abonnement Unibet Coolblue
pi_45635077
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik heb wel betaald, en als je een date wilt kom je daar niet onderuit. Met van die interesseberichtjes krijg je bij de dames de handjes niet op elkaar.......

Valt ook wel mee hoor, iets van 40 euro voor drie maand geloof ik. Zeg maar de prijs van een date, of een avondje kroegtijgeren.
Hmm tja via paiq kan ik gratis dates krijgen.... alleen vind het aanbod van echt leuke en serieuze meiden daar laag...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:10:39 #52
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45635416
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:33 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

heb jij betaald voor dat relatieplanet of niet ? wil het vanavond eens proberen.. dat paiq komt mijn neus uit.
Ja, heb er wel voor betaald. Zonder te betalen heb je er niks aan want je kunt alleen interesseberichtjes versturen. Je kunt wel gewone berichtjes ontvangen. Als je vrouw bent kun je prima toe met een gratis lidmaatschap, want mannen reageren toch massaal met hun email adres .

Zo'n lidmaatschap is vind ik zelf niet extreem duur. Een tientje per maand is wel te doen.
Internetjosti!
pi_45635442
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:33 schreef yoghurtje het volgende:
heb jij betaald voor dat relatieplanet of niet ? wil het vanavond eens proberen.. dat paiq komt mijn neus uit.
Wellicht dat het met jouw uiterlijk nog wel lukt, maar ik zou zeker niet betalen voor relatieplanet. Zeker niet aangezien ik je smaak ken. Weet wel dat de meiden die jij een berichtje stuurt dagelijks 100 berichten krijgen. Grote kans dat ze een dusdanige backlog heeft dat ze je mail wegflikkert zonder het te bekijken.

Vergeet niet dat paiq een luxe site is; je kunt *altijd* chatten met een meid. Op andere datingsites ben je een van de tientallen waarvan die ene echt leuke meid een mail van krijgt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:17:36 #54
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45635582
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hmm tja via paiq kan ik gratis dates krijgen.... alleen vind het aanbod van echt leuke en serieuze meiden daar laag...
En bedankt hoor.
power to the people
pi_45636880
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:17 schreef beestjuh het volgende:

[..]

En bedankt hoor.
Ik zei laag ... dus zitten wel leuke tussen hoor... like you
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45636977
Hoe kan je zo'n uitnodiging ontvangen? Wil het wel es proberen..
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. But today is a gift, that is why they call it 'the present'."
pi_45637067
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef Kissmo het volgende:
Hoe kan je zo'n uitnodiging ontvangen? Wil het wel es proberen..
check je mail...
alleen omdat je een vrouw bent hoor anders had je naar de wiki gemoeten
pi_45637122
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef Kissmo het volgende:
Hoe kan je zo'n uitnodiging ontvangen? Wil het wel es proberen..
heb je een uitnodiging gestuurd.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45637160
lol.. zo zie je maar weer...
je bent niet veilig op fok als vrouw
pi_45637182
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef Daggerspine het volgende:
lol.. zo zie je maar weer...
je bent niet veilig op fok als vrouw
oh jij was me voor...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45637203
mja.. Kissmo kijkt straks in haar mailbox, 25 invites
pi_45637237
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:09 schreef Daggerspine het volgende:
mja.. Kissmo kijkt straks in haar mailbox, 25 invites
Hahaha das waar...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45637355
Ja hoorde net iemand zeggen dat het aanbod van leuke en serieuze meiden laag is.. K zal daar wel even verandering in brengen .. haha

