wat gebeurt er als ik het in de wasmachine (60 graden) gooi..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Op de hand wassen, in lauw water, met een wolwasmiddel. Nooit uitwringen, alleen uitknijpen. Liggend drogen.
Grappenmaker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
wat gebeurt er als ik het in de wasmachine (60 graden) gooi..
Ja, dat kan. Maar dan blijft er niks van je sjaal over. Ge-ga-ran-deerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef Christiano25 het volgende:
het zit zo: mijn moeder draait altijd alles met 60 graden, ook als staat er 30 of 40 graden op een bepaald kledingstuk..
dus ik vroeg me af of ik het niet met al die kleren mee kan laten draaien in de wasmachine?
Probeer het uit en open er daarna een nieuw topic overquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
wat gebeurt er als ik het in de wasmachine (60 graden) gooi..
You must be f*cking kidding me!!!! Alles op 60 graden! Da's leuk voor de energierekening (en het milieu!!)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef Christiano25 het volgende:
het zit zo: mijn moeder draait altijd alles met 60 graden, ook als staat er 30 of 40 graden op een bepaald kledingstuk..
Niet te vergeten je cashmere sjaalquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:47 schreef Lips het volgende:
[..]
You must be f*cking kidding me!!!! Alles op 60 graden! Da's leuk voor de energierekening (en het milieu!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |