abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 13:55:43 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_45969663
lets go
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45969695
maar huub was wel zeker van zich zelf dat hij niets fouts heeft gedaan..

nadat zogenaamde schopje zei Satan van bla bla bla..en huub zei direct van Ik hoop dat het gezien is..ik hoop dat het gezien is, met andere woorden hij wist dat hij hem niet geschopt had.
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  zondag 4 februari 2007 @ 13:56:50 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45969706
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:52 schreef Fikkert het volgende:
omg, weer een nacht op stap geweest en dus weer heel wat gemist, net ff die filmpjes gecheckt, er komen dus weer 2 plekjes vrij in de villa, of blijven ze allebei ?
Heb je Huub fysiek geweld zien gebruiken dan??
Alleen Nathanael eruit natuurlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 13:58:23 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_45969745
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb je Huub fysiek geweld zien gebruiken dan??
Alleen Nathanael eruit natuurlijk.
Als ik de filmpjes terugkijk kan ik ook alleen maar tot die conclusie komen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45969750
Zijn NL en Huub beide weg?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45969755
NL is een grote aansteller. Zoeen aansteller dat hij nog in zijn eigen leugens gelooft ook . Maar gelukkig hebben ze fok nog om alles goed na te kunnen kijken . Zodat ze meteen een goed beeld hebben van de baby des huizes
pi_45969778
Dit is COS 305...wel een goede titel
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_45969820
Huub en Nathanael zijn vannacht met elkaar op de vuist gegaan. Of, beter gezegd, Nathanael heeft Huub twee keer een pak slaag gegeven. Het zat er al lang aan te komen en nu is het dan echt zover. Na weken van provoceren en treiteren is de bom tussen de kemphanen ontploft. Nathanael heeft Huubs ex eerder vanavond een hoer genoemd. Huub heeft zich toen in kunnen houden, maar na nog heel wat drankjes komen de twee er midden in de nacht nog een keer op terug.

Na provocatie schopt Nathanael
“Ik vind mezelf laf dat ik die tien ruggen belangrijker vind dan jij. Zeg het nog een keer en ik sla je dwars door de muur”, dreigt Huub als hij tegenover Nathanael zit. De Oldenzaler dreigt met van alles wat hij Nathanael aan zou willen doen en gaat dan voor hem staan met zijn vuist in de aanslag. “Dat moet je niet doen!”, zegt Nathanael terwijl hij opstaat en Huub een schop verkoopt! De Oldenzaler houdt zich verder in en blijft met Amanda achter in de gameroom.

Nathanael pakt Huub bij zijn nek
Zo’n drie minuten later komt het in de keuken tot een tweede uitbarsting.
Na wat provocerende opmerkingen en een vijandige houding van Huub, sleurt Nathanael hem aan zijn nek mee naar buiten. Huub weet zich los te wringen en Bart springt ertussen. Hij gooit Huub naar buiten, maar hij komt weer terug: “Pak me dan, pak me dan!” Bart zorgt ervoor dat er geen derde confrontatie volgt. Maar ja, wie heeft nou wat gedaan? Volgens Nathanael is hij geschopt en Huubs verhaal is dat Nathanael hem geweld heeft aangedaan. Ondertussen is iedereen wakker geworden en is de sfeer om te snijden.

In een gesprek met Amanda zegt Nathanael dat het nu klaar is: “Of hij gaat weg of ik ga weg of we gaan allebei weg!” Wat zal er vandaag gaan gebeuren? Moeten we afscheid nemen van de mannen?


bron tien.tv


Als ik dit lees alleen nathanael eruit.
pi_45969829
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb je Huub fysiek geweld zien gebruiken dan??
Alleen Nathanael eruit natuurlijk.
huub er lekker achteraan
pi_45969857
Gaat wel moeilijk worden straks voor Huub. Natuurlijk gaan straks ze met z'n allen over hem heen vallen.
Ik hoop dat ze even een goede peptalk met hem houden voordat ze hem weer teruggooien
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 14:02:05 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_45969870
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:59 schreef Katewalker het volgende:
Dit is COS 305...wel een goede titel
sorry raak de tel kwijt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45969879
Die "lelijke rimpelharses" opmerking van Natasia gister heeft er bij Ilona flink ingeramd volgens mij.
pi_45969882
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef Scarabee het volgende:
NL is een grote aansteller. Zoeen aansteller dat hij nog in zijn eigen leugens gelooft. Maar gelukkig hebben ze fok nog om alles goed na te kunnen kijken. Zodat ze meteen een goed beeld hebben van de babay des huizes
Het aanstellerige gedrag van NL past bij het beeld dat ik van hem heb. Ik ben natuurlijk geen psycholoog, maar als ik hem hoor praten van "weet je wel wie ik ben buiten het huis" en nog meer van die 13-in een dozijn uitspraken, dan wordt het al vrij duidelijk wat voor persoon het is. Dit soort mensen plaats zich altijd in een slachtoffer rol, dat heeft hij al eerder gedaan, hij doet natuurlijk nooit wat fout. Het zou leuk zijn om een FOKker die enige kennis van psychologie heeft een profieltje van NL te laten maken...
  zondag 4 februari 2007 @ 14:03:34 #14
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45969923
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:02 schreef Wireless het volgende:
Die "lelijke rimpelharses" opmerking van Natasia gister heeft er bij Ilona flink ingeramd volgens mij.
Heeft ze dat gezegd? Tragisch figuur die Neurotica...
En NL is een huillie....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45969940
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:01 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat wel moeilijk worden straks voor Huub. Natuurlijk gaan straks ze met z'n allen over hem heen vallen.
Ik hoop dat ze even een goede peptalk met hem houden voordat ze hem weer teruggooien
Ik ook, of hem in ieder geval te vragen zich niet uit de tent te laten lokken. Maar dat betekent dat hij zich niet zou mogen verdedigen... zou belachelijk zijn.
Een spreekverbod over deze toestand voor iedereen is ms beter; tot nader bericht van achter.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45969984
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef Elounda het volgende:

