Hmmm maar ik heb een andere speler (Archos), ook met schijf en dat lukt wel omdat daar toevallig wel een" mini usb a" opzit. Of is de "a" voor in en "b" alleen voor uit? Maar dat lijkt me ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:55 schreef dennistd het volgende:
ik denk dat het niet gaat werken
En waar komt die voeding dan vandaan? Van de camera?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
gaat niet werken.. je USB heeft ook nog voeding nodig.
Je bedoelt dat er een image viewer op moet zitten? Die zit erop, oa voor bmp, jpg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef baquelappe het volgende:
Dude, je kan niet zomaar een willekeurige MP3 spelert gebruiken als image tank. De MP3 speler moet wel over die functie beschikken, anders gebeurt er natuurlijk niets![]()
de voeding komt van je USB hub. in je computer of een externe hub die of wordt gevoed door een adapter of door je computer zelf.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:24 schreef jack4ya het volgende:
[..]
En waar komt die voeding dan vandaan? Van de camera?
Het verschil tussen de Lavod en de Archos:
Lavod heeft flash geheugen, Archos niet (dacht ik)
Arhos heeft ook mini usb a aansluiting.
Dat is alles.
Gezever over voeding kan ook wel stop gezet worden, camera heeft eigen voeding en MP3 speler heeft eigen voeding. Dus mocht de MP3 speler image tank functie hebben, dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
de voeding komt van je USB hub. in je computer of een externe hub die of wordt gevoed door een adapter of door je computer zelf.
Maar leg eens uit dan waarom ik mijn camera rechtstreeks aan de Archos kan hangen of vice versa, net hoe je er tegen aan kijkt. Daar komt ook geen externe voeding aan te pas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
de voeding komt van je USB hub. in je computer of een externe hub die of wordt gevoed door een adapter of door je computer zelf.
Okay... Misschien wil je het me beter uitleggen. Of zo dat ik het beter snapquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef baquelappe het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet, anders zei ik dat wel.
De MP3 speler moet letterlijk image tank functie hebben, je kan best een MP3 speler aan je camera hangen. Verder dan dat komt je echter niet, want de camera ziet niets, geen computer, geen image tank, niets. Als de MP3 speler als image tank kan functioneren dan ziet de camera hem wel en ook de image tank ziet de camera, dan kan je dmv. een druk op de knop op de MP3 speler de foto's copieren naar image tank.
Lang verhaal kort, als je MP3 speler geen image tank functie heeft kan het het wel vergeten.![]()
Ja jammer, was leuk geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Sjonnjoop het volgende:
USB host word niet genoemd en zit er dus ook niet op, anders noemden ze het vast wel, is nl nogal een pluspuntkappen maar met dit project dus
![]()
Ga ik even doen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
USB host is volgens mij hardware, zijn er een aantal die het hebben, bergen die het niet hebben. Google maar eens op usb host mp3
Ja ik zag ze...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef Sjonnjoop het volgende:
had je een ander vodje moeten kopen
http://www.google.com/search?sourceid=mozclient&ie=utf-8&oe=utf-8&q=usb+host+lavod
Nee, van de PC waar je de kabel instopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:24 schreef jack4ya het volgende:
En waar komt die voeding dan vandaan? Van de camera?
Anders lees je het topic even.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, van de PC waar je de kabel instopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |