Dus je nam een aanloop ,je dook en nu heb je hoofdpijn??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de olympische ic heen, op de vloer is daar een afbeelding van een zwembad, bah wat lelijk ...
Komt waarschijnlijk door dat je een dienstloopt van Interview NSS. Die meten (zoals zij dat zeggen ), die trein ook. Daardoor wordt je er in geroosterd op de CNL.Als je een maal aanboord ben is het wel leuk hoor...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef thatsme het volgende:
In het vorige topic hadden tellers het erover dat ze in de CNL moesten tellen? Maar wat maakt het nou uit hoeveel mensen daar in zitten. Het is geen NS en helemaal geen nationale trein. Je moet er zelfs toeslag voor kopen! Dus via de reserveringen moeten ze al een goede schatting kunnen maken.
ik reed vrijdag over de a10 onder enorm veel sporen naast elkaar door. dus kan me er wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:05 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het stuk van Amsterdan Amstel naar Centraal altijd zo lang doet. Dat rangeerterein is gewoon te groot. Te veel wissels enzo. Langzaam rijden.
Was jij er ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=8160
foto's en zo van de open dag bij Volker.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens staan onder die link dus NIET de foto's van de open dag
okee, er inzitten is zeker wel leuk! Heb er al diverse trips mee gemaakt en met pasen weerquote:Op zondag 4 februari 2007 11:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dat je een dienstloopt van Interview NSS. Die meten (zoals zij dat zeggen ), die trein ook. Daardoor wordt je er in geroosterd op de CNL.Als je een maal aanboord ben is het wel leuk hoor...
Tofquote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij er ook?
Mijn foto's komen zodalek
Overigens staan onder die link dus NIET de foto's van de open dag
Daar ziet NS alweer van af en heeft dus 50 nieuwe VIRMpjes besteld.quote:De huidige verwachting is dat alle DDM-rijtuigen worden gemoderniseerd zodat ze IC-waardig worden qua comfort.
BAM had er in elk geval een, die stond voorheen op Rotterdam Noord Goederen. Maar of ie daar nog steeds staat, weet ik niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:00 schreef perslucht het volgende:
Volgens mij heeft structon er een, voorderest vraag ik me ook af wat daar van terecht is gekomen.
Whehehe Moet je maar niet zo vroeg naar huis gaanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
er staat nu wel een linkje naar een paar foto's
Stuur die Remko-flappie anders ff hierheen, kan hij zien wat hij gemist heeft Ik ga niet reggen op BMFquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
er staat nu wel een linkje naar een paar foto's
Erg vreemd dat juist op die dag er een extra trein ingelegd is. Logischer zou komend weekend zijn, vanwege het WK Allround.quote:
Na de koploper-revisie zal het volgende DDM zijn neem ik aan, misschien zal het wel tegelijk gebeuren als dat bij Haarlem af is.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:09 schreef perslucht het volgende:
En trouwens, de OP moet aangepast worden.
Dit staat er bij het DDM verhaal:
[..]
Daar ziet NS alweer van af en heeft dus 50 nieuwe VIRMpjes besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |