Niet? Daar blijf ik dus waarschijnlijk als ik in Londen ben...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wij hadden een paar jaar geleden een terugvlucht om maandagochten 7u. We dachten dat we wel konden stappen bij Picc Circus tot 5u. Groot succes was dat
Engelsen beginnen veel eerder! (je had naar de echte clubs moeten gaan, die zijn wel vaak tot 6.30-7open)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wij hadden een paar jaar geleden een terugvlucht om maandagochten 7u. We dachten dat we wel konden stappen bij Picc Circus tot 5u. Groot succes was dat
Dat weet ik inmiddels. Maar dan moet je wel weten waar je daar moet zijn. En volgens mij hadden meesten trainers aan dus was het sowieso niet geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Engelsen beginnen veel eerder! (je had naar de echte clubs moeten gaan, die zijn wel vaak tot 6.30-7open)
King's Cross is niet het mooiste gebied, en is op het moment onder een grote reconstructie. Qua vervoer zit je er wel heel goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef Breuls het volgende:
Alles binnen zone 1/2 is inderdaad prima. King's Cross heeft een aantal kruisende metrolijnen, dus dat kan een voordeel zijn. Tower Bridge is een mooi stukje London, alwaar je zonder ergens heen te moeten reizen al best redelijk de toerist kunt uithangen.
Ikzelf verblijf altijd in de buurt van King's Cross, op een half uur lopen van Leicester Square en dus voor mij centraal genoeg.
Je bedoelt St. Pancras? Dat is al jaren, en imho netjes gedaan: je kunt overal nog lopen, soms met een omweggetje maar alles is goed bereikbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
King's Cross is niet het mooiste gebied, en is op het moment onder een grote reconstructie.
Goh, ik wist niet eens dat er snelheidsverschillen waren. Weer wat geleerd.quote:Maar voor mensen die het iets uitmaakt; de District, Hammersmith and City, Metropolitan en Circle zijn, vooral in het centrum, een stukje langzamer wegens het delen van sporen en de wat oudere infrastructuur. De Victoria line is de snelste lijn in Londen.
Nee, die nieuwe Districtline vaartuigen hebben wel groene stangen maar de oude (hoge) vaartuigen niet... Dat groene is nl. bij het vernieuwe aangebracht.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij vroegen ons af of de kleur van het metro-interieur overeenkomt met de kleur van de lijn. Ergo: hebben de treinstellen van de Districtlijn allemaal groene stangen?
Maar onze theorie klopt dus wel? Dat dat in elk geval de bedoeling is, dat elke lijn zijn eigen kleur krijgt, letterlijk?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe Districtline vaartuigen hebben wel groene stangen maar de oude (hoge) vaartuigen niet... Dat groene is nl. bij het vernieuwe aangebracht.
Nee, het is gewoon het nieuwe interieur van dat type underground trein. (er zijn nl. verschillende types, kan je meer over vinden op Wiki)quote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar onze theorie klopt dus wel? Dat dat in elk geval de bedoeling is, dat elke lijn zijn eigen kleur krijgt, letterlijk?
Oh. Alles wordt groen dus?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon het nieuwe interieur van dat type underground trein. (er zijn nl. verschillende types, kan je meer over vinden op Wiki)
Nee, alleen de D-stock treinen (model) die ze vernieuwen. (foto's onderaan http://en.wikipedia.org/wiki/London_Underground_D78_Stock). De C-stock treinen hebben geel bijvoorbeeld. (http://en.wikipedia.org/wiki/London_Underground_C69_Stock). De treinen die onder én boven de grond gaan worden met een letter omschreven. De treinen die niet boven de grond komen met het jaargetal v/d bouw.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh. Alles wordt groen dus?
Omdat we in de Circkeline telkens een mooi geel kleurtje op de stangen hadden
Heb je een weddenschap?!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor de info Public_ETC! Ik ga even kijken
Nee, de rare eigenschap dat als ik iets in mijn kop heb, ik wil weten hoe het zitquote:
Nou, ik zag al metro's met gele,groene en rode stangen op die foto's (het is achteraf niet zo gek gedacht lol)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, de rare eigenschap dat als ik iets in mijn kop heb, ik wil weten hoe het zit
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels. Maar dan moet je wel weten waar je daar moet zijn. En volgens mij hadden meesten trainers aan dus was het sowieso niet gelukt
Bij Oceana in Kingston zijn ze wel erg streng, heren moeten nette schoenen en een overhemd aanhebben. (en ID voor iedereen) Laatst kwam een maat van mij bijna niet binnen omdat hij zwarte Adidasjes aan had...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef Drive-r het volgende:
Trainers boeit niet in London, ik kom in ieder geval overal binnen op mijn adidas-jes...
[..]
Behalve op maandagquote:Op maandag 7 mei 2007 14:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Bij Oceana in Kingston zijn ze wel erg streng, heren moeten nette schoenen en een overhemd aanhebben. (
Ja, de stangen zijn in de regel de kleur van de lijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar onze theorie klopt dus wel? Dat dat in elk geval de bedoeling is, dat elke lijn zijn eigen kleur krijgt, letterlijk?
Het gebied ten noorden van King's Cross is nog steeds niet het mooiste - en is nog steeds onder constructie voor het grootste gedeelte, maar over het algemeen is het nog wel goed bereikbaar ja. Het station is wel netjes en goed bereikbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt St. Pancras? Dat is al jaren, en imho netjes gedaan: je kunt overal nog lopen, soms met een omweggetje maar alles is goed bereikbaar.
1 2 3 | ____ _______---- ----__________ |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |