon toe voor een diepere prozah)

Weer terug bij je ouwe plaatje? Zat het net al te denken die Sinterklaas rules meer man )

Grtz,

MiRR0RMaN.

  dinsdag 19 oktober 1999 @ 19:00:00 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_189326
Ik vind BB een geweldig programma. Juist omdat er zo n forum bestaat, maakt het BB alleen maar leuker omdat je alle inside stories krijgt te horen. Als ik met mensen zit te praten over BB hebben zij het alleen over de dingen die men bij Veronica op de buis ziet en dan is het toch heel grappig dat je dingen toe kunt voegen aan het één en ander omdat je als forumfreak zo veel te horen krijgt.
Men (iedereen die dolgraag naar BB kijkt) wordt wel afgeschilderd als een stel voyeuristen. Maar ja, waarom zou het anders op de buis zijn.
Op zich wil ik best vaak die live streams bekijken, alleen het duurt zo godsgruwelijk lang. Eerst krijg je zo n spannend muziekje van Elvis of Michael Jackson. Daarna krijg je steeds die tuin te zien. Af en toe zie je een kip voorbij rennen en de was wappert heen en weer. Dat irriteert me mateloos. Als je eenmaal beeld hebt van de BB-ers in de kamer, krijg je daar maar hele korte stukjes van te zien. Helaas kan ik ook niet altijd volgen wat ze allemaal zitten te blèren. Dat kan natuurlijk aan mijn apparatuur liggen.
Ik ben trouwens wel bang voor een hele hoge telefoonrekening, maar ja ik kan er ook niets aan doen. Je bent verslaafd of niet. Eén troost, ik ben zeker niet de enige.

Toedeloe!!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_189327
BB heeft een hele nieuwe dimensie aan mijn leven toegevoegd.
Ik weet alleen nog steeds niet of het een verrijking is.

The search continues.

"Pullin' the strings..."
pi_189328
DANKZIJ BIG BROTHER....

Hoef ik niet meer de hele dag netkousen te dragen.... Big Brother bedankt.

Is er trouwens al wat bekend over Chemical Brother? Het programma waarbij je in een half uur strafloos chemisch afval (Plutonium) over de grens van Belgie moet vervoeren met 9 vreemden?

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_189329
Ik verbaas me nog dagelijks over mijn verslaving aan dit non-programma. Dit forum heeft een groot aandeel in die verslaving. Heerlijk, al die overbodige feiten!
  dinsdag 1 februari 2000 @ 02:34:00 #19
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_189330
Oude topics herleven

leuk voor tijdens de reunie


Greets Rolf-X

  dinsdag 1 februari 2000 @ 02:51:00 #20
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_189331
'k Kan wel zien dat het forum in het begin van de BB-tijd (heb het zelf niet meegemaakt) van een heel ander, meer hoogstaand moreel niveau was, boeiender, geen gegeit en zo!
  woensdag 2 februari 2000 @ 20:52:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_189332
quote:
op 02-01-2000 om 02:51 AM schreef Dodo het volgende:
'k Kan wel zien dat het forum in het begin van de BB-tijd (heb het zelf niet meegemaakt) van een heel ander, meer hoogstaand moreel niveau was, boeiender, geen gegeit en zo!


Jaja Dodo, dat waren nog eens tijden!
(En de grootste oorzaak van mijn BB-verslaving).

pi_189333
Op een fantastische voorzet van Harry kop ik hem maar even in.

DE AANKONDIGING by Danny

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_189334
Nu maar hopen dat BB 2 en VIPS ook zo populair worden
blabla
  Redactie Frontpage zondag 21 mei 2000 @ 03:49:00 #24
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189335
Idd, ik denk dat ik met veel plezier ga kijken naar BB-vips....
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')