[..]

Heeft ze dat gezegd? Tragisch figuur die Neurotica...
Net ook weer, dat ZIJ geen make-up nodig heeft, zó laag.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:05:40 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45969989
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef Elounda het volgende:

[..]

Heeft ze dat gezegd? Tragisch figuur die Neurotica...
En NL is een huillie....
Waarna Nathanael Ilona een oude heks noemde. Huub greep toen in en nam het voor Ilona op. Vervolgens begon Nathanael Hedda voor hoer uit te maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45970024
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:01 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat wel moeilijk worden straks voor Huub. Natuurlijk gaan straks ze met z'n allen over hem heen vallen.
Ik hoop dat ze even een goede peptalk met hem houden voordat ze hem weer teruggooien
De "gemene" opmerkingen die Huub raakten waren allemaal van NL. Brian, Natasie en Amanda zijn geen match voor Huub. De enige persoon die af en toe rake opmerkingen tegen Huub maakt is Bart, maar die bemoeit bijna nergens meer mee de laatste tijd. Zolang Huub van de alcohol blijft is BBAN geen probleem voor hem. Bovendien verwacht ik dat Ilona zichzelf steeds actiever in de strijd zal gaan gooien...
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 14:07:46 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_45970051
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waarna Nathanael Ilona een oude heks noemde. Huub greep toen in en nam het voor Ilona op. Vervolgens begon Nathanael Hedda voor hoer uit te maken.
Daarna is Huub ook gaan bellen met de redaktie, ivm uitlokking. Toen zou de redaktie al geweten moeten hebben dat het uit de hand zou gaan lopen lijkt mij.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45970071
Moet je die Amanda horen. Hij greep hem bruut bij de keel. Alles is Huub zijn schuld.
pi_45970091
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:02 schreef Wireless het volgende:
Die "lelijke rimpelharses" opmerking van Natasia gister heeft er bij Ilona flink ingeramd volgens mij.
Ilona is 45 jaar en tig wat jaartjes ouder dan de rest. Natuurlijk ligt die opmerking gevoelig. Ze is terecht trots dat ze er best goed uit ziet voor haar leeftijd. En zal daar best moeite voor hebben gedaan. Ze ziet er iig beter uit dan Natasia...that's for sure!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zondag 4 februari 2007 @ 14:09:09 #22
135490 Judah
Ondertiteling
pi_45970106
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De "gemene" opmerkingen die Huub raakten waren allemaal van NL. Brian, Natasie en Amanda zijn geen match voor Huub. De enige persoon die af en toe rake opmerkingen tegen Huub maakt is Bart, maar die bemoeit bijna nergens meer mee de laatste tijd. Zolang Huub van de alcohol blijft is BBAN geen probleem voor hem. Bovendien verwacht ik dat Ilona zichzelf steeds actiever in de strijd zal gaan gooien...
Zo zie ik het ook. Als Nathanael eruit gaat, verwacht ik dat Bart meer naar Huub zal toetrekken en zijn maatje Brian zal laten vallen.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_45970116

sorry ff offtopic
Ik zie nu die stoel waar amada inzit. Maar weet iemand waar je dat ding kan kopen??
  zondag 4 februari 2007 @ 14:10:06 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45970147
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef itsme het volgende:
Moet je die Amanda horen. Hij greep hem bruut bij de keel. Alles is Huub zijn schuld.
Die is echt helemaal gestoord. Ze zat vannacht al te schreeuwen dat het Huub was die doordraaide.
Dat mens past uitstekend bij het groepje van Natasia.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45970150
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De "gemene" opmerkingen die Huub raakten waren allemaal van NL. Brian, Natasie en Amanda zijn geen match voor Huub. De enige persoon die af en toe rake opmerkingen tegen Huub maakt is Bart, maar die bemoeit bijna nergens meer mee de laatste tijd. Zolang Huub van de alcohol blijft is BBAN geen probleem voor hem. Bovendien verwacht ik dat Ilona zichzelf steeds actiever in de strijd zal gaan gooien...
Verwacht dat laatste maar niet... ze wilde NL alweer punten lenen als hij ze nodig zou hebben. M'n mond viel open, erg jammer dat ze zo snel weer vergeet/vergeeft.

En een alcoholverbod voor enkele weken zou me niks verbazen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')