Thanx...
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. But today is a gift, that is why they call it 'the present'."
pi_45637683
hmm, joghurtje, jouw invite kwam schijnbaar toch eerder aan
pi_45638270
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:59 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hmm tja via paiq kan ik gratis dates krijgen.... alleen vind het aanbod van echt leuke en serieuze meiden daar laag...
Dat is zeker waar. Veel verveelde meisjes van 16 die je in breezah taal gaan vertellen dat ze al een vriendjuh hebben maar gewoon wat rondhangen op paiq. Pfff... ga dan naar cu2 ofzo.
pi_45638786
Hoe oud zijn de dames gemiddeld op paiQ of verschild dat veel?
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_45638919
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hoe oud zijn de dames gemiddeld op paiQ of verschild dat veel?
Denk gemiddeld tussen de 19 en 27 denk ik... iemand andere bevindingen?
pi_45638950
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:13 schreef Kissmo het volgende:
Ja hoorde net iemand zeggen dat het aanbod van leuke en serieuze meiden laag is.. K zal daar wel even verandering in brengen .. haha

Thanx...
hahaha.. nou ben benieuwd...

Je hebt de uitnodiging nog niet geaccepteerd zie ik alleen...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45639410
nee heb volgens mij de uitnodiging van daggerspine geaccepteerd..

Moest toch een keus make he haha
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. But today is a gift, that is why they call it 'the present'."
pi_45639543
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:07 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

hahaha.. nou ben benieuwd...

Je hebt de uitnodiging nog niet geaccepteerd zie ik alleen...
ze het toch mijn uitnodiging geaccept schijnbaar
alleen nog niet toen ze het postte

edit: damn te laat
pi_45646602
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Daggerspine het volgende:

[..]

ze het toch mijn uitnodiging geaccept schijnbaar
alleen nog niet toen ze het postte

edit: damn te laat
En is het wat ?
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45646636
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef Kissmo het volgende:
nee heb volgens mij de uitnodiging van daggerspine geaccepteerd..

Moest toch een keus make he haha
Helaas... zie ik nog steeds geen/te weinig leuke vrouwen op paiq..
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45653091
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:28 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Helaas... zie ik nog steeds geen/te weinig leuke vrouwen op paiq..
ze is nog knap ook
mja je hebt wel gelijk.... heb nu nog maar 3 matches is mijn lijst staan, omdat de rest niet geintresseerd was te ontmoeten, of omdat ze gewoon >1 week niet online komen...
en dan kom paiq met een nieuwe match, een meisje van 16, uit zuid limburg, die alleen wil chatten
mja, na de tentamens maar weer tijd maken om te speeddaten ofzo
pi_45653933
Heb nu ook een leuke fokster in mijn paiq staan, gisteren uren mee gechat, toch nog best leuke meiden op Paiq
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45654777
Even een tipje voor de heren: probeer origineel te zijn. Gesprekje op paiq, gisteravond laat, ik was niet heel erg scherp.... Ik noem de dame even Jongedame.

-> Hee Jongedame!
(Hee is een don't van Jongedame)
-> haha
(haha is een don't van Jongedame)
-> mijn god, wat mag wel
<- hoi o_h
-> hekel aan standaard?
(standaard is een don't van Jongedame)
....
....

Dit is dus de letterlijke tekst hierboven. Ik moest wel lachen, maar voelde me tegelijkertijd wel een ontzettende loser.
pi_45655715
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 07:37 schreef Daggerspine het volgende:

[..]

ze is nog knap ook
mja je hebt wel gelijk.... heb nu nog maar 3 matches is mijn lijst staan, omdat de rest niet geintresseerd was te ontmoeten, of omdat ze gewoon >1 week niet online komen...
en dan kom paiq met een nieuwe match, een meisje van 16, uit zuid limburg, die alleen wil chatten
mja, na de tentamens maar weer tijd maken om te speeddaten ofzo
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. But today is a gift, that is why they call it 'the present'."
pi_45659472
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef Kissmo het volgende:

[..]

je bent een vrouw op fok, get used to it
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:18:08 #78
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45670249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:52 schreef open_huwelijk het volgende:
Even een tipje voor de heren: probeer origineel te zijn. Gesprekje op paiq, gisteravond laat, ik was niet heel erg scherp.... Ik noem de dame even Jongedame.

