abonnement Unibet Coolblue
pi_45857227
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => Vragen over vliegen
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten

    [ Bericht 7% gewijzigd door DutchTrain op 31-01-2007 18:32:45 ]
  • pi_45857420
    Nog een openstaande vraag:
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 10:58 schreef Keroppi het volgende:
    Hoi allemaal,

    Nou ik hoop dat iemand mij hier een duwtje in de goede richting kan geven.

    In eind maart/begin april wil ik een vriendin in Saint Louis gaan opzoeken, omdat ik dan toch al aan die kant van de oceaan ben, combineer ik dat met een aantal dagen NY.

    Maar als je met de 'standaard' zoekmachines voor tickets op Amsterdam - Saint Louis zoekt, dan krijg je alleen maar dure rechtstreekse vluchten... En als het me een hoop geld kan schelen, dan wil ik best een keertje overstappen

    Maar hoe moet je dat dan aanpakken, een grote stad in de buurt zoeken, en vandaar een binnenlandse vlucht zoeken? Ik heb nog niet fanatiek gezocht maar een retour New York met 2 keer een binnenlandse vlucht zou al goedkoper uitkomen.
    Maar ik hoop in dit topic een beetje van jullie expertise gebruik te kunnen maken.

    Het plan is:
    rond donderdag 28 maart naar Saint Louis => op zondag 1 april richting NY => na een aantal dagen weer terug naar Amsterdam

    In ieder geval bedankt voor de tips alvast
    Je kan op de zoeksites - bijvoorbeeld www.cheaptickets.nl - invullen dat je naar St Louis vliegt en terug vliegt vanaf NYC. Voor 17 - 30 maart kom je dan uit op 485 euro voor een retour incl tax etc.
    Dan kun je daarbij nog een los enkeltje kopen van St Louis naar NYC, bijvoorbeeld bij American Airlines voor 128 dollar op 21 maart of bij een van de vele andere airlines (United, US Airways etc.)

    [ Bericht 13% gewijzigd door DutchTrain op 31-01-2007 18:59:08 ]
    pi_45857829
    Ik wil dit zomer met mijn vriendin een weekendje naar london (dus vrijdagochtend tot en met maandagmiddag zeg maar) in de maand augustus of juli, een exacte datum is nog niet bekend ivm een andere stel die het nog niet zeker weet of ze meegaan.
    Het goedkoopst wat ik kon vinden was met de boot, een retourtje incl. treinticket naar hoek van holland maar ik vroeg me af of iemand hier een nog goedkopere mannier weet? het maakt me niet zozeer uit met wat of waarvandaan maar wat wel belangrijk is dat we het makkelijk willen en graag de kosten zo laag mogelijk . Waar we gaan overnachten is een hostel in hartje london dus een goeie trein/metro/bus verbinding naar hartje london is zeer gewenst!
    een vliegticket met heathrow als aankomst is toch aan de prijzige kant ivm luchthavenbelasting of is dat niet het geval?

    We willen iig makkelijk reizen dus incl retour het maakt me niet zozeer uit of het lang of kort duurt, we willen het gewoon op ons gemak doen


    bij voorbaat dank!
    .mwep
    pi_45857998
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef got.rice het volgende:
    Ik wil dit zomer met mijn vriendin een weekendje naar london (dus vrijdagochtend tot en met maandagmiddag zeg maar) in de maand augustus of juli, een exacte datum is nog niet bekend ivm een andere stel die het nog niet zeker weet of ze meegaan.
    De boot is en blijft het goedkoopst, omdat je daarmee al je vervoer in één keer koopt; van het station bij jou in de buurt tot in het centrum van London.
    Helemaal met de trein is iets duurder, rond de 99 euro, afhankelijk van waar je opstapt.

    Vliegtickets kunnen veel goedkoper lijken, maar dan komt er ook nog transport bij van en naar de luchthaven en dat is ook niet echt goedkoop. Kijk voor de vliegtarieven op www.skyscanner.net voor de laagste prijzen in die maanden.
    pi_45859123
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef got.rice het volgende:
    Ik wil dit zomer met mijn vriendin een weekendje naar london (dus vrijdagochtend tot en met maandagmiddag zeg maar) in de maand augustus of juli, een exacte datum is nog niet bekend ivm een andere stel die het nog niet zeker weet of ze meegaan.
    Het goedkoopst wat ik kon vinden was met de boot, een retourtje incl. treinticket naar hoek van holland maar ik vroeg me af of iemand hier een nog goedkopere mannier weet? het maakt me niet zozeer uit met wat of waarvandaan maar wat wel belangrijk is dat we het makkelijk willen en graag de kosten zo laag mogelijk . Waar we gaan overnachten is een hostel in hartje london dus een goeie trein/metro/bus verbinding naar hartje london is zeer gewenst!
    een vliegticket met heathrow als aankomst is toch aan de prijzige kant ivm luchthavenbelasting of is dat niet het geval?

    We willen iig makkelijk reizen dus incl retour het maakt me niet zozeer uit of het lang of kort duurt, we willen het gewoon op ons gemak doen


    bij voorbaat dank!
    Je kunt uiteraard de budgetairliners proberen, maar een retourtje inclusief belasting London kost tegenwoordig rond de 80-85 Euro met Easyjet.

    Voor 110 euro inclusief (ticketprijs 18 Euro de rest is tax) kan je al vanaf Amsterdam naar London Gatwick vliegen. Dat is niet heel duur voor BA. (Dit is rechtstreeks te boeken bij BA.com).

    Alleen zal het vervoer van het vliegveld ook wat aan de prijzige kant zijn, voordeel van het vliegtuig is dat het wel vrij snel is, en je uit meerdere vertrektijden kan kiezen!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_45859366
    De goedkoopste reis naar London boek je bij www.eurolines.nl; als je nu boekt voor de zomer ben je totaal 21 euro kwijt voor een retourtje met de bus die vertrekt om 8.00 's ochtends in Amsterdam en 20.00 's avonds aankomt in London.
    pi_45862914
    Goed bezig DT

    Tevens tvp
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_45869183
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Je kunt uiteraard de budgetairliners proberen, maar een retourtje inclusief belasting London kost tegenwoordig rond de 80-85 Euro met Easyjet.

    Voor 110 euro inclusief (ticketprijs 18 Euro de rest is tax) kan je al vanaf Amsterdam naar London Gatwick vliegen. Dat is niet heel duur voor BA. (Dit is rechtstreeks te boeken bij BA.com).

    Alleen zal het vervoer van het vliegveld ook wat aan de prijzige kant zijn, voordeel van het vliegtuig is dat het wel vrij snel is, en je uit meerdere vertrektijden kan kiezen!
    klinkt interessant, hoeveel kost vervoer van gatwick naar hartje london of weet je dat niet?
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef DutchTrain het volgende:
    De goedkoopste reis naar London boek je bij www.eurolines.nl; als je nu boekt voor de zomer ben je totaal 21 euro kwijt voor een retourtje met de bus die vertrekt om 8.00 's ochtends in Amsterdam en 20.00 's avonds aankomt in London.
    Hoe gaat dat te werk? wordt je dan op een bepaald locatie afgezet en opgehaald of moet je bij een bepaald hotel ook boeken oid?

    Bedankt voor de tips trouwens!
    .mwep
    pi_45869342
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 23:39 schreef got.rice het volgende:
    Hoe gaat dat te werk? wordt je dan op een bepaald locatie afgezet en opgehaald of moet je bij een bepaald hotel ook boeken oid?

    Bedankt voor de tips trouwens!
    Eurolines rijdt van busstation naar busstation. Je kan in NL op verschillende plekken instappen, veel bij het treinstation. In London kom je op Victoria busstation uit (naast het treinstation). Kijk op www.eurolines.nl voor meer info.


    Retourtje Gatwick - London komt op zo'n 40 euro. Zie: http://www.gatwickexpress.com
      FOK!fossiel donderdag 1 februari 2007 @ 09:59:26 #10
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_45875246
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 18:31 schreef DutchTrain het volgende:
    Nog een openstaande vraag:
    [..]

    Je kan op de zoeksites - bijvoorbeeld www.cheaptickets.nl - invullen dat je naar St Louis vliegt en terug vliegt vanaf NYC. Voor 17 - 30 maart kom je dan uit op 485 euro voor een retour incl tax etc.
    Dan kun je daarbij nog een los enkeltje kopen van St Louis naar NYC, bijvoorbeeld bij American Airlines voor 128 dollar op 21 maart of bij een van de vele andere airlines (United, US Airways etc.)
    Bedankt ik zie het nu ook. Bizar dat wanneer je alleen een enkele reis invult, die zoekmachine om een of andere reden me niet via een plaats wilde laten vliegen, enkel rechtstreeks. Dit scheelt meer dan de helft (wil ik best een keertje extra voor overstappen ).

    Misschien niet het juiste topic, maar ik waag toch maar even een aanvullend vraagje: ik zie soms overstaptijden van een uur en een kwartier. Nou is dat met de trein meer dan genoeg, maar voor een vliegtripje lijkt me dat wat aan de krappe kant. Wat raden jullie minimaal als ' transfertijd' aan? En als je een vlucht met overstap als geheel boekt, dan is de transfer van je bagage toch vaak automatisch geregeld? Of verschilt dit per maatschappij?
    Chick on a mission
      donderdag 1 februari 2007 @ 13:20:24 #11
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_45880306
    Hangt niet echt van de maatschappij af, meer van de luchthaven waar je aankomt. Gezien je eerste stop in Amerika zal zijn zul je daar gelijk moeten 'immigreren', je paspoort wordt gecheckt, je vingerafdruk genomen, je mag even op de foto, dat soort zaken. Daarbij moet je bij intercontinentale vluchten via Amerika altijd even je tas van de ene band op de andere zetten. Dit kost wat tijd, maar meestal geen 1 uur een een kwartier. De rest van de tijd kun je bij de Pizza Hut gaan zitten ofzo
    pi_45884585
    Voor een collega:
    1. waarvandaan Rotterdam/Amsterdam
    2. wanneer Heen tussen 13-07 en 16-07 Terug 09-08 en 11-08
    3. waarnaartoe Sarajevo (Bosnie) (of Sagreb)
    4. hoe Vliegtuig
    5. op welke manier niet overstappen en zo goedkoop mogelijk.

    Bedankt weer… als jullie een goedkope vlucht hebben gevonden, wil je dan ook zeggen waar en hoe ik moet boeken?
    pi_45891136
    vanuit Amsterdam
    Alitalia (79 EUR + 157 EUR) 236 EUR
    13-7 heen, 11-8 terug
    (met overstap overigens, zonder is een tikkie duurder)

    Goedkoper is het om vanuit Keulen te vliegen;
    13-7 heen, 11-8 terug

    GermanWIngs EUR 131
      donderdag 1 februari 2007 @ 21:00:24 #14
    82247 T-Infinity
    Heen en Weer....
    pi_45896406
    Voor onze vakantie zijn we al een tijdje aan het bedenken hoe we het goedkoopst in Sicilië kunnen komen.

    1. waarvandaan: Nijmegen.
    2. wanneer: Halverwege juli tot aan begin augustus.
    3. waarnaartoe: Sicilië (waar maakt niet zo veel uit, de rest lukt me zelf wel)
    4. hoe: Geen voorkeur
    5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.

    Ik heb eerst gekeken naar vliegreizen: Virgin Express vanuit Brussel, vanaf vliegvelden net over de grens met Duitsland of met Transavia maar dat kost uiteindelijk toch nog aardig wat. Het idee is nu om maar een Interrail (10 dagen binnen 22 dagen) voor heel Europa te nemen en daarmee naar Sicilië te treinen, dan hebben we nog een leuke reis ook en kunnen we de 'overgebleven' dagen van het interrailticket gebruiken om Sicilië af te reizen.

    Grootste nadeel van vliegen zijn de hoge luchthavenbelastingen in de zomer, als die er niet waren zouden we makkelijk met Ryanair kunnen vliegen (met overstap) of naar Milaan en vanuit daar een binnenlandse vlucht nemen.

    Jullie nog originele ideeën?
    pi_45897231
    quote:
    Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef T-Infinity het volgende:
    Voor onze vakantie zijn we al een tijdje aan het bedenken hoe we het goedkoopst in Sicilië kunnen komen.

    1. waarvandaan: Nijmegen.
    2. wanneer: Halverwege juli tot aan begin augustus.
    3. waarnaartoe: Sicilië (waar maakt niet zo veel uit, de rest lukt me zelf wel)
    4. hoe: Geen voorkeur
    5. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.

    Ik heb eerst gekeken naar vliegreizen: Virgin Express vanuit Brussel, vanaf vliegvelden net over de grens met Duitsland of met Transavia maar dat kost uiteindelijk toch nog aardig wat. Het idee is nu om maar een Interrail (10 dagen binnen 22 dagen) voor heel Europa te nemen en daarmee naar Sicilië te treinen, dan hebben we nog een leuke reis ook en kunnen we de 'overgebleven' dagen van het interrailticket gebruiken om Sicilië af te reizen.

    Grootste nadeel van vliegen zijn de hoge luchthavenbelastingen in de zomer, als die er niet waren zouden we makkelijk met Ryanair kunnen vliegen (met overstap) of naar Milaan en vanuit daar een binnenlandse vlucht nemen.

    Jullie nog originele ideeën?
    De belastingen zijn niet hoger, het tarief vanwege het (hoog)seizoen is gewoon anders.
    pi_45898150
    Een vliegticket komt op zo'n 160 - 180 euro vanaf Dusseldorf of Keulen met www.hlx.com (de luchthaven belasting is overigens zomer of winter even hoog)

    Vanaf Amsterdam heb je al een retourtje naar Milaan voor 60 euro met www.easyjet.com. Je zou dan vanaf daar een Interrail voor Italie kunnen nemen of verder kunnen vliegen (bijv met easyjet voor 74 euro retour Milaan - Palermo)
    pi_45937404
    Kan iemand mij misschien helpen?
    Ik ben op zoek naar een vliegticket naar Miami van 19 t/m 24 maart (evt. een dag eerder heen en/of een dag later terug, maar deze periode moet ik er sowieso zijn).
    Ik wil graag vertrekken vanaf Amsterdam en een overstap kan wel, maar uiteraard wil ik zo snel mogelijk in Miami zijn
    amokaapjeeh O+
      zaterdag 3 februari 2007 @ 12:05:32 #18
    94688 EagleJ
    United will stand!
    pi_45938686
    Miami:
    15 t/m 27 maart: www.klm.com voor ¤ 455,72 (heen en terug overstap in Detroit)
    18 t/m 28 maart: www.martinair.nl voor ¤ 417,86 (heen en terug nonstop)
    15 t/m 26 maart: www.usair.com voor ¤ 399,06 (heen en terug overstap in Philadelphia)

    met data dichter op de door jou gewenste tijden is 't duurder
    "If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
      FOK!fossiel zondag 4 februari 2007 @ 11:26:36 #19
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_45965205
    quote:
    Op woensdag 31 januari 2007 18:31 schreef DutchTrain het volgende:
    Nog een openstaande vraag:
    [..]

    Dan kun je daarbij nog een los enkeltje kopen van St Louis naar NYC, bijvoorbeeld bij American Airlines voor 128 dollar op 21 maart of bij een van de vele andere airlines (United, US Airways etc.)
    Hmm maar de dag erna zijn de tickets opeens 300 euro Zou dit wat te maken hebben met springbreak of kijk ik gewoon verkeerd.

    Wie ziet ergens een goedkoop alternatief voor de vlucht Saint Louis, mo => New York ?

    ***edit: het was wat onduidelijk, maar mijn reisdatum is 1 april (evt 31 maart)***

    [ Bericht 6% gewijzigd door Keroppi op 04-02-2007 12:01:36 ]
    Chick on a mission
    pi_45965463
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Keroppi het volgende:
    Wie ziet ergens een goedkoop alternatief voor de vlucht Saint Louis, mo => New York ?
    Op www.aa.com kun je die enkele reis nog boeken voor USD 123,80 incl. op 22 maart. Je hebt dan wel nog een overstap in Columbus en je vliegt naar La Guardia in New York. (STL => LGA)
      FOK!fossiel zondag 4 februari 2007 @ 15:17:40 #21
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_45972602
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 11:40 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Op www.aa.com kun je die enkele reis nog boeken voor USD 123,80 incl. op 22 maart. Je hebt dan wel nog een overstap in Columbus en je vliegt naar La Guardia in New York. (STL => LGA)
    Ah, ik zie inderdaad dat de meeste ticket-zoek-sites niet die kleinere airlines in hun bestand hebben, bedankt voor de tip
    Chick on a mission
    pi_45989505
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef Keroppi het volgende:
    Ah, ik zie inderdaad dat de meeste ticket-zoek-sites niet die kleinere airlines in hun bestand hebben, bedankt voor de tip
    AA is de grootste luchtvaartmaatschappij ter wereld bron , maar dit soort trajecten boek je vrijwel altijd op de site van de luchtvaartmaatschappij zelf. De tip is om eerst op de site van de luchthaven te kijken welke airlines er vliegen en waar naartoe en dan op de site daarvan te kijken.
    pi_45999826
    quote:
    Op zaterdag 3 februari 2007 12:05 schreef EagleJ het volgende:
    Miami:
    15 t/m 27 maart: www.klm.com voor ¤ 455,72 (heen en terug overstap in Detroit)
    18 t/m 28 maart: www.martinair.nl voor ¤ 417,86 (heen en terug nonstop)
    15 t/m 26 maart: www.usair.com voor ¤ 399,06 (heen en terug overstap in Philadelphia)

    met data dichter op de door jou gewenste tijden is 't duurder
    Bedankt voor het zoeken, maar zolang kan ik niet in Miami blijven. Ik moet er de 19e dus sowieso zijn, dus 1 of 2 dagen eerder daarnaar toe vertrekken. En dan rond de 23e/24e/25e terug naar NL.

    Iemand anders nog suggesties?
    amokaapjeeh O+
      FOK!fossiel maandag 5 februari 2007 @ 10:12:03 #24
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_46000214
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    AA is de grootste luchtvaartmaatschappij ter wereld bron , maar dit soort trajecten boek je vrijwel altijd op de site van de luchtvaartmaatschappij zelf. De tip is om eerst op de site van de luchthaven te kijken welke airlines er vliegen en waar naartoe en dan op de site daarvan te kijken.
    Voor een van de grootste luchtvaartmaatschappijen ben ik toch tegen een rottig probleem opgelopen. Bij het online betalen staat "The Netherlands" niet in het lijstje bij "Country for credicard billing". De Nederlandse antillen overigens weer wel...
    Ofwel, ik kan niet reserveren, eerst gebeld maar dat schoot niet op, toen maar een mailtje gestuurd. Kijken hoe dat werkt.

    Aargh!
    Chick on a mission
      maandag 5 februari 2007 @ 13:59:41 #25
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_46005941
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 10:12 schreef Keroppi het volgende:

    [..]

    Voor een van de grootste luchtvaartmaatschappijen ben ik toch tegen een rottig probleem opgelopen. Bij het online betalen staat "The Netherlands" niet in het lijstje bij "Country for credicard billing". De Nederlandse antillen overigens weer wel...
    Ofwel, ik kan niet reserveren, eerst gebeld maar dat schoot niet op, toen maar een mailtje gestuurd. Kijken hoe dat werkt.

    Aargh!
    Ja, dat is zeker vervelend. Ik denk dat dat komt omdat AA niet op schiphol vliegt. Wat dat betreft kun je beter bij Delta of United zijn. Je kunt het probleem natuurlijk wel omzeilen door via http://www.travelocity.com/ of yahoo te boeken
    god bless america!
    pi_46057648
    Na uren zo niet dagen zoeken op internet heb ik nog steeds niet echt iets gevonden, dus hopelijk weet iemand hier wat

    Ik heb een goedkope vlucht Londen - Hongkong gevonden, maar buiten hongkong wil ik graag nog wat andere plaatsen in die regio aandoen. Goedkope vluchten naar landen als thailand en de filipijnen zijn zo gevonden, maar ik zou ook eens wat van China willen zien, en dan met name van Beijing en Shanghai. Weet iemand een goedkope vluchtmaatschappij die vluchten heeft tussen Hongkong (kan ook Macau zijn of Bangkok, dan pas ik dat in mijn reisschema in) naar Beijing of Shanghai? Dus:

    1. waarvandaan: Hongkong (of Bangkok)
    2. wanneer: eind april
    3. waarnaartoe: Beijijng of Shanghai
    4. op welke manier: Zo goedkoop mogelijk

    Mijn dank is zeer groot vor degene(n) die met tips komen.
      dinsdag 6 februari 2007 @ 22:35:31 #27
    162666 RuutR
    Kermisfreak
    pi_46057878
    Ik wil eind juni graag heel goedkoop en snel naar Newcastle, ik kwam bij Jet 2 uit op een retourtje Amsterdam - Newcastle voor 65 euro. Is er misschien nog een goedkopere manier of evt een goedkope manier om vanaf Düsseldorf of Eindhoven naar Newcastle te komen?

