quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
Mooi spul allemaal, vooral die sleep DDAR (thatsme) en die BR628 (Zug-Chef)!
Heeft de langste reizigerstrein getrokken (in de jaren 80, was dat t langste... nu niet meer naturrlijk)quote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef Dichterbijer het volgende:
Een vraag aan de trein expers: wat is er zo speciaal aan Loc 1607?
Als ik de webcma mag geloven liggen ze aardig op schema. Brug/tunnel deel ligt op zijn plaats en zijn druk bezig met de werkzaamheden er omheen zoals het perron.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:29 schreef Luco het volgende:
TVP. Hoe vordert het in Hilversum? Door die tunnel, mag ik via Utrecht naar Groningen reizen...
Dit wist jij volgens mij uit je hoofd zonder te zoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Heeft de langste reizigerstrein getrokken (in de jaren 80, was dat t langste... nu niet meer naturrlijk)
Als je dat niet uit je hoofd weet, ben je geen echte treinenfapper!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dit wist jij volgens mij uit je hoofd zonder te zoeken
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:56 schreef thatsme het volgende:
Nog een paar fototjes dan:
[afbeelding]
60 rijtuigen, 1601,58 meter lang wastie.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit wist jij volgens mij uit je hoofd zonder te zoeken
Ik schop je met mijn zwaarbeneusde veiligheidsschoeisel.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er ligt iets lelijks midden tussen de rails
Ik poep al bijna in m'n broekquote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Duvel het volgende:
Ik schop je met mijn zwaarbeneusde veiligheidsschoeisel.
En terecht!quote:
Een ook meteen de duurstequote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef Zug-Chef het volgende:
De enige echt lijkende NL modeltreintjes zijn van Philotrain. Die voorkant van de 1702 ziet er natuurlijk niet heel erg echt uit...
Ik weiger echt 1200 euro voor een 1200 te betalen hoor. Ik ben geen klinknagelneuker of zo, dus best tevreden met mijn (inmiddels netjes gedigitaliseerde) 1700. Maar goed, ieder zijn eigen hobby-invulling.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja duh waarom zijn ze zo duur... omdat het gigantische hoge detaillering is wat je nergens anders vind. Met alle respect hoor, maar al die Lima, Roco en Fleischmann NS prut ziet er niet echt waarheidsgetrouw uit. Behalve als je het van 10 meter afstand ziet...
Zo, zeg dat wel... Maar dan nog, ik moet wel heel erg multimultimiljonair zijn, wil ik dat ervoor overhebben!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh je hoort mij ook niet over het feit dat ik het wel wil of heb... Weiger zelf ook dat te betalen... Maar mooi ziet t er wel uit
Dat, en het is handgemaakt waardoor er veel meer uren in gaan zitten.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja duh waarom zijn ze zo duur... omdat het gigantische hoge detaillering is wat je nergens anders vind. Met alle respect hoor, maar al die Lima, Roco en Fleischmann NS prut ziet er niet echt waarheidsgetrouw uit. Behalve als je het van 10 meter afstand ziet...
Mwoa, mijn Roco sikje ziet er best mooi uit hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja duh waarom zijn ze zo duur... omdat het gigantische hoge detaillering is wat je nergens anders vind. Met alle respect hoor, maar al die Lima, Roco en Fleischmann NS prut ziet er niet echt waarheidsgetrouw uit. Behalve als je het van 10 meter afstand ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |