abonnement Unibet Coolblue
pi_45880496
Ik had een tijd geleden hier een topic over gemaakt, maar dat was op het eind verrrotgespamd en kwam er een modje met zn stomme slotje

Hier Deeltje 2, hopelijk word het deze keer wat beter

Onderwerp: Hoe weet je of een chick je leuk vindt
Om duidelijk te zijn
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_45880566
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Sjibble het volgende:
Ik had een tijd geleden hier een topic over gemaakt, maar dat was op het eind verrrotgespamd en kwam er een modje met zn stomme slotje

Hier Deeltje 2, hopelijk word het deze keer wat beter

Onderwerp: Hoe weet je of een chick je leuk vindt
Om duidelijk te zijn
Als ze vraagt of je ook een broer hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_45880625
als ze vraagt of je een droge witte wijn voor dr wilt halen
pi_45880660
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
als ze vraagt of je een droge witte wijn voor dr wilt halen
( )nee ff serieus, niet dat ze loopt te fokken ofzo, geen hoer die je tegenkomt bij de wallen die denkt dat je wel een dikke hebt, maar ik bedoel gewoon serieus, van je werk, mid/high school enzo .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_45880753
zeg alleen maar wat ik bij Jochem Myjer gehoord heb

Meestal doordat ze je beetje in de gaten houd en veel op dezelfde tijden bij de koffieautomaat/colaautomaat is
pi_45904961
Ligt denk ik een beetje aan de leeftijdcategorie.
Giegelen, vriendinnen opzoeken, oogcontact.

Tip van de week: Als een meisje je leuk vindt, dan houd ze je een beetje in de gaten als je bijvoorbeeld toevallig voorbij loopt. Probeer het eens een keertje uit, loop voorbij d'r of ga ergens staan in de buurt van haar, als het kan een beetje subtiel tussen je maten ofzo. Als je een beetje verstopt zit kijk je ineens naar haar en als zij op het moment al naar jou kijkt houd ze je dus in de gaten, doe het de volgende dag/week nog eens, dan kan je uitsluiten dat het toeval was.

Vage uitleg, probeer er maar wat van te maken ik ben moe en ga slapen (rijmt bijna)
Dit is mijn klauwschets.
pi_45907477
edit-
pi_45907487
wiebl heeft gelijk!
pi_45907856
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:57 schreef TJDoornbos het volgende:
wiebl heeft gelijk!
dankje, dat hoor ik niet vaak
Dit is mijn klauwschets.
pi_45910710
Triest topic
pi_45912937
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef TwyLight het volgende:
Triest topic
bedankt voor je bijdrage
Dit is mijn klauwschets.
pi_45915935
Vraag het haar.
pi_45944531
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:05 schreef super-muffin het volgende:
Vraag het haar.
Ze kunnen het ontkennen, lekker vertrouwbaar
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_45944870
Of liegen!
pi_45944929
Dat kom je gewoon nooit te weten. Meisje zijn nou eenmaal heel onduidelijk met wat ze willen enzo. Dat verandert ook zo'n 3 keer per dag, tenzij ze ongesteld zijn dan nog veel vaker.
Verder willen meisjes heul veul aandacht, des te meer aandacht je ze geeft, des te meer interesse ze in je tonen. Maar dan is het nog steeds niet duidelijk of ze je wel leuk vinden, want dan kan het alleen om de aandacht zijn.
Eigenlijk kan je beter aan een man gaan.
pi_45959210
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Elvanera het volgende:
Dat kom je gewoon nooit te weten. Meisje zijn nou eenmaal heel onduidelijk met wat ze willen enzo. Dat verandert ook zo'n 3 keer per dag, tenzij ze ongesteld zijn dan nog veel vaker.
Verder willen meisjes heul veul aandacht, des te meer aandacht je ze geeft, des te meer interesse ze in je tonen. Maar dan is het nog steeds niet duidelijk of ze je wel leuk vinden, want dan kan het alleen om de aandacht zijn.
Eigenlijk kan je beter aan een man gaan.
op die laatste zin na, ben ik het met je eens
pi_45959423
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Elvanera het volgende:
Dat kom je gewoon nooit te weten. Meisje zijn nou eenmaal heel onduidelijk met wat ze willen enzo. Dat verandert ook zo'n 3 keer per dag, tenzij ze ongesteld zijn dan nog veel vaker.
Verder willen meisjes heul veul aandacht, des te meer aandacht je ze geeft, des te meer interesse ze in je tonen. Maar dan is het nog steeds niet duidelijk of ze je wel leuk vinden, want dan kan het alleen om de aandacht zijn.
Eigenlijk kan je beter aan een man gaan.
true
nu:
Ja = nee
Nee = nee
Misschien = nee

