abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:25:14 #126
13973 ranja
image means nothing
pi_67224375
Zo, pakketje cd + ep + tshirt + kompas besteld
pi_67596001
Het album is gelekt!

Natuurlijk valt ie me weer tegen, maar das meestal zo als ik iets nieuws van the Gathering hoor, op zich een goed teken
pi_67815724
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het album is gelekt!

Natuurlijk valt ie me weer tegen, maar das meestal zo als ik iets nieuws van the Gathering hoor, op zich een goed teken
Ik vind hem juist niet tegenvallen Hij is best prettig eigenlijk Eens ff rap een exemplaartje bestellen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_67821008
Ja na de 2e keer luisteren vond ik 'm natuurlijk geweldig, wel een stuk sneller dan normaal bij the Gathering.. het is ook wel een heel toegankelijk album eigenlijk. Ben benieuwd hoe het live gaat klinken, hopelijk geven ze nog een try out in Nijmegen ofzo
pi_67822005
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben benieuwd hoe het live gaat klinken, hopelijk geven ze nog een try out in Nijmegen ofzo
Oe..dat zou wel tof zijn Ik heb gisteravond iig mijn exemplaar besteld Met de extra EP erbij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 april 2009 @ 11:23:58 #131
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_67822546
een weekje terug heb ik ze nog gesproken (incl Silje) over de nieuwe plaat. Aardige gasten en dame.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_67912152
Ze gaan try-outen. In Heerlen en Purmerend
  zaterdag 11 april 2009 @ 00:05:07 #133
13973 ranja
image means nothing
pi_67914494
Konden ze niet wat verder weg zoeken ofzo?
pi_67920101
Nou idd Maar ik ga gewoon die-hard naar Purmerend, is nog net te doen. Het is dat het op een zaterdag is..
  woensdag 22 april 2009 @ 18:37:40 #135
13973 ranja
image means nothing
pi_68278626
quote:
Your order has been updated to the following status.

New status: Shipped
pi_68280628
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:37 schreef ranja het volgende:

[..]

En binnen hier Samen met de City From Above-EP
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_68365013
Op het hoesje van City from Above hebben ze het over een 'Modern dance track'. Rijst bij mij de vraag, hoe zou je daar in godsnaam op moeten dansen Ben er nog niet helemaal uit wat ik van dat nummer vind. Bij vlagen klinkt het ontzettend mooi (ookal vind ik dat soort koren altijd wat engs hebben, hier helemaal) maar ik word ook een beetje onrustig van die trage tussenstukken. Je zal het maar in 1 take willen opnemen en op de 4e minuut de verkeerde toets aanslaan
pi_68387690
vind the west pole heel erg mooi. de stem van silje past er goed bij, en de muziek is geweldig, as usual.
zo gaaf hoe ze zich blijven ontwikkelen zonder te experimenteel te worden.
  zondag 26 april 2009 @ 12:34:09 #139
13973 ranja
image means nothing
pi_68387810
Ik vind het album ook erg goed.
De ep voegt niet zoveel toe. Vooral die dancetrack ( ) zal ik meestal overslaan... dan moet het net zijn voor de 2 non album tracks.
pi_68817215
Zie die Mexicanen op het Gatheringforum al plannen maken om hierheen te komen in juni. Mogen ze wel mondkapjes gaan uitdelen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:15:07 #141
202348 Susi
Temple of Love
pi_68837086
Goed idee, album bestellen
pi_70211052
Iemand nog naar een try out geweest? Ik vond er weinig aan De hele magie is weg. Silje was zeker niet slecht maar ik was totaal niet onder de indruk van haar stem (geloof dat ze vanavond beter zong dan gister, zie onderstaand filmpje ). Het leek ook alsof ze voor het eerst op een podium stond, al snap ik op zich wel dat het eng is om een nieuw gezicht in de band te zijn.. maar het leek wel een bang vogeltje man. Marjolein moest het 'bedankt voor het komen' verhaaltje houden Misschien dat ik over een jaar nog eens kom kijken om te zien hoe ze is gegroeid, maar voorlopig houd het voor mij even op



