abonnement Unibet Coolblue
pi_45669067
Ik liep net over de stritta, komt er zo´n lauwe boeler naar me toe. Zegt die: fawaka bakra, wat heb jij tantoe spange pata´s aan man! Dus ik: aightz die komen van tranga dushi op de hoek. Kostte me niet veel doekoe. Maar kil wat heb jij met je wierie gedaan? dat zit zo niet lauw en het is onmin dotie swa. Dus hij: niet fokken man, of wil je soms een fitti met mij. Dus ik: aight bring it on. Dus hij trekt zijn kniffi om me te prikken maar ik was fasta genoeg en greep mn pipa. Die kill begon van ja het was maar een fatoe doe niet zo faja man vriend. Dus ik zei dat hij zijn kaka smoel moest houden omdat ik anders lossoe zou gaan op die koelie. Dus ik smeerde hem met een jonkoe in mn mond, een bana in mijn broek en mijn pockey in de hand.

Jeweeeets
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:45:20 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_45669116
aight´´´
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:46:43 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45669150
Weetje wat ik tegen die kill zei ?

Flikker op jong gare praat normaal
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_45669178
je weeeet toch
daar schrok je van!!
pi_45669181
Ik heb ook altijd een bana in mijn broek.
pi_45669197
† The 3 Kings †
pi_45669209
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook altijd een bana in mijn broek.
Dus dat.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:49:25 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45669225
pipa

Ja man, als de DHCP server er niet is krijg je idd van apipa een ip adres
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_45669300
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ik tegen die kill zei ?

Flikker op jong gare praat normaal
faka met jou kill, wat zit je te haten
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45669346
En je woont in Antwerpen? Heb je daar ook Surinamers? Of veel Amsterdamse 'urban' gasten?
Goede muziek luisteren?
KLIK
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:54:22 #11
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_45669368
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Linkmiegel het volgende:
Ik liep net over de stritta, komt er zo´n lauwe boeler naar me toe. Zegt die: fawaka bakra, wat heb jij tantoe spange pata´s aan man! Dus ik: aightz die komen van tranga dushi op de hoek. Kostte me niet veel doekoe. Maar kil wat heb jij met je wierie gedaan? dat zit zo niet lauw en het is onmin dotie swa. Dus hij: niet fokken man, of wil je soms een fitti met mij. Dus ik: aight bring it on. Dus hij trekt zijn kniffi om me te prikken maar ik was fasta genoeg en greep mn pipa. Die kill begon van ja het was maar een fatoe doe niet zo faja man vriend. Dus ik zei dat hij zijn kaka smoel moest houden omdat ik anders lossoe zou gaan op die koelie. Dus ik smeerde hem met een jonkoe in mn mond, een bana in mijn broek en mijn pockey in de hand.

Jeweeeets
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:55:01 #12
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45669390
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:52 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

faka met jou kill, wat zit je te haten
Zie jij deze ice creams ?