30 min later
Ja = ja
nee = mischien
mischien = ja

nouja je kan NIET beter aan een man gaan
pi_45968419
Jawel hoor, ik heb liever een man dan een vrouw!
pi_46009098
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef Elvanera het volgende:
Jawel hoor, ik heb liever een man dan een vrouw!
jij wel elvie.
Lambo of Rekt
pi_46050679
kick, kom op
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:19:26 #21
167723 sanni
Acima de seu
pi_46085354
Ik merk dat de dames mij leuk vinden als ze heel veel richting mij kijken.
Daarom stuur ik ook altijd mijn ego weg
pi_46143305
Als je goed oplet, merk je dat een meisje dat je leuk vindt de hele dag stille hints loopt te geven.
"En heb je nog wat leuks gedaan?"
- "Nee."
"Ik ook niet... En ga je nog wat doen?"
- "Nee."
"Ik ook niet...*hinthinthint* "
pi_46145105
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef Weggeslet het volgende:
Als je goed oplet, merk je dat een meisje dat je leuk vindt de hele dag stille hints loopt te geven.
"En heb je nog wat leuks gedaan?"
- "Nee."
"Ik ook niet... En ga je nog wat doen?"
- "Nee."
"Ik ook niet...*hinthinthint* "
.... das gewoon irritant!
pi_46145125
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef Weggeslet het volgende:
Als je goed oplet, merk je dat een meisje dat je leuk vindt de hele dag stille hints loopt te geven.
"En heb je nog wat leuks gedaan?"
- "Nee."
"Ik ook niet... En ga je nog wat doen?"
- "Nee."
"Ik ook niet...*hinthinthint* "
die vrouwen mogen ze gelijk afschieten. Wees gewoon eerlijk, ipv die irritante hints die alleen vrouwen snappen
pi_46145985
Vanuit de hoek van je zicht zien dat ze naar je kijken en zodra je terugkijkt ze weer wegkijken, en zo door?
Het is vaak grappig in een ruimte met dingen die scherp weerspiegelen zoals een spiegel ( ) of een raam, whatever, ze via die spiegeling naar je kijken en je ze pakt door terug te kijken naar dr via diezelfde weerspiegeling, whehe
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_46146266
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:33 schreef Sjibble het volgende:

[..]

( )nee ff serieus, niet dat ze loopt te fokken ofzo, geen hoer die je tegenkomt bij de wallen die denkt dat je wel een dikke hebt, maar ik bedoel gewoon serieus, van je werk, mid/high school enzo .
een dikke?
portemonnee
─_(º.0)_/─
pi_46151938
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef vamos1 het volgende:

[..]

een dikke?
portemonnee
nee, een leuter

Kom op
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:34:16 #28
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46152846
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Sjibble het volgende:
Ik had een tijd geleden hier een topic over gemaakt, maar dat was op het eind verrrotgespamd en kwam er een modje met zn stomme slotje

Hier Deeltje 2, hopelijk word het deze keer wat beter

Onderwerp: Hoe weet je of een chick je leuk vindt
Om duidelijk te zijn
Als ze opvallend veel naar je kijkt, lacht, je veel opzoekt... Vraagt je waar int weekend uitgaat... en er vervolgens ook heen gaat...!
Je teveel complimentjes over kleding, uiterlijk etc geeft...!

Combinatie van al die prut...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_46185181
Als ze gorgelt met je zaad.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_46185326
als ze je aankijkt met een blik van: ik wil dat je me hard neukt.

die blik is universeel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46185812
als ze naar je toen komt duh
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:00:50 #32
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46186070
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef Wesfrdam het volgende:
als ze naar je toen komt duh
mm
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_46186183
Als ik een vent leuk vind dan kijk ik hem diep in zijn mooie ogen!
en nog een keer en nog een keer en nog us en nog us en....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_46186616
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:43 schreef wiebl het volgende:
Vage uitleg, probeer er maar wat van te maken ik ben moe en ga slapen (rijmt bijna)
Dat doet het ook: maken - slapen, halfrijm.
pi_46186763
Quote uit ander topic geen credits pls

Ok hier wat punten die je kan gebruiken om te zien of een vrouw interesse toont in je:

