trein, en hoeveel t kost heb ik me nog niet druk over gemaakt en boeit me ook niet echt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hoe ga je er heen en hoeveel kost het?
vet: proest. fransen in parijs praten niet zo snel. eerste deceptie. daarna buddhabar (als het noig bestaat). of iets veel hippers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:31 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi.
Ikke heb weer behoefte aan spanning, dus ik pak een dezer dagen de trein naar Parijs. Nachtje overnachten en zo, helemaal puik. In m'n eentje dat wel.
Alleeeeen wil ik wel het uitgaansleven in Parijs verkennen. 's Middags aan een bar of zo een drankje nuttigen en met mensen praten en zo, en 's nachts clubben. Moet mogelijk zijn denk ik. Het liefst wel een beetje hippe cq. cosmopolitische cq. ~20 jarige volk tenten
Echter, waar vind ik zulks? Namen? Ik zoek een beetje iets in het centrum, hebben ze geen stayokay daar oid?
alvast bedankt
Spreek je wel Frans??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:31 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi.
Ikke heb weer behoefte aan spanning, dus ik pak een dezer dagen de trein naar Parijs. Nachtje overnachten en zo, helemaal puik. In m'n eentje dat wel.
Alleeeeen wil ik wel het uitgaansleven in Parijs verkennen. 's Middags aan een bar of zo een drankje nuttigen en met mensen praten en zo, en 's nachts clubben. Moet mogelijk zijn denk ik. Het liefst wel een beetje hippe cq. cosmopolitische cq. ~20 jarige volk tenten
Echter, waar vind ik zulks? Namen? Ik zoek een beetje iets in het centrum, hebben ze geen stayokay daar oid?
alvast bedankt
Klopt, de meeste Fransen verstaan onder "uitgaan" een avondje in een restaurant met vrienden, en niet zoals in NL het hangen in een kroeg/dixo. Uiteraard kan dat wel hier, maar het is voor de Fransen niet gebruikelijk. Als je uit eten wilt, dan valt het opeens niet meer tegen in Parijs! Dan is er keus zat, van de slechtste toeristenfuik tot Le Tour d'Argent!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:07 schreef Dizzee het volgende:
uitgaan in parijs valt een beetje tegen.
maar als je een avondje zoals stickybandit kan hebben is het wel te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |