quote:

Ze spreken namens ONS, ik ben er EEN van.
quote:Helaas heb ik al de ervaring dat dat niet zo is, eigenbelang en macht gaat ze toch echt voor.

Inderdaad, wetten zijn zo onduidelijk dat je een baliemedewerker nodig hebt om uit te leggen wat hij dent dat er bedoeld wordt, en dat verschilt helaas nog al eens per gemeente, vandaar het nut van wetboeken, ik zoek EERST uit hoe iets zit, en ga dan in het gemeentehuis mijn recht EISEN met de wet in mijn hand.

Dat werkt, geloof me.

Laat ze zien wat er staat en waar, en vraag ze of er iets op tegen is, en geen ze even de tijd om dat na te zoeken.

Nogmaals zonder grapjes, de mensen van gemaantehuis Hellevoetskuis hebben keurig, respectvol, integer, en naar eer en geweten gehandeld, ik ben er trots op dat er zulke ambtenaren rondlopen.

naast mijzelf natuurlijk......

quote:Een organisatie zoals deze regering schrikt er niet voor trug om hun eigen wetten te overtreden, regels achteraf te veranderen en fouten met terugwerkende kracht te herstellen.
Wees ze voor, pak ze aan, stop het NU! 
De hele tweede kamer zit vol met ONZE volksvertegenwoordiging!!
quote:Eigen verantwoordelijkheid maakt ze niks uit, ze zoeken net zo lang totdat ze iemand hun verandwoordelijkheid in de mik kunnen schuiven, in dit geval de gemeente die letterijk de wet hebben gevolgt.

Inderdaad, de Burgemeester moest verklaren dat er fouten waren gemaakt.

"Druk" uit Den Haag.........

Er waren GEEN fouten gemaakt!!!
En er is geen woord gelogen tijdens de aanvraag.
quote:En de illusie van een demokratie houden ze nog steeds in stand, een keer kiezen in de 4 jaar en onderling afspraken maken over regeren
We hebben geen democratie en hebben het nooit gehad, we hebben een parlementaire democratie en dat is heeeel wat anders.

WACHT MAAR...
IK HEB ER ZIN AN !!!!