abonnement Unibet Coolblue
pi_45651139
Genieten. !
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:13:57 #127
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_45651724
De zeikende rechter!
pi_45651753
die oude taart moet een keer een beurt krijgen. ik heb zoiezo een hekel aan als de dochter voor de moeder gaat praten. dat kan ze zelf ook wel. heb je wel een programma van 5 uur maar dan doet ze het teminste zelf
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:17:57 #129
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_45651776
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
die oude taart moet een keer een beurt krijgen. ik heb zoiezo een hekel aan als de dochter voor de moeder gaat praten. dat kan ze zelf ook wel. heb je wel een programma van 5 uur maar dan doet ze het teminste zelf
2 weken geleden was helemaal erg. Over die stank die door de muren zou gaan enzo. OMG wat een volk
pi_45651821
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:17 schreef Maar-T het volgende:

[..]

2 weken geleden was helemaal erg. Over die stank die door de muren zou gaan enzo. OMG wat een volk
ach mensen, denken dat ze serieus genomen worden maar ondertussen worden ze door iedereen uitgelachen en vernedert
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:30:15 #131
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_45651930
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

ach mensen, denken dat ze serieus genomen worden maar ondertussen worden ze door iedereen uitgelachen en vernedert
ja idd, je zult ze maar zijn. Ik maak mezelf nog liever van kant
pi_45651967
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

ach mensen, denken dat ze serieus genomen worden maar ondertussen worden ze door iedereen uitgelachen en vernedert
beide. hier kun je goed zien hoe kortzichtig mensen zijn, wat opvalt is dat t meestal oudere mensen zijn. iedereen zeikt over " de jongeren van tegenwoordig" die ouwe halstarrige knarren verzieken meer als de zogenoemde jeugd, met die jongere mensen valt nog mee te praten, . wel lachen met die buurmannen met hun probleem, de vrouwen lossen t meestal op .
De Puta Madre
pi_45652016
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:30 schreef Maar-T het volgende:

[..]

ja idd, je zult ze maar zijn. Ik maak mezelf nog liever van kant
mooi mam, kan ik je helpen? hoe die dochter er in meegaat. net zo gek. genoeg is genoeg, zoek je wat te doen, die mensen vervelen zich, en hun kinderen ook.
De Puta Madre
  donderdag 25 januari 2007 @ 03:03:35 #134
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45652606
Zojuist gezien, hilarisch.

Overigens heb ik echt NUL komma NUL respect voor die oma. Kijk, dat ze niet van verandering houdt, ok. Daar kan ik nog een BEETJE inkomen, al is het gewoon gezeik. Maar ze had er echt moeite mee kennelijk. Maar als je ziet hoe respectloos ze is tegen tegen de buurvrouw, presentratice en rechtert zelf...

En dan helemaal die familie, pff, echt het verstand van een doperwt. Vooral die zus die tijdens de hoorzitting in beeld kwam. Als de rechter zegt dat ze juridisch geeneens over het pad mogen, wordt ze helemaal boos, want zo gaat het al altijd. Ja boeiend dom mens, zo zijn de regels niet.

Die rechter is trouwens tof, hij reageert zo leuk op iedereen. Het was trouwens echt een kansloze missie, de rechter had volgens mij al na 2 seconde door toen ie ter plaatse ging kijken, dat ze geen poot hadden om op te staan. De hoorzitting was ook meer een buurtbemiddeling dan hoorzitting.

Ze zaten ook overigens argumenten voor het hekje te geven, toen het over die hond ging. "Hij bijt en blaft en gaat je constant achterna". Ja daarom wil ze dus ook een hekje, sukkels.

Die buurvrouw was superrelaxed. Ze kan nooit rustig in de tuin zitten omdat er altijd mensen doorheen lopen, maar ze zeikt nergens over. En vervolgens wordt ze helemaal bedreigd? Pffff... Ik vond het wel tof hoe rustig ze bleef.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 25 januari 2007 @ 03:47:07 #135
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_45652723
Ook net gezien, mijn reactie:
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_45653423
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:37 schreef kevin85 het volgende:
Fantastisch

Die oude toverknol met dr gezeik!
Haha!
En dat die familie van haar ook serieus was in het feit dat het hekje er onder geen beding mocht komen

Ik hoop ook dat het een ontzettend hoog hek wordt, zo'n heel zwaar ijzeren hek!
Nee want het moest een hekje zijn dat te allen tijde makkelijk te openen moest zijn Belachelijk toch? Als ik een ophaalbrug daar wil plaatsen met pascontrole moet ik dat lekker zelf weten, maakt die ouwe heks maar zelf een deur achter in de schutting, dat kon makkelijk. Ik zou het sowieso a-relaxed vinden dat iedereen maar te pas en te onpas door mijn tuin kwam banjeren

Hopelijk gaat ze snel dood, dat zal pas een vervelende verandering zijn
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:56:49 #137
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_45653859
quote:
2 weken geleden was helemaal erg. Over die stank die door de muren zou gaan enzo. OMG wat een volk
Klopt, die was ook geniaal. De geluiden van de vaatwasser en de wasmachine kwamen door de muur heen, de stank van zeep en eten en ik weet niet wat allemaal meer.

