sleutel naar linksquote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef BRIMAGE het volgende:
Alexxxx er zitten veel grappenmakers in dat topic. Dus ik weet niet meer wat ik moet geloven. Jij komt wel serieus over, kun je het volgende bevestigen:
Koppeling links, rem midden, gas rechts.
Auto start je door koppeling indrukken, sleutel helemaal naar rechts draaien. Als hij gestart is, sleutel weer loslaten, of moet je hem rechts ingedrukt houden totdat hij gestart is? Daarna met koppeling in de pook naar 1 duwen, en gas zacht indrukken met koppeling langzaam omhoog laten komen. Schakelen bij 2500 á 3000 rpm.
Motor uit als je gaat tanken, tankklepje open je met je sleutel of met een binnenknopje. En bij de tankstation vertellen welke pomp je had.
Klopt dit allemaal? (voor de overige users, dit is aan alex gericht, dus niet aan de grappemakers hiero)
Wat is er dan als je hem naar rechts draait?quote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sleutel naar links
toeren mogen ook wel wat omhoog, tot het rode is goed
start die in noodloop.....quote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Wat is er dan als je hem naar rechts draait?
Oke naar links dus. Bedankt voor je normale reply.quote:Op maandag 23 april 2007 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
start die in noodloop.....
een noodstand als het ware als je motorproblemen hebt maar de auto toch moet verplaatsen
Als je twijfelt bij het instappen: Vaak staat er bij het kontakt slot een I, een II en een III. Je moet van I naar II naar III draaien en bij III start hij. Als III ontbreekt gewoon voorbij II draaien.quote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Oke naar links dus. Bedankt voor je normale reply.
je moet al mijn reakties eerst leze!quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef BRIMAGE het volgende:
Alexxxx er zitten veel grappenmakers in dat topic. Dus ik weet niet meer wat ik moet geloven. Jij komt wel serieus over, kun je het volgende bevestigen:
Koppeling links, rem midden, gas rechts.
Auto start je door koppeling indrukken, sleutel helemaal naar rechts draaien. Als hij gestart is, sleutel weer loslaten, of moet je hem rechts ingedrukt houden totdat hij gestart is? Daarna met koppeling in de pook naar 1 duwen, en gas zacht indrukken met koppeling langzaam omhoog laten komen. Schakelen bij 2500 á 3000 rpm.
Motor uit als je gaat tanken, tankklepje open je met je sleutel of met een binnenknopje. En bij de tankstation vertellen welke pomp je had.
Klopt dit allemaal? (voor de overige users, dit is aan alex gericht, dus niet aan de grappemakers hiero)
Ik weet niet of het gewenst is dat er een incrowd kliekje met elkaar gaat zitten slowchatten en anderen bespringt als zij 2 postjes offtopic zetten.. Gaat nu idd een beetje snel en is door dat gebagger niet echt leuk meer om te volgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had mezelf net voorgenomen om er wat vaker mee te lezen, en zoals je kunt zien gisteravond voor het eerst in tijden weer eens wat gepost
Maar gebeuren er dan dingen die niet door de beugel kunnen, of is het puur de snelheid?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
WTF IS DIT VOOR p00p topic.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
WTF IS DIT VOOR p00p topic.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef Petre het volgende:
zouden de pta modjes wat vaker bij de slowchat van het treinentopic willen ingrijpen? de laatste tijd gaan de topics wel heel erg snel...
Is dat die secetaresse van VD Akker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was inderdaad erg dom om dat te posten. Ik zal eens even een bezem pakken En voor foto's van Marieke mag je altijd een eigen topic openen natuurlijk!
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat die secetaresse van VD Akker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |