abonnement Unibet Coolblue
pi_45731096


De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar Postman die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn laatste periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!




Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord


Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)



Publicservers

Het zal u niet voorbij zijn gegaan dat er ondertussen wel tig aanbieders zijn van gameservers. PublicServers.nl werkt met mensen die al enkele jaren ervaring hebben met het opzetten van gameservers. Zo kunnen wij er zeker van zijn dat we iedereen een stabiele en snelle server kunnen leveren.

Wij schreeuwen niet van de daken dat we de goedkoopste zijn, maar leveren wel een 100% lag free en server die altijd up is.

Publicservers.nl draait momenteel 50 gameservers. Elke game wordt geleverd met 5 gig HD ruimte, FTP access, Rcon access en een Panel. Voor geen enkele game is een datalimiet, dus geen onverwachte rekeningen achteraf!


Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567





Hieronder zal je een schema vinden voor de aankomende tijd wat de server betreft.

24/7 IO Karkand

Onze Teamspeakserver wordt gehost door het bedrijf van Ursel, namelijk www.gamehost.nl. Hiervoor natuurlijk onze hartelijke dank en diep respect.

Samen met onze sponsors bouwen we aan een groeiende en gezonde clan waar gameplezier is voor iedereen naast het gezellige geouwehoer onder het motto: off-topic is on-topic.

Teamspeak server: 85.92.128.89:8767 Wachtwoord: Vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl



Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie

De openingspost kan hier gevonden worden!
pi_45731136
Wat moet dat?
Every war is different, every war is the same.
pi_45731161
Stefan, regel 1 = een nieuw topique aanmaken als je de laatste post hebt en een linkje naar het nieuwe topique in je laatste post monteren
pi_45731175
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:29 schreef dekkered het volgende:
Wat moet dat?
heu
pi_45731196
shit man ik moet zo weg naar een verjaardag beetje gezellig doen
pi_45731354
Wat zijn gegevens van nieuwe ts ?
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_45731394
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben bezig om een website te bouwen, ben bijna klaar en hoop hem vanavond online te gooien
Waarover, welk adres, hoe laat?
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:22 schreef Stefan740 het volgende:

CHIEL veel plezier bij 1X2
Thanx
pi_45731414
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
Stefan, regel 1 = een nieuw topique aanmaken als je de laatste post hebt en een linkje naar het nieuwe topique in je laatste post monteren
Waar blijven de foto's van de kevers???
pi_45731646
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Waar blijven de foto's van de kevers???
whehe ik ben nu aant opzetten, oftewel aant voorbroeien om ze op te kunnen zetten, doe er nu 4. zal morgen wel eens wat pics maken

heeje, vannacht nog ff knallen he?! ik kijk wel in het leaderbord waar je uithangt en dan kom ik je lekker stalken
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:51:07 #10
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45731717
Kevers De auto?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45731787
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kevers De auto?
Every war is different, every war is the same.
pi_45731994
tvp
pi_45732134
tvp

Dacht al dat er zo'n regel was ijsgaymer
pi_45732236
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_45732978
tvp
pi_45733115
ik stop met het spelen op de bof server
die admins kloppen helemaal niet

ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_45733264
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server
die admins kloppen helemaal niet

ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
Every war is different, every war is the same.
pi_45734656
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server
die admins kloppen helemaal niet

ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
En wie waren die admins dan??
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:12:08 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45734685
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server
die admins kloppen helemaal niet

ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
Neem een biertje
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45735438
TS = FIPO!
pi_45735879
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server
die admins kloppen helemaal niet

ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
Euh dude ......BoF leden waren niet aan het baserapen, dat moet je wel duidelijk melden.
En ik was de enige op de server die riep : NO BASERAPING,
maar als andere bof leden mij niet steunen
En voor de rest heeft foxie gelijk, admins dreigden alleen met kicks als ze bij US zaten

We moeten echt wel wat strenger worden als het neerkomt op baserapen
Vroeger was het 1 warning en daarna een kick/ban
Nu blijf je maar no baseraping roepen en admins doen dan niks

edit : @ foxie : jij bent echt een huilebalk. Nu zit je bij de winnende team en dan heb je niks te klagen. Aan het begin van de avond zat je in het verliezende team toen was alles vekeerd volgens jou. Toen liep je over alles te klagen. Nou 1 ding is zeker : mijn respect heb je verloren!
Ik weet dat ik vroeg heb geklaagd, maar dat ging richting EA/Dice.

[ Bericht 6% gewijzigd door Viro op 27-01-2007 23:32:29 ]
pi_45736367
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server
die admins kloppen helemaal niet

ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
welke admins... als je probs hebt en er zijn geen [of partijdige] admins pm mij dan ff... moet natuurlijk niet zo zijn dat we spelers gaan verliezen net nu het weer beter gaat...
pi_45738698
Ja fox maar zonder namen kunnen wij niks.... ik zag ook een aantal baserapers vanmiddag en ben zelfs naar de base gelopen om te kijken wie er aan het baserapen waren maar ik kwam niet ver aangezien ik dan neergeschoten word. Dus geef voortaan namen door.
BF2: Diamond3d
pi_45741386
Nou IJs het was werkelijk waar 1 groot fiasco sorry

Ik was in eerste instantie al vergeten wat de naam van het museum was Dus ik even JP gesmst en toen kreeg ik van een sms terug. Mooi, dus ik er naar toe. Kut entree betalen. 3 LEI Dat is een hele euro...nou goed toch maar gedaan. Komen we daar hebben ze er een of andere tentoonstelling met allemaal grote pilaren uit de Romeinse tijd. Nou ja goed, allemaal leuk en aardig maar dan zullen die kevers er wel onder liggen ofzo. Je weet hoe dat gaat als je aan het verhuizen bent, dat gaat niet altijd even makkelijk. Dus ik een paar van die pilaren aan de kant gerold maar nee hoor helemaal niets.

Nou ja goed toen zijn we maar weggegaan, flutmuseum. Vervolgens heb ik ook nog voor je in een paar winkels gekeken of er misschien een leuk boek was met Roemeense kevers maar ook dat viel erg tegen. Het beste wat ik kon vinden was een insect book met een paar pagina's over kevers en ook nog eens in het Engels geschreven. Ik heb er de ballen verstand van maar ik vreesde dat dat gewoon een std. werk zou zijn met de meest stoere kevers in de wereld en dat vond ik niet echt de moeite waard om te kopen. Dat zijn dingen die je zelf vast al genoeg hebt liggen.

Ik kijk nog even rond, misschien vind ik nog ergens wat
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')