niks mailen, hier postenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:32 schreef Leef het volgende:
mail me, en ik heb nog wel een email adres van iemand die niets liever dan Engelse desserts maakt en daar goed in is
dat lijkt me dan weer niet lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:41 schreef Curiosity het volgende:
Witte-chocoladefudge met pistachenoten
nee, dat is dat spul in zo'n mooi blikje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Richie_Rich het volgende:
Gecondenseerde melk? Dat is toch koffiemelk zeg maar?
je hebt ook ongezoete gecondenseerde melkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:47 schreef kabouter.muts het volgende:
je kan het wel in de koffie gebruiken maar dan heb je suiker en melk in een.
en dat is dan weer (volle) koffiemelkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt ook ongezoete gecondenseerde melk
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Richie_Rich het volgende:
Gecondenseerde melk? Dat is toch koffiemelk zeg maar?
gewoon onze roomboter dacht ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:26 schreef _Arual_ het volgende:
Wat is ongezouten boter?
Oh, is dat elementair.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:55 schreef Leef het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een lesje elementaire zuivel uitleg hier
roomboter gezouten/ongezouten, margarine *kuch*, ghee, sour cream, creme fraiche, slagroom, koksroom, reduced cream, gecondenseerde melk, karnemelk enz. kan iemand even een vlug glossariumpje maken? Ik zou het graag doen maar moet nu weg.
De supermarkt verkoopt ook ongezouten boter!! Van dat ene merk met die KOE! iquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
[..]
gewoon onze roomboter dacht ik.
Ik buitenland is de boter vaak gezouten, daarom zal er wel expliciet " ongezouten' staan
Boter is roomboter, danwel gezouten of ongezouten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:31 schreef Ole het volgende:
[..]
gewoon onze roomboter dacht ik.
Ik buitenland is de boter vaak gezouten, daarom zal er wel expliciet " ongezouten' staan
Graag, vooral mbt room. Ik kan nooit "room" vinden in de super. Is dit hetzelfde als slagroom? en hoe zit het dan met koksroom?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:55 schreef Leef het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een lesje elementaire zuivel uitleg hier
roomboter gezouten/ongezouten, margarine *kuch*, ghee, sour cream, creme fraiche, slagroom, koksroom, reduced cream, gecondenseerde melk, karnemelk enz. kan iemand even een vlug glossariumpje maken? Ik zou het graag doen maar moet nu weg.
Heb je wel eens boter gekocht?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, is dat elementair.![]()
Heb echt nooit eerder gehoord van ongezouten boter, ik dacht ook echt dat het iets typisch brits of Amerikaans was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |