abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:47:26 #126
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46150827
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef Jasza het volgende:
Ik ben de enige Jood hier en ik zie de ArenA bij elke wedstrijd van Ajax van binnen dus helaas.

Maargoed, Ajax heeft al 2x simpel met 2-0 gewonnen. Erg veel strijd zag ik toen niet van die hagenezen, geen jullie ook lekker roepen:

-zoals er afgelopen weekend gezongen is-

Hoe doe je dat dan als ze uit spelen? Zit je daar dan in je eentje af te niften? Ook saai.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46150918
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:47 schreef JAM het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan als ze uit spelen? Zit je daar dan in je eentje af te niften? Ook saai.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:02:52 #128
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_46183885
Zonder Stijn morgen?

FC Den Haag-verdediger Stijn Vreven moet aanstaande zondag in het competitieduel tegen Ajakes op de bank starten. Trainer Lex Schoenmaker zal de Belgische back passeren voor het treffen met de Amsterdammers, zo melden diverse media.

Vreven kan normaal gesproken altijd rekenen op een basisplaats, maar voor het duel tegen Ajax kiest Schoenmaker voor Said Bakkati, die vorige week tegen FC Twente een uitstekende wedstrijd speelde.

Bij FC Den Haag ontbreken verder Christian Kum, Stefan Postma, Wesley Verhoek en Josh Wagenaar wegens blessures. Aleksandar Rankovic zit het derde duel van vijf wedstrijden schorsing uit. Pascal Bosschaart en doelman Robert Zwinkels zijn tijdig hersteld van een blessure.

Aan Ajakes-zijde ontbreken Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen. Beide internationals kampen met een knieblessure. Wel kan trainer Henk ten Cate weer een beroep doen op Jaap Stam die terugkeert van een schorsing.
Ado is the pride of Holland!
pi_46185268
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef bergkampf het volgende:
Zonder Stijn morgen?

FC Den Haag-verdediger Stijn Vreven moet aanstaande zondag in het competitieduel tegen Ajakes op de bank starten. Trainer Lex Schoenmaker zal de Belgische back passeren voor het treffen met de Amsterdammers, zo melden diverse media.

Vreven kan normaal gesproken altijd rekenen op een basisplaats, maar voor het duel tegen Ajax kiest Schoenmaker voor Said Bakkati, die vorige week tegen FC Twente een uitstekende wedstrijd speelde.

Bij FC Den Haag ontbreken verder Christian Kum, Stefan Postma, Wesley Verhoek en Josh Wagenaar wegens blessures. Aleksandar Rankovic zit het derde duel van vijf wedstrijden schorsing uit. Pascal Bosschaart en doelman Robert Zwinkels zijn tijdig hersteld van een blessure.

Aan Ajakes-zijde ontbreken Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen. Beide internationals kampen met een knieblessure. Wel kan trainer Henk ten Cate weer een beroep doen op Jaap Stam die terugkeert van een schorsing.
Geen probleem mee eigenlijk.
[14.gif]
pi_46199388
Dus......1-0 voor lekkere stand om de rust mee in te gaan.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46202944






Nou ik had wel verwacht dat het gestaakt zou worden na de 1-2, maargoed heheheh.
  zondag 11 februari 2007 @ 14:44:57 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46203737
Onnodige nederlaag.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46204736
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
Nou ik had wel verwacht dat het gestaakt zou worden na de 1-2, maargoed heheheh.
En waarom dacht je dat?


Jammer, onverdiend verloren
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_46210045
Er was echt geen reden om te verliezen Ajax werd na een tijdje helemaal weggetikt verdomme.
[14.gif]
pi_46210141
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Chen het volgende:
Er was echt geen reden om te verliezen Ajax werd na een tijdje helemaal weggetikt verdomme.
Wij werden weggetikt rofl lolzor

61-39 balbezit

Jullie zijn 1x voor ons doel geweest de 1e helft

Babel ik heb geen bananen

En daarna vrolijk naar Elia roepen:

OEH AH Elia

Het zijn alle2 negers hoor kneusjes
pi_46210591
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:35 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wij werden weggetikt rofl lolzor

61-39 balbezit

Jullie zijn 1x voor ons doel geweest de 1e helft

Babel ik heb geen bananen

En daarna vrolijk naar Elia roepen:

OEH AH Elia

Het zijn alle2 negers hoor kneusjes
Hou jij je bek is, ik zeg toch niet dat het de hele tijd het geval was dat ADO Ajax wegtikte. Wil je zeggen van niet dan, wil je zeggen van niet dat Davids telkens voorbij werd gespeeld? En dat Oeh Ah Elia, ja dat is om het aan te moedigen, maar als die niet ze best doet dan is het Oeh Ah .......