    Alvast bedankt
      dinsdag 6 februari 2007 @ 22:46:09 #28
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_46058304
    65 euro is écht spotgoedkoop, veel goedkoper ga je het niet vinden, ook niet vanuit de grensregio. Ik zou het zo snel mogelijk proberen te boeken, voor je het weet is het weer duurder geworden.
      dinsdag 6 februari 2007 @ 23:05:22 #29
    162666 RuutR
    Kermisfreak
    pi_46059124
    ja baas

    Nee moet eerst ff overleggen met mensen die meewillen enne ff de exacte data van die kermis die ik er wil bezoeken opzoeken

    Ik weet niet of Newcastle erg populair is, maar neem aan als je in febuari boekt, het nog wel goedkoop kan regelen
      woensdag 7 februari 2007 @ 00:08:56 #30
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_46061439
    Hangt er vanaf in welke periode je wilt reizen. Buiten het hoogseizoen is goedkoper, buiten het weekend is goedkoper...
    pi_46094154
    Ik zit een reis naar afgelegen dorp in de bergen bij elkaar te dromen maar zie dat de reis zowiezo een odyssee wordt, de bus komt mogelijk dichterbij ivm toerisme in de buurt.
    Weet iemand van jullie een overzicht van Internationale bus maatschapijen?

    Zover ik weet;
    Eurolines
    interbus
    jiba in de winter

    Maar misschien ontbreekt nog een bus service.
    pi_46095505
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 04:04 schreef Dual.Flipflop het volgende:
    Ik zit een reis naar afgelegen dorp in de bergen bij elkaar te dromen maar zie dat de reis zowiezo een odyssee wordt, de bus komt mogelijk dichterbij ivm toerisme in de buurt.
    Weet iemand van jullie een overzicht van Internationale bus maatschapijen?

    Zover ik weet;
    Eurolines
    interbus
    jiba in de winter

    Maar misschien ontbreekt nog een bus service.
    Je hebt ook nog Gulliver.de, maar veel landen hebben ook nog lokale en regionale busbedrijven waarmee je over grotere afstanden kunt reizen. Ligt er dus aan welke bergen je bedoelt.. de Wicklow Mountains, de Rocky Mountains, de Andes of de Karpaten...
    pi_46118787
    Ik dacht aan een gehucht in de Alpen. Naar het zich nu laat aanzien hebben we zowiezo deze zomer verplichtingen die kant op. Het droom gehucht komt dan in bereik van regio bus. (Maar of het leuk is om met 30 kilo aan werk gereedschap regio bus te hoppen is weer een ander hoofdstuk)

    Desalniet te min; met de huidige aanscherping van vlieg regelementen probeer ik overzicht te krijgen wat er op gebied van bus en trein mogelijk is behalve 'the obvious'.

    pi_46131086
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 20:39 schreef Dual.Flipflop het volgende:
    Ik dacht aan een gehucht in de Alpen. Naar het zich nu laat aanzien hebben we zowiezo deze zomer verplichtingen die kant op. Het droom gehucht komt dan in bereik van regio bus. (Maar of het leuk is om met 30 kilo aan werk gereedschap regio bus te hoppen is weer een ander hoofdstuk)
    In Zwitserland heb je nog het zeer goede systeem van de PostBus: http://www.postbus.ch/en/index_pag.htm
    pi_46214943
    1 waarvandaan je wilt reizen: Het liefste Munster/Dusseldorf.
    2. wanneer je wilt reizen: 4 aug. heenreis 11 aug. terugreis.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Hogarije, Zo dicht mogelijk bij Siofok, Budapest dus.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig.
    5. op welke manier : Zo snel mogelijk.

    Is iemand zo lief omhet ff op te zoeken
      Moderator zondag 11 februari 2007 @ 22:12:16 #36
    45833 crew  Fogel
    pi_46220491
    Vanaf Schiphol kan je met Malev 5 keer per dag voor 79.50¤ enkele reis p.p. vliegen op de dagen dat je wil.
    Malev Goedkoop en prima service zowel in economy als business class!
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46220498
    Waarvandaan: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    Wanneer: heen: 24 juni 2007, terug 15 juli 2007
    Waarnaartoe: Melbourne Australie
    Hoe: vliegtuig
    Welke manier: snel natuurlijk!
      Moderator zondag 11 februari 2007 @ 22:16:03 #38
    45833 crew  Fogel
    pi_46220664
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 22:12 schreef wtf_010 het volgende:
    Waarvandaan: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    Wanneer: heen: 24 juni 2007, terug 15 juli 2007
    Waarnaartoe: Melbourne Australie
    Hoe: vliegtuig
    Welke manier: snel natuurlijk!
    Vanaf Düsseldorf is het 790 + 199 tax met Emirates.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46220711
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 20:10 schreef Elwood1802 het volgende:
    1 waarvandaan je wilt reizen: Het liefste Munster/Dusseldorf.
    2. wanneer je wilt reizen: 4 aug. heenreis 11 aug. terugreis.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Hogarije, Zo dicht mogelijk bij Siofok, Budapest dus.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig.
    5. op welke manier : Zo snel mogelijk.

    Is iemand zo lief omhet ff op te zoeken
    Met www.easyjet.com van Dortmund naar Budapest voor 91 euro retour incl tax
    pi_46222729
    Das een aardig eind vanaf hier (Almelo) :

    Weet je toevallig ook wat het vanaf Munster of Dusseldorf kost?
    pi_46222922
    158 euro met Swiss vanaf Dusseldorf Int. via Zurich
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_46224057
    Heb al iets cheaps gevonden

    Dusseldorf naar Boedapest voor 115eur pp
      Moderator zondag 11 februari 2007 @ 23:50:49 #43
    45833 crew  Fogel
    pi_46224363
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Elwood1802 het volgende:
    Heb al iets cheaps gevonden

    Dusseldorf naar Boedapest voor 115eur pp
    Welke maatschappij?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46224664
    German wings.
    pi_46236515
    Okay... k denk dat ik hier kan geholpen worden met volgend probleem. We gaan met een hoop vrienden skiën in Oostenrijk ( Soelden ). Iedereen vertrekt reeds vrijdagavond, eind maart met de wagens. Ik kan door omstandigheden pas vertrekken op zondag 1 april. Ik wil er natuurlijk zo snel mogelijk zijn, tegen aanvaardbare prijs, en liefst zonder mijn wagen want op mn eentje die hele afstand overbruggen lijkt me ook niet verstandig.

    Ik reis licht want bagage en materiaal geef ik al op voorhand mee. Een direct enkel Brussel - Innsbruck kost teveel. (+300¤) Misschien kan ik goedkoper vliegen naar Munchen of Wenen ofzo, en de laatste kilometers met een trein overbruggen. Ik kan ook vertrekken uit andere luchthavens, maar Brussel is het dichtst. Iemand enig idee hoe ik dit best aanpak, en waar ik de nodige info vind?

    Thanx!
      maandag 12 februari 2007 @ 14:43:21 #46
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_46237717
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 14:08 schreef mesecina het volgende:

    Ik reis licht want bagage en materiaal geef ik al op voorhand mee. Een direct enkel Brussel - Innsbruck kost teveel. (+300¤) Misschien kan ik goedkoper vliegen naar Munchen of Wenen ofzo, en de laatste kilometers met een trein overbruggen. Ik kan ook vertrekken uit andere luchthavens, maar Brussel is het dichtst. Iemand enig idee hoe ik dit best aanpak, en waar ik de nodige info vind?

    Thanx!
    brussel2- salzburg 28 euro inclusief, bij ryanair, vertrek 1 april. Daarna moet je even opgehaald worden of de trein naar insbruck= 2 uur
    god bless america!
    pi_46240283
    Dank u. Is wel een scherpe prijs. Waar heb je die gevonden? Ik kom uit op 58¤ alles incl. En hopelijk ligt dat station van Salzburg een beetje in de buurt van de vlieghaven. Want ik ken die ryanair-politiek een beetje van goedkope vluchten maar u blauw betalen aan de verbindingen. Maar van de omliggende steden lijkt Salzburg alleszins de goedkoopste vlucht.
      maandag 12 februari 2007 @ 16:29:55 #48
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_46241616
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef mesecina het volgende:
    Dank u. Is wel een scherpe prijs. Waar heb je die gevonden? Ik kom uit op 58¤ alles incl.
    Ryanair toch? ik zie 27.50 euro inclusief alles. Of bedoel je inclusief treinticket? Vanaf de luchthaven neem je bus 2(gaat elke 10 minuten) en die brengt je voor 1.80 naar het treinstation. voor het treinticket zie http://www.oebb.at/vip8/oebb/de/
    god bless america!
    pi_46242978
    Ja idd, ryanair. Je hebt gelijk. Alvast bedankt ... tegen deze prijs wordt dat een zware après ski.
      donderdag 15 februari 2007 @ 09:25:55 #50
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_46322453
    hey,
    bij mij is het rond.
    ik en een cklasgenoot kunnen stage lopen in Kameroen.
    we kunnen vertrekken tussen 31 mei en 8 juni. dit kan zelfs nog aangepast worden als we dan veel goedkoper kunnen vliegen.
    we moeten terug zijn voor 16 oktober. deze tijd staat vast ivm met toetsweek.

    we willen aankomen bij Douala in Kamoeroen. het liefst zelfs een ander vliegveld in het noorden, maardit was wat ik had gehoord had het grootste vliegveld daar zo.
    Echter kom ik uit bij een prijs van ongeveer 2.500 per persoon, ik had per persoon ongeveer 1000 euro in gedachten. ik wil dolgraag stage lopen, maar niet voor zo;n belachelijk hoge prijs, daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
    we willen zo goedkoop mogelijk reizen, stops, tijd, service e.d. maakt ons niks uit.
    we vallen trouwens onder de studenten-groep.

    [ Bericht 3% gewijzigd door luciferist op 15-02-2007 10:30:17 ]
      donderdag 15 februari 2007 @ 10:29:03 #51
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_46323805
    -verkeerde topic-
      donderdag 15 februari 2007 @ 22:14:49 #52
    94688 EagleJ
    United will stand!
    pi_46348135
    Amsterdam - Douala:

    www.airfrance.com
    vertrek 31 mei, terugvlucht 10 oktober 2007 (alle data eromheen, zowel heen als terug, nog voor dezelfde prijs te boeken)
    ¤ 1.439,56 p.p. all in (heen en terug overstap in Parijs CDG)

    www.flysn.be
    vertrek 31 mei, terugvlucht 11 oktober 2007 (zelfde verhaal als bij airfrance met data)
    ¤ 1.426,62 p.p. all in (let op: vertrek vanaf en aankomst op Brussel - Zaventem)

    www.swiss.com
    vertrek 29 mei, terugvlucht 9 oktober 2007 (wederom zelfde verhaal met data)
    ¤ 962,01 p.p. all in (heen en terug overstap in Zürich, heen en terug tussenstop (zonder overstap) in Malabo (Equatoriaal Guinea))

    met Royal Air Maroc zou het moeten lukken voor nog een stuk minder... ¤ 545 p.p. exclusief tax. Wel heen en terug een overnachting in Casablanca, dus dat is weer een nadeel. de website van RAM kan zo'n moeilijke reis (?) echter niet aan, dus voor deze optie zou je even bij een reisbureau moeten checken.

    [ Bericht 3% gewijzigd door EagleJ op 15-02-2007 22:26:47 ]
    "If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
      donderdag 15 februari 2007 @ 23:27:53 #53
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_46351372
    top! hartstikke bedankt!
    pi_46356456
    Hoe kan ik goedkoop, en niet direct, maar met tussenstoppen (weet nog niet waar)
    Het beste van
    Sydney naar Melbourne reisen..
    (en wat is er voor leuks tussen die twee)
    pi_46384867
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef sombogywogy het volgende:
    Hoe kan ik goedkoop, en niet direct, maar met tussenstoppen (weet nog niet waar)
    Het beste van
    Sydney naar Melbourne reisen..
    (en wat is er voor leuks tussen die twee)
    Per bus of per trein.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46387606
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef sombogywogy het volgende:
    Hoe kan ik goedkoop, en niet direct, maar met tussenstoppen (weet nog niet waar)
    Het beste van
    Sydney naar Melbourne reisen..
    (en wat is er voor leuks tussen die twee)
    Zie het topic over Australië Niet echt iets spectaculairs dus op die route maar wel een mooie kust als je de Princes Highway zou nemen. Ligt er natuurlijk wel aan wat je vervoermiddel is. Mocht je met de auto gaan, dan is dit zeker een erg mooie route
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_46550193
    Weet iemand hoeveel een retourtje is van Hull - York met 2 personen? Met de trein of bus uiteraard
      donderdag 22 februari 2007 @ 10:30:09 #58
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_46551613
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef EagleJ het volgende:
    Amsterdam - Douala:

    www.airfrance.com
    vertrek 31 mei, terugvlucht 10 oktober 2007 (alle data eromheen, zowel heen als terug, nog voor dezelfde prijs te boeken)
    ¤ 1.439,56 p.p. all in (heen en terug overstap in Parijs CDG)

    www.flysn.be
    vertrek 31 mei, terugvlucht 11 oktober 2007 (zelfde verhaal als bij airfrance met data)
    ¤ 1.426,62 p.p. all in (let op: vertrek vanaf en aankomst op Brussel - Zaventem)

    www.swiss.com
    vertrek 29 mei, terugvlucht 9 oktober 2007 (wederom zelfde verhaal met data)
    ¤ 962,01 p.p. all in (heen en terug overstap in Zürich, heen en terug tussenstop (zonder overstap) in Malabo (Equatoriaal Guinea))

    met Royal Air Maroc zou het moeten lukken voor nog een stuk minder... ¤ 545 p.p. exclusief tax. Wel heen en terug een overnachting in Casablanca, dus dat is weer een nadeel. de website van RAM kan zo'n moeilijke reis (?) echter niet aan, dus voor deze optie zou je even bij een reisbureau moeten checken.
    we gaan met swiss, maar vanaf welke site kan ik het beste boeken? gewoon www.swiss.com of een andere?
    wij gaan even kaas halen en komen wel terug.
    pi_46552113
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
    Weet iemand hoeveel een retourtje is van Hull - York met 2 personen? Met de trein of bus uiteraard
    www.thetrainline.co.uk moet je deze informatie kunnen geven voor de trein en http://www.nationalexpress.com voor de bus.

    Tarief hangt van dag, tijdstip etc. af
    pi_46565918
    goedendag,

    we willen met zn 7en in de zomer mss een week naar berlijn.

    We hebben al gekeken wat het goedkoopst is trein en vliegtuig schelen niet zo veel van elkaar

    maar met trein is 200 euro een rerourtje via de NS site.. Dit moet toch wel goedkoper kunnen lijkt me?

    alvast bedankt
      donderdag 22 februari 2007 @ 19:07:50 #61
    94688 EagleJ
    United will stand!
    pi_46567992
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef luciferist het volgende:

    [..]

    we gaan met swiss, maar vanaf welke site kan ik het beste boeken? gewoon www.swiss.com of een andere?
    wij gaan even kaas halen en komen wel terug.
    inderdaad gewoon www.swiss.com, je kunt vanzelf wel een keer "Nederland" selecteren als land van vertrek en als land van nationaliteit van de reizigers.
    "If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
    pi_46568933
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef jovink het volgende:
    goedendag,

    we willen met zn 7en in de zomer mss een week naar berlijn.

    We hebben al gekeken wat het goedkoopst is trein en vliegtuig schelen niet zo veel van elkaar

    maar met trein is 200 euro een rerourtje via de NS site.. Dit moet toch wel goedkoper kunnen lijkt me?

    alvast bedankt
    Als je op tijd/vroeg boek kun je met de NS gewoon voor 58 eu naar Berlijn en terug. Lees de site maar even voor opstapplaatsen. Boeken kan vanaf 3 maanden voor vertrek.
    pi_46569352
    ik heb net gekeken op berlijn internationaal en dan ben ik 94 euro kwijt voor een retourtje
    maar er kan maar vooruit geboekt worden tot eind mei.. Is het in de zomer nog dezelfde prijs?
    pi_46569595
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef jovink het volgende:
    goedendag,

    we willen met zn 7en in de zomer mss een week naar berlijn.

    We hebben al gekeken wat het goedkoopst is trein en vliegtuig schelen niet zo veel van elkaar

    maar met trein is 200 euro een rerourtje via de NS site.. Dit moet toch wel goedkoper kunnen lijkt me?

    alvast bedankt
    www.skyscanner.net kan je even proberen. AirBerlin vliegt goedkoop die kant op en Easyjet ook vanaf Maastricht.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46569674
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef jovink het volgende:
    ik heb net gekeken op berlijn internationaal en dan ben ik 94 euro kwijt voor een retourtje
    maar er kan maar vooruit geboekt worden tot eind mei.. Is het in de zomer nog dezelfde prijs?
    58 eu is de prijs vanaf 1 van de opstapstations van de trein naar Berlijn. Als jij dus b.v. in Eindhoven woont komt er nog weer een retourtje Eindhoven - Amersfoort (1 van de opstapplaatsen) bij op.

    Edit: check ook ff de mogelijkheid van het reizen met het schoneswochende ticket via www.bahn.de reizen met z'n 5en 1 dag in alle stoptreinen in Duitsland voor 32 eu.

    [ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2007 19:57:16 ]
    pi_46569693
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    www.skyscanner.net kan je even proberen. AirBerlin vliegt goedkoop die kant op en Easyjet ook vanaf Maastricht.
    Die routes bestaan beide niet meer.
    pi_46571052
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    www.skyscanner.net kan je even proberen. AirBerlin vliegt goedkoop die kant op en Easyjet ook vanaf Maastricht.
    maar als we met het vliegtuig willen moeten we eerst nog naar s hol en dat is nog al een eindje vanaf hier


    @ mch dus die prijs is van almelo naar berlijn>? dus er komt nog 10 euro almelo emmen bij op?
    pi_46571896
    Je kan ook goedkoop vliegen vanaf Dusseldorf met GermanWings of flyDBA of als je echt tijd over hebt een Schönes Wochenende kaartje kopen en daarmee naar Berlijn reizen. Kost iets van 30 euro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46573963
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef jovink het volgende:
    goedendag,

    we willen met zn 7en in de zomer mss een week naar berlijn.

    We hebben al gekeken wat het goedkoopst is trein en vliegtuig schelen niet zo veel van elkaar

    maar met trein is 200 euro een rerourtje via de NS site.. Dit moet toch wel goedkoper kunnen lijkt me?

    alvast bedankt
    Boek meteen via www.bahn.de. www.nsinternationaal.nl wil ook wel goedkope taieven geven.
    Let op als je met 7 personen reist moet je een groep van 4 en van 3 maken. De 2e tot 5e persoon reizen nl. halve prijs of nog minder. De prijs van 1 retourtje zegt dus niets over de prijs voor de hele groep.
      Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 21:50:24 #70
    45833 crew  Fogel
    pi_46574990
    Welke goedkope maatschappijen vliegen vanaf Amsterdam of vanuit de grensregio (omgeving Nijmegen) op 16 of 17 mei naar: London (Stanset), Praag, Dubrovnik, Nice, Murcia, Kopenhagen, Stockholm, Alicante, Malaga of Riga? Om vervolgens vanaf daar verder te gaan naar Trondheim (de voorgenoemde luchthavens zijn de luchthavens waar direct op gevlogen wordt vanaf Trondheim - bij de lijst hoort ook Amsterdam, maar da's niet zo relevant voor deze probleemstelling). En terug op de 20e mei.

    Standaardprijs voor rechtstreeks met de KLM is ongeveer 300¤, met de SAS met 1 overstap in Oslo of Kopenhagen ongeveer 200¤. Maar, er zijn vast ook supergoedkope maatschappijen die dat beter kunnen via een van de genoemde luchthavens (die allemaal bediend worden door Norwegian of SAS/Widerøe).

    Is er ergens een overzicht welke budgetmaatschappijen waarheen vliegen, en of het überhaupt mogelijk is om een route te maken met behulp van verschillende budgetmaatschappijen?