- Kijkt niet om zich heen
- Heeft dr voeten gericht naar jou
- Raakt dr haar aan
- Gooit dr haar naar achteren toe (om dr gezicht beter te laten zien)
- Mond staat ietsje open
- Hand gaat langs haar lichaam (om de vormingen beter weer te geven)
- Ze blijft bij je als haar vriendinnen ergens anders heenlopen
- Ze vraagt iets persoonlijks (bv je naam)
- Ze lacht om je, ook al is ze het niet met je eens
- Ze leunt naar je toe, beetje naar voren toe
- Ze begint te praten als jij stopt met praten
- Complimenteert je op ook maar iets
- Vraagt of je een vriendin hebt
- Introduceert je aan haar vrienden/vriendinnen
- Haar pupillen zijn groter dan normaal
- Benen staan iets uit elkaar, dus geen defensieve houding (benen over elkaar)
- Raakt je aan

p.s nog los gegaan gister ?
pi_46187217
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Elvanera het volgende:
Dat kom je gewoon nooit te weten. Meisje zijn nou eenmaal heel onduidelijk met wat ze willen enzo. Dat verandert ook zo'n 3 keer per dag, tenzij ze ongesteld zijn dan nog veel vaker.
Verder willen meisjes heul veul aandacht, des te meer aandacht je ze geeft, des te meer interesse ze in je tonen. Maar dan is het nog steeds niet duidelijk of ze je wel leuk vinden, want dan kan het alleen om de aandacht zijn.
Eigenlijk kan je beter aan een man gaan.
Da's niet mijn ervaring.
pi_46189236
Teveel aandacht is ook niet goed STALKER
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:21:32 #38
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_46189261
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:28 schreef Paltos het volgende:

[..]

Da's niet mijn ervaring.
Haha, inderdaad. Het is juist het omgekeerde, behalve als ze je toch al zag zitten. En zelfs (juist?) dan kun je het goed verpesten door teveel aandacht te geven.
of niet
pi_46189813
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:20 schreef UnclePhil het volgende:
Teveel aandacht is ook niet goed STALKER
Ik bedoel juist dat ik ze meestal negeer en ik ze plots keihard binnen doe zonder echt iets te doen.
pi_46235674
quote:
Hoe weet je of een meid/vrouw je leuk vindt
Door het ze te vragen.
JOHNNY HEITINGA
pi_46241054
je moet gewoon naar haar toe ga en zeggen: je vindt me lekker he, is normaal hoor
AFC AJAX
pi_46301116
ze staart je schaapachtig aan. probeert wan hopig oogcontact te maken. komt naar je toe en lacht om k*tgrappen. dat heb ik in ieder geval meestal. denk eraan haar niet "te veel" aandacht te geven want dan verliest ze meestal haar interesse.

good luck
pi_46301761
Als ze je tong in je mond steekt op Valentijnsdag.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:01:48 #44
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_46303500
Als ze iets zegt in de trant van: ik vind je leuk.
Als haar tepels hard worden als je in buurt bent wil dat vaak ook wat zeggen, maar dat hoeft echter niet direct positief te zijn.
deze ruimte is te huur
pi_46303627
. Ik had eens een wijf die kreeg allemaal rode bultjes boven haar tetten als ze geil was in bed
pi_46303751
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef TwyLight het volgende:
. Ik had eens een wijf die kreeg allemaal rode bultjes boven haar tetten als ze geil was in bed
dit hoefde ik niet te weten
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:08:31 #47
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_46303763
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef TwyLight het volgende:
. Ik had eens een wijf die kreeg allemaal rode bultjes boven haar tetten als ze geil was in bed
En daar werd je wild van?
deze ruimte is te huur
pi_46309787
omfg, waar gaat dit heen?
Ga maar door hoor, best humor
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:20:19 #49
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_46309925
teveel info
happen naar de baas
pi_46311305
Maar goed ik had het dus opgezocht, de nerd die ik ben
quote:
Als je erg opgewonden raakt kun je rode vlekken krijgen op je huid. Dit is een sexblos. Het kan er een beetje uitzien alsof je de mazelen hebt.
· Bij de meeste vrouwen begint dit boven de navel en verspreid het zich naar de borsten, de hals en het gezicht.
· Bij mannen zijn ze het meest zichtbaar op de borst, in de nek en op het gezicht, maar ze kunnen ook voorkomen op de rug, billen, dijen en armen.
· Bij mannen komt het iets minder voor dan bij vrouwen. Van de vrouwen krijgt 50 tot 75% een sexblos, tegen 25% van de mannen.
het was dus normaal
pi_46311432
dus vrouwen met puisten op het lichaam zijn altijd geil?
daar schrok je van!!
pi_46341877
JA, had je dat nog niet door dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')