Dus houd je bek gewoon, mongool. Ga lekker een supportershome in de hens steken ofso

[ Bericht 2% gewijzigd door rubbereend op 11-02-2007 17:53:43 (dat hoeft niet op hier op het forum) ]
[14.gif]
pi_46210647
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef Chen het volgende:

[..]

Hou jij je bek is, ik zeg toch niet dat het de hele tijd het geval was dat ADO Ajax wegtikte. Wil je zeggen van niet dan, wil je zeggen van niet dat Davids telkens voorbij werd gespeeld? En dat Oeh Ah Elia, ja dat is om het aan te moedigen, maar als die niet ze best doet dan is het Oeh Ah Kankeraap.

Dus houd je bek gewoon, mongool. Ga lekker een supportershome in de hens steken ofso
Davids was uistekend, die bikkelde jullie kapot hoor

Dat die kneuzen van jullie maar is ophouden met dat natrappen, smerig

En @ dat laatste
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 februari 2007 @ 17:53:02 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46210704
gezellig en nu weer ontopic ivp elkaar aanvallen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 11 februari 2007 @ 18:19:13 #139
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46211498
Hehe, ben weer een beetje bijgekomen van vanmiddag! Heb me ondanks het verlies prima vermaakt vandaag!!!! Vooral de eerste helft toen de sfeah erg goed was en Den Haag terecht op 1 - 0 kwam en heel 't Zuiderpark "Henk Ten Cate neem je rotzooi mee" zong was geweldig! Net als de massale apengeluiden en het bananenlied richting Davids. Volgens de richtlijnen van het bestuur die vlak voor en tijdens de wedstrijd werden omgeroepen kan iedereen van Noord de komende week een brief op z'n deurmat verwachten met daarin een stadionverbod hahaha kneuzen

Tweede helft was Den Haag helaas moegestreden en konden ze geen vuist meer maken en dan zie je het verschil in begrotingen (slordige 40 miljoen euro???) ook aan de oppervlakte komen. Aj#ks liet het balletje goed lopen en hadden het geluk mee waardoor ze uiteindelijk nog wonnen ook. Maar al met al heb ik een top-middag gehad en ben nah helemaal schor van het schreeuwen.
Jammer dat Den Haag zo'n zwakke verdediging heeft, want met 2 of 3 sterkere verdedigers had je van dit ajax echt niet hoeven verliezen. Zo'n Davids ken niet veel meer als een beetje schoffelen maar veel zit er ook niet meer bij hoor...en dan Leonardo, die is geen een keer Bakkati voorbij gekomen, ja 2 keer uit de kluts. Vond de mentaliteit en instelling van de spelers uitstekend vandaag, als ze dit weten vast te houden gaan we zeker niet degraderen, maar ja....ALS he.....


Geinig doekie op oost, maar zelfs dit onschuldige spandoek mocht niet en werd eraf gehaald....




Joduh rennen altijd weg!




FC Den Haag FC Den Haag ole oleeeeee!!!!!!!



pi_46211710
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:19 schreef Backdoorman het volgende:
Hehe, ben weer een beetje bijgekomen van vanmiddag! Heb me ondanks het verlies prima vermaakt vandaag!!!! Vooral de eerste helft toen de sfeah erg goed was en Den Haag terecht op 1 - 0 kwam en heel 't Zuiderpark "Henk Ten Cate neem je rotzooi mee" zong was geweldig! Net als de massale apengeluiden en het bananenlied richting Davids. Volgens de richtlijnen van het bestuur die vlak voor en tijdens de wedstrijd werden omgeroepen kan iedereen van Noord de komende week een brief op z'n deurmat verwachten met daarin een stadionverbod hahaha kneuzen