    Zoals de vaste klanten weten, ben ik meer van de traditionele maatschappijen, vandaar mijn krijs voor hulp
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46575677
    Weeze - STN = Ryanair.com
    Weeze - Stockholm-Skavsta = Ryanair.com
    AMS-Nice of Malaga = Transavia.com (ook RTM)
    AMS-CPH = sterlingticket.com
    AMS-Praag = skyeurope.com
    EHV-STN = ryanair.com
      Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 22:05:33 #72
    45833 crew  Fogel
    pi_46575815
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
    Weeze - STN = Ryanair.com
    Weeze - Stockholm-Skavsta = Ryanair.com
    AMS-Nice of Malaga = Transavia.com (ook RTM)
    AMS-CPH = sterlingticket.com
    AMS-Praag = skyeurope.com
    EHV-STN = ryanair.com
    Bedankt! Ik zoek vanaf daar wel even zelf verder
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 22:19:16 #73
    45833 crew  Fogel
    pi_46576492
    Met de ticketprijzen bij elkaar (wat ik tot nu tot gezien heb) zou het mogelijk moeten zijn om voor zo'n 160¤ heen en weer te komen. Valt me op zich tegen voor budgetmaatschappijen (maar de grote boosdoener is de tax)

    Daarbij zijn de aansluitingen vrij slecht:

    Thu, 17 May 07
    09:15 Depart Duesseldorf-Weeze (NRN)
    09:25 Arrive London Stansted (STN)
    Verder met Norwegian:
    20:00 London-Stansted 23:25 Trondheim

    En terug:
    07:45 Trondheim 09:10 London-Stansted
    19:25 Depart London Stansted (STN)
    21:35 Arrive Duesseldorf-Weeze (NRN)

    Vanaf Eindhoven is het niet beter (heel veel of juist heel weinig overstaptijd ... 20 minuten overstaptijd is niet genoeg)


    Dit is overigens geen klacht maar een constatering, had verwacht dat er meer te besparen was naar aanleiding van de prijzen die hier af en toe voorbij komen (en zeker als je zoveel extra tijd gebruikt van A naar B)
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46576695
    Dagje rondlopen in Londen.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46576915
    Laagste prijs van Trondheim retour naar "anywhere" is volgens skyscanner een retourtje naar Bergen voor 58 euro. Daarna komen Oslo voor 76 en London voor 108 incl tax.

    Trondheim is dus niet zo'n populaire bestemming.

    Dat de aansluitingen niet zo passen, komt omdat deze maatschappijen zich voornamelijk richten op de zakelijke reiziger en dus op de dagranden vliegen. In tegenstelling tot de toeristische maatschappijen als KLM en SAS.
      Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 20:41:54 #76
    45833 crew  Fogel
    pi_46605165
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef DutchTrain het volgende:
    Dat de aansluitingen niet zo passen, komt omdat deze maatschappijen zich voornamelijk richten op de zakelijke reiziger en dus op de dagranden vliegen. In tegenstelling tot de toeristische maatschappijen als KLM en SAS.
    Als ze bij mijn bedrijf me zouden dwingen als een sardientje te vliegen (Norwegian en Transavia hebben niet bijster veel beenruimte in de aanbieding en ga er voor het gemak vanuit dat dit niet beter is bij andere low-cost airlines), zou ik gewoon pertinent weigeren om op reis te gaan.

    Maargoed, dat Trondheim geen populaire bestemming is, is niet echt een grote verrassing
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46605319
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 20:41 schreef Fogel het volgende:
    Als ze bij mijn bedrijf me zouden dwingen als een sardientje te vliegen (Norwegian en Transavia hebben niet bijster veel beenruimte in de aanbieding en ga er voor het gemak vanuit dat dit niet beter is bij andere low-cost airlines), zou ik gewoon pertinent weigeren om op reis te gaan.


    Die Transavia boeings zijn identiek aan die van de KLM en in die van Ryanair heb je ruim meer beenruimte door de dunnere stoelen en het weglaten van de tijdschriften. Norwegian was wel vrij krap, maar goed te doen. Andere low-costers vliegen met airbussen en daar heb je vrijwel altijd ruim beenruimte. en dat zeg ik met 1m90
      Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 20:55:01 #78
    45833 crew  Fogel
    pi_46605595
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]



    Die Transavia boeings zijn identiek aan die van de KLM en in die van Ryanair heb je ruim meer beenruimte door de dunnere stoelen en het weglaten van de tijdschriften. Norwegian was wel vrij krap, maar goed te doen. Andere low-costers vliegen met airbussen en daar heb je vrijwel altijd ruim beenruimte. en dat zeg ik met 1m90
    Heb maar twee keer met Transavia/BasiqAir gevlogen toen ze nog op Oslo vlogen, maar dat was in de periode dat ik regelmatig business class vloog voor het werk, misschien dat ik daardoor een foute perceptie heb overgehouden.

    -edit, even wat info opgezocht-

    De 737-300 van Norwegian heeft 145 of 148 stoelen (ze hebben totaal 12 vliegtuigen waarvan 6 met 145 stoelen en de andere 6 met 148).
    De zes 737-300 van Ryanair hebben 148 stoelen ieder.
    De 737-300 van de KLM heeft 127 stoelen. Dit verschil komt voornamelijk doordat de stoelen voorin meer beenruimte hebben.

    [ Bericht 13% gewijzigd door Fogel op 24-02-2007 20:29:24 ]
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46607277
    Ik heb een leuke voor de fanatieke zoeker; ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb de hulp écht nodig

    Op 22 april ('s ochtends) heb ik mijn vlucht terug naar Amsterdam vanuit San José, Costa Rica. Ik was van plan totaan Colombia over land te reizen, in Cartagena een boot naar Panama te pakken (je kunt namelijk niet over land) en dan weer over land door te gaan naar San José. Vanwege tijdgebrek -of, beter gezegd, ik heb besloten het rustiger aan te doen en mn tijd te nemen voor Ecaudor en Colombia- is dit plan te komen vervallen; ik wil nu in één ruk van Colombia naar San José, hetzij in een directe vlucht of een vlucht en een paar bussen.

    Dus: ik ben op zoek naar de goedkoopste vlucht van één van de Colombiaanse luchthavens (grootste kans Bogotá of Cartagena) naar één van de luchthavens in Panama en Costa Rica (geen idee welke dat zouden zijn). Een directe vlucht zou op 21 april moeten zijn, als het gecombineerd met wat bussen moet dan moet zo rond 17 april uit Colombia vertrekken (voor de zekerheid).

    Iemand die me wil helpen? Alvast bedankt
    pi_46676344
    Hoi!

    Ik zoek 2 retourtjes (vliegen)

    Van: Ergens uit NL (liefst in de buurt den haag, dus r'dam of a'dam)

    Naar: Milaan

    Heen: vrijdag 6 april (bij voorkeur 's ochtends)
    Terug: Maandag 9 april (bij voorkeur 's avonds)

    Wil uiteraard zolang mogelijk in milaan vertoeven En zo goedkoop mogelijk!

    Iemand die me kan helpen?

    Afke
    pi_46676731
    Zo lang en goedkoop mogelijk:

    vrijdag 6 april
    Amsterdam (AMS) naar Milaan Malpensa (MXP) ¤ 75,00
    easyJet EZY4326 vrijdag 6 april 09:35 - 11:20 (1 volwassene)

    maandag 9 april
    Milaan Bergamo (BGY) naar Amsterdam (AMS) ¤ 81,18
    www.transavia.com HV5448 maandag 9 april 21:40 - 23:25 (1 volwassene)
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46696115
    Iemand enig idee hoe ik zo goedkoop mogelijk een retourtje (verblijftijd ongeveer 2 weken) Argentinie, Buenos Aires vindt? Maatschappij maakt niet uit en vliegen vanuit Belgie, Frankfurt, Parijs, London is ook geen probleem als het significant goedkoper is.

    En met de trein van London naar Manchester enkele reis, ik heb op de site van British Railways gekeken maar daar staan een hele hoop verschillende tickets, ik heb er een gevonden van 19 pond, kan dat goedkoper? Evt korting als student?

    Grazie.
    AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
    LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
    pi_46707491
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 15:13 schreef A.Petacchi het volgende:
    Iemand enig idee hoe ik zo goedkoop mogelijk een retourtje (verblijftijd ongeveer 2 weken) Argentinie, Buenos Aires vindt? Maatschappij maakt niet uit en vliegen vanuit Belgie, Frankfurt, Parijs, London is ook geen probleem als het significant goedkoper is.

    En met de trein van London naar Manchester enkele reis, ik heb op de site van British Railways gekeken maar daar staan een hele hoop verschillende tickets, ik heb er een gevonden van 19 pond, kan dat goedkoper? Evt korting als student?

    Grazie.
    Als je tijdig boekt en de tijd hebt voor je reis kun je via www.megabus.com een enkeltje voor 3.5 pond boeken. Reistijd ongeveer 4.5 uur.
    pi_46707680
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef MCH het volgende:
    Als je tijdig boekt en de tijd hebt voor je reis kun je via www.megabus.com een enkeltje voor 3.5 pond boeken. Reistijd ongeveer 4.5 uur.
    Met http://www.nationalexpress.com zelfs voor 1 pond

    4u50min zonder overstap
    pi_46708700
    Zeg, dat Skyscanner, dat zoekt alleen op rechtsreekse vluchten?

    Is er ook zoiets met alle budgetairlines, inclusief overstappen?
    pi_46708887
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef k_man het volgende:
    Zeg, dat Skyscanner, dat zoekt alleen op rechtsreekse vluchten?

    Is er ook zoiets met alle budgetairlines, inclusief overstappen?
    Nee, maar daar kun je skyscanner wel voor gebruiken natuurlijk met een beetje creativiteit. Het viel me laatst op dat een aantal maatschappijen (nog) niet of verkeerd in skyscanner staan

    Waar wil je naartoe?
    pi_46709384
    Geen specifiek doel. Maar soms kijk ik op Skyscanner waar ik - noem maar wat - met Pasen goedkoop naar toe zou kunnen. Dat kan dus een vertekend beeld geven als een rechtsreekse vlucht 100 euro kost, terwijl je met een overstap in Ouagadougou twee keer 20 euro betaalt.
    pi_46709672
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef k_man het volgende:
    Geen specifiek doel. Maar soms kijk ik op Skyscanner waar ik - noem maar wat - met Pasen goedkoop naar toe zou kunnen. Dat kan dus een vertekend beeld geven als een rechtsreekse vlucht 100 euro kost, terwijl je met een overstap in Ouagadougou twee keer 20 euro betaalt.
    En je wil tijdens zo'n korte 'paasbreak' lang bezig zijn met reizen?!
    pi_46709820
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef k_man het volgende:
    Geen specifiek doel. Maar soms kijk ik op Skyscanner waar ik - noem maar wat - met Pasen goedkoop naar toe zou kunnen. Dat kan dus een vertekend beeld geven als een rechtsreekse vlucht 100 euro kost, terwijl je met een overstap in Ouagadougou twee keer 20 euro betaalt.
    Klopt, dus kan je ook de goedkoopste bestemming nemen en kijken waar je daar vandaan naartoe kan vliegen. En dan nog de vluchttijden checken. Nadeel van low-cost vliegen op deze manier is dat je wel opnieuw moet inchecken, dus je bent wel even onderweg.
    pi_46710201
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef MCH het volgende:

    [..]

    En je wil tijdens zo'n korte 'paasbreak' lang bezig zijn met reizen?!
    Een tussenstop in Ouagadougou lijkt me wel tof.
      maandag 26 februari 2007 @ 21:32:53 #91
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_46711370
    Waarom alleen een tussenstop? Ziet er wel leuk genoeg uit voor een paasbreak

    pi_46711995
    Nou, wat kost een vlucht erheen?
    pi_46712317
    Goed, gaan we weer verder in de SC?
    pi_46712450
    Werken we bij de politie? Waar gaan we zo snel naar toe? Dat bepalen wij wel meneertje.
      Moderator maandag 26 februari 2007 @ 21:51:59 #95
    45833 crew  Fogel
    pi_46712564
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef k_man het volgende:
    Nou, wat kost een vlucht erheen?
    6 April heen en 9 terug op de route Dusseldorf-Ouagadougou met Afriqiyah Airways, kost 536 EUR + 151.00 EUR.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_46712833
    Dat is een beetje veel voor een tripje van slechts vier dagen!
      dinsdag 27 februari 2007 @ 13:32:56 #97
    162666 RuutR
    Kermisfreak
    pi_46730221
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    www.skyscanner.net kan je even proberen. AirBerlin vliegt goedkoop die kant op en Easyjet ook vanaf Maastricht.
    Vanaf de site van de Deutsche Bahn kun je al vanaf 50 euro retour, als je de juiste aanbieding kan vinden naar Berlijn (vanaf Venlo)

    de site is www.bahn.de
    pi_46782191
    Vluchten van Denpassar (Bali) naar het noorden van australie dit mag dus zowel darwin als bijvoorbeeld cairns zijn. Ik zou graag willen weten wat de kosten hiervoor zijn. Ga namelijk op wereldreis. Datum maakt dus niet uit.
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_46782549
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef theemuts1982 het volgende:
    Vluchten van Denpassar (Bali) naar het noorden van australie dit mag dus zowel darwin als bijvoorbeeld cairns zijn. Ik zou graag willen weten wat de kosten hiervoor zijn. Ga namelijk op wereldreis. Datum maakt dus niet uit.
    Als je dan toch op wereldreis bent kan je net zo goed met Air Asia, dit is overigens AWAIR in Indonesië, vliegen binnen Indonesië en uiteindelijk naar Johore Bharu, via bijvoorbeeld BORNEO, Kuching in Maleisië.
    Vandaar de grens over naar Singapora, en voila, daar heb je TIGER Airways, www.tigerairways.com waar je, zeker als je vroeg boekt voor weinig geld naar OZ kan vliegen!

    Vanaf Singapura kan je met Tiger Airways naar Darwin of Perth. Het is mij goed bevallen naar Darwin, voor 200 Euro retourticket, en ik had zowel heen als terug 3 plekken (achterin het vliegtuig) voor mijzelf! De vluchten in het weekend zitten redelijk vol, doordeweeks is dit vaak rustiger!

    Nadeel? Tja, de vertrektijd is niet super....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_46782924
    zijn we weer eens

    het volgende probleem doet zich voor: ik moet op 15 april van parijs naar brussel gezien het feit dat mijn auto daar staat omdat ik van daaruit naar wenen ben gevlogen voor het begin van mijn trip... om een lang verhaal kort te maken. Goedkope vliegmaatschappijen vliegen niet (op die misschien te korte afstand). Iemand enig idee wat eventueel een andere optie zou zijn om zo goedkoop mogelijk deze afstand te overbruggen? Dus in een notedop:

    Wanneer: 15 april
    Waarvandaan: Parijs
    Waarheen: Brussel
    Waarmee: doet er eigelijk nie tzoveel toe, bus, trein, vliegtuig... whatever
    Wat er wel toe doet? de prijs

    Alvast bedankt!
    "Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
    pi_46784191
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Als je dan toch op wereldreis bent kan je net zo goed met Air Asia, dit is overigens AWAIR in Indonesië, vliegen binnen Indonesië en uiteindelijk naar Johore Bharu, via bijvoorbeeld BORNEO, Kuching in Maleisië.
    Vandaar de grens over naar Singapora, en voila, daar heb je TIGER Airways, www.tigerairways.com waar je, zeker als je vroeg boekt voor weinig geld naar OZ kan vliegen!

    Vanaf Singapura kan je met Tiger Airways naar Darwin of Perth. Het is mij goed bevallen naar Darwin, voor 200 Euro retourticket, en ik had zowel heen als terug 3 plekken (achterin het vliegtuig) voor mijzelf! De vluchten in het weekend zitten redelijk vol, doordeweeks is dit vaak rustiger!

    Nadeel? Tja, de vertrektijd is niet super....
    Waarom typ je niet gewoon Singapore?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46784239
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Blaatmaster het volgende:
    zijn we weer eens

    het volgende probleem doet zich voor: ik moet op 15 april van parijs naar brussel gezien het feit dat mijn auto daar staat omdat ik van daaruit naar wenen ben gevlogen voor het begin van mijn trip... om een lang verhaal kort te maken. Goedkope vliegmaatschappijen vliegen niet (op die misschien te korte afstand). Iemand enig idee wat eventueel een andere optie zou zijn om zo goedkoop mogelijk deze afstand te overbruggen? Dus in een notedop:

    Wanneer: 15 april
    Waarvandaan: Parijs
    Waarheen: Brussel
    Waarmee: doet er eigelijk nie tzoveel toe, bus, trein, vliegtuig... whatever
    Wat er wel toe doet? de prijs

    Alvast bedankt!
    Enkeltje van Charles de Gualle naar Brussel Airport komt op 64,40 volgens ns.nl . Volgens sncf.fr op 78 euro voor Parijs naar Brussel Zuid op die dag (beiden online te boeken).

    Met eurolines ben je 3 uur langer onderweg en dat kost je 24 euro voor een enkele reis van La Defense naar Brussel Midi.
    pi_46808928
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 19:41 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Als je dan toch op wereldreis bent kan je net zo goed met Air Asia, dit is overigens AWAIR in Indonesië, vliegen binnen Indonesië en uiteindelijk naar Johore Bharu, via bijvoorbeeld BORNEO, Kuching in Maleisië.
    Vandaar de grens over naar Singapora, en voila, daar heb je TIGER Airways, www.tigerairways.com waar je, zeker als je vroeg boekt voor weinig geld naar OZ kan vliegen!

    Vanaf Singapura kan je met Tiger Airways naar Darwin of Perth. Het is mij goed bevallen naar Darwin, voor 200 Euro retourticket, en ik had zowel heen als terug 3 plekken (achterin het vliegtuig) voor mijzelf! De vluchten in het weekend zitten redelijk vol, doordeweeks is dit vaak rustiger!

    Nadeel? Tja, de vertrektijd is niet super....
    Tigerairways!! Toppie!!
    Enkeltje van singapore naar Darwin kost 75 euro per persoon.

    Maar zit toch met een probleempje. Je wilt toch bepaalde eilanden aan doen. Maarja hoe kom je daar het goedkoopst?
    Nou ja ik wil van thailand naar beneden naar singapore, per ferry naar sumatra, java en misschien nog bali. Maar ik wil ook nog borneo aandoen en dat moet per vliegtuig. Maar hoe kan je dan het beste vliegen? Als je uiteindelijk in noord-australie wilt belanden.
    Ik hoop dat je een oplossing hebt.
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
      donderdag 1 maart 2007 @ 18:57:11 #104
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_46816475
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 11:01 schreef Shadowke het volgende:

    [..]

    Staat cooler, jeweetog
    Singapore.. Singapura.. ik ben regelmatig in Maleisië en daar hebben ze het altijd over Singapura.. gezien dat de Maleise benaming is...
    Het gaat automatisch... Maar goed, het is dus Singapore....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      donderdag 1 maart 2007 @ 19:16:27 #105
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_46817148
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 15:23 schreef theemuts1982 het volgende:

    [..]

    Tigerairways!! Toppie!!
    Enkeltje van singapore naar Darwin kost 75 euro per persoon.

    Maar zit toch met een probleempje. Je wilt toch bepaalde eilanden aan doen. Maarja hoe kom je daar het goedkoopst?
    Nou ja ik wil van thailand naar beneden naar singapore, per ferry naar sumatra, java en misschien nog bali. Maar ik wil ook nog borneo aandoen en dat moet per vliegtuig. Maar hoe kan je dan het beste vliegen? Als je uiteindelijk in noord-australie wilt belanden.
    Ik hoop dat je een oplossing hebt.
    Ik zou overigens met de ferry van Melaka (Maleisië) naar Dumai (en dan met de bus verder naar Pekanbaru) gaan, en niet zo zeer naar Medan in het noorden van Sumatra.
    Dan kan je overland, met de bus in Sumatra, en met de trein in Java, en vervolgens met de bus naar Bali.

    Vandaar terug naar Surabaya en kan je met de boot PELNI, 48 uur naar Pontianak en dan met de bus naar Kuching. Dat is opzich een ervaring, (Niet dat ik die zelf ooit nog een keer ga doen, maar dat komt omdat 48 uur op een slaapzaal in de boot die op en neer gaat in een storm met 120 kotsende Indonesiërs niet mijn ding is ) Het ticket was overigens wel goedkoop, 180.000 RPH.
    (Je hebt trouwens ook een wat betere klasse, maar ja, ik was toen op het budget).

    Vanaf Kuching kan je (vliegen of over land) naar andere plaatsen in Borneo, en van één van deze kan je met Air Asia goedkoop terugvliegen naar Johore Bharu. (Bij Singapore).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_46820932
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Ik zou overigens met de ferry van Melaka (Maleisië) naar Dumai (en dan met de bus verder naar Pekanbaru) gaan, en niet zo zeer naar Medan in het noorden van Sumatra.
    Dan kan je overland, met de bus in Sumatra, en met de trein in Java, en vervolgens met de bus naar Bali.

    Vandaar terug naar Surabaya en kan je met de boot PELNI, 48 uur naar Pontianak en dan met de bus naar Kuching. Dat is opzich een ervaring, (Niet dat ik die zelf ooit nog een keer ga doen, maar dat komt omdat 48 uur op een slaapzaal in de boot die op en neer gaat in een storm met 120 kotsende Indonesiërs niet mijn ding is ) Het ticket was overigens wel goedkoop, 180.000 RPH.
    (Je hebt trouwens ook een wat betere klasse, maar ja, ik was toen op het budget).