-> Hee Jongedame!
(Hee is een don't van Jongedame)
-> haha
(haha is een don't van Jongedame)
-> mijn god, wat mag wel
<- hoi o_h
-> hekel aan standaard?
(standaard is een don't van Jongedame)
....
....

Dit is dus de letterlijke tekst hierboven. Ik moest wel lachen, maar voelde me tegelijkertijd wel een ontzettende loser.
Die heb ik ook gesproken. Heel irritant. Gelijk weggegooid .

Nou ja, vanmiddag in ieder geval een zeer succesvolle date gehad
Internetjosti!
pi_45675531
vertel vertel BttD
of valt het in de category not suited for work Fok
pi_45684823
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:18 schreef BttD het volgende:

[..]

Die heb ik ook gesproken. Heel irritant. Gelijk weggegooid .

Nou ja, vanmiddag in ieder geval een zeer succesvolle date gehad
wtf??

Na FuifDuif is dit toch wel weer Breaking news!

Hey maar cool man
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45708033
Ik ken een gast op msn waar ik eerst een tijdje mee gemaild had. Kende hem via Knuz. Maar hij spreekt mij nooit aan op msn, ik hem nu een aantal keren. Niet dat het gelijk wat zegt natuurlijk maar vind het ergens wel jammer.
Moet zeggen dat ik hem erg interessant vind, hij heeft namelijk een mooi stel ogen waar ik niet onderuit kan. Laatst had hij zijn cam aangezet en die lach + ogen deden mij het erg warm krijgen en wegsmelten.
Hij woont ook niet ver van me vandaan maar ja...
Ik fantaseer zelfs al een beetje over hem.

I want more!!!
pi_45713216
spreek af??
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:45:06 #83
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45725654
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ken een gast op msn waar ik eerst een tijdje mee gemaild had. Kende hem via Knuz. Maar hij spreekt mij nooit aan op msn, ik hem nu een aantal keren. Niet dat het gelijk wat zegt natuurlijk maar vind het ergens wel jammer.
Moet zeggen dat ik hem erg interessant vind, hij heeft namelijk een mooi stel ogen waar ik niet onderuit kan. Laatst had hij zijn cam aangezet en die lach + ogen deden mij het erg warm krijgen en wegsmelten.
Hij woont ook niet ver van me vandaan maar ja...
Ik fantaseer zelfs al een beetje over hem.

I want more!!!
Neem het initiatief en zorg dat er iets gebeurt! Waarom moeten mannen ALTIJD het voortouw nemen in deze dingen
Internetjosti!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:51:34 #84
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45725792
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Daggerspine het volgende:
vertel vertel BttD
of valt het in de category not suited for work Fok
Oh nou, dat valt wel mee hoor Het was trouwens geen 'neukdate' of iets dergelijks, dit is een meisje waarin ik wel serieus interesse heb, en (eindelijk) lijkt een en ander ook erg wederzijds te zijn... We hebben al een hoop geMSN'd, geSMS'd, gebeld maar we hebben elkaar nog maar één keer gezien. Woensdag komt ze bij mij thuis langs en dan zullen we zien hoe en wat. Het gekke is dat IK haar een beetje moet afremmen omdat ze heel enthousiast op me reageert . Voor mij is dat een beetje ongewoon maar ik speel het gewoon een beetje mee.

Ik kan niet wachten om haar woensdag weer te zien. Het is echt een lieve meid. Erg open, gezellig en zelfs nog best fysiek aantrekkelijk (geen model, maar dat hoeft van mij niet).

Woensdag dus een vervolg maar tussendoor zullen we vast nog wel bellen en elkaar spreken. Jammer dat ze nu tot aan woensdag altijd druk is met haar stage en dus geen tijd heeft 's avonds af te spreken (aangezien ze van 's middags tot 's avonds stage doet) maar dat mag de pret niet drukken. Woensdag is haar stage afgelopen en dan heeft ze vast meer tijd om eens wat leuks te gaan doen ofzo.

