abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:04:56 #1
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_45901572
Hallo,

Ik wil met en vriend van me en puche van 100 euro kopen, beetje op schampen en opvoeren en uiterlijk verbeteren voor en 100 euro laat maar zeggen ben je in totaal 200 euro kwijt, mijn vader beweerd dat als ik dat puchje met vriend koop voor 100 euro en voor 100 euro nog wat aan knutsel dat we dan geen winst opmaken, is dit waar of niet.
Ik denk zelf van niet want je kan best 50 euro of meer winst op maken toch..

Bedankt...
pi_45902158
nou ligt eraan wat voor puch bouwjaar etc en kijken wat de gek er voor geeft. Dus eingelijk kan je geen reeel andwoord geven aangezien er altijd gekken zijn die er meer voor geven. maar bij een kenner geef ik je denkik weinig kans
pi_45902191
mensen kijken naar het uiterlijk, dus als je het via het internet gaat verkopen let daar op.

anders moet je gewoon overgaan op mond op mond reclame, als je een beetje veel mensen kent die weer mensen kennen die .......
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:19:26 #4
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_45902291
Tuurlijk. voor 100 euro kopen, voor 100 eraan verbouwen (daar drie weekeinden mee zoet zijn want het moet er wel een beetje leuk uitzien) en dan voor 250 verkopen. Heb je 25 euro de man voor weet-ik-hoeveel werk. Neem dan een baan voor de zaterdag, dan verdien je het in een ochtend.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_45902309
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef simra het volgende:
mensen kijken naar het uiterlijk, dus als je het via het internet gaat verkopen let daar op.

anders moet je gewoon overgaan op mond op mond reclame, als je een beetje veel mensen kent die weer mensen kennen die .......
mond TOT mond. grr.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_45942507
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

mond TOT mond. grr.
U know what i mean, je hoeft er niet gelijk neigingen van te krijgen
pi_45943264
Ik vind 250 euro voor een puch maxi veel geld, eigenlijk. Maar je ziet ze er wel eens voor verkocht worden.
pi_45948465
als je slim handelt en de juiste doelgroep uitkiest(jongetjes van <14 jaar), kun je een puch van 100 euro voor 200 euro verkopen zonder opknappen..
pi_45948709
Sowieso een is puch opknappen niet echt slim.. Als je graag een brommer wil opknappen kun je beter een goedkope nieuwere (schakel)brommer kopen, die niet meer in nieuwstaat is.

Vriend van mij heeft een Derbi Senda DRD gekocht voor 1000 euro, voor 200 euro eraan opgeknapt, en voor 1700 verkocht (wat een hele normale prijs is voor die brommer)

Toen hij hem kocht zag die er niet uit, kappen waren nog nooit los geweest, was nog nooit gepoetst, uitlaat zat vast geroest aan cilinder en allemaal dat soort geintjes.
Denk dat je met een puch niet zo snel winst zal maken, en 25 euro de man ofzo winst hooguit. Lijkt me niet echt de moeite.

En zo geworden.

En daar heeft ie 500 euro winst op gemaakt, natuurlijk wel wat uren in gestoken, maar als je het aantal uren telt t.o.v. de winst, heeft hij toch een royaal uurloon gehad.

[ Bericht 23% gewijzigd door Diemietuhriej op 03-02-2007 19:22:35 ]
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')