    Vanaf Kuching kan je (vliegen of over land) naar andere plaatsen in Borneo, en van één van deze kan je met Air Asia goedkoop terugvliegen naar Johore Bharu. (Bij Singapore).
    Thankx. Heel erg bedankt hier heb ik wat aan. jeeeh
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_46863184
    hallo hallo,
    mijn A = Budapest,
    mijn B = Londen/Bristol (maakt niet zo veel uit)
    de tijd = over ruim een maand vanaf eind mei tot .... (met uitzondering van de week van 30 april)
    ennuh, natuurlijk zoek ik t goedkoopste ticket en een goedkoop hostel

    ik heb al gekeken, maar kan niets onder de 150 E vinden.... en natuurlijk ben ik maar een arme student!! dus als iemand een betere oplossing weet, wordt ik zeer gelukkig. met de bus iod gaan is ook geen probleem.
    Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
    Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
      vrijdag 2 maart 2007 @ 23:57:12 #108
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_46866000
    Je wil van Budapest naar Londen/Bristol?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_46871023
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
    Je wil van Budapest naar Londen/Bristol?
    van a naar b weet je wel...
    pi_46871037
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
    Je wil van Budapest naar Londen/Bristol?
    ja, dat heeft u zeer correct begrepen
    Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
    Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
      zondag 4 maart 2007 @ 12:51:22 #111
    162666 RuutR
    Kermisfreak
    pi_46901844
    Hoe kom ik van Cottbus goedkoop en snel naar het eerste boeiende stadje in Polen
    pi_46902384
    Van: Nederland
    Naar: Faro (of omgeving; Algavre).
    Hoe: Vliegen of treinen, maakt niet uit als het maar goedkoop is
    Wanneer: juli of augustus
    Probleem: Ons budget!

    Ben bij reisorganisaties geweest en kom overal op 500+ euro pp.. kan toch goedkoper lijkt mij? .
      zondag 4 maart 2007 @ 14:51:05 #113
    103111 Its-Jojo-4you
    gone fishin'
    pi_46905206
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 13:11 schreef Sport_Life het volgende:
    Van: Nederland
    Naar: Faro (of omgeving; Algavre).
    Hoe: Vliegen of treinen, maakt niet uit als het maar goedkoop is
    Wanneer: juli of augustus
    Probleem: Ons budget!

    Ben bij reisorganisaties geweest en kom overal op 500+ euro pp.. kan toch goedkoper lijkt mij? .
    alleen vliegen ¤500? of wil je een complete vakantie?
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_46905315
    Dan zit er dus een apartement bij, maar dat hoeft van mij niet per se, zoek wel leuke camping uit ter plekke.
      zondag 4 maart 2007 @ 14:54:29 #115
    103111 Its-Jojo-4you
    gone fishin'
    pi_46905328
    www.Transavia.com al onder de 300 euri pp

    en dan ben ik nog niet eens echt gaan zoeken
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_46905518
    EUR 262.19 op www.flytap.com
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_46914632
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef n8 het volgende:
    hallo hallo,
    mijn A = Budapest,
    mijn B = Londen/Bristol (maakt niet zo veel uit)
    de tijd = over ruim een maand vanaf eind mei tot .... (met uitzondering van de week van 30 april)
    ennuh, natuurlijk zoek ik t goedkoopste ticket en een goedkoop hostel

    ik heb al gekeken, maar kan niets onder de 150 E vinden.... en natuurlijk ben ik maar een arme student!! dus als iemand een betere oplossing weet, wordt ik zeer gelukkig. met de bus iod gaan is ook geen probleem.
    Kijk even op www.skyscanner.net en vul in dat je van 'Budapest' naar 'London (alle luchthaven) wil en zet de datum op 'april' Dan krijg je een overzicht van alle goedkope vluchten. Je hebt al een retourtje BUD-Luton voor 78 euro in mei.
    pi_46914762
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef RuutR het volgende:
    Hoe kom ik van Cottbus goedkoop en snel naar het eerste boeiende stadje in Polen
    Met de trein naar Wroclaw. Enkeltje met de rechtstreekse EuroCity kost 22,60 voor 4,5 uur reizen. Je kan ook goedkoper met een overstap in Görlitz, maar de prijs daarvan is zo snel niet te achterhalen. Die kun je ter plekke wel uitvinden op het station.
    pi_46933576
    Ik wil eind september van Nederland naar Kaapstad of Johannesburg Luchthaven maakt niet uit.

    Kaapstad of Johannesburg hangt niet van mij, maar van de organisatie waar ik voor ga werken af. Wat ik op internet zie is dat het meestal niets uit maakt, hoewel Johannesburg een grotere luchthaven heeft dacht ik. Ik wil ook terug, alleen weet ik niet precies wanneer. in ieder geval juni/juli 2008. Oja, misschien goed te zeggen dat ik jongere ben, en ook als fulltime student/scholier kan vliegen, scheelt vaak geld. Goedkoop gaat bij mij voor gemak.

    Is het beter een open ticket of een vaststaand ticket met lage wijzigingskosten te boeken? En iemand nog specifieke tips? Moet ik langs een reisbureau of kan ik via internet boeken?
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
      maandag 5 maart 2007 @ 11:32:28 #120
    162666 RuutR
    Kermisfreak
    pi_46934867
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 19:14 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Met de trein naar Wroclaw. Enkeltje met de rechtstreekse EuroCity kost 22,60 voor 4,5 uur reizen. Je kan ook goedkoper met een overstap in Görlitz, maar de prijs daarvan is zo snel niet te achterhalen. Die kun je ter plekke wel uitvinden op het station.
    Is er ook iets interssants in Polen wat minder dan 4,5 (!) uur reizen van Cotbuss afligt
    pi_46935455
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 19:10 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Kijk even op www.skyscanner.net en vul in dat je van 'Budapest' naar 'London (alle luchthaven) wil en zet de datum op 'april' Dan krijg je een overzicht van alle goedkope vluchten. Je hebt al een retourtje BUD-Luton voor 78 euro in mei.
    dank u zeer !!! das al de helft van wat ik ervoor zou betalen!! ik check t gelijk
    Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
    Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
    pi_46948391
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 11:32 schreef RuutR het volgende:
    Is er ook iets interssants in Polen wat minder dan 4,5 (!) uur reizen van Cotbuss afligt
    Poznan op 3,5 uur

    Er zijn wel wat kleinere plaatsen daar, maar de reis naar Wroclaw is het zeker waard.
    pi_46949694
    Plzen (pilsen) Centraal station naar de urquell fabriek?
    bier
    pi_46950110
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 18:34 schreef italiaan1987 het volgende:
    Plzen (pilsen) Centraal station naar de urquell fabriek?
    Dat is 10 minuten lopen, rechtdoor het station uit: http://www.czecot.com/de/results/kongresy-info.php?id=1184
      dinsdag 6 maart 2007 @ 15:37:43 #125
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_46977360
    Weet iemand waar ik het beste kan zoeken voor de goedkoopst mogelijke tickets richting Mexico? Ik wil vliegen in september/oktober waarschijnlijk. We zijn met twee volwassenen en een kindje. Thanx alvast. Oh, en nog een vraag. Is het slim om al vroeg te boeken denken jullie, of juist pas een maandje van tevoren?
    pi_46982563
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef renzell het volgende:
    Weet iemand waar ik het beste kan zoeken voor de goedkoopst mogelijke tickets richting Mexico? Ik wil vliegen in september/oktober waarschijnlijk. We zijn met twee volwassenen en een kindje. Thanx alvast. Oh, en nog een vraag. Is het slim om al vroeg te boeken denken jullie, of juist pas een maandje van tevoren?
    Geen ervaring met Mexico, maar vliegtickets richting de VS zijn altijd wel veel goedkoper in sept / okt. Ook nog wel als je ze een 1-2 maanden van te voren boekt. Ligt er aan hoe flexibel je bent om je plannen een week of wat uit te kunnen stellen. Wat betreft de prijs zal het weinig uitmaken of je nu een hotel boekt of pas later. Maar je zal nu wel wat meer keuze hebben. Ik denk dat ze je in het Mexico topic daar wel goed mee kunnen helpen
      woensdag 7 maart 2007 @ 00:36:11 #127
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_47000776
    Dank je wel! We zijn gelukkig allebei freelancer, dus superflexibel.
    pi_47005330
    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de goedkoopste (en efficienste) mogelijkheid om 2 (volle) dagen naar Barcelona (of evt. Rome ) te gaan in April. Aangezien het weekend een stuk duurder is mag het ook door de week zijn, als we er maar 2 dagen zijn. Dus niet dat we op dinsdagmiddag 1600u aankomen en woensdagochtend weer terugvliegen. Vliegveld maakt me niks uit. Dat vind ik ook het grote nadeel van veel online zoekmachines, je moet alle vliegvelden apart afgaan... R'dam, A'dam, E'hoven, Brussel, het maakt mij niet uit
    pi_47005840
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de goedkoopste (en efficienste) mogelijkheid om 2 (volle) dagen naar Barcelona (of evt. Rome ) te gaan in April. Aangezien het weekend een stuk duurder is mag het ook door de week zijn, als we er maar 2 dagen zijn. Dus niet dat we op dinsdagmiddag 1600u aankomen en woensdagochtend weer terugvliegen. Vliegveld maakt me niks uit. Dat vind ik ook het grote nadeel van veel online zoekmachines, je moet alle vliegvelden apart afgaan... R'dam, A'dam, E'hoven, Brussel, het maakt mij niet uit
    Met http://www.wegolo.nl gaat het heel gemakkelijk.
    pi_47005927
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef larshil het volgende:

    [..]

    Met http://www.wegolo.nl gaat het heel gemakkelijk.
    Daarom zij ik ook "veel" zoekmachines

    Deze link had ik al gezien in de OP inderdaad, maar de goedkoopste vluchten staan hier allemaal bij? Dan gebruik ik deze wel... Ik wist niet of alles gedekt werd
    pi_47051186
    oke bijna alles rond voor een reisje in april. de 7e van eindhoven naar london en de 14e terug van stockholm naar dusseldorf. Daar tussenin zit ik nog een beetje in dubio. Ik zit te denken om de 11e van stansted naar stockholm te vliegen. Dat is echter al om 8.30 in de ochtend. Wat ik me afvroeg is of iemand weet of ik voor een goedkope prijs, zo om de 50 euro, de avond ervoor, of net wat later die ochtend naar stockholm kan komen. Dus in een notedop:

    Wanneer: 10/4 in de avond of 11/4 in de ochtend
    Waarvandaan: London
    Waarheen: Stockholm
    Waarmee: het liefste met het vliegtuig...
    Wat er wel toe doet? de prijs

    Wederom alvast bedankt!
    "Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
      donderdag 8 maart 2007 @ 14:15:50 #132
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47051796
    dinsdag 10 april
    Londen Stansted (STN) naar Stockholm (NYO) ¤ 61,53
    Ryanair FR58 dinsdag 10 april 18:15 - 21:30 (1 volwassene)

    Of op de 11e:

    woensdag 11 april
    Londen Stansted (STN) naar Stockholm (NYO) ¤ 41,68
    Ryanair FR52 woensdag 11 april 08:30 - 11:40 (1 volwassene)

    Op de 11e 5 uur later vliegen is 7 euro meer.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      donderdag 8 maart 2007 @ 14:26:17 #133
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47052200
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de goedkoopste (en efficienste) mogelijkheid om 2 (volle) dagen naar Barcelona (of evt. Rome ) te gaan in April. Aangezien het weekend een stuk duurder is mag het ook door de week zijn, als we er maar 2 dagen zijn. Dus niet dat we op dinsdagmiddag 1600u aankomen en woensdagochtend weer terugvliegen. Vliegveld maakt me niks uit. Dat vind ik ook het grote nadeel van veel online zoekmachines, je moet alle vliegvelden apart afgaan... R'dam, A'dam, E'hoven, Brussel, het maakt mij niet uit
    Ryanair vliegt vanaf Eindhoven naar Girona. Voorbeeld: 16e heen 's ochtends, 19e terug, ochtends, heb je 2 volle dagen. Kosten:

    maandag 16 april
    Eindhoven (EIN) naar Gerona (GRO) ¤ 51,59
    Ryanair FR9124 maandag 16 april 09:00 - 10:55 (1 volwassene)

    donderdag 19 april
    Gerona (GRO) naar Eindhoven (EIN) ¤ 30,98
    Ryanair FR9123 donderdag 19 april 06:30 - 08:35 (1 volwassene)

    Vanaf Niederrhein kan je voor 61 euro heen en weer naar Girona met 2 volle dagen, bv heen op de 23e, terug op de 26e.

    Voor Rome:

    zondag 22 april
    Düsseldorf (NRN) naar Rome Ciampino (CIA) ¤ 49,66
    Ryanair FR9672 zondag 22 april 12:20 - 14:20 (1 volwassene)

    woensdag 25 april
    Rome Ciampino (CIA) naar Düsseldorf (NRN) ¤ 34,91
    Ryanair FR9671 woensdag 25 april 09:45 - 11:55 (1 volwassene)

    Ryanair komt vanaf Eindhoven al boven de 143 euro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47082759
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 14:26 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Ryanair vliegt vanaf Eindhoven naar Girona. Voorbeeld: 16e heen 's ochtends, 19e terug, ochtends, heb je 2 volle dagen. Kosten:

    maandag 16 april
    Eindhoven (EIN) naar Gerona (GRO) ¤ 51,59
    Ryanair FR9124 maandag 16 april 09:00 - 10:55 (1 volwassene)

    donderdag 19 april
    Gerona (GRO) naar Eindhoven (EIN) ¤ 30,98
    Ryanair FR9123 donderdag 19 april 06:30 - 08:35 (1 volwassene)

    Vanaf Niederrhein kan je voor 61 euro heen en weer naar Girona met 2 volle dagen, bv heen op de 23e, terug op de 26e.

    Voor Rome:

    zondag 22 april
    Düsseldorf (NRN) naar Rome Ciampino (CIA) ¤ 49,66
    Ryanair FR9672 zondag 22 april 12:20 - 14:20 (1 volwassene)

    woensdag 25 april
    Rome Ciampino (CIA) naar Düsseldorf (NRN) ¤ 34,91
    Ryanair FR9671 woensdag 25 april 09:45 - 11:55 (1 volwassene)

    Ryanair komt vanaf Eindhoven al boven de 143 euro.
    Bedankt voor je reactie.

    Hier was ik geloof ik ook een beetje op uitgekomen ja. Nadeel is dat ik t moet betalen, dus ben al gauw 200 kwijt voor de reis alleen Maar goedkoper zal het helaas niet gaan Dan misschien toch maar weer parijs met de auto, alleen is het weer daar niet echt je van het.
    pi_47138977
    Wanneer: ergens tussen 1 juni en 14 juni, en dan een week lang
    Waarvandaan: liefst Brussel, Dusseldorf, Eindhoven of Luik/Bonn, maar Amsterdam mag ook
    Waarheen: Istanbul
    Prijs: max 200 euro

    Ikzelf heb al een en ander gezocht, maar van de goedkoopste vlucht die ik vond (met TUIfly) zijn de vertrek en aankomsttijden midden in de nacht. :| Misschien heeft iemand hier nog suggesties waarmee ik beter kan vliegen?
    pi_47150220
    3 tot 11 juli met hapag lloyd express vanaf Dusseldorf komt op 113 euro retour, maar dan vlieg je heen laat in de avond en terug 's nachts.

    Vanaf Amsterdam of Eindhoven kom je met Corendon op zo'n 200 euro.

    Een gewone lijndienstvlucht op wat gunstiger tijden vanaf Brussel of Amsterdam met Alitalia (met overstap) komt ook op zo'n 200 euro
    pi_47151049
    Heel erg bedankt DutchTrain!
    Waar vond je die prijs van Hapag Lloyd Express? Ik denk dat ik die maar boek, want het scheelt behoorlijk in prijs.
    pi_47151167
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 13:03 schreef catheau het volgende:
    Heel erg bedankt DutchTrain!
    Waar vond je die prijs van Hapag Lloyd Express? Ik denk dat ik die maar boek, want het scheelt behoorlijk in prijs.
    Gevonden via www.skyscanner.net, maar ik zie net dat Hapag Lloyd hetzelfde is als TUI fly: http://www.tuifly.com/de/index.html
    pi_47319003
    Waarschijnlijk is ie al langs geweest. Maar ik kan niks terugvinden. Maar hoe kom je het goedkoopst van australie naar nieuw zeeland? Veerboot mag ook dus. Nou ja hoor het wel. Tijd maakt niet uit.
    En voor nieuw zeeland naar panama? Ik hoor het graag.

    [ Bericht 13% gewijzigd door theemuts1982 op 15-03-2007 23:02:27 ]
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_47319798
    Qantas online boeken. Er gaat geen veerboot. Air NZ is vrijwel altijd duurder.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47319838
    NZ naar Panama zal via Chili, LA of San Francisco gaan, check daarvoor even www.vluchtzoeker.nl
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47322722
    Zijn er lowcost airlines tussen HK en Cambodja? En tussen Singapore en Bali? Wil daarboven ergens beginnen over 3wk en eindigen in Bali 10wk later ofzo. Had al studenten-enkeltjes naar HK en vanaf Jakarta gevonden, dat leek me op zich wel handig. Suggesties welkom
    pi_47325580
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Erasmusch het volgende:
    Zijn er lowcost airlines tussen HK en Cambodja? En tussen Singapore en Bali? Wil daarboven ergens beginnen over 3wk en eindigen in Bali 10wk later ofzo. Had al studenten-enkeltjes naar HK en vanaf Jakarta gevonden, dat leek me op zich wel handig. Suggesties welkom
    Heb verder niks uitgezocht, maar je bent bekend met deze lowcost azie maatschappij?! http://www.airasia.com/site/en/home.jsp
    pi_47332342
    Die kende ik idd al, maar die vliegt niet (direct) op die routes.
    pi_47341415
    Ik ben op zoek naar de goedkoopste vlucht van amsterdam naar beijing voor twee personen.
    Heen tussen 23/7 2007 en 27/7 2007
    Terug rond eind januari 2008.

    Ik heb zelf
    -air china 1.778,70 EUR
    -british airways 1.801,36 EUR
    -austrian air 1890,80

    alle drie voor 2 personen

    Iemand tips ideeen?
    Geniet, maar drink met je mate!
    pi_47353702
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Erasmusch het volgende:
    Zijn er lowcost airlines tussen HK en Cambodja? En tussen Singapore en Bali? Wil daarboven ergens beginnen over 3wk en eindigen in Bali 10wk later ofzo. Had al studenten-enkeltjes naar HK en vanaf Jakarta gevonden, dat leek me op zich wel handig. Suggesties welkom
    www.jetstar.com vliegt Singapore - Denpasar
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      zaterdag 17 maart 2007 @ 14:28:14 #147
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_47367913
    Ik zoek de goedkoopst mogelijke manier om vanuit Nederland naar Birmingham te gaan. De voorkeur is het vliegtuig, maar andere goedkope opties hoor ik graag!

    1. waarvandaan je wilt reizen: Vluchthavens in Nederland/Belgie/Duitsland
    2. wanneer je wilt reizen: Oktober, exacte datum niet bekend, verblijf is 5 dagen
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Birmingham
    4. hoe je wilt reizen: Het liefst vliegtuig, maar als je andere goedkope opties weet incl auto, dan kan dat ook!
    5. op welke manier je wilt reizen: Overstappen maakt niet uit, of de reis lang duurt ook niet. Zolang we er maar komen.

    Bedankt
    World Wrestling Entertainment
    pi_47368874
    Bmibaby: vanuit Amsterdam ¤73.68 16-21 okt
    Hapag-Lloyd Express: vanuit Keulen/Bonn ¤ 81,01 3-8 okt
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:20:47 #149
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47369201
    woensdag 3 oktober
    Amsterdam (AMS) naar Birmingham (BHX) ¤ 29,22
    bmibaby WW1012 woensdag 3 oktober 09:20 - 09:45

    zondag 7 oktober
    Birmingham (BHX) naar Amsterdam (AMS) ¤ 32,15
    bmibaby WW1015 zondag 7 oktober 17:00 - 19:15
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47369362
    1. waarvandaan je wilt reizen: Bangkok of eventueel Phuket
    2. wanneer je wilt reizen: 8/9 oktober 2007
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Nederland, Duitsland, Engeland, België als het maar goedkoop is.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegen (tsja)
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk op plaats van bestemming, enkele reis voor 2 personen. De reis naar Azië is inmiddels geboekt, alleen de terugreis nog niet.

