abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45868924
Ja hoi.

Ikke heb weer behoefte aan spanning, dus ik pak een dezer dagen de trein naar Parijs. Nachtje overnachten en zo, helemaal puik. In m'n eentje dat wel.

Alleeeeen wil ik wel het uitgaansleven in Parijs verkennen. 's Middags aan een bar of zo een drankje nuttigen en met mensen praten en zo, en 's nachts clubben. Moet mogelijk zijn denk ik. Het liefst wel een beetje hippe cq. cosmopolitische cq. ~20 jarige volk tenten

Echter, waar vind ik zulks? Namen? Ik zoek een beetje iets in het centrum, hebben ze geen stayokay daar oid?

alvast bedankt
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:34:23 #2
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45869010
hoe ga je er heen en hoeveel kost het?
veni vidi gebanned
pi_45869069
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hoe ga je er heen en hoeveel kost het?
trein, en hoeveel t kost heb ik me nog niet druk over gemaakt en boeit me ook niet echt.
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:56:08 #4
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45869671
o okee mij wel
veni vidi gebanned
pi_45869862
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:31 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi.

Ikke heb weer behoefte aan spanning, dus ik pak een dezer dagen de trein naar Parijs. Nachtje overnachten en zo, helemaal puik. In m'n eentje dat wel.

Alleeeeen wil ik wel het uitgaansleven in Parijs verkennen. 's Middags aan een bar of zo een drankje nuttigen en met mensen praten en zo, en 's nachts clubben. Moet mogelijk zijn denk ik. Het liefst wel een beetje hippe cq. cosmopolitische cq. ~20 jarige volk tenten

Echter, waar vind ik zulks? Namen? Ik zoek een beetje iets in het centrum, hebben ze geen stayokay daar oid?

alvast bedankt
vet: proest. fransen in parijs praten niet zo snel. eerste deceptie. daarna buddhabar (als het noig bestaat). of iets veel hippers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:58:03 #6
129025 Delicieux
Délicieux A Paris
pi_45875225
Buddha Bar bestaat nog.
Ook leuk is Barrio Latino, maar zullen zeker veel hippere dingen bestaan. BB en BL zijn al aardig oud, dus zooo hip zal dat wel niet zijn....
Je venais, je voyais, je devenais fonctionnaire......
pi_45880939
Wij zaten met z'n 11-en met Oud & Nieuw in deze tent: www.laloco.com
Die zit naast de Moulin Rouge en is wel aan te raden, en nog enigszins betaalbaar ook.

Kijk anders eens hier
www.parisclubbing.com
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_45880958
Paris Saint Germain
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45882724
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:31 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi.

alvast bedankt
Spreek je wel Frans??

Ik weet verder geen clubs daar. Alleen in leuke cafe'tjes gezeten. Die zijn er genoeg. Gewoon langslopen en als het er leuk uitziet naar binnen gaan
pi_46007331
Iig naar the VIP room gaan, zit om de champs delysee (of hoe je dat ook schrijft). Heb daar echt een topavond gehad, stond wodka te drinken met prince en jamiroquoi, te chill! Entree is in principe gratis, weet niet zeker of je binnenkomt aangezien je alleen bent zou ik snel achter wat dames aan naar binnen schieten.
daarom!
pi_46009988
uitgaan in parijs valt een beetje tegen.

maar als je een avondje zoals stickybandit kan hebben is het wel te doen.
  maandag 5 februari 2007 @ 17:30:31 #12
129025 Delicieux
Délicieux A Paris
pi_46012965
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Dizzee het volgende:
uitgaan in parijs valt een beetje tegen.

maar als je een avondje zoals stickybandit kan hebben is het wel te doen.
Klopt, de meeste Fransen verstaan onder "uitgaan" een avondje in een restaurant met vrienden, en niet zoals in NL het hangen in een kroeg/dixo. Uiteraard kan dat wel hier, maar het is voor de Fransen niet gebruikelijk. Als je uit eten wilt, dan valt het opeens niet meer tegen in Parijs! Dan is er keus zat, van de slechtste toeristenfuik tot Le Tour d'Argent!

As je zo'n avondje als Stickybandit wil hebben, moet je inderdaad maar hopen dat je de tent binnenkomt. Er zij dan slechts een paar mogelijkheden: 1. Je bent een lekker wijf. 2. Je bent samen met, liefst meer dan één, lekkere wijven .
Voldoe je niet aan regel 1 of 2 , dan kun je net zo goed in het bruin café om de hoek gaan zitten, in plaats van hip voor de deur te gaan staan....
Je venais, je voyais, je devenais fonctionnaire......
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:37:34 #13
167723 sanni
Acima de seu
pi_46102048
Er is maar 1 club nou ja 2 of 3 mischien waar je geweest moet zijn
voor vrouwelijk vertier: Budha Bar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')