abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:46:10 #1
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45819115




Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion's defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

- An increase in the level cap to 70 - New spells for each class - Two new playable races: Blood Elves & Draenei - The entire new continent of Outland - Many new zones and high-level dungeons - Hundreds of new monsters, quests, and items - A new profession: Jewelcrafting - Flying mounts in Outland



* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month











World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
World of Warcraft Wikipedia


Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:

* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)


(Het kan tot maximaal een uur duren voordat je char zichtbaar word in de lijst dus geen paniek als je er niet gelijk in staat!)

Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

Deze OP is hier te vinden.

Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes .

[ Bericht 50% gewijzigd door Mauro op 30-01-2007 11:57:43 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:46:35 #2
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45819125
lapo vorig topic:
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Pfff, ik loop een level of 3-4 achter op mijn ingame maatjes, en nu vraagt 1 van hen, die ik sinds release al ken, maar nog nooit IRL gezien of gesproken heb of hij mijn lock niet kan levellen als ik aan ‘t werk ben enzo.

Aan de ene kant klinkt dat erg aantrekkelijk, aan de andere kant vind ik het wel erg link om mijn acc details te sharen, misschien dat Blizz wel ziet dat er ineens vanuit Engeland ingelogd wordt ofzo, en dan ben ik de Sjaak, om over de betrouwbaarheid van die maat nog maar niet te spreken, want ondanks dat ik hem zeker vertrouw kan het zomaar iemand anders zijn dan ie zegt bv.

Bah, lastige keuze, maar ik denk dat ik maar gewoon zelf ga levellen en het op de koop toe neem dat ik achter loop op de rest.
Ga toch lekker zelf levellen
Is veel leuker en dan maak je zelf alles mee.

Ik share wel een paar accounts maar dat is met vrienden die ik IRL wel heel goed ken.
Zo kan ik nu dus met 3 mages, 1 druid, 1 paladin, 1 priest, 2 locks en nog wat ander <lvl 50 spul spelen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:47:55 #3
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_45819160
Ik zou alleen me account sharen met mensen die je echt heel goed IRL kent en anders absoluut niet doen. Redelijk grote kans dat ze er met je account vandoor gaan .
phluphy for president!
pi_45819168
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef Mauro het volgende:
lapo vorig topic:
[..]

Ga toch lekker zelf levellen
Is veel leuker en dan maak je zelf alles mee.

Ik share wel een paar accounts maar dat is met vrienden die ik IRL wel heel goed ken.
Zo kan ik nu dus met 3 mages, 1 druid, 1 paladin, 2 locks en nog wat ander <lvl 50 spul spelen
Zal er ook wel op uit komen dat ik het zelf gewoon doe, maar moet wel toegeven dat al die quests me al de neus uit komen, dus het is best een verleidelijk aanbod.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:49:40 #5
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45819202
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zal er ook wel op uit komen dat ik het zelf gewoon doe, maar moet wel toegeven dat al die quests me al de neus uit komen, dus het is best een verleidelijk aanbod.
Ik moet mijn eigen lockje ook nog een keertje levellen.

2 keer al die fijne quests
En dan is mijn dr00d ook al op lvl 53.... dus de derde keer al die quests..
pi_45820116
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zal er ook wel op uit komen dat ik het zelf gewoon doe, maar moet wel toegeven dat al die quests me al de neus uit komen, dus het is best een verleidelijk aanbod.
Nooit aan beginnen, de mogelijkheid dat je je account kwijt bent weegt een stuk waarder dan dat je een weekje eerder op 70 bent. Het is ook klote als je alles laat doen, want dan ken je al die gebieden niet en heb je geen enkel idee wat sommige dingen inhouden.
pi_45820259
Een schaamteloze TVP.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_45820438
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nooit aan beginnen, de mogelijkheid dat je je account kwijt bent weegt een stuk waarder dan dat je een weekje eerder op 70 bent. Het is ook klote als je alles laat doen, want dan ken je al die gebieden niet en heb je geen enkel idee wat sommige dingen inhouden.
Absoluut, mocht mijn acc om wat voor reden dan ook ineens pleite zijn dan is het exit WoW, en dat wil ik (nog) niet

Heb het aanbod al afgewimpeld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45820553
TVP
Welkom op FOK!
pi_45820686
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Absoluut, mocht mijn acc om wat voor reden dan ook ineens pleite zijn dan is het exit WoW, en dat wil ik (nog) niet

Heb het aanbod al afgewimpeld.
Precies, had ik eens met een ander spel, echt heel veel gespeeld viel ineens de stroom uit, ik later die dag mijn computer weer aan waren al mijn characters weg, nooit meer gespeeld dat spel.