    Alvast bedankt!
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:17:52 #151
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_47374293
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
    woensdag 3 oktober
    Amsterdam (AMS) naar Birmingham (BHX) ¤ 29,22
    bmibaby WW1012 woensdag 3 oktober 09:20 - 09:45

    zondag 7 oktober
    Birmingham (BHX) naar Amsterdam (AMS) ¤ 32,15
    bmibaby WW1015 zondag 7 oktober 17:00 - 19:15
    Thanks
    World Wrestling Entertainment
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:21:02 #152
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47374390
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:27 schreef aiello het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Bangkok of eventueel Phuket
    2. wanneer je wilt reizen: 8/9 oktober 2007
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Nederland, Duitsland, Engeland, België als het maar goedkoop is.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegen (tsja)
    5. op welke manier je wilt reizen: Zo goedkoop mogelijk op plaats van bestemming, enkele reis voor 2 personen. De reis naar Azië is inmiddels geboekt, alleen de terugreis nog niet.

    Alvast bedankt!
    Waarom niet gewoon een retourtje gekocht bij een company waar je goedkoop de datum kan wijzigen?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47374541
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    www.jetstar.com vliegt Singapore - Denpasar
    Thanks, scheelt weer een reisje naar KL.

    bmibaby is ideaal voor Birmingham, ook maar een kwartiertje van het centrum met de trein.

    Weet iemand of ze in Azie moeilijk doen met enkeltjes? Kreeg zo'n soort mededeling bij airasia. Mijn plan was AMS-HK, dan Macau-BKK, SNG-Bali en uiteindelijk Bali-AMS
      zondag 18 maart 2007 @ 07:57:41 #154
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_47390584
    Ik ga eens kijken of ik een ticket van Jodhpur naar Goa kan vinden. Zouden jullie mee kunnen zoeken aangezien mijn verbinding niet je van het is?
    Datum is dan over een dag of 5 van nu ofzo.
    Ik kan alleen vluchten van Ahmedabad naar Goa voor 5000/5500 rs vinden. Dat is prima, alleen moeten we dan eerst weer naar Ahmedabad reizen. Liever vlieg ik van Jaisalmer, (da's helemaal onmogelijk) dus dan van Jodhpur als het niet al te achterlijk duur is. (Kingfischer vroeg 30000 rs pp!! maar dat heb ik vast niet goed gedaan)
    pi_47392466
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Waarom niet gewoon een retourtje gekocht bij een company waar je goedkoop de datum kan wijzigen?
    Welke maatschappijen hebben zo'n goedkope regeling?
    Geniet, maar drink met je mate!
    pi_47395114
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Waarom niet gewoon een retourtje gekocht bij een company waar je goedkoop de datum kan wijzigen?
    Omdat de heenreis met low cost carrier Oasis naar Hong Kong is, we vliegen daarvandaan via Macau en Bangkok naar Phuket. Een retourtje Hong Kong was zeker een goeie optie, maar dan moeten we dezelfde reis ook omgekeerd weer maken (Phuket-Bangkok-Macau-Hong Kong-Londen-Amsterdam) en dat wordt me iets te gek.
    Heeft iemand een idee?

    Ik kom met LTU nu op 400 p.p. voor een enkeltje Phuket-Dusseldorf. Iemand een ingeving over hoe het goedkoper kan?
      zondag 18 maart 2007 @ 13:16:20 #157
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47395196
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 11:39 schreef garnaalboot het volgende:

    [..]

    Welke maatschappijen hebben zo'n goedkope regeling?
    KLM Studententarieven zijn daar relatief goedkoop mee. Ook EVA Airways is volgens mij niet al te duur met data verwisselen. En natuurlijk de flex tarieven van bv Kilroy, maar die zijn dan weer wat duurder.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 18 maart 2007 @ 13:26:40 #158
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47395513
    BKK-AMS op 9/10 met Eva Airways voor 479 euro.
    BKK-MCT-FRA op 9/10 met Gulf Air/Thai Air voor 449 euro. (let op, tussenstops in Karachi en Bahrain)
    BKK-BAH-FRA op 9/10 met Gulf Air voor 449 euro. (beter als bovenstaande optie)
    BKK-DUS op 8/10 met LTU voor 375 euro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 18 maart 2007 @ 13:37:00 #159
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_47395853
    Sorry, voor de herhaling, maar ik kan even niet anders

    Ik ga eens kijken of ik een ticket van Jodhpur naar Goa kan vinden. Zouden jullie mee kunnen zoeken aangezien mijn verbinding niet je van het is (Ik zitr NU in India namelijk)?
    Datum is dan over een dag of 5 van nu ofzo.
    Ik kan alleen vluchten van Ahmedabad naar Goa voor 5000/5500 rs vinden. Dat is prima, alleen moeten we dan eerst weer naar Ahmedabad reizen. Liever vlieg ik van Jaisalmer, (da's helemaal onmogelijk) dus dan van Jodhpur als het niet al te achterlijk duur is. (Kingfischer vroeg 30000 rs pp!! maar dat heb ik vast niet goed gedaan)
    pi_47395917
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
    Weet iemand of ze in Azie moeilijk doen met enkeltjes? Kreeg zo'n soort mededeling bij airasia. Mijn plan was AMS-HK, dan Macau-BKK, SNG-Bali en uiteindelijk Bali-AMS
    Met visa enzo bedoel ik.
    pi_47400890
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Erasmusch het volgende:

    [..]

    Met visa enzo bedoel ik.
    Als je een bevestiging hebt van een vlucht ofzo waarin staat dat je het land op een bepaalde datum weer uit gaat moet dat toch geen probleem zijn lijkt me
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_47401006
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 15:52 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Als je een bevestiging hebt van een vlucht ofzo waarin staat dat je het land op een bepaalde datum weer uit gaat moet dat toch geen probleem zijn lijkt me
    Maar ik vlieg niet weg uit HK, maar uit Macau dan. En Thailand verlaat ik over land dan, dus heb alleen een inkomend ticket?
    pi_47431192
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
    BKK-AMS op 9/10 met Eva Airways voor 479 euro.
    BKK-MCT-FRA op 9/10 met Gulf Air/Thai Air voor 449 euro. (let op, tussenstops in Karachi en Bahrain)
    BKK-BAH-FRA op 9/10 met Gulf Air voor 449 euro. (beter als bovenstaande optie)
    BKK-DUS op 8/10 met LTU voor 375 euro.
    Bedankt voor de zoektocht! Ik heb inmiddels een tarief van 365 gevonden, nota bene AMS-BKK met KLM via Kilroy, dus daar concentreer ik me nu maar even op.
    Als iemand iets kan vinden voor minder dan bovenstaand bedrag dan hoor ik dat graag!
      maandag 19 maart 2007 @ 20:43:56 #164
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_47449691
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
    woensdag 3 oktober
    Amsterdam (AMS) naar Birmingham (BHX) ¤ 29,22
    bmibaby WW1012 woensdag 3 oktober 09:20 - 09:45

    zondag 7 oktober
    Birmingham (BHX) naar Amsterdam (AMS) ¤ 32,15
    bmibaby WW1015 zondag 7 oktober 17:00 - 19:15
    Nog even hierover Jaguarized, ik kan hem niet vinden via de sites, maar zou graag willen weten hoeveel het bedrag is incl alle toeslagen e.d

    Weet je dat toevallig, en met welke maatschappij vlieg ik dan?
    World Wrestling Entertainment
      maandag 19 maart 2007 @ 20:45:07 #165
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47449739
    BMI Baby, gevonden via www.skyscanner.net. Prijs is 32,15 + 29,22 = 61,37 incl toeslagen. Daar kunnen natuurlijk nog boekingskosten bij komen. Ik boek zelf nooit via Skyscanner.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47449781
    Hoi

    ik heb ook een vraagje: Van Genua of daar ergens, met de boot naar parlermo. Ik zoek het goedkoopst van het goedkoopst, iemand ervaring ofzo?

    alvast bedankt
    -
    -
    pi_47451013
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef MeneerMuis het volgende:
    Weet je dat toevallig, en met welke maatschappij vlieg ik dan?
    => http://www.bmibaby.com/bmibaby/html/en/splash.htm

    Goede ervaringen mee. Een normale no nonsense low cost maatschappij. Wel de eerste die ook het award programma overneemt van hun moedermaatschappij (British Midland)
    pi_47451263
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef Tallz het volgende:
    Hoi

    ik heb ook een vraagje: Van Genua of daar ergens, met de boot naar parlermo. Ik zoek het goedkoopst van het goedkoopst, iemand ervaring ofzo?

    alvast bedankt
    Dit heb ik vorig jaar voor mezelf proberen uit te vinden. Mijn conclusie was toen dat vliegen vanaf Pisa met Ryanair of met www.volawindjet.it van Milaan naar Palermo inclusief al het vervoer van en naar de luchthaven nog het goedkoopste was.


    -edit-
    afhankelijk van welke datum je gaat kan het goedkoper zijn
    Met de boot is het 59 euro, te boeken op: http://www1.gnv.it/default.aspx Je doet er wel 20 uur over...
    pi_47451395
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Dit heb ik vorig jaar voor mezelf proberen uit te vinden. Mijn conclusie was toen dat vliegen vanaf Pisa met Ryanair of met www.volawindjet.it van Milaan naar Palermo inclusief al het vervoer van en naar de luchthaven nog het goedkoopste was.


    -edit-
    afhankelijk van welke datum je gaat kan het goedkoper zijn
    Met de boot is het 59 euro, te boeken op: http://www1.gnv.it/default.aspx Je doet er wel 20 uur over...
    ja klopt dat had ik ook al gezien, maar we hebben een auto bij ons, dus dat moet wel met de boot. BEdankt iig
    -
    -
    pi_47457211
    Ik verkeer nog in dubio - voor een bezoek aan een vriend van mij moet ik naar marseille vliegen. ca. 180-210 euro met klm, een mooi nederlandsch vliegtuig, broodje, sapje, en schiphol...

    Of RyanAir, 70 euro, Eindhoven Streekvliegveld, oude Boeing 737 'nu met gratis ductape' en 4 euro voor drinken ... Of klopt mijn beeld van RyanAir nu niet?

    Daarnaast moet ik wel op "eendhoven" komen, + dat ik dan waarsch niet via internet kan inchecken?


    Vluchttijden van af ryanair waren voor mij wel gunstiger
      maandag 19 maart 2007 @ 23:48:43 #171
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_47457774
    Eendhoven is prima te bereiken per OV, en online inchecken kan ook bij Ryanair. Hun vliegtuigen zitten ook gewoon goed aan elkaar gelast, dus ductape zal niet echt nodig zijn

    En tja, het is gewoon goedkoop, weinig comfort, weinig flexibiliteit, maar ja... is ook bijna 3x zo goedkoop
    pi_47468505
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Ik verkeer nog in dubio - voor een bezoek aan een vriend van mij moet ik naar marseille vliegen. ca. 180-210 euro met klm, een mooi nederlandsch vliegtuig, broodje, sapje, en schiphol...

    Of RyanAir, 70 euro, Eindhoven Streekvliegveld, oude Boeing 737 'nu met gratis ductape' en 4 euro voor drinken ... Of klopt mijn beeld van RyanAir nu niet?

    Daarnaast moet ik wel op "eendhoven" komen, + dat ik dan waarsch niet via internet kan inchecken?


    Vluchttijden van af ryanair waren voor mij wel gunstiger
    let er wel op dat Ryanair naar het "Eindhoven" van Marseille vliegt, oude luchthaven dat voorheen dienst deed voor vrachtverkeer. Op zich niet erg, maar je zit een uur rijden vanaf het centrum (als ik me niet vergis) en verwacht dus een kale boel daar . Komt niet echt ten goede van je vakantiesfeer ook . Maar als je goedkoop wilt is Ryanair wel de beste keus.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 12:51:49 #173
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_47468736
    Ach, of je nou Ryanair vliegt naar het "Eindhoven" van Marseille of KLM maakt ook niet uit, ze komen beiden aan op hetzelfde vliegveld
    pi_47468877
    weet je dat heel zeker? Marseille heeft namelijk meerdere luchthavens..
    pi_47468889
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef Sport_Life het volgende:
    let er wel op dat Ryanair naar het "Eindhoven" van Marseille vliegt, oude luchthaven dat voorheen dienst deed voor vrachtverkeer. Op zich niet erg, maar je zit een uur rijden vanaf het centrum (als ik me niet vergis) en verwacht dus een kale boel daar . Komt niet echt ten goede van je vakantiesfeer ook . Maar als je goedkoop wilt is Ryanair wel de beste keus.
    Ryanair vliegt naar dezelfde luchthaven als KLM; er is maar 1 luchthaven, alleen Ryanair komt aan bij de nieuwe terminal. Het is ruim een half uur met de auto naar Marseille of Aix-en-Provence.

    Houd er wel rekening mee dat de aankomsttijd van Ryanair zodanig is, dat je niet meer met openbaar vervoer van de luchthaven kunt komen (behalve op zondag).
    pi_47468931
    Oh ik dacht dat Mapelsa (zo heetie dacht ik) een hele aparte luchthaven was.
    pi_47468964
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Sport_Life het volgende:
    weet je dat heel zeker? Marseille heeft namelijk meerdere luchthavens..
    ben er in december nog geweest => KLIK
      dinsdag 20 maart 2007 @ 12:59:59 #178
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_47469013
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
    Oh ik dacht dat Mapelsa (zo heetie dacht ik) een hele aparte luchthaven was.
    Malpensa is de luchthaven van Milaan
    pi_47469071
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef Sport_Life het volgende:
    Oh ik dacht dat Mapelsa (zo heetie dacht ik) een hele aparte luchthaven was.
    Malpensa is Milaan. De nieuwe terminal heet MP2 het andere deel wordt ook wel aangeduid met Marignane.
    pi_47469186
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    ben er in december nog geweest => KLIK
    Er zijn wél meerdere luchthavens . En jij vloog naar Marseille MP2 . Zie http://www.mrsairport.com/quickguides/hollandais.jsp , de andere heet Marseile Provence.

    Het is mij niet echt duidelijk of het echt 2 aparte luchthavens zijn of meerdere terminals eigenlijk.
    pi_47469230
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef Sport_Life het volgende:
    Er zijn wél meerdere luchthavens . En jij vloog naar Marseille MP2 . Zie http://www.mrsairport.com/quickguides/hollandais.jsp , de andere heet Marseile Provence.
    Nee dat is de andere terminal op hetzelfde vliegveld

    De marketing van MP2 is alleen wat anders dan van de rest van het vliegveld. MP staat voor Marseille Provence.
    pi_47469267
    ah zo. De keren dat ik in Marseille en omgeving ben geweest ging ik vanaf Nice airport en een keer met de auto.
    pi_47469273
    Hallo!

    Hoe kom ik ergens vogelde maand vanuit Nederland Shiphol / Eindhoven goedkoop naar een vliegveld in het zuiden van Polen?

    Alvast bedankt.
    pi_47469340
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Hallo!

    Hoe kom ik ergens vogelde maand vanuit Nederland Shiphol / Eindhoven goedkoop naar een vliegveld in het zuiden van Polen?

    Alvast bedankt.
    www.skyeurope.com van Schiphol naar Krakow
    pi_47469417
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    www.skyeurope.com van Schiphol naar Krakow
    Thanx.

    Maar toch nog zo'n 200 euro p.p voor een retour!
    pi_47469546
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Maar toch nog zo'n 200 euro p.p voor een retour!
    Je bent ook vrij laat...

    Goedkoopste retour is 150 euro KLIK

    Voor 54 euro heb je overigens nog een retourtje Praag bij Skyeurope. Van daar kun je met de trein verder
    pi_47469632
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ryanair vliegt naar dezelfde luchthaven als KLM; er is maar 1 luchthaven, alleen Ryanair komt aan bij de nieuwe terminal. Het is ruim een half uur met de auto naar Marseille of Aix-en-Provence.

    Houd er wel rekening mee dat de aankomsttijd van Ryanair zodanig is, dat je niet meer met openbaar vervoer van de luchthaven kunt komen (behalve op zondag).
    Hmm ik vond de tijden aan de ene kant wel heel aantrekkelijk, omdat ik zo een vrije dag minder hoef op te offeren. Maar ben wel gebonden aan het OV

    Weet iemand, naast ryanair, nog een goedkope aanbieder (liefst schiphol)-marseille?
    pi_47469695
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Hmm ik vond de tijden aan de ene kant wel heel aantrekkelijk, omdat ik zo een vrije dag minder hoef op te offeren. Maar ben wel gebonden aan het OV
    Vlucht incl nachtje hotel op de luchthaven is nog altijd goedkoper dan KLM. Er zit een ETAP hotel op de luchthaven waar je met een gratis busje naar toe kunt (dat wel de hele nacht rijdt). Er zit ook een Formule 1 hotel, maar dat is nog een stukje lopen / met de taxi.
    pi_47469721
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:19 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Je bent ook vrij laat...

    Goedkoopste retour is 150 euro KLIK

    Voor 54 euro heb je overigens nog een retourtje Praag bij Skyeurope. Van daar kun je met de trein verder
    Heel erg bedank! Hier kan ik wel wat mee!
      dinsdag 20 maart 2007 @ 13:47:55 #190
    158179 LS-Drop
    Het zou verboden moeten worden
    pi_47470463
    Ik wil begin juli van Nederland naar San Francisco. Ik heb al even zitten kijken op vliegtarieven.nl maar het goedkoopste wat ik vindt is 813 euro op 12 Juli. Dat is dan een retourtje, maar ik heb alleen een enkeltje nodig want ik wil drie maanden later naar Sydney doorreizen. Vreemdgenoeg zijn de enkeltjes duurder dan de retourtjes?

    Zou ik nog kans hebben op een goedkopere vlucht als ik last minute boek, of zou het misschien een mogelijkheid zijn om mijn doorreis naar australie meteen erbij te boeken?
    <insert pseudo intellectuele psychedische quote>
    <insert grappige quote over hoe lui ik ben>
    pi_47475269
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:47 schreef LS-Drop het volgende:
    Ik wil begin juli van Nederland naar San Francisco. Ik heb al even zitten kijken op vliegtarieven.nl maar het goedkoopste wat ik vindt is 813 euro op 12 Juli. Dat is dan een retourtje, maar ik heb alleen een enkeltje nodig want ik wil drie maanden later naar Sydney doorreizen. Vreemdgenoeg zijn de enkeltjes duurder dan de retourtjes?

    Zou ik nog kans hebben op een goedkopere vlucht als ik last minute boek, of zou het misschien een mogelijkheid zijn om mijn doorreis naar australie meteen erbij te boeken?
    Via Kilroy (www.killroy.nl) kom ik op 12 juli met een enkeltje naar San Francisco op ¤ 509,27 inc tax.
    Je kunt eventueel ook een open jaw ticket (van Amsterdam via SF naar Sydney) kopen , ik denk dat dat goedkoper is.
    Wil je na Sydney weer terug naar Amsterdam? en wanneer?
      dinsdag 20 maart 2007 @ 16:06:00 #192
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_47475465
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    => http://www.bmibaby.com/bmibaby/html/en/splash.htm

    Goede ervaringen mee. Een normale no nonsense low cost maatschappij. Wel de eerste die ook het award programma overneemt van hun moedermaatschappij (British Midland)
    Kijk is aan, jij en Jaguarized bedankt, dat is veel goedkoper dan de auto door de tunnel
    World Wrestling Entertainment
      dinsdag 20 maart 2007 @ 16:33:45 #193
    158179 LS-Drop
    Het zou verboden moeten worden
    pi_47476643
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef aiello het volgende:

    [..]

    Via Kilroy (www.killroy.nl) kom ik op 12 juli met een enkeltje naar San Francisco op ¤ 509,27 inc tax.
    Je kunt eventueel ook een open jaw ticket (van Amsterdam via SF naar Sydney) kopen , ik denk dat dat goedkoper is.
    Wil je na Sydney weer terug naar Amsterdam? en wanneer?
    na Sydney weet ik nog niet precies wat ik ga doen, waarschijnlijk naar Maleisie maar dat zie ik tegen die tijd wel. Ik wil eerst een jaar in australie backpacken.

    Ik heb gezocht via Kilroy maar het goedkoopste wat ik hier vindt is is met British Airways voor 1150 euro. Misschien dat ik verkeerd zoek? Ik heb het gewoon ingevuld bij de quick search.
    <insert pseudo intellectuele psychedische quote>
    <insert grappige quote over hoe lui ik ben>
      dinsdag 20 maart 2007 @ 17:27:14 #194
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_47478611
    -edit- al gefikst, stuitte op een aanbieding!

    [ Bericht 30% gewijzigd door PeRi op 20-03-2007 17:50:51 ]
    Whatever I want.
    pi_47502228
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef LS-Drop het volgende:

    [..]

    na Sydney weet ik nog niet precies wat ik ga doen, waarschijnlijk naar Maleisie maar dat zie ik tegen die tijd wel. Ik wil eerst een jaar in australie backpacken.