(vertel me alsjeblieft dat die eerste regels worden gezongen door iemand in het publiek )
pi_70247582
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog naar een try out geweest? Ik vond er weinig aan De hele magie is weg. Silje was zeker niet slecht maar ik was totaal niet onder de indruk van haar stem (geloof dat ze vanavond beter zong dan gister, zie onderstaand filmpje ). Het leek ook alsof ze voor het eerst op een podium stond, al snap ik op zich wel dat het eng is om een nieuw gezicht in de band te zijn.. maar het leek wel een bang vogeltje man. Marjolein moest het 'bedankt voor het komen' verhaaltje houden Misschien dat ik over een jaar nog eens kom kijken om te zien hoe ze is gegroeid, maar voorlopig houd het voor mij even op



(vertel me alsjeblieft dat die eerste regels worden gezongen door iemand in het publiek )
op cd vind ik het erg goed uitpakken met silje, maar dit ziet er inderdaad niet zo fantastisch uit.
het is natuurlijk ook wel lastig om de rol van anneke op te vullen. zij geniet echt van het podium en optreden, en dat straalt ze ook zo enorm uit.
zou best kunnen dat silje nog moet groeien op het podium. ik hoop het maar.
pi_70325176
Het was toch een try-out? Je moet iemand wel idd de tijd gunnen. Ik was er bij in Purmerend, en vond het goed. Vond de band juist heel ontspannen op het podium staan.
  zondag 8 november 2009 @ 12:34:14 #145
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_74503229
Sjezus Christus, wat was het optreden van vrijdag in Luxor Live (Arnhem) een ongelooflijk pijnlijk gebeuren...

De band speelde goed, de zangeres zong zeker niet vals, maar wat was het een sneue bedoeling. Silje heeft het charisma van een zak aardappelen, en kreeg met pijn en moeite een lauwe 'ja' van het publiek op de vraag of iedereen het naar zijn/haar zin had. Aan de setlist lag dit zeker niet, oude klassiekers als 'Leaves' en 'In Motion #1' wisselde af met het nieuwe(re) werk.

Op de zangeres na heeft overigens geen enkel bandlid ook maar een seconde de zaal ingekeken. Gezien het teleurstellende bezoekersaantal, dat gestaag daalde naarmate de avond vorderde, is dat misschien maar beter ook.

De teleurstellende opkomst lag in ieder geval niet aan de prijs van een kaartje (7,50!), het concert was op een vrijdag en Arnhem ligt behoorlijk centraal. Zou het vertrek van Anneke dan het einde van de band betekenen?

Na een oog op de setlist te hebben geworpen ben ik tijdens het één na laatste nummer maar weggegaan. Tussen dat nummer en het laatste nummer stond een witregel, wat doorgaans op een toegift duidt. Ik kon het simpelweg niet aanzien dat er mogelijk niet eens om een 'zugabe' gevraagd zou worden...
pi_74503389
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjezus Christus, wat was het optreden van vrijdag in Luxor Live (Arnhem) een ongelooflijk pijnlijk gebeuren...

De band speelde goed, de zangeres zong zeker niet vals, maar wat was het een sneue bedoeling. Silje heeft het charisma van een zak aardappelen, en kreeg met pijn en moeite een lauwe 'ja' van het publiek op de vraag of iedereen het naar zijn/haar zin had. Aan de setlist lag dit zeker niet, oude klassiekers als 'Leaves' en 'In Motion #1' wisselde af met het nieuwe(re) werk.

Op de zangeres na heeft overigens geen enkel bandlid ook maar een seconde de zaal ingekeken. Gezien het teleurstellende bezoekersaantal, dat gestaag daalde naarmate de avond vorderde, is dat misschien maar beter ook.

De teleurstellende opkomst lag in ieder geval niet aan de prijs van een kaartje (7,50!), het concert was op een vrijdag en Arnhem ligt behoorlijk centraal. Zou het vertrek van Anneke dan het einde van de band betekenen?