Als hetzelfde met WoW gebeurt dat stop ik ook gelijk!
pi_45820832
Info voor de OP nogmaals; Atreidez - Dwarf, Warrior, lvl 66 server Executus.
Where facts are few, experts are many.
pi_45820943
Zijn hier meer mensen van plan om Arena Points te gaan verzamelen als ze 70 zijn? Echt dikke rewards zijn daar te halen zeg!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:00:32 #13
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45820987
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:52 schreef Atreidez het volgende:
Info voor de OP nogmaals; Atreidez - Dwarf, Warrior, lvl 66 server Executus.
Info voor de OP nogmaals: Zelf aanpassen!
pi_45821000
!
Welkom op FOK!
pi_45821167
Ik krijg nog een avatar van Tonks
pi_45821183
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef Mauro het volgende:
Info voor de OP nogmaals: Zelf aanpassen!
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:12:50 #17
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_45821211
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Een schaamteloze TVP.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_45821219
Had ik ooit met NFS2Underground .. had een boss verslagen, en toen crashte het spel tijdens de demo. Spel nooit meer gespeeld. Eigenlijk wel jammer, want het was best leuk (alleen wat simpel)

Als in WoW mijn account zou worden gehacked stop ik ook. Kan niet meer de energie opbrengen opnieuw te gaan beginnen.

Mijn 'playmate' in WoW had dat ook. We waren al een half jaar guildies, maar elkaar eigenlijk nooit gesproken.
Tot haar account werd gehacked, en heel /g riep "owh wat kut voor je, hopelijk krijg je het snel terug". Ik heb haar toen aangeboden om haar door Uldaman te rennen. Dat kan ik makkelijk soloen, en beter lvl 40 gear dan geen gear. Ik had in mijn bank nog een Defias Belt van de Deathmines. (ze is rogue) in mijn bank, dus die heb ik haar maar gegeven. Uldaman gecleared, en vervolgens Maraudon en ZF. Ik denk dat zij de enige is die de Princess van Maraudon heeft gekilled in een DM belt .. daarna ST gedaan en vervolgens BRD. Die eerste bosses gingen nog wel, maar de laatsten waren wel 4 bruggen te ver.

Maar het idee was geboren om alle instances te soloen. Enkele weken in BRD gehangen (ze had haar gear toen al weer terug trouwens )en later een hele dag samen .. van 16.00u tot 01.00u. In totaal 19 wipes en 5x de weg naar de Emperor gecleared door respawns. Maar het is ons gelukt. De emperor is niet leuk zonder tank en healing

(ja, daar ben ik nog steeds trots op.. dat was echt een hele gave uitdaging toen normaal WoW te simpel werd!)

Inmiddels doen we alles samen, mijn TBC kwam een paar uur te laat met de post, en zij stond gewoon voor de portal op me te wachten. Alle quests samen gedaan in outland, en alle instances Alleen maar omdat haar account gehacked werd
pi_45821257
En waarom begon ik dit ook weer te schrijven? Ohwja, doe niet aan accountsharing
pi_45821472
Tvp
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_45821818
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Pfff, ik loop een level of 3-4 achter op mijn ingame maatjes, en nu vraagt 1 van hen, die ik sinds release al ken, maar nog nooit IRL gezien of gesproken heb of hij mijn lock niet kan levellen als ik aan ‘t werk ben enzo.

Aan de ene kant klinkt dat erg aantrekkelijk, aan de andere kant vind ik het wel erg link om mijn acc details te sharen, misschien dat Blizz wel ziet dat er ineens vanuit Engeland ingelogd wordt ofzo, en dan ben ik de Sjaak, om over de betrouwbaarheid van die maat nog maar niet te spreken, want ondanks dat ik hem zeker vertrouw kan het zomaar iemand anders zijn dan ie zegt bv.

Bah, lastige keuze, maar ik denk dat ik maar gewoon zelf ga levellen en het op de koop toe neem dat ik achter loop op de rest.
Heb hetzelfde probleem met mn pally, ook iemand die ik wel eens spreek en ook in mn guild zit. Denk dat ik ook zelf maar blijf lvl'en....
pi_45821906
Nouja ik vind het wel schattig Elikian
pi_45821913
Irritante quest chain in Shadowmoon

Heb je de hele tijd solo quests gedaan met zijn 2en en kom je eindelijk bij de group quest kom je alsnog een tank tekort, dus dat was 1 poging wagen en toen was mijn pet al in 5 klappen dood. Enige wat jammer is dat er dus nog niemand in de guild zit die ons kan helpen om die level 71 elite te slopen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:56:06 #24
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_45822253
Ik doe alleen aan account sharing met mn broertje :p zodat ik ook een horde char op mn realm kan maken terwijl mn main bij alliance hoort
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:54:43 #25
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_45826068
Mauro, mag ik dat addonpack nog een keer hebben
pi_45826718
Misschien wat luie vraag maar, ik ben nu net lvl 10 en speel voor het eerst met hunter (om de pet)

Waar kan ik die pet quest doen?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:18:56 #27
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_45826897
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef Ipho het volgende:
Misschien wat luie vraag maar, ik ben nu net lvl 10 en speel voor het eerst met hunter (om de pet)

Waar kan ik die pet quest doen?
huntard trainer
pi_45827135
Quest gedaan in samenwerking met de Horde :d altijd gezellig
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_45827730
TerugVindPortal
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_45828192
TVPtje
-
pi_45828613
Ik heb een tijdje op het account van mijn broer gespeelt, 1 a 2 weken maar toen wilde hij weer gaan beginnen . Had ik voor niks zijn priest naar shadow gespecced om wat te pvp'en .