    Ik heb gezocht via Kilroy maar het goedkoopste wat ik hier vindt is is met British Airways voor 1150 euro. Misschien dat ik verkeerd zoek? Ik heb het gewoon ingevuld bij de quick search.
    Die 1150 is rechtstreeks naar Sydney denk ik? Als je zoekt op AMS- San Francisco op 12 juli kom je met een kilroy flexible ticket op 509,27. Je moet dan alleen wel in aanmerking komen voor zo''n ticket:
    quote:
    For this kind of fare, specific age rules apply. You must have a student/youth identity card - called ISIC or IYTC card. If you have one of these cards, please proceed with your booking. If you don't have one yet, please choose a card below and we will include it in your order; choose ISIC card if you are a student under 33 years, or IYTC card if you are not a student but are under 26 years old.
    zo'n kaart kost 10 e dus dat is de moeite wel waard. Maar als ik jou was zou ik ze even bellen, ze kunnen je vast wel een enkeltje naar Syndey met stopover in San Francisco aanbieden.

    Overigens kun je op deze site een aantal bestemmingen en tijdsduur opgeven. Je krijgt dan een round the world ticket, dat kost je (gok ik) zo'n 1200 e. http://www.kilroytravels.(...)equestAtWMeeting.htm
      woensdag 21 maart 2007 @ 11:56:36 #196
    158179 LS-Drop
    Het zou verboden moeten worden
    pi_47504858
    Ok nou heb ik het gevonden. Ik had 'alle leeftijden' aangeklikt waardoor de goedkopere vluchten niet naar voren kwamen.
    Dit ziet er goed uit zo, ik was even bang dat ik iets van 2000 euro kwijt zou zijn voor mijn reis. Ik zal wel even navraag doen naar zo'n round the world ticket.

    Hartstikke bedankt
    <insert pseudo intellectuele psychedische quote>
    <insert grappige quote over hoe lui ik ben>
      woensdag 21 maart 2007 @ 18:15:31 #197
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_47519418
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Hmm ik vond de tijden aan de ene kant wel heel aantrekkelijk, omdat ik zo een vrije dag minder hoef op te offeren. Maar ben wel gebonden aan het OV

    Weet iemand, naast ryanair, nog een goedkope aanbieder (liefst schiphol)-marseille?
    Je kunt vanaf Rotterdam met Transavia ook naar Toulon, die is ongetwijfeld goedkoper dan KLM. Enkeltje met de trein van Toulon naar Marseille is 12-15 Euro. Bus van Toulon-Hierdes naar Toulon Centraal station is zo'n 2,50 Euro.

    Maar goed, dit is en niet vanaf Schiphol, en niet naar Marseille zelf..
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      maandag 26 maart 2007 @ 21:24:37 #198
    36221 Kopstoot
    Ik houd nog steeds van Janine.
    pi_47688500
    Ik zoek tickets naar Perth, WA, met vertrek rond 30 januari en retour rond 1 juni, maar kan maar zoeken tot 1 februari, iemand enig idee of het mogelijk is op de een of andere manier toch al te zoeken naar die tijd?
    "Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
    pi_47690707
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:24 schreef Kopstoot het volgende:
    Ik zoek tickets naar Perth, WA, met vertrek rond 30 januari en retour rond 1 juni, maar kan maar zoeken tot 1 februari, iemand enig idee of het mogelijk is op de een of andere manier toch al te zoeken naar die tijd?
    Even bij het gespecialiseerde reisbureau ( Killroy etc.) naar binnen lopen of bellen. Dit soort tickets koop je beter niet online.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:22:19 #200
    36221 Kopstoot
    Ik houd nog steeds van Janine.
    pi_47697231
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:07 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Even bij het gespecialiseerde reisbureau ( Killroy etc.) naar binnen lopen of bellen. Dit soort tickets koop je beter niet online.
    Nouja, we willen pas boeken in juli ofzo, maar zijn nu eigenlijk wel benieuwd naar de kosten, of dat zo ongeveer de 1100 a 1200 euro beloopt, en of het wellicht voordeliger is om een terugvlucht vanuit Brisbane of Sydney te doen, ipv terug rijden naar Perth van daaruit.
    "Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:32:04 #201
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_47697526
    De tarieven gaan inderdaad richting de 1100 - 1200. Flexibele tickets zijn nu eenmaal wat duurder. Informeer bij Kilroy even naar de mogelijkheden om terug te vliegen vanaf bv Melbourne of Sydney. Goedkoop binnenlands vliegen kan met JetStar Airlines.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47700448
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef Kopstoot het volgende:

    [..]

    Nouja, we willen pas boeken in juli ofzo, maar zijn nu eigenlijk wel benieuwd naar de kosten, of dat zo ongeveer de 1100 a 1200 euro beloopt, en of het wellicht voordeliger is om een terugvlucht vanuit Brisbane of Sydney te doen, ipv terug rijden naar Perth van daaruit.
    even nog naast het feit dat het misschien iets goedkoper is....
    Besef je wel hoe groot Australie is. "terugrijden naar Perth" is vanuit de dichtsbijzinde grote stat minimaal 2000 km (Nederland Gibraltar) en de weg naar PErth is vanuit Adelaide gezien zeker niet boeiend als je een rondje wil maken. Mijn advies: koop zoiezo een ticket ergens anders vandaan terug, dat scheelt je een binnenlandse vlucht of enkele dagen non stop rijden.
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
      dinsdag 27 maart 2007 @ 12:17:39 #203
    36221 Kopstoot
    Ik houd nog steeds van Janine.
    pi_47707127
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 07:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

    [..]

    even nog naast het feit dat het misschien iets goedkoper is....
    Besef je wel hoe groot Australie is. "terugrijden naar Perth" is vanuit de dichtsbijzinde grote stat minimaal 2000 km (Nederland Gibraltar) en de weg naar PErth is vanuit Adelaide gezien zeker niet boeiend als je een rondje wil maken. Mijn advies: koop zoiezo een ticket ergens anders vandaan terug, dat scheelt je een binnenlandse vlucht of enkele dagen non stop rijden.
    Ach, we rijden toch al 4 maanden grote afstanden, maar buiten dat, ik heb familie in Perth wonen, wellicht dat ik daar dan nog eventjes langs wil.. maar ik heb sowieso al gekeken dat het in prijs niet veel uit hoeft te maken als je bijvoorbeeld terug vliegt vanuit Brisbane.
    "Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
      dinsdag 27 maart 2007 @ 23:28:22 #204
    158179 LS-Drop
    Het zou verboden moeten worden
    pi_47733058
    (voor een maat van me):

    vertrek van Nederland ergens
    naar Sao Paule Brazilie

    Kan vanaf begin Juli weg maar moet uiterlijk de 15 in Brazilie zijn voor een DJ Set. Wil graag vanaf de 15 zeker een maandje daar verblijven.

    Alvast bedankt!
    <insert pseudo intellectuele psychedische quote>
    <insert grappige quote over hoe lui ik ben>
    pi_47774644
    1005 euro krijg ik met Iberia via Madrid op 10/7 en 15/8. Op 11/7 en 14/8 voor 938 euro. Dit is wat ik zo snel ff kan vinden.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_47862365
    Nu een vraagje van mij.

    Ik moet eind Juli van Marseille naar Pisa. Ik ben best flexibel dus exacte dag maakt niet zo heel veel uit. Omgekeerd (van Pisa naar Marseille) is ook mogelijk. Die reis moet dan begin Augustus plaats vinden.

    Ik zou liever niet met de auto gaan. Blijven vliegtuig en trein over. Marseille-Pisa vliegt niet echt goedkoop. Dus ik denk dat de trein de enige optie is. Ik heb inmiddels de sncf en trenitalia sites bekeken. Ik kan echter niet vinden wat de kosten van voornamelijk het italiaanse deel (nice-pisa of omgekeerd) zijn en hoe ik dat online kan boeken.

    Dus mijn vraag:
    Hoeveel kost een enkeltje marseille-pisa eind juli (of omgekeerd begin augustus) en waar kan ik dit (nu) boeken. Evt. goedkope vluchten zijn ook welkom.
    Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
    O-H-I-O; Buckeyes
    pi_47865380
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 16:09 schreef JZweeds het volgende:
    Dus mijn vraag:
    Hoeveel kost een enkeltje marseille-pisa eind juli (of omgekeerd begin augustus) en waar kan ik dit (nu) boeken. Evt. goedkope vluchten zijn ook welkom.
    Dat kan met Ryanair voor een prijs vanaf 55 euro (met bagage 62 euro).

    Je doet dit als volgt: vlieg op 24 juli van Marseille naar Frankfurt Hahn voor 35 euro. Je komt daar om 11.40 aan. Je haalt je bagage op en gaat opnieuw inchecken voor de vlucht die om 14.45 vertrekt naar Pisa. Die laatste vlucht kost 15 euro en je bent dan om 16.10 in Pisa.

    Wil je dit andersom doen in augustus, dan is het iets duurder en kun je via Eindhoven vliegen

    Te boeken op www.ryanair.com (twee keer een enkeltje boeken).
    pi_47904502
    Ik wil graag met mijn vriendinnetje in de zomervakantie van 19 tot 28 Juli naar Malaga (vanaf Amsterdam).
    We hebben nu via vueling.com gekeken en dat is 340,- voor 2 personen.

    Waar kunnen we dit nog goedkoper vinden? Eventueel wat geschuif met de datum is niet zo'n groot probleem.
      dinsdag 3 april 2007 @ 13:48:33 #209
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_47961538
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef S. het volgende:
    Ik wil graag met mijn vriendinnetje in de zomervakantie van 19 tot 28 Juli naar Malaga (vanaf Amsterdam).
    We hebben nu via vueling.com gekeken en dat is 340,- voor 2 personen.

    Waar kunnen we dit nog goedkoper vinden? Eventueel wat geschuif met de datum is niet zo'n groot probleem.
    Je kunt ook vliegen met Transavia, AirBerlin en Martinair.
    Transavia komt in die periode uit op ongeveer 520,- voor z'n 2en, AirBerlin is nog duurder en Martinair ook. Het lijkt erop dat je iets redelijk goedkoops hebt gevonden...
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      dinsdag 3 april 2007 @ 14:16:25 #210
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_47962558
    Ok, wil ik gelijk ook iets weten: Eind augustus (laatste week) of begin september naar Bogota, Colombia voor 2 personen. We willen ongeveer 3,5 week weg en zijn vrij flexibel in de dag. Het goedkoopste dat ik tot nu toe had gevonden was Delta voor ongeveer 875 euro. Vinden jullie wat goedkopers?
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      dinsdag 3 april 2007 @ 14:20:31 #211
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_47962726
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef S. het volgende:
    Ik wil graag met mijn vriendinnetje in de zomervakantie van 19 tot 28 Juli naar Malaga (vanaf Amsterdam).
    We hebben nu via vueling.com gekeken en dat is 340,- voor 2 personen.

    Waar kunnen we dit nog goedkoper vinden? Eventueel wat geschuif met de datum is niet zo'n groot probleem.
    ¤340 in die periode is erg goedkoop naar Malaga, hoor! Ook 'traditionele' maatschappijen zijn allemaal duurder, met Iberia als goedkoopste met ¤440 voor twee personen. En dan heb je ook nog eens een overstap, Vueling is direct.
    En als andere lowcost maatschappijen ook al duurder zijn, zoals Hik aangeeft moet je niet te lang twijfelen, en gewoon boeken
    pi_48126094
    Hoii

    Ik wil graag met 2 anderen van Amsterdam Centraal naar Neurenberg (DE) reizen.
    De bedoeling is om vrijdag de 13e te vertrekken (mag ook de 14e vroeg op de dag) en op zaterdagmiddag de 14e aan te komen. Willen een dag later de 15e rond het middaguur de terugreis maken.

    Kan per bus/ trein of vliegtuig. Ben tevens in het bezit van een ov-jaarkaart.

    Heb 2 weken geleden met de NS gebeld en kon toen heen voor ongeveer 40euro (120 euro voor 3 personen) i.v.m. vroegboekkorting. De terugreis moest ik dan apart boeken. Spijt dat ik het niet heb gedaan, want de prijzen zijn nu veel hoger.

    Kan ongeveer 100 euro besteden om heen en weer te gaan. (=300 voor 3 personen)

    Wer kann mir helfen? ofzoiets
    pi_48126422
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 23:45 schreef Harry123 het volgende:
    Heb 2 weken geleden met de NS gebeld en kon toen heen voor ongeveer 40euro (120 euro voor 3 personen) i.v.m. vroegboekkorting. De terugreis moest ik dan apart boeken. Spijt dat ik het niet heb gedaan, want de prijzen zijn nu veel hoger.
    Met www.eurolines.nl kom je nu op 225 euro totaal voor 3 personen retour. Terugreis is dan al wel op zondagochtend.

    Via http://www.bahn.de kun je nu nog de trein boeken met v6.16 Amsterdam Centraal op zaterdag en v14.01 Nurnberg op zondag. (reistijd 6u43m) voor totaal EUR 412,10 incl reserveringen. Die laatste zouden ze bij het NS loket ook voor je moeten kunnen boeken.
    pi_48126963
    Als je het niet erg vind om wat meer uren in de trein door te brengen is er een andere mogelijkheid...

    Ga dan op vrijdag met de trein van 19.37 naar Venlo. Koop daar bij de automaat een dagkaartje VRR (ca. 16 euro voor 3 personen) en reis door naar Dusseldorf. Vermaak je daar een paar uur in de nacht en reis van daar door rond 3.00 met allerlei stoptreinen in een uurtje of 10 naar Nurnberg voor 30 euro (SchöneWochenendeTicket, geldig voor max 5 personen).

    Kijk op http://bahn.hafas.de voor een dienstregeling, door een reis te kiezen van Dusseldorf Hbf naar Nurnberg Hbf en vervolgens 'nur Nahverkehr' aan te klikken.
    pi_48127369
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 23:59 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Met www.eurolines.nl kom je nu op 225 euro totaal voor 3 personen retour. Terugreis is dan al wel op zondagochtend.

    Via http://www.bahn.de kun je nu nog de trein boeken met v6.16 Amsterdam Centraal op zaterdag en v14.01 Nurnberg op zondag. (reistijd 6u43m) voor totaal EUR 412,10 incl reserveringen. Die laatste zouden ze bij het NS loket ook voor je moeten kunnen boeken.




    Alleen bij eurolines kon ik geen terugreis op de zondagochtend zien. Enkel avond.
    pi_48144025
    Ik ga vanaf augustus een jaar naar Australie. ik zou in deze periode graag ook een paar weken (2 a 3) naar New York willen en vanuit daar dan ook naar nabijgelegen grote plaatsen (Washington, Chicago, Philadelphia) vanuit waar ik terug ga maakt niet zoveel uit (New York of een van die andere plaatsen) als het maar zo goedkoop mogelijk is. Nu heb ik vanalles gezocht op retourtje New York, maar overal gaat het al snel richting de 1500 euro. is er echt niets goedkopers? het moet zeker onder de 1000 euro zijn anders kan ik beter terug gaan naar Nederland en vanuit Amsterdam gaan.

    Edit: de periode dat ik ga maakt ook niet uit als het maar zo goedkoop mogelijk is.

    [ Bericht 7% gewijzigd door TornadoDK op 09-04-2007 13:54:46 ]
    No bitch to me
    pi_48144963
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef TornadoDK het volgende:
    Ik ga vanaf augustus een jaar naar Australie. ik zou in deze periode graag ook een paar weken (2 a 3) naar New York willen
    Je wil dus in de periode van augustus 2007 - juli 2008 vanuit Australië naar NYC?

    Nog een plek in gedacht vanwaaruit je in Australië wil beginnen? En waarom ga je niet naar de westkust van de VS, dat is een stukje dichterbij (net als Singapore, Maleisië etc., maar dat was je vraag niet).
    pi_48145816
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Je wil dus in de periode van augustus 2007 - juli 2008 vanuit Australië naar NYC?

    Nog een plek in gedacht vanwaaruit je in Australië wil beginnen? En waarom ga je niet naar de westkust van de VS, dat is een stukje dichterbij (net als Singapore, Maleisië etc., maar dat was je vraag niet).
    Dat klopt ja ergens tussen aug 07 -juli 08.

    Ik kom aan in Sydney en pak dan een binnelandse vlucht naar Cairns. vanuit waar in Australie ik naar New York ga maakt niet zoveel uit eigenlijk.

    Ik ga niet naar de westkust omdat ik juist graag naar New York wil.
    Ik heb even gekeken en het is iets goedkoper als je eerst naar Seattle gaat en vanuit daar ook weer terug, met tussendoor een retour naar New York (misschien dat je dat bedoelde?)

    Maar het is nog altijd te duur dan kan ik beter iets eerder terug gaan naar Nederland en vanuit Amsterdam naar New York gaan.
    No bitch to me
      maandag 9 april 2007 @ 14:58:10 #219
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48146212
    Makkelijkst is om dat vanuit Sydney te doen. Met JetStar kan je goedkoop van Cairns naar Sydney. Met Qantas ga je dan van Sydney naar NYC via Papeete, LA, SF. Overigens is een enkele reis wel reteduur...
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_48153480
    Bedankt voor jullie reacties. maar ik heb besloten om midden/eind juni eerst terug te gaan naar Nederland en dan naar een paar dagen naar New York vertrek. en er dan ongeveer een maand blijf (niet alleen in New York maar ook ander plaatsen).
    No bitch to me
    pi_48158968
    Wanneer: Begin mei
    Waarvandaan: Almere/Amsterdam/Utrecht (wat jij wil )
    Waarheen: Parijs
    Waarmee: maakt niet zoveel uit. Vliegtuig, trein of bus of desnoods auto. Heb met germanwings wel al vluchten van 60 euro pp gevonden. We gaan met zn tweeen, dus auto zal het goedkoopst zijn, maar parkeren in parijs Trein was al aardig duur zag ik.

    Iemand nog tips?
    pi_48166632
    Eurolines is denk ik de goedkoopste oplossing voor Parijs

    2 personen ¤143 vanaf utrecht
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_48205237
    1. waarvandaan: Schiphol.
    2. wanneer: Eind augustus/begin september. Reisduur: ongeveer 3 weken
    3. waarnaartoe: Via Singapore naar Batam om vervolgens naar Thailand te vliegen.
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: Overstappen maakt me niet uit, zolang het maar goedkoop is.

    Zou iemand met mij mee willen zoeken naar de goedkoopste mogelijkheid om van Hang Nadim Airport op Batam (of welk vliegveld maar het goedkoopst is) naar Bangkok te vliegen?

    [ Bericht 23% gewijzigd door Ikiskoel op 11-04-2007 11:19:59 ]
    It is your friends who make your world!
    pi_48285804
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
    Eurolines is denk ik de goedkoopste oplossing voor Parijs

    2 personen ¤143 vanaf utrecht
    Heb geboekt, ben nu per persoon 55 euro kwijt voor een retour
    pi_48287297
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef marteltor het volgende:

    [..]

    Heb geboekt, ben nu per persoon 55 euro kwijt voor een retour
    Thalys heeft nu volgens mij ook een aanbieding voor rond dat bedrag..
    pi_48288267
    ja, 65 of 69 euro of iets dergelijks. Maar dan had ik veel vroeger moeten boeken
    pi_48288402
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef marteltor het volgende:
    ja, 65 of 69 euro of iets dergelijks. Maar dan had ik veel vroeger moeten boeken
    Stond deze week pas achterop de metro geloof ik..
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:49:14 #228
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48289216
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:19 schreef marteltor het volgende:
    ja, 65 of 69 euro of iets dergelijks. Maar dan had ik veel vroeger moeten boeken
    75 euro voor een enkeltje 1e klas.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_48293826
    Tips gevraagd!

    1. waarvandaan
    Nederlands vliegveld, of een dichtbijgelegen Duits vliegveld
    2. wanneer
    Vertrek ergens begin september/eind augustus. Terug ergens eind januari/begin februari.
    3. waarnaartoe
    Buenos Aires
    4. hoe
    Vliegtuig neem ik aan?

    Welnu, als iemand iets goedkoops weet...
    pi_48293848
    wie weet er een vliegticket naaar New York (JFK)
    datum, 4 aug tot 14 augustus retour voor 1 pers
    vertrek hoeft niet perse vanuit AMS maar mag ook vanuit Duitsland, Belgie.
    tussen de 300 en 500 Eur moet toch mogelijk zijn?
    Having too much is no better than having sufficient.
    pi_48297261
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:49 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    75 euro voor een enkeltje 1e klas.
    oftewel: ongeveer 150 voor een retourtje. Nu ben ik 55 euro kwijt. Scheelt nogal.
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Stond deze week pas achterop de metro geloof ik..
    actie is geloof ik wel al langer
    pi_48318232
    Hai

    Ik wil naar Berlijn (vanaf Tilburg) zonder eigen vervoer.
    Vertrekdatum vanaf: 26-04
    Aankomstdatum: 05-05 (op z'n laatst)
    Vliegen, trein, het maakt mij niet uit, zolang het maar goedkoop is
    Misschien zelfs we liften, maar dan iig retour met 'zekerheid'.