Internetjosti!
pi_45729976
vrouwen afremmen... waarom zou je dat doen
waarschijnlijk heeft ze gewoon geen zin om langer alleen te zijn, en is ze niet bang om wat innitiatief te tonen. meeste vrouwen doen dit niet omdat ze bang zijn gekwetst te worden ofzo.
pi_45730671
Ik weet niet wie het hier nou was wie me ook al weer op Knuz.nl heeft geattendeerd, maar bedankt!

Het is best wel een grappige site en werkt goed. Ik heb er een vrij cynisch profiel neergekwakt met alles er in wat ik niet zoek, en ik krijg er zowaar nog leuke en positieve reacties op ook Nog geen date tot dusver, maar zit er ook nog maar 2 dagen op.
pi_45730876
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hoe oud zijn de dames gemiddeld op paiQ of verschild dat veel?
Dat verschilt nogal, ik heb automatische matches gehad in de range van 21 t/m 49... maar meestal zo rond de 36... ik denk dat het afhankelijk is van de leeftijd die je invoert (ik ben 34).
pi_45732532
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef RiLo het volgende:

[..]

Dat verschilt nogal, ik heb automatische matches gehad in de range van 21 t/m 49... maar meestal zo rond de 36... ik denk dat het afhankelijk is van de leeftijd die je invoert (ik ben 34).
ligt er idd aan hoe oud je bent.
de grootste groep gebruikers is rond de 20.
hoe dichter je bij de 20 zit, hoe kleiner het leeftijdsverschil is met je matches.

Je kunt ook bij de vragen invullen hoeveel jaar verschil je ideaal vind. dit werk alleen voor matches, niet voor speeddates
pi_45734372
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:45 schreef BttD het volgende:

[..]

Neem het initiatief en zorg dat er iets gebeurt! Waarom moeten mannen ALTIJD het voortouw nemen in deze dingen
Gaat er niet om dat hij naar mij altijd toe moet komen (om ff van msn uit te gaan) maar ik ben beetje te "verlegen" etc. om snel wat af te spreken. Ik zie wel een beetje hoe het loopt. Hij is wel interessant maar om hm nou dagelijks aan te gaan spreken gelijk, ff aanzien.
pi_45738365
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gaat er niet om dat hij naar mij altijd toe moet komen (om ff van msn uit te gaan) maar ik ben beetje te "verlegen" etc. om snel wat af te spreken. Ik zie wel een beetje hoe het loopt. Hij is wel interessant maar om hm nou dagelijks aan te gaan spreken gelijk, ff aanzien.
gewoon naar een date toewerken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:53:05 #91
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45738415
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef Daggerspine het volgende:
vrouwen afremmen... waarom zou je dat doen
waarschijnlijk heeft ze gewoon geen zin om langer alleen te zijn, en is ze niet bang om wat innitiatief te tonen. meeste vrouwen doen dit niet omdat ze bang zijn gekwetst te worden ofzo.
Nou ja, we spreken snel weer af dus we zien vanzelf wel waar het heen gaat ik moet zorgen dat het in de goede richting gaat

[ Bericht 5% gewijzigd door BttD op 28-01-2007 00:59:51 ]
Internetjosti!
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:10:38 #92
64792 Mryc
play me one more song
pi_45860970
Ik wil graag wat tips geven aan mannen die zich inschrijven op datingsites :

- Vermijd het woord 'spontaan' (in het echte leven is 5% echt spontaan, terwijl op datingsites het aantal rond de 95% lijkt te liggen...)
- Leer spellen!
- 'Ik weet eigenlijk niet wat ik over mezelf moet vertellen' : die zin moet bestraft worden. Als je nog niet eens van jezelf weet hoe je bent of wat je raakt, hoe moet een vrouw jou dan vinden??
- 'Pluk de dag' en 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd' dat weten we nou wel...Een motto is prima, maar kom met iets originelers!