Tweede helft was Den Haag helaas moegestreden en konden ze geen vuist meer maken en dan zie je het verschil in begrotingen (slordige 40 miljoen euro???) ook aan de oppervlakte komen. Aj#ks liet het balletje goed lopen en hadden het geluk mee waardoor ze uiteindelijk nog wonnen ook. Maar al met al heb ik een top-middag gehad en ben nah helemaal schor van het schreeuwen.
Jammer dat Den Haag zo'n zwakke verdediging heeft, want met 2 of 3 sterkere verdedigers had je van dit ajax echt niet hoeven verliezen. Zo'n Davids ken niet veel meer als een beetje schoffelen maar veel zit er ook niet meer bij hoor...en dan Leonardo, die is geen een keer Bakkati voorbij gekomen, ja 2 keer uit de kluts. Vond de mentaliteit en instelling van de spelers uitstekend vandaag, als ze dit weten vast te houden gaan we zeker niet degraderen, maar ja....ALS he.....


Geinig doekie op oost, maar zelfs dit onschuldige spandoek mocht niet en werd eraf gehaald....

[afbeelding]


Joduh rennen altijd weg!

[afbeelding]


FC Den Haag FC Den Haag ole oleeeeee!!!!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]
Die scheur is trouwens wel lijk zeg, in het spandoek
[14.gif]
pi_46213220
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:35 schreef Jasza het volgende:

[..]


61-39 balbezit
39% voor Ado - 30 Voor ajax en 31% tijdrekken van ajax
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_46213287
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:15 schreef CaLeX het volgende:

[..]

39% voor Ado - 30 Voor ajax en 31% tijdrekken van ajax
pi_46213341
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

maargoed, je hebt het gezien, dus dat weet je hoevaak de balletjes weggeschopt werden.
en zeker in de tweede helft dat de keeper ff 2 minuten er overdoet om een vrije trap te nemen bij de corner vlag :s


Maar nu ff talpa kijken, samenvatting gaat beginnen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_46213402
hebben jullie een clown in het stadion of zag ik het verkeerd?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46214137
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:21 schreef denthemen het volgende:
hebben jullie een clown in het stadion of zag ik het verkeerd?
Valt je dat op?Jullie hebben 11 clowns in het veld staan,maar op teletext zie je ook niet alles helder.
pi_46214152
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef Tigger1968 het volgende:

[..]

Valt je dat op?Jullie hebben 11 clowns in het veld staan,maar op teletext zie je ook niet alles helder.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:48:11 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46214235
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:21 schreef denthemen het volgende:
hebben jullie een clown in het stadion of zag ik het verkeerd?
Viel mij ook al op.

Alaaf!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 11 februari 2007 @ 20:10:28 #148
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46214928
mooi he dat stoeltje wat richting ten cate's lelijke kuthoofd vloog toen ajaks scoorde....gegooid vanaf het "ere"-gedeelte van Zuid nog wel hahaha. ook op noord gingen er een paar stoeltjes richting o.a. davids, maar door de tegenwind bleven ze allemaal in het net hangen hahaha.
met ze allen naar tilburg, je mag met de auto, dussss........
  zondag 11 februari 2007 @ 20:14:32 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46215106
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:10 schreef Backdoorman het volgende:
mooi he dat stoeltje wat richting ten cate's lelijke kuthoofd vloog toen ajaks scoorde....gegooid vanaf het "ere"-gedeelte van Zuid nog wel hahaha. ook op noord gingen er een paar stoeltjes richting o.a. davids, maar door de tegenwind bleven ze allemaal in het net hangen hahaha.
met ze allen naar tilburg, je mag met de auto, dussss........
...meer fans dan kaarten
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46215660
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:10 schreef Backdoorman het volgende:
mooi he dat stoeltje wat richting ten cate's lelijke kuthoofd vloog toen ajaks scoorde....gegooid vanaf het "ere"-gedeelte van Zuid nog wel hahaha. ook op noord gingen er een paar stoeltjes richting o.a. davids, maar door de tegenwind bleven ze allemaal in het net hangen hahaha.
met ze allen naar tilburg, je mag met de auto, dussss........
Hahaha die gooide ik , ik zit in vak b en pak alijd wat kussentjes van de eretribune
[14.gif]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')