    Wie helpt mij???
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_48360760
    Ik wil graag van Amsterdam naar Milaan vliegen. Ergens in Augustus. Ongeveer een weekje blijven.
    En graag zo goedkoop mogelijk. Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 75 euro p.p. incl luchthavenbel. 7-8 heen 14-8 terug. Met easyjet
    Is het nog goedkoper mogelijk of wordt dit wel eens wat?
    pi_48360999
    Ryanair is ook ongeveer die prijs in die periode, en dan vlieg je op Bergamo vanaf Eindhoven. Lijkt me een vrij mooie prijs zo
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_48386170
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 14:50 schreef d.n3rd het volgende:
    Tips gevraagd!

    1. waarvandaan
    Nederlands vliegveld, of een dichtbijgelegen Duits vliegveld
    2. wanneer
    Vertrek ergens begin september/eind augustus. Terug ergens eind januari/begin februari.
    3. waarnaartoe
    Buenos Aires
    4. hoe
    Vliegtuig neem ik aan?

    Welnu, als iemand iets goedkoops weet...
    Ik kan echt niets onder de 1200e vinden, moet het echt zo duur zijn?
    pi_48389063
    Ik wil eind juli goedkoop vanuit Nederland/West-Duitsland/Belgie naar Bosnie//Sarajevo en rond 7 augustus terug. Hoe kan dit het goedkoopst per vliegtuig?
    pi_48390124
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 17:20 schreef d.n3rd het volgende:
    Ik kan echt niets onder de 1200e vinden, moet het echt zo duur zijn?
    Zolang je de tijd daar maar onder de 6 maanden houdt kun je al een ticket krijgen rond de 900 euro. Bijvoorbeeld 916 euro van 5 sept - 30 januari via www.supersaver.nl
    pi_48390262
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef henkSX het volgende:
    Hai

    Ik wil naar Berlijn (vanaf Tilburg) zonder eigen vervoer.
    Vertrekdatum vanaf: 26-04
    Aankomstdatum: 05-05 (op z'n laatst)
    Vliegen, trein, het maakt mij niet uit, zolang het maar goedkoop is
    Misschien zelfs we liften, maar dan iig retour met 'zekerheid'.

    Wie helpt mij???
    Als je met meerdere personen gaat => Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8

    Als je alleen gaat, dan zal Eurolines voor die periode waarschijnlijk nog het goedkoopst zijn. Er zijn ook nog wat aanbiedingen met de Duitse Spoorwegen, maar dat is vanaf 78 euro vanaf Tilburg retour.
    pi_48390736
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef jeoren het volgende:
    Ik wil eind juli goedkoop vanuit Nederland/West-Duitsland/Belgie naar Bosnie//Sarajevo en rond 7 augustus terug. Hoe kan dit het goedkoopst per vliegtuig?
    Naar de luchthaven van Sarajevo vliegen maar weinig maatschappijen ( http://www.sarajevo-airport.ba/?otvori=letovi&lang=eng ) dus ik denk dat je een vlucht naar één van de buurlanden zou moeten proberen. Vluchten vanaf Schiphol komen op zo'n 300 euro.

    Je zou vanaf Budapest (waar je goedkoop komt met www.skyeurope.com of www.wizzair.com) met de trein kunnen gaan bijvoorbeeld.
    pi_48391033
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef jeoren het volgende:
    Ik wil eind juli goedkoop vanuit Nederland/West-Duitsland/Belgie naar Bosnie//Sarajevo en rond 7 augustus terug. Hoe kan dit het goedkoopst per vliegtuig?
    Vanuit Keulen/Bonn kon je goedkoop naar Sarajevo vliegen met Germanwings, maar ik zie net dat dat geschrapt is. Een paar weken geleden kon het wel nog.
    Amsterdam-Munchen-Sarajevo kost met Lufthansa 275 euro. Dit is eigenlijk de enige vlucht die ik kon vinden.
      dinsdag 17 april 2007 @ 02:49:57 #241
    105905 peejdorie
    ... kinderpindakaas!
    pi_48405210
    Eind dit jaar ga ik een jaar stoppen met mijn studie en reizen door zuid amerika. Ik heb wel zo sporadisch eens op internet rondgeloerd, maar ik krijg geen goed beeld van wat nou het goedkoopst is.. Misschien dat hier iemand me kan helpen..?

    1. waarvandaan: Alle vliegvelden in NL, ook het westen van Duitsland en vanuit het noorden van België
    2. wanneer We willen graag begin november 2007 vertrekken en eind maart ongeveer weer terugvliegen.
    3. waarnaartoe De reis begint hoogstwaarschijnlijk in Quito (Ecuador). We willen ongeveer 5 of 6 maanden doorbrengen in Zuid-Amerika en dan het liefst terugvliegen vanuit Santiago (Chili) of evt. Argentinie.. Vooral door het feit dat we vanuit een ander land terug willen vliegen vind ik het moeilijk om een goeie goedkope vlucht te vinden..
    4. hoe Vliegtuig doe maar dan
    5. op welke manier zo goedkoop mogelijk, verschillende keren overstappen is geen probleem. Hoeft iig geen rechtstreekse vlucht te zijn.
    pi_48406169
    Even gekopieerd uit een ander topic
    quote:
    Check www.aircometplus.com voor Bogotá - Madrid en www.avianca.com voor Madrid - Bogotá; beiden kun je voor 300 euro incl belastingen doen. Koop daar voor 2x 30 euro een enkele reis naar Madrid met Ryanair bij en je bent klaar.
    Ook een goede voor alle andere Zuid Amerika vragen
    pi_48409147
    quote:
    Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Zolang je de tijd daar maar onder de 6 maanden houdt kun je al een ticket krijgen rond de 900 euro. Bijvoorbeeld 916 euro van 5 sept - 30 januari via www.supersaver.nl
    Dank!
      Official ESF Kreviewer dinsdag 17 april 2007 @ 14:58:32 #244
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_48419581
    Ja, ik wil dus graag met 2 personen 10 mei van Utrecht naar Parijs en 13 mei weer terug van Parijs naar Utrecht.

    Even uitgezocht wat dat dan kost...en het valt mij op dat het OV gewoon knetterknetterduur is...terwijl we zo graag met de trein of vliegtuig willen... .

    Het is 470km.

    Dat kost me met de auto:
    2x 45L tanken = 120 euro (ongeveer) en een beetje afschrijving

    Met de trein:
    Goedkoopste Thalys: 391 euro (met 2 personen), de aanbieding voor 75 euro pp om eerste klas te reizen bleek alleen op beschikbaarheid te zijn en uiteraard bleek er niets meer beschikbaar... .

    Met het vliegtuig:
    Prijs 1 volwassene : 89,00 EUR + 92,23 EUR tax / toeslagen = 181,23 EUR
    (schandalig die belasting)
    = totaal: 382,46 EUR


    Iemand nog tips of ideeën of aanbiedingen die ik ergens vandaan kan toveren, om met het OV te reizen, maar niet de hoofdprijs te betalen? Het is eigenlijk toch ook te gek voor woorden dat het OV ruim 3x zo duur is dan de auto...
    pi_48420202
    Haha wij gaan wel met de aanbieding van 75 euro die datum!
    pi_48420317
    Ik kom trouwens op 303 euro uit met de Thalys.

    je kan ook een overstap in brussel nemen dan ben je 100 euro goedkoper uit.
    pi_48420331
    't is niet echt een aanrader, maar misschien biedt eurolines uitkomst (busdienst).
    ...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
      Official ESF Kreviewer dinsdag 17 april 2007 @ 15:16:45 #248
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_48420439
    quote:
    Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef zomerbloem15 het volgende:
    Ik kom trouwens op 303 euro uit met de Thalys.
    Dat ligt eraan hoe laat je wil vertrekken. Ik wil liever niet om 07:00 uur smorgens vertrekken. (maar als het moet dan moet het.) Bovendien is 300 euro nog 3x te duur vind ik... .
    pi_48420721
    Je vergeet nog de parkeerkosten en de tol (26 euro?) bij je autokosten op te tellen.

    Met de trein kan het goedkoper: Ga naar www.thalys.com en selecteer daar België / Nederlands en kies je vertrekdata met vertrek vanaf Brussel naar Parijs. Er zijn voor de genoemde data nog 'Lente Promo' beschikbaar voor 70 euro retour. Vervolgens kun je je ticket online boeken en zelf printen.

    Een retourtje Utrecht - Brussel koop je voor max. 61.60, afhankelijk van je leeftijd en reistijdstip via de kaartautomaat van de NS of via www.nsinternationaal.nl

    meer tips in: http://forum.fok.nl/topic/975256
      Official ESF Kreviewer dinsdag 17 april 2007 @ 15:38:42 #250
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_48421552
    @ DutchTrain: Dat was precies wat ik net aan het uitzoeken was. . Vanaf Brussel is het idd spotgoedkoop en naar Brussel kost me 30 euro PP.
    pi_48453787
    Ben van plan om Mid Augustus naar Chicago te vliegen.. Heb de bekende sites op internet al gehad, maar ze komen allemaal boven de ¤700 voor een retour. Dit moet toch wel wat goedkoper kunnen?
      woensdag 18 april 2007 @ 12:38:02 #252
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_48456597
    Ik kom ook niet lager dan 690 incl. In augustus zal je ook niet lager vinden. Een troost, de vluchten naar de States worden bijna vrij gegeven
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
      donderdag 19 april 2007 @ 22:08:05 #253
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_48519223
    Herhalingsvraag... ?!
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef Hik het volgende:
    Ok, wil ik gelijk ook iets weten: Eind augustus (laatste week) of begin september naar Bogota, Colombia voor 2 personen. We willen ongeveer 3,5 week weg en zijn vrij flexibel in de dag. Het goedkoopste dat ik tot nu toe had gevonden was Delta voor ongeveer 875 euro. Vinden jullie wat goedkopers?
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_48559575
    Ik ga misschien in november een week naar Kaapstad, op familiebezoek. Vertrek zal rond 4 november zijn en terug dan ongeveer een week á 10 dagen later. Met Lufthansa kom ik op ongeveer 800 euro uit. Is dat een redelijke prijs? Ik had wel ongeveer op 800 á 900 euro gerekend maar wellicht kan het goedkoper?
    Ik ben me nog aan het oriënteren, boeken wacht ik nog mee omdat het nog niet zeker is allemaal
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      vrijdag 20 april 2007 @ 23:57:31 #255
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48559632
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:55 schreef Vava het volgende:
    Ik ga misschien in november een week naar Kaapstad, op familiebezoek. Vertrek zal rond 4 november zijn en terug dan ongeveer een week á 10 dagen later. Met Lufthansa kom ik op ongeveer 800 euro uit. Is dat een redelijke prijs? Ik had wel ongeveer op 800 á 900 euro gerekend maar wellicht kan het goedkoper?
    Ik ben me nog aan het oriënteren, boeken wacht ik nog mee omdat het nog niet zeker is allemaal
    Das een vrij redelijke prijs omdat je richting de zomer gaat.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_48560103
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Das een vrij redelijke prijs omdat je richting de zomer gaat.
    Dankje! Ja, daar dacht ik ook al aan. In juni kan het voor minder dan 700 euro met KLM maar dan blijf ik liever hier denk ik
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      zaterdag 21 april 2007 @ 00:16:55 #257
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48560285
    Ja dan zit je in de winter. Het is net als met naar Australië, vanaf november beginnen de temperaturen op te lopen dus de prijzen ook.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_48626366
    Van de zomer ga ik rondreizen met familie door Griekenland en eindigen we op Corfu en moet ik eerder terug. Dus ik zoek een ticket op vrijdag 3 augustus (evt. donderdag 2 augustus) vanaf Corfu naar Nederland (of Brussel, Dusseldorf whatever, iig te bereizen, maar het liefste Nederland gewoon).

    Beste wat ik tot nu toe kan vinden is een ticket met Olympic Airways, voor ¤250,- (Corfu -> Athene -> Amsterdam), andere dag vliegen is niet echt een optie, dus transavia.com etc. vallen al af omdat die vooral op zaterdag en maandag vliegen... Iemand nog idee of andere maatschappijen ook veel op Corfu vliegen of dat het evt. makkelijk en goedkoper zou zijn om daar ter plaatse een ticket te bemachtigen? Want alleen als dat heel veel goedkoper zou zijn, zou ik dat overwegen, anders is de zekerheid van een ticket wel wat belangrijker.
    Jack does it in real time...
    pi_48626691
    hoi! eerste post in dit topic.

    Ik wil graag van Tallinn, naar Milaan (vliegveld maakt niet uit) naar Eindhoven (of Brussel/Amsterdam). Rond de 23e van Juni.
    Klopt het als ik zeg dat 1400 Kroon (is ongeveer 92 euro) voor enkeltje Tallinn - Milaan en 15 euro voor een enkeltje Milaan - Eindhoven, niet duur is?

    Of weten jullie nog goede vliegmaatschappijen met directe verbinding tussen Tallinn en Milaan? Deze is met Estonian Air, is voor zover ik weet de enige directe vlucht en ook nog eens het goedkoopst... dank!
      Moderator maandag 23 april 2007 @ 14:07:32 #260
    45833 crew  Fogel
    pi_48631705
    Het reissysteem van het werk geeft me compleet gestoorde routes (zoals de terugweg via New York) en prijzen (niks onder de 1800¤) voor een retourtje van Trondheim naar Shannon, Ierland (eindbestemming is Limerick, dus een vliegveld wat in de buurt ligt mag eventueel ook, maar niet te ver weg want ik wil geen huurauto nodig hebben).

    12 juni wil ik 'smiddags een keer vertrekken vanaf Trondheim en 15 juni kan ik pas na 15u weer terug. Maatschappij maakt niet zoveel uit, zolang de hele reis als 1 boeking gemaakt kan worden (hierdoor vallen point-to-point carriers af).

    Als de totale prijs onder de 750¤ ligt is het al goed.

    Ik heb een vlucht gevonden met de KLM/Air Lingus voor zo'n 500¤, maar dan moet ik de 16e terug, en dat doe ik liever niet. (de route TRD-AMS-Dublin-Shannon en via dezelfde steden terug en het vertek de 12e is 06.20, en dat wil ik liever ook niet...)

    Heeft iemand betere alternatieven?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      maandag 23 april 2007 @ 15:21:51 #261
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48634267
    Shannon ligt 25 km van Limerick af dus dan moet je kijken of je van het hotel een transfer krijgt. Als je persé op de 12e heen wil en de 15e terug wil dan krijg ik ook alleen maar tarieven van 1800 euro met BA en SAS via Londen en Oslo.

    Ik krijg geen beschikbare stoelen op AMS-SNN tussen 12 en 19 juni.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      Moderator maandag 23 april 2007 @ 15:26:40 #262
    45833 crew  Fogel
    pi_48634428
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
    Shannon ligt 25 km van Limerick af dus dan moet je kijken of je van het hotel een transfer krijgt. Als je persé op de 12e heen wil en de 15e terug wil dan krijg ik ook alleen maar tarieven van 1800 euro met BA en SAS via Londen en Oslo.

    Ik krijg geen beschikbare stoelen op AMS-SNN tussen 12 en 19 juni.
    Bedankt, ziet er naar uit dat het boekingssysteem toch niet helemaal gestoord is...
    Transfer/trein/bus/ taxi maakt niet zoveel uit, zolang ik zelf maar niet links moet rijden
    De 12e heen is absoluut, bij voorkeur 's middags, maar als het niet anders uitkomt kan ik ook vroeg opstaan. Kan ook eventueel de 16e terug, maar ik ben liever op zaterdag thuis dan dat ik in vliegtuigen en op vliegvelden ben.

    Vind het onzin dat er besloten is om de vergadering van Praag hierheen te verplaatsen, Praag is tenminste makkelijk te bereiken!
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      maandag 23 april 2007 @ 15:29:47 #263
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48634539
    Voor de 16e krijg ik dezelfde resultaten als bij de 15e. En aangezien je geen Ryanair wil....
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      Moderator maandag 23 april 2007 @ 16:45:57 #264
    45833 crew  Fogel
    pi_48637586
    Als Ryanair mij naar mijn eindbestemming zou brengen -eventueel via een andere stad als geplanned- zelfs al gaat er iets fout (vertraging/annulering/overboeking)bij een van de vluchten, dan had ik het kunnen overwegen. Maar dat doen ze niet en dus betaal ik liever wat extra voor een maatschappij die zo'n service wel biedt.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_48641808
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Perruche het volgende:
    Of weten jullie nog goede vliegmaatschappijen met directe verbinding tussen Tallinn en Milaan? Deze is met Estonian Air, is voor zover ik weet de enige directe vlucht en ook nog eens het goedkoopst... dank!
    Dat klinkt er goedkoop

    Vanuit Tallinn heb je inderdaad alleen Estonian en Easyjet als goedkope aanbieders, maar die laatste vliegt alleen naar London en Berlijn, en dan wordt de omweg wel erg groot
    pi_48641987
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef Fogel het volgende:
    Als Ryanair mij naar mijn eindbestemming zou brengen -eventueel via een andere stad als geplanned- zelfs al gaat er iets fout (vertraging/annulering/overboeking)bij een van de vluchten, dan had ik het kunnen overwegen. Maar dat doen ze niet en dus betaal ik liever wat extra voor een maatschappij die zo'n service wel biedt.
    Ze hebben wat dat betreft geen andere regels dan andere maatschappijen. Zeker naar die kleine bestemmingen zullen andere maatschappijen ook niet meerdere malen per dag vliegen of reserve vliegtuigen klaar hebben staan.

    Maar gezien jouw eisen aan de vlucht, begin ik niet eens met zoeken
      Moderator maandag 23 april 2007 @ 20:26:40 #267
    45833 crew  Fogel
    pi_48645761
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ze hebben wat dat betreft geen andere regels dan andere maatschappijen. Zeker naar die kleine bestemmingen zullen andere maatschappijen ook niet meerdere malen per dag vliegen of reserve vliegtuigen klaar hebben staan.

    Maar gezien jouw eisen aan de vlucht, begin ik niet eens met zoeken
    Het ging mij erom dat als ik bijvoorbeeld met Norwegian naar Londen vlieg, en vanaf Londen met Ryanair verder naar Shannon, dat het dan mijn probleem is als Norwegian mijn vlucht verkloot (al is het maar door weersomstandigheden) en ik daardoor mijn aansluiting in Londen mis. Dan is het gewoon pech en opnieuw met Ryanair of een andere maatschappij boeken om toch nog in Shannon te komen. Als ik daarintegen met KLM vlieg en ik mis door weersomstandigheden de aansluiting op Schiphol, dan zorgt KLM er toch nog voor dat ik uiteindelijk in Shannon terecht kom. Later dan geplanned, dat wel, maar zonder dat ik zelf een nieuwe vlucht moet zoeken en boeken.
    Ik vond mijn eisen eigenlijk wel meevallen
    Gaat er misschien een trein van Dublin (of Gallway of een ander vliegveld waar misschien wat meer maatschappijen op vliegen) naar Limerick? Is voor mij ook een optie, ik wil gewoon geen (huur)auto besturen in een linksrijdend land.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_48646179
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef DeeBee het volgende:
    Van de zomer ga ik rondreizen met familie door Griekenland en eindigen we op Corfu en moet ik eerder terug. Dus ik zoek een ticket op vrijdag 3 augustus (evt. donderdag 2 augustus) vanaf Corfu naar Nederland (of Brussel, Dusseldorf whatever, iig te bereizen, maar het liefste Nederland gewoon).

    Beste wat ik tot nu toe kan vinden is een ticket met Olympic Airways, voor ¤250,- (Corfu -> Athene -> Amsterdam), andere dag vliegen is niet echt een optie, dus transavia.com etc. vallen al af omdat die vooral op zaterdag en maandag vliegen... Iemand nog idee of andere maatschappijen ook veel op Corfu vliegen of dat het evt. makkelijk en goedkoper zou zijn om daar ter plaatse een ticket te bemachtigen? Want alleen als dat heel veel goedkoper zou zijn, zou ik dat overwegen, anders is de zekerheid van een ticket wel wat belangrijker.
    donderdag 2 augustus
    JetairFly 21:50-23:40 Korfoe Brussels International ¤ 199,99
    pi_48646237
    Iedere 2 uur gaat er een rechtstreekse trein van Dublin Heuston naar Limerick, die er 2u20min over doet. Met overstap is het 10 minuten sneller en kun je elk uur. Het kost vanaf 42 euro voor een retour.

    http://www.irishrail.ie/

    Van Dublin Airport kun je voor minder dan 2 euro in bijna een uur naar de stad. Met de Airportbus is het niet veel sneller voor 5 euro. Misschien is de rail / snelwegverbinding al af tegen die tijd.