Zoeen eligible bachelor, een miljoen dollar kostende boot
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_45669422
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:53 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
En je woont in Antwerpen? Heb je daar ook Surinamers? Of veel Amsterdamse 'urban' gasten?
kill hier wonen genoeg antis en mocro's in de stritta
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45669452
Maar die taki is meer sranang dan papiamento, arabisch en tmazight bij elkaar...
Goede muziek luisteren?
KLIK
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:58:21 #15
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_45669498
Gelukkig hebben we nog Babelfish. In het Engels is het een stuk beter te volgen.
quote:
I ran concerning the stritta, come exactly such lukewarm boeler to me. Says that: fawaka bakra, what has you tantoe spange stalemate a to man! Therefore I: aightz which come of tranga dushi on the angle. Me did not cost many doekoe. But chillily what you with your wierie has done? that sits if not lukewarm and it is onmin dotie swa. Therefore he: sometimes do not breed man, or wants you fitti with me. Therefore I: aight bring it on. Therefore he draws its kniffi to prick me but I was fasta enough and seized mn pipa. Those kill started of yes were but fatoe do not do this way faja man friend. Therefore I said that he are kaka face had keep because I differently lossoe would go on that koelie. Therefore I lubricated him with jonkoe in mn mouth, bana in my trousers and my pockey in the hand.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_45669593
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gelukkig hebben we nog Babelfish. In het Engels is het een stuk beter te volgen.
[..]
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:01:52 #17
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45669599
Die koelies zijn echt tantoe dom. Die tjappies komen ook weleens op mijn scorro in damsco.
pi_45669612
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gelukkig hebben we nog Babelfish. In het Engels is het een stuk beter te volgen.
[..]
Geniaal!
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45669756
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die koelies zijn echt tantoe dom. Die tjappies komen ook weleens op mijn scorro in damsco.
ja die koelies zijn altijd zo scaffa. zelfs op de scorro. laatste keer dat zo'n boeler lauw deed zei ik: kawed!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:08:59 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45669865
je weets toch! lauwe shit kil
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_45669946
onmin skitta aan al die bacras hier met hun kaka moffos!
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45670536
maar je weet niet watzkeburt watzkeburt!
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:24:59 #23
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45670547
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Linkmiegel het volgende:
onmin skitta aan al die bacras hier met hun kaka moffos!
laatst een tata op een fissa ging die een mocro chick playen
een mocro werd para mang want het was zijn sisa
die mocro pakte meteen een kniffa gelijk skotoe faya kill die pokoe was meteen geklaard
pi_45670573
De blauwe zegge (Carex panicea L.) is een overblijvende plant die behoort tot de Cypergrassenfamilie. De plant komt van nature voor in Eurazië en heeft zich van daaruit verbreid naar Noord-Amerika en Nieuw-Zeeland.

De plant wordt 20 tot 40 cm hoog en heeft wortelstokken met uitlopers. De gladde stengels zijn stomp driekantig. De 2 tot 6 mm brede bladeren zijn blauwgroen, waarvan de onderste bladscheden lichtbruin of soms enigzins roze zijn.

De blauwe zegge bloeit in april en mei. De 1 tot 3 cm lange, rechtopstaande vrouwelijke aren zijn losbloemig. De bloem heeft drie stempels. De schutbladen zijn veel korter dan de bloeiwijze. Het onderste schutblad heeft een 10 tot 20 mm lange schede. Bovenaan de bloeistengel zit één mannelijke aar. Het 3 tot 4 mm lange, gladde, opgeblazen urntje is geelgroen en kleurt later donkerbruin. Het urntje is een soort schutblaadje dat geheel om de vrucht zit.

De vrucht is een bolvormig tot eirond, 3 tot 4 mm lang nootje met 3 nerven en een korte, dikke, bruine snavel.

De plant komt voor op natte tot vochtige, voedselarme tot matig voedselrijke grond in blauwgrasland, bermen, heidevelden en duinvalleien.
pi_45670749
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:25 schreef C2C het volgende:
De blauwe zegge (Carex panicea L.) is een overblijvende plant die behoort tot de Cypergrassenfamilie. De plant komt van nature voor in Eurazië en heeft zich van daaruit verbreid naar Noord-Amerika en Nieuw-Zeeland.

De plant wordt 20 tot 40 cm hoog en heeft wortelstokken met uitlopers. De gladde stengels zijn stomp driekantig. De 2 tot 6 mm brede bladeren zijn blauwgroen, waarvan de onderste bladscheden lichtbruin of soms enigzins roze zijn.

De blauwe zegge bloeit in april en mei. De 1 tot 3 cm lange, rechtopstaande vrouwelijke aren zijn losbloemig. De bloem heeft drie stempels. De schutbladen zijn veel korter dan de bloeiwijze. Het onderste schutblad heeft een 10 tot 20 mm lange schede. Bovenaan de bloeistengel zit één mannelijke aar. Het 3 tot 4 mm lange, gladde, opgeblazen urntje is geelgroen en kleurt later donkerbruin. Het urntje is een soort schutblaadje dat geheel om de vrucht zit.

De vrucht is een bolvormig tot eirond, 3 tot 4 mm lang nootje met 3 nerven en een korte, dikke, bruine snavel.

De plant komt voor op natte tot vochtige, voedselarme tot matig voedselrijke grond in blauwgrasland, bermen, heidevelden en duinvalleien.
forum verzieker! spankthemonkey had net een goed verhaal en jij verpest het weer
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')