Na een oog op de setlist te hebben geworpen ben ik tijdens het één na laatste nummer maar weggegaan. Tussen dat nummer en het laatste nummer stond een witregel, wat doorgaans op een toegift duidt. Ik kon het simpelweg niet aanzien dat er mogelijk niet eens om een 'zugabe' gevraagd zou worden...
Hmm...dat belooft niet veel goeds voor 12 december En dat terwijl het album toch echt wel heel tof is.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 8 november 2009 @ 12:46:06 #147
13973 ranja
image means nothing
pi_74503530
Tja, ik vraag me dan wel af wat oorzaak en gevolg is. Tuurlijk, Silje is geen Anneke.
Hoeveel mensen in de zaal staan met een afwachtende houding? Waarom lopen zoveel mensen weg? Als de muziek goed is vermaak ik me sowieso wel, of er op het podium nou wel of niet wat gebeurt. Er zijn zoveel bands waar weinig actie op het podium is. Dan liever goede muziek met weinig interactie als mindere muziek met een vrolijke Anneke (zoals bij AdA).
Ik ben erg benieuwd, 13 december, maar ik verwacht niet dat ik eerder weg zal gaan. Ik weet niet wat de mensen die dat wel doen verwachtten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 08-11-2009 12:51:41 ]
  zondag 8 november 2009 @ 12:52:35 #148
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_74503679
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:46 schreef ranja het volgende:
Tja, ik vraag me dan wel af wat oorzaak en gevolg is. Tuurlijk, Silje is geen Anneke.
Hoeveel mensen in de zaal staan met een afwachtende houding? Waarom lopen zoveel mensen weg? Als de muziek goed is vermaak ik me sowieso wel, of er op het podium nou wel of niet wat gebeurt. Er zijn zoveel bands waar weinig actie op het podium is. Dan liever goede muziek met weinig interactie als mindere muziek met een vrolijke Anneke (zoals bij AdA).
Ik ben erg benieuwd, 12 december, maar ik verwacht niet dat ik eerder weg zal gaan. Ik weet niet wat de mensen die dat wel doen verwachtten.
Begrijp me niet verkeerd, het publiek had ook zeker een (groot) aandeel in de sfeer. Ik ben dan ook niet eerder weggegaan omdat het een slecht optreden was, maar omdat ik het gewoon niet kon aanzien. Ik vraag me wel af of het een verstandige keuze is geweest een nieuwe frontvrouw te kiezen met bijna hetzelfde stemgeluid als haar voorgangster. Hierdoor zorg je er natuurlijk voor dat mensen gaan vergelijken, en die vergelijking pakt nu eenmaal ongunstig uit voor Silje.
  zondag 8 november 2009 @ 12:57:30 #149
13973 ranja
image means nothing
pi_74503809
Oh, die vergelijking hou je toch wel, zeker als ze ook oude nummers spelen. Al hadden ze een mannelijke neger als zanger genomen
Dat geldt ook voor Anneke, die heeft ook geen keus omdat die de stem heeft, dan vergelijk je ook met The Gathering, zeker als zij ook een Gathering nummer speelt. En over slecht uitpakken gesproken... daar blijft helemaal niks van over. Kan ze nog zo vrolijk op het podium staan te huppelen
  zondag 8 november 2009 @ 13:01:29 #150
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_74503895
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef ranja het volgende:
Oh, die vergelijking hou je toch wel, zeker als ze ook oude nummers spelen. Al hadden ze een mannelijke neger als zanger genomen
Dat geldt ook voor Anneke, die heeft ook geen keus omdat die de stem heeft, dan vergelijk je ook met The Gathering, zeker als zij ook een Gathering nummer speelt. En over slecht uitpakken gesproken... daar blijft helemaal niks van over. Kan ze nog zo vrolijk op het podium staan te huppelen
Maar dan heb je het over een stukje bezieling, dat veel mensen toch zoeken. Die bezieling miste ik vrijdag, terwijl die er bij Anneke er wel altijd is. En dat worden die valse noten al snel vergeven door veel mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')