    Vanaf Cork is het ook ruim 2 uur met de trein
      Moderator maandag 23 april 2007 @ 21:08:13 #270
    45833 crew  Fogel
    pi_48647437
    Bedankt voor de Irish Rail link!
    Naar Dublin gaan in ieder geval al wat meer vluchten, en het ziet er naar uit dat het hoe dan ook onmogelijk is om die vrijdag nog thuis te komen. Dan kan ik net zo goed 's middags de trein van Limerick naar Dublin pakken en daar een avond rondlopen
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_48679429
    Ik wil graag weten hoe je met United van Amsterdam in BA kan komen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 24 april 2007 @ 20:04:46 #272
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_48679862
    quote:
    Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Hik het volgende:
    Herhalingsvraag... ?!
    [..]
    875 is best een aardige prijs. Ik kom met Continental nog wel op 857 euro, maar dan moet je in New York op de heenweg bijna 4 uur wachten...
      dinsdag 24 april 2007 @ 20:07:29 #273
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_48679957
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik wil graag weten hoe je met United van Amsterdam in BA kan komen
    United.com
    pi_48706532
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef Douwe het volgende:

    [..]

    United.com [afbeelding]
    Staat geen routeschema op.
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 25 april 2007 @ 15:22:49 #275
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_48706743
    Jawel.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_48707578
    Ik kan het niet vinden. Wel dat je via Atlanta, Chicago en LA via Dulles moet vliegen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_48715629
    hoi
    Ik wil samen met 3 vrienden naar frankrijk deze zomer, echter heeft geen van ons een rijbewijs.
    Nu vragen wij ons af hoe wij dan goedkoop moeten reizen, als we bijvoorbeeld naar de vendee willen gaan.
    Op eurolines.nl zag ik dat een retour busreis via hun al snel meer dan 150 euro kost. Dit vind ik echter veel te duur, zijn er andere mogelijkheden? meer dan 100 euro pp wil ik echt niet uitgeven aan de reis, of ben ik nu veel te naief?


    1. waarvandaan je wilt reizen: omgeving den haag
    2. wanneer je wilt reizen: ergens tussen 14 juli en 8 augustus voor ongeveer 2 weken.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Frankrijk (als voorbeeld neem ik maar de Vendee)
    4. hoe je wilt reizen: goedkoop
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
    pi_48716126
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Mustard_Man het volgende:
    hoi
    Ik wil samen met 3 vrienden naar frankrijk deze zomer, echter heeft geen van ons een rijbewijs.
    Nu vragen wij ons af hoe wij dan goedkoop moeten reizen, als we bijvoorbeeld naar de vendee willen gaan.
    Op eurolines.nl zag ik dat een retour busreis via hun al snel meer dan 150 euro kost. Dit vind ik echter veel te duur, zijn er andere mogelijkheden? meer dan 100 euro pp wil ik echt niet uitgeven aan de reis, of ben ik nu veel te naief?


    1. waarvandaan je wilt reizen: omgeving den haag
    2. wanneer je wilt reizen: ergens tussen 14 juli en 8 augustus voor ongeveer 2 weken.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Frankrijk (als voorbeeld neem ik maar de Vendee)
    4. hoe je wilt reizen: goedkoop
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk
    Dat is een gebied in Europa waar je het beste met de (huur) auto naar toe zou kunnen gaan als je met vier personen gaat. Met de trein ( http://nl.tgv.com/nl ) kom je ook op zo'n 250 euro voor een retour uit in die periode. Je zou nog kunnen proberen of je met Eurolines goedkoop in Parijs kunt komen (ze maken reclame met 10 euro) en dan van daar verder reizen met de regionale treinen.
    pi_48728827
    Reisje naar Barcelona (2 volw.):

    Vr 29 juni of Za 30 juni weg - Zo 8 juli of Ma 9 juli terug.

    Luchthaven maakt niet veel uit. Alles in NL en Brussel ofzo.

    Goedkoopste waar ik op kwam was ca. 260 incl. Aardige prijs? Daar rij je met een auto die 1 op 14 rijd niet mee heen en weer toch, zit je ook nog met tol...?
      Moderator donderdag 26 april 2007 @ 09:17:22 #280
    45833 crew  Fogel
    pi_48728978
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef EnactedChaos het volgende:
    Reisje naar Barcelona (2 volw.):

    Vr 29 juni of Za 30 juni weg - Zo 8 juli of Ma 9 juli terug.

    Luchthaven maakt niet veel uit. Alles in NL en Brussel ofzo.

    Goedkoopste waar ik op kwam was ca. 260 incl. Aardige prijs? Daar rij je met een auto die 1 op 14 rijd niet mee heen en weer toch, zit je ook nog met tol...?
    Ik heb even met www.skyscanner.net gekeken en de prijs die ik krijg naar Barcelona met clickair is ongeveer 145¤ per persoon, met Veuling een paar euro duurder.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_48815993
    1. waarvandaan je wilt reizen Leiden, Utrecht of Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen vanaf 12 mei, liefst na 15 mei. ongeveer 1 week.
    3. waarnaartoe je wilt reizen omgeving Monaco
    4. hoe je wilt reizen goedkoop, geen auto
    5. op welke manier je wilt reizen goedkoop . 2 personen.
    pi_48831223
    quote:
    Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef crazy-bert het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen Leiden, Utrecht of Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen vanaf 12 mei, liefst na 15 mei. ongeveer 1 week.
    3. waarnaartoe je wilt reizen omgeving Monaco
    4. hoe je wilt reizen goedkoop, geen auto
    5. op welke manier je wilt reizen goedkoop . 2 personen.
    Dat is precies de periode van de Monaco F1 GP, dus een wat dure tijd. Toch kun je nog met www.ryanair.com vliegen van Eindhoven naar Marseille voor 83 euro incl. 15 - 22 mei.
    Vergeet niet dat je op de heenweg wel een hotel op de luchthaven boekt (ETAP, vanaf 30 euro voor een 2p kamer), omdat er geen vervoer meer is van de luchthaven op dat moment.
    De volgende dag kun je dan verder met de bus en trein naar Marseille, Toulon, Cannes, Nice, etc.
    Andere goedkope overnachtingsplekken in deze steden zijn te vinden op www.hostelworld.com of www.hostelz.com . Met z'n tweeën kan een hotel ook wel eens goedkoper zijn dan een hostel: www.bookings.com of www.expedia.nl
    pi_48947483
    Vanuit hier hiernaartoe verwezen . Zat zelf een beetje rond te kijken op sites maar misschien zitten hier mensen met meer kennis van zaken?

    1. waarvandaan je wilt reizen
    Nederland, waar precies maakt niet zoveel uit maar in de omgeving van Zwolle/Deventer is wenselijk als vliegtuig geen optie is.

    2. wanneer je wilt reizen
    Flexibel, tussen juni & augustus voor anderhalf tot 2 weken. Vrijdagochtend vertrek en Zondag retour is wenselijk.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Praag, niks anders.

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Maakt opzich niks uit maar het liefst wel trein.

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Goedkoop is de enige eis!

    Hostel regelen wordt geen probleem, alleen dus de reis. Misschien is het ook handig om te vermelden dat er hoogstwaarschijnlijk ook nog 1 persoon meegaat, ivm met kortingen?

    [ Bericht 4% gewijzigd door house_is_a_feeling op 02-05-2007 23:45:00 ]
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
    pi_48952737
    http://www.bahn.de/p/view(...)ochende_ticket.shtml

    Met het Wochenende ticket moet het ongeveer lukken om in een weekend aan de Tjechische grens te komen (voor ¤33 enkele reis). Daarbij komen dan nog wel kaartje tot Duitse grens en kaartje grens - Praag.
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_48952798
    Via bahn.de kom je op ongeveer 135 euro voor een retour met de dagtrein vanaf het eerste station in Duitsland (Gronau of Duisburg in jouw geval). Met twee personen wordt dat per persoon iets goedkoper. Daarvoor kun je het beste even bellen met nsinternationaal, als je de precieze data en reizigers weet.

    Vliegen vanaf Schiphol komt op zo'n 100 euro retour in die periode met skyeurope.com.

    En als laatste goedkope oplossing is er nog www.eurolines.nl
    pi_48990373
    Een vraagje vanuit het prachtige natal:

    Een aantal mensen (10 volwassenen 1 kind) van hier (natal) komt 13 of 14 mei (sorry ben vergeten welke) in de ochtend aan op schiphol.
    Er was vanuit nederland een doorreis voor hen geregeld naar geneve om 19.00 uur, met Easy Jet, maar ze hebben nu te horen gekregen dat deze niet doorgaat. Gegevens:

    Waarvandaan:
    Schiphol

    wanneer je wilt reizen:
    Graag voor 13 en 14 mei omdat ik niet meer precies de dag weet. Omdat ze ´s ochtends aankomen en veel spullen hebben, vanaf een uur of 14.00

    waarnaartoe:
    Geneve

    hoe:
    Maakt niet uit, bv bus of trein is ook goed, maar het zijn brazilianen dus het mag niet al te ingewikkeld zijn.

    op welke manier:
    zowel makkelijk als goedkoop dus.

    Alvast bedankt voor de hulp! En zouden jullie misschien ook een linkje erbij willen zetten als jullie iets vinden? Internet in de internetcafe´s is hier slopend traag, dus zoeken is lastig!
    pi_49007128
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:45 schreef Gutnre het volgende:
    Een vraagje vanuit het prachtige natal:

    Een aantal mensen (10 volwassenen 1 kind) van hier (natal) komt 13 of 14 mei (sorry ben vergeten welke) in de ochtend aan op schiphol.
    Er was vanuit nederland een doorreis voor hen geregeld naar geneve om 19.00 uur, met Easy Jet, maar ze hebben nu te horen gekregen dat deze niet doorgaat. Gegevens:

    Waarvandaan:
    Schiphol

    wanneer je wilt reizen:
    Graag voor 13 en 14 mei omdat ik niet meer precies de dag weet. Omdat ze ´s ochtends aankomen en veel spullen hebben, vanaf een uur of 14.00

    waarnaartoe:
    Geneve

    hoe:
    Maakt niet uit, bv bus of trein is ook goed, maar het zijn brazilianen dus het mag niet al te ingewikkeld zijn.

    op welke manier:
    zowel makkelijk als goedkoop dus.

    Alvast bedankt voor de hulp! En zouden jullie misschien ook een linkje erbij willen zetten als jullie iets vinden? Internet in de internetcafe´s is hier slopend traag, dus zoeken is lastig!
    Ik heb het ondertussen nagevraagd, het is 14 mei.
    Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
    pi_49022204
    Ik wil deze zomer graag een bezoekje brengen aan een vriendin die ik op uitwisseling in Helsinki heb ontmoet. Ze woont echter nu helaas weer in Oklahoma City. Helaas, omdat het me nu aanzienlijk meer geld gaat kosten om haar een bezoekje te brengen Als ik het kan betalen, denk ik er hoogstens een of twee weken te blijven. Ik weet nog niet wanneer ik wil vertrekken, maar dat wordt sowieso juli of augustus. Ik ben al een beetje gaan kijken naar de vliegtickets, maar ik schrik me lam. Hopelijk kunnen jullie me helpen om het goedkoopst mogelijke vliegticket te vinden

    Ik vertrek dus vanaf een willekeurig vliegveld in Nederland, heel eventueel vanaf een nabij gelegen vliegveld in België of Duitsland (ik woon in Groningen, dus liever Duitsland...) Ik kom aan in Oklahoma, maar als daarheen vliegen echt te duur wordt, wil ik ook eerst wel even kort New York of Boston aan doen om vervolgens met het goedkoopst beschikbare vervoer (bus, trein, toch vliegtuig) alsnog in Oklahoma aan te komen.

    Het maakt mij nu in het geheel nog niet uit wanneer ik eraan kom en wanneer ik wegga. UIterst flexibel dus, en daarom erg lastig zoeken

    Ik wil dus sowieso Oklahoma City aan doen. Dit wordt (als het doorgaat...) mijn eerste reis naar de VS en ik zou er graag wat meer van maken, maar daar heb ik waarschijnlijk geen geld voor. Voorlopig heb ik alleen maar info nodig over hoe ik in Oklahoma kom.

    Ik reis sowieso per vliegtuig, eventueel met andere vervoersmiddelen, het maakt mij niet zoveel uit wat, maar ik heb geen rijbewijs.

    Overstappen gaat onvermijdelijk worden. Snel en makkelijk reizen, graag, maar goedkoop is belangrijker.
      Official ESF Kreviewer zaterdag 5 mei 2007 @ 14:00:32 #289
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_49035450
    -edit- laat maar...

    [ Bericht 94% gewijzigd door Kreator op 05-05-2007 15:00:35 ]
    pi_49037633
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:00 schreef Kreator het volgende:
    -edit- laat maar...
    Nou maak je me nieuwsgierig..
    pi_49039674
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 15:45 schreef Gutnre het volgende:
    Ik heb het ondertussen nagevraagd, het is 14 mei.
    Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
    Het beste kun je denk ik even bellen met de luchtvaartmaatschappij waarmee ze vauit Natal komen gevlogen. Voor deze groep zullen ze waarschijnlijk wel een verbindende vlucht hebben van één van hun partnerairlines.

    Andere mogelijkheden worden heel lastig op deze korte termijn.
    pi_49040245
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef Black_Tulip het volgende:
    Ik wil dus sowieso Oklahoma City aan doen. Dit wordt (als het doorgaat...) mijn eerste reis naar de VS en ik zou er graag wat meer van maken, maar daar heb ik waarschijnlijk geen geld voor. Voorlopig heb ik alleen maar info nodig over hoe ik in Oklahoma kom.

    Ik reis sowieso per vliegtuig, eventueel met andere vervoersmiddelen, het maakt mij niet zoveel uit wat, maar ik heb geen rijbewijs.

    Overstappen gaat onvermijdelijk worden. Snel en makkelijk reizen, graag, maar goedkoop is belangrijker.
    Je zou kunnen beginnen met het zoeken naar de goedkoopste vlucht naar de VS, bijvoorbeeld met Martinair naar Miami of één van de vele anderen naar NYC. Kijk eens op www.vliegtarieven.nl of www.atp.nl voor de prijzen. Vergelijk die prijs met een vlucht naar Oklahoma en kijk of het prijsverschil het waard is om een binnenlandse vlucht in de VS te kunnen boeken met southwest.com, flyted.com of een van deze: http://www.discountairfares.com/lcostusa.htm . Of met de bus www.greyhound.com.
    pi_49040439
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 17:30 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Je zou kunnen beginnen met het zoeken naar de goedkoopste vlucht naar de VS, bijvoorbeeld met Martinair naar Miami of één van de vele anderen naar NYC. Kijk eens op www.vliegtarieven.nl of www.atp.nl voor de prijzen. Vergelijk die prijs met een vlucht naar Oklahoma en kijk of het prijsverschil het waard is om een binnenlandse vlucht in de VS te kunnen boeken met southwest.com, flyted.com of een van deze: http://www.discountairfares.com/lcostusa.htm . Of met de bus www.greyhound.com.
    Dank je
      Official ESF Kreviewer zondag 6 mei 2007 @ 22:18:23 #294
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_49081061
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef Black_Tulip het volgende:

    [..]

    Nou maak je me nieuwsgierig..
    Vraagje over parkeren in Parijs. Hoe dat gaat. Maar denk dat ik al gevonden heb dat ik em gewoon in een ondergrondse parkeergarage moet plempen... ik had gehoopt dat er ook van die centrale parkeerplaatsen vlak buiten parijs waren, waar je dan met de metro ofzo verder kan...
      vrijdag 11 mei 2007 @ 14:59:53 #295
    101811 Nicky_Rincon
    ilharaka baraka
    pi_49269352
    Ik ga van 30 augustus tot 30 december naar Damascus, hierdoor heb ik op sites gezocht voor beschikbare vluchten. Ik kwam uit bij Alitalia en Austrian Airlines, heeft iemand ervaring met een van deze maatschappijen??
    la taqta il-amal
    pi_49332912
    Hola!
    Wij (twee man sterk) willen rond 6-7 juni naar Barcelona gaan en 11/12 juni weer terug. Ik heb al wat vluchten bekeken van Vueling, clickair en Ryanair. Zijn er nog meerdere aanbieders die ik kan overwegen?

    De goedkoopste terugvlucht van Vueling zou dan vroeg in de ochtend zijn (6:05) dus we kijken ook naar een wat toepasselijker tijdstip. Ryanair landt op Barcelona Girona, toch nog wel een uur buiten Barcelona als ik me niet vergis?
    pi_49334979
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef Smeich het volgende:
    Hola!
    Wij (twee man sterk) willen rond 6-7 juni naar Barcelona gaan en 11/12 juni weer terug. Ik heb al wat vluchten bekeken van Vueling, clickair en Ryanair. Zijn er nog meerdere aanbieders die ik kan overwegen?

    De goedkoopste terugvlucht van Vueling zou dan vroeg in de ochtend zijn (6:05) dus we kijken ook naar een wat toepasselijker tijdstip. Ryanair landt op Barcelona Girona, toch nog wel een uur buiten Barcelona als ik me niet vergis?
    www.transavia.com vliegt er ook nog naar toe (Girona vanaf Rotterdam en Barcelona vanaf Amsterdam) en soms is een ticket via vliegtarieven.nl e.d. met Iberia of KLM goedkoper...
      zondag 13 mei 2007 @ 19:54:58 #298
    110350 Veersesmurf
    travelsmurf
    pi_49340950
    Ik wil graag 2 reizen maken in de winter van 2008. 1tje in Thailand, en daarna 1 in Vietnam & Cambodia. Het zijn georganiseerde reizen, maar tussen deze 2 reizen zitten 2 weken. Nou vind ik het wat overdreven om ff naar huis te vliegen en dan na 2 weekjes weer terug te gaan. Dan blijf ik liever ff in Thailand (Koh Chang) om daarna naar Vietnam te gaan.

    Het punt is een beetje om van Bangkok naar Hanoi te gaan. Hoe kan ik dit het best/goedkoopst doen? Een enkeltje met het vliegtuig is volgens mij niet te betalen, en ik weet niets van een trein o.i.d.
    Heeft iemand misschien tips waar ik kan kijken hoe of wat? Ben niet te beroerd om zelf wat op te zoeken, maar enige richting kan geen kwaad

    Thnx in advance
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
    pi_49342902
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef Veersesmurf het volgende:
    Ik wil graag 2 reizen maken in de winter van 2008. 1tje in Thailand, en daarna 1 in Vietnam & Cambodia. Het zijn georganiseerde reizen, maar tussen deze 2 reizen zitten 2 weken. Nou vind ik het wat overdreven om ff naar huis te vliegen en dan na 2 weekjes weer terug te gaan. Dan blijf ik liever ff in Thailand (Koh Chang) om daarna naar Vietnam te gaan.

    Het punt is een beetje om van Bangkok naar Hanoi te gaan. Hoe kan ik dit het best/goedkoopst doen? Een enkeltje met het vliegtuig is volgens mij niet te betalen, en ik weet niets van een trein o.i.d.
    Heeft iemand misschien tips waar ik kan kijken hoe of wat? Ben niet te beroerd om zelf wat op te zoeken, maar enige richting kan geen kwaad

    Thnx in advance
    AirAsia gaat 2x per dag vanaf Bangkok naar Hanoi, kosten enkeltje ongeveer 50 eu incl.
      zondag 13 mei 2007 @ 20:55:49 #300
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_49342929
    quote:
    Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef Veersesmurf het volgende:
    Ik wil graag 2 reizen maken in de winter van 2008. 1tje in Thailand, en daarna 1 in Vietnam & Cambodia. Het zijn georganiseerde reizen, maar tussen deze 2 reizen zitten 2 weken. Nou vind ik het wat overdreven om ff naar huis te vliegen en dan na 2 weekjes weer terug te gaan. Dan blijf ik liever ff in Thailand (Koh Chang) om daarna naar Vietnam te gaan.

    Het punt is een beetje om van Bangkok naar Hanoi te gaan. Hoe kan ik dit het best/goedkoopst doen? Een enkeltje met het vliegtuig is volgens mij niet te betalen, en ik weet niets van een trein o.i.d.
    Heeft iemand misschien tips waar ik kan kijken hoe of wat? Ben niet te beroerd om zelf wat op te zoeken, maar enige richting kan geen kwaad

    Thnx in a
    dvance
    Kijk op airasia. vanaf 40 euro all-inn voor en enkeltje.
    god bless america!
      zondag 13 mei 2007 @ 20:56:25 #301
    110350 Veersesmurf
    travelsmurf
    pi_49342951
    super! thnx
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')