ghehe, thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef winterapfel het volgende:
alleen al vanwege de OP is dit topic de wel de moeite waard
Het Veolia en Maaslijn klaagtopic #2
Volgens mij zijn er wel wat balgen en een koppeling beschadigd. Maar een IRM heeft automatische koppelingen tussen de bakken, dus de rest kan wel weer vast. Ik zag nog wel dat het voorste koprijtuig door een Plan V naar station Utrecht werd gesleept, dat zag er niet uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
Gelukkig zetten ze die IRM toch ook zo weer in elkaar?
mja,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel wat balgen en een koppeling beschadigd. Maar een IRM heeft automatische koppelingen tussen de bakken, dus de rest kan wel weer vast. Ik zag nog wel dat het voorste koprijtuig door een Plan V naar station Utrecht werd gesleept, dat zag er niet uit.
Van het ontspoorde rijtuig zijn de wielen aan gort, misschien ook wel de bakoplegging en de rest van het draaistel, dat is niet echt te zien.
Niet zomaar, tuurlijk alles kan los. Ze kennen de GTW 4/12quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
zou je een spurt ook zo mooi kunnen combineren?
2 bakken, motor bak, weer 2 of 3 bakken motorbak en dan nog 2 bakken?
hoezo? je werkt dan toch maar 2 uurtjes? 8 uur per dag levert meer opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De NS is lekker aan het kapitaalvernietigen als ik dat plaatje van de SM90 zie. Je moet je elke dag 30 minuten van tevoren melden, formeel moet je tweede klas, maar de conducteurs zijn de slechtsten niet. Als het drukker is moet je wel staan, maar dat is logisch.
Ga zelf ook de laatste 6 dagen, denk ik.Een dag van 2 uur is snel verdiend, toch?
Mooie platenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Anderhalf uur op de brug bij Camminghaburen zijn alleen leuk met zon...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen werd het donker
Dit zijn de buffels die al jaren in het noorden rijdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef Xbox_360 het volgende:
Mijn buffels, wat doen jullie daar?
Wat niet kan, maar ik denk dat je dan het nodige moet verbouwen aan de GTW en dat is niet de bedoeling van Arriva. Bij Arriva moet alles zo goedkoop mogelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
zou je een spurt ook zo mooi kunnen combineren?
2 bakken, motor bak, weer 2 of 3 bakken motorbak en dan nog 2 bakken?
Thx Klopt ik was met de 13.49 (+7) trein terug naar Lw gegaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
Even een tvp plaatsen.
Ben vandaag weer eens even op pad geweest. Wilde namelijk even de GTW'tjes op Lw-Gn uitproberen.
[..]
Mooie platen
Ik zag dat je ook aan het spotten geweest was, toen ik mijn spots invoerde. Volgens mij ben jij net voordat ik begon met spotten op Lw-Gn gestopt met spotten voor vandaag
Die trein bestaat niet!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef Baan1980 het volgende:
Zit in de IC van Rotterdam naar Deventer (die verder naar Arhnem gaat)
Wat was het treinnummer ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag de 233, 232 en 228 op Lw-Gn. De 233 is later afgerangeerd in Gn.
Ik zeg: twee treinen per dag naar Friesland zijn voldoende. Zet het materieel elders in waar het nodig is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef Socios het volgende:
In Wolvega moeten ook geen treinen stoppen. Ik zeg: Leeuwarden - Zwolle non-stop!
Ik zeg: alleen maar héén met reizigers. Laat ze niet ontsnappen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Grmbl
Koop dan een stel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
ze zullen wel geen stelletje meer bewaren. Het waren wel de stellen die er voor zorgden dat de buffels en bizons mogelijk werden gemaakt. Daarom zou er wat mij betreft wel een stel bewaard mogen blijven, al was het maar een stel dat niet meer rijvaardig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |