abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45901783
Ik heb een vraagje over M$ Word 2002:

Kan je als achtergrond ( voor een bedrijf ) een afbeelding zetten ( waar je overheen kan typen ?

Ik kan het niet voor elkaar krijgen, nu schijft het logo steeds verder naar beneden.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Greets !
pi_45901902
Ja, je moet bij de eigenschappen van de afbeelding kijken, en dan iets kiezen als 'achter tekst'.
pi_45901958
thanx, zal het zo ff checken maar kan je dit ook als standaard achtergrond zetten, zodat als ik een nieuw document open dat hij er gelijk staat ?
pi_45902173
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef simra het volgende:
thanx, zal het zo ff checken maar kan je dit ook als standaard achtergrond zetten, zodat als ik een nieuw document open dat hij er gelijk staat ?
Dat weet ik niet, vast wel, maar dat moet je aan iemand anders vragen
pi_45902418
Betere manier is

Opmaak -> Achtergrond -> "Afgedrukt watermerk" -> "Figuur als watermerk"..

En dan kan je vast ergens dat als sjabloon opslaan en standaard gebruiken..
pi_45902438
Je zou een watermerk kunnen gebruiken. Ik heb alleen geen OfficeXP op mijn pc (wat een ruk versie was dat zeg), dus ik kan je niet zeggen waar die knop zit. Zoek eens in de help. (zie reactie hierboven dus)

Om ervoor te zorgen dat het standaard in ieder nieuw document zit, dien je de lege pagina (met afbeelding) op te slaan als template (bestandsnaam.dot ipv .doc). Deze moet je dan in een lokale of centrale template folder zetten. Zie de opties van Word (via menu extra) voor de paden naar templates.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_45903684
OT

[ Bericht 100% gewijzigd door simra op 02-02-2007 20:14:28 ]
pi_45903813
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Arjan321 het volgende:
Betere manier is

Opmaak -> Achtergrond -> "Afgedrukt watermerk" -> "Figuur als watermerk"..

En dan kan je vast ergens dat als sjabloon opslaan en standaard gebruiken..
Gaat er dan heel raar uit zien, zowel met "wassen" aangevinkt als niet.

De 1 word zwart, de ander wit.

[ Bericht 28% gewijzigd door simra op 02-02-2007 20:13:22 ]
pi_45924220
Weet iemand hier ook een trucje voor om dit voor elkaar te krijgen in en ook bij M$ Outlook ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')