abonnement Unibet Coolblue
pi_46027751
go
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:06:38 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46027765
Hier staan ze nog heel ff aan
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:07:10 #3
130054 demins
We weten niks
pi_46027778
Ik krijg steeds meer de indruk dat Amandel haar complete neusholte geeft weggesnoven!!! Die stem... !!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46027786
Even hart op denken:

Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_46027792
nou bong geloof niet dat er uberhaupt nog iets gaat gebeuren vandaag
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:07:46 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46027796
Kan je ook mailen naar Sylvia? Ben niet zo goed in kaartjes enzo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:08:06 #7
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_46027806
Wat trekken jullie het je allemaal aan zeg. Het is een simpele tv-show...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:08:24 #8
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46027812
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Missy_1974 het volgende:
nou bong geloof niet dat er uberhaupt nog iets gaat gebeuren vandaag
Denk het ook niet nee Mooi moment om maar eens lekker te gaan slapen hetgeen ik bij deze bekrachtig met een
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:08:32 #9
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46027818
hou eens op met die aanschrijf van sponsor / boycot van sponsors actie!!

dat helpt niet en zo help je alleen maar het programma naar de klote.

wacht nou maar af op de nieuwe bewoners! straks is iedereen dit saaie zwamclubje alweer vergeten en verheugen we ons op de nieuwe relletjes die gaan plaatsvinden!!
pi_46027821
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46027826
Iemand een emailadres van die klimaatclub?
Ga ik morgen (Vandaag) eens over een goede mail denken...
Make my day!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:09:24 #12
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46027838
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef agter het volgende:
Iemand een emailadres van die klimaatclub?
Ga ik morgen (Vandaag) eens over een goede mail denken...
Gewoon je electrische verwarming vannacht aan laten staan met de deur open

Dat zal ze leren
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46027847
Ik vind het ook totaal niks meer aan. Laat de sms actie maar snel komen en Sylvia mijn stem krijgt.
Tjee wat een over het paard getild min zooitje bij elkaar.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46027852
amanDEL wil haar wenkbrauwen laten lezen. Kunnen we geen topic openen met domme uitspraken of taalvervormingen van amanDEL
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46027861
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je ook mailen naar Sylvia? Ben niet zo goed in kaartjes enzo.
Mensen zoals NL kunnen via google en andere programma's op het internet in het geheim berichten lezen van vrienden omdat ze veel kennis hebben van het internet. Sylvia zit nooit achter de computer dus brieven zijn haar enige communicatie, en die zijn onderhevig aan censuur.

DGK_REDAKTIE: Accepteren jullie steekpenningen in de vorm van slagroom-taarten?!?
pi_46027862
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:09 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Gewoon je electrische verwarming vannacht aan laten staan met de deur open
Nee, ik wil iets mail op een nette manier dat Natasia niet goed met het klimaat om gaat. Weet ik veel: Ze gaat te vaak onder de zonnebank of zo.
Make my day!
pi_46027864
Donkerstraat 17
3511 KB Utrecht
info@hier.nu
030-2348209

De hier info..belletje? kaartje?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46027869
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
knap staaltje risicobeheersing!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:11:00 #19
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46027874
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef agter het volgende:

[..]

Nee, ik wil iets mail op een nette manier dat Natasia niet goed met het klimaat om gaat. Weet ik veel: Ze gaat te vaak onder de zonnebank of zo.
Ja, ga jij maar ff serieus doen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:11:19 #20
144250 doesss
Show me the money
pi_46027877
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef RSie het volgende:
hou eens op met die aanschrijf van sponsor / boycot van sponsors actie!!

dat helpt niet en zo help je alleen maar het programma naar de klote.

wacht nou maar af op de nieuwe bewoners! straks is iedereen dit saaie zwamclubje alweer vergeten en verheugen we ons op de nieuwe relletjes die gaan plaatsvinden!!
Hou toch op, als iemand het programma naar de klote heeft geholpen is het die incompetente redactie wel.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_46027879
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)
Het begint donderdagavond al :-)
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46027886
Vind het trouwens best wel heel wrang dat Brian bereid is om Bart weg te stemmen ondanks dat hij vanaf de eerste week een pact heeft gesloten met hem om elkaar tot het eind te steunen
pi_46027894
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Donkerstraat 17
3511 KB Utrecht
info@hier.nu
030-2348209

De hier info..belletje? kaartje?
Ik ga ze mailen.
In eerste instantie iets over Natasia. En dat hier.nu z'n medewerking geeft aan zo'n energieverspillend programma blablabla
Make my day!
pi_46027901
Of Samsung mailen dat je geen tv meer aanzet nu fantasia er steeds op is.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46027903
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:

Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
mmmmmmm slecht idee

laten we maar eens kijken wat bart uit zich zelf doet, als hij dit groepje de rug toekeert
heeft ie nog iets vanzijn trots terug, want die was ie allang verloren.........
mooie manier om te testen of ie nu écht zo'n slappe meeloper is als ie tot nu toe
heeft laten zien

ik gok erop dat het gewoon een slappe lul blijft en dat syl haar redding van de ''nieuwe''
bewoners moet hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')