Qua levellen doe ik toch alles het liefst zelf, dat vind ik toch wel het leukst. Ben nu 66 en zit redelijk dicht achterop de guildies en aangezien ik samenspeel met mijn broer (ben zelf warlock) hebben we tot nu toe bijna alle quests met zijn 2'e gedaan. Alleen een enkele quest met iets meer mensen omdat ik die boss niet kon tanken (teveel dmg ).
pi_45828634
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef Elikian het volgende:
En waarom begon ik dit ook weer te schrijven? Ohwja, doe niet aan accountsharing
heb alleen irl vrienden mijn wachtwoord wel eens gegeven, of heeeel af en toe een guildmate, aangezien de guild helemaal NL was en we al een keer een meeting hadden gehad wist ik hem toch wel te vinden

Maar daarna veranderde ik mijn wachtwoord toch weer
Welkom op FOK!
pi_45829916
tvp
pi_45830276
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:51 schreef Evertjan het volgende:
tvp
Fear is the grease of society.
pi_45832941
Niemand heeft mijn account info, maar ik heb wel de info van 3 andere accounts gehad (eenmalig gebruikt toendertijd). Zou het dus ook niet meer weten wat de pass of loginnamen zijn

Heb sinds gisteren Hood of Oblivion, waar ik uiteindelijk (als ik nog even bij Sha'tar revered word) 83 spelldamage op heb zitten. Vond ik toch best redelijk . Hopelijk vandaag ook de Frozen Shadoweave Shoulders nog, geeft ook een lekkere +damage boost.
pi_45833434
Mijn freezing band is tof.

pi_45835082

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:13:29 #38
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_45835221
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
female nelf hunter
pi_45835757
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:13 schreef sakeh het volgende:

[..]

female nelf hunter
speelt wel te grappig in pvp
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_45836453
Netherwelp pet is binnen

Murloc pet is tha cuteness

[ Bericht 39% gewijzigd door Morthill op 30-01-2007 20:50:29 ]
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:55:48 #41
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_45836889
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:31 schreef tonks het volgende:
Mijn freezing band is tof.
Ik heb dat ding lang gedragen op m'n warrior. GEWELDIG item! Bijna elk gevecht freeze je wel je tegenstander en vaker 2 keer dan niet. Je jkan wel gewoon doormeppen op de sukkelomdat het het effect niet breekt.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_45839216
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Hoe fix je z'n outlay?
pi_45839469




klik voor beter plaatje.
pi_45839604
Nou ik heb een pet =)
Is best leuke quest om te doen, 3x 850 exp. vrij snel verdiend

Zal morgen een screen plaatsen van me petje
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_45839659
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:54 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Hoe fix je z'n outlay?
http://tain.streetwise.nl/Addons.rar

uitpakken in je <wow dir>/interface en veel config plezier
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:35:23 #46
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_45840819
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:00 schreef mini-lellan het volgende:
[afbeelding]



klik voor beter plaatje.
Die is gaaf ook tijdje als achter grond gehad .

De Mana Wyrmling van 40g ! Was het zeker waard !

* WyriHaximus zoekt dakking voor tonks

[ Bericht 30% gewijzigd door WyriHaximus op 30-01-2007 22:41:59 ]
phluphy for president!
pi_45841836
Ik wil een robe of winters night .
pi_45842236
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:26:09 #49
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_45842800
quote:
OMG
quote:
Ook op de bank zit een verslavingdeskundige en hij stelt voor om de cd's van World of Warcraft in de versnipperaar te gooien. Hij weet vast niet dat de cd's alleen voor de installatie nodig zijn.
Die download je toch gewoon wat nou CD's het enigste wat boeit is de key die er bij zit !
phluphy for president!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:32:52 #50
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_45842996
quote:
'Ook op de bank zit een verslavingdeskundige en hij stelt voor om de cd's van World of Warcraft in de versnipperaar te gooien. Hij weet vast niet dat de cd's alleen voor de installatie nodig zijn.'

Whehehe

Oh ja, heb de instance Mana Tombs een paar keer gedaan. Het is toch wel een instance waar je geen volledige mana-user-party voor moet hebben, want sommige mobs hebben de irritante gewoonte om zo ongeveer al je mana te leechen, woohoo.
The Police 08-06-2008
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')