En toen werd er gewoon op de Nederlandse tv keihard aangetoond dat het onmogelijk was. Geweldig als die ouwetjes even flink terecht gewezen worden, zo hoort het te zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_45655228
Wat een gek wijf, ik kijk het nu, die vrouw en familie moeten zich schamen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:41:44 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45656764
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee want het moest een hekje zijn dat te allen tijde makkelijk te openen moest zijn Belachelijk toch? Als ik een ophaalbrug daar wil plaatsen met pascontrole moet ik dat lekker zelf weten, maakt die ouwe heks maar zelf een deur achter in de schutting, dat kon makkelijk. Ik zou het sowieso a-relaxed vinden dat iedereen maar te pas en te onpas door mijn tuin kwam banjeren

Hopelijk gaat ze snel dood, dat zal pas een vervelende verandering zijn
Tuurlijk hoeft het geen makkelijk te openen hekje te zijn, dat is gewoon een advies van de rechter. Er staat echt niet in het wetboek: "In het geval van bezwaar tegen tuinhekjes in een situatie van overpadrecht, is de grondhebbende ten alle tijden verplicht een makkelijk te openen hekje te pwnen."

Ik snap inderdaad ook niet waarom ze niet gewoon een deur in de schutting maken. "Dat doen we godverdomme al 48 jaar!"
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_45657116
Nou, de rechter zei dat ze het hekje mochten plaatsen op voorwaarde dat ie makkelijk te openen was. Maar goed, dat overpad recht sloeg sowieso nergens op want er was echter genoeg ruimte om zelf een uitgang te maken.

Ik vond het ook mooi toen de rechter de uitspraak deed die heks in beeld kwam en dat je zag dat ze godverdomme zei

Zij is echt zo iemand die vroeger altijd haar zin heeft gehad volgens mij.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_45657922
Wat een lekker bekrompen oudje
pi_45658059
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tuurlijk hoeft het geen makkelijk te openen hekje te zijn, dat is gewoon een advies van de rechter. Er staat echt niet in het wetboek: "In het geval van bezwaar tegen tuinhekjes in een situatie van overpadrecht, is de grondhebbende ten alle tijden verplicht een makkelijk te openen hekje te pwnen."
Dze rechtspraak heeft ook weinig met de wet te maken. De 2 partijen tekenen van te voren een overeenkomst dat ze zich aan de uitspraak van de "rechter" houden, dus het moet gewoon een makkelijk te openen hekje zijn
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:31:00 #143
149465 DahaKa
Een duif met brood om zn nek
pi_45658151
LMFAO die uitzending heb me kapot gelachen om dat mens! Maar ook de onderwerpen... vind het een beetje kansloos imo.. Tuinhekjes, schuttingen...??? Knock knock?

En aant einde van de uitzending die ouwe graftak mokken joh, ongeloofelijk
?????????????????????????????????????????????
pi_45658460
tvp
pi_45658586
Een uitzending als deze bewijst gewoon dat mensen verwant zijn aan apen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:58:59 #146
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45658908
"Gekwebbeld, potje bier, gekwebbeld, potje bier, en dan heb je de poppetjes aan het dansen!" .
Ik ga naar huis.
pi_45659112
HAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Dat oude half wegrottende opgeblazen rimpelmonster zat er bij die hoorzitting echt bij als Don Corleone met allemaal minions om haar heen
(Y)
pi_45659233
Rijdende rechter
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:23:41 #149
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45661415
Ge-wel-dig. Hopelijk stopt ze er een hek in met 10 sloten, wat een gezeur van die oma. Dat ze een hekje niet fijn vindt, oké, maar dat is nog geen reden om zo respectloos te doen. En die hele Tokkie-familie ook. Echt zo'n familie die al jarenlang de buurt geterroriseerd heeft. En dan is er één mevrouw die gewoon een klein hekje wil, en dan wordt ze ineens van alle kanten bedreigd. Echt absurd.

Maar goed, die rijdende rechtert reageert er heel tof op allemaal.
2000 light years from home
pi_45662806
Jezus, wat een bizarre familie.
De televisie op een ander kanaal zetten, is al eng.

En maar zeiken dat ze dood zou/wil gaan als dat hekje er kwam.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')