Dat was het voor even
pi_45861127
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Mryc het volgende:
Ik wil graag wat tips geven aan mannen die zich inschrijven op datingsites :

- Vermijd het woord 'spontaan' (in het echte leven is 5% echt spontaan, terwijl op datingsites het aantal rond de 95% lijkt te liggen...)
- Leer spellen!
- 'Ik weet eigenlijk niet wat ik over mezelf moet vertellen' : die zin moet bestraft worden. Als je nog niet eens van jezelf weet hoe je bent of wat je raakt, hoe moet een vrouw jou dan vinden??
- 'Pluk de dag' en 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd' dat weten we nou wel...Een motto is prima, maar kom met iets originelers!

Dat was het voor even
Lol, inderdaad, ik heb in nog geen week tijd een allergie voor "spontane vrolijke meiden die met beide benen op de grond staan" zinnetjes gekregen. Als eerste regel heb ik dus dit in mijn profiel gezet:
quote:
Ik zoek geen "spontane vrolijke" meid, als je echt zo spontaan was had je hier niet hoeven te zijn en niemand gaat immers invullen dat ze sjacherijnig zijn Een ochtendhumeur slaap ik dwars doorheen.
en ik krijg nog zowaar leuke reacties ook
pi_45861545
wat dacht je van deze
"ik zit hier alleen voor de lol en ben alleen op zoek naar vriendschap"
pi_45861932
Bij sommige profielen kan je ook erg duidelijk tussen de regels doorlezen. Dan lees je bijv. over een "vrolijke sportieve meid" (cliché, cliché) die niet moeders slankste is en positief in het leven staat.

Dan denk ik toch bij mezelf van "Oke, als je dan toch zo positief in het leven staat waarom zet je er dan niet gewoon je foto bij in plaats van Winnie de Pooh, je bent 25 verdorie, ik ga toch ook geen Spongebob op mijn profiel zetten?"...
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:42:04 #96
64792 Mryc
play me one more song
pi_45862166
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef RiLo het volgende:
Bij sommige profielen kan je ook erg duidelijk tussen de regels doorlezen. Dan lees je bijv. over een "vrolijke sportieve meid" (cliché, cliché) die niet moeders slankste is en positief in het leven staat.

Dan denk ik toch bij mezelf van "Oke, als je dan toch zo positief in het leven staat waarom zet je er dan niet gewoon je foto bij in plaats van Winnie de Pooh, je bent 25 verdorie, ik ga toch ook geen Spongebob op mijn profiel zetten?"...
Zo is 'innerlijk is veeeeeel belangrijker' dan uiterlijk ook zoiets
pi_45862701
quote:
"Ik kan wel gaan beschrijven hoe leuk, lief en aardig ik ben, maar het gaat er om dat jij, mij leuk, lief en aardig vindt, dus laat mij hier maar gewoon vertellen dat ik een heleboel pluspunten heb en ook wat minpunten.... maar als je daar mee om weet te gaan is er niets aan de hand ;-) Als je een poging wilt doen om achter onze raakvlakken te komen zou je dus kunnen beginnen met een mailtje..."
Deze kwam ik net tegen bij een profiel van een vrouw, ik persoonlijk vind hem wel goed overkomen, beter dan dat "leuk lief en spontaan" verhaal.

Valt het commentaar geven op stukken profiel onder tips of valt dit onder privacy (voordat ik een lading boze mods over me heen krijg)?
pi_45863240
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef RiLo het volgende:

[..]

Deze kwam ik net tegen bij een profiel van een vrouw, ik persoonlijk vind hem wel goed overkomen, beter dan dat "leuk lief en spontaan" verhaal.

Valt het commentaar geven op stukken profiel onder tips of valt dit onder privacy (voordat ik een lading boze mods over me heen krijg)?
zolang je geen persoonlijke informatie geeft lijkt me geen probleem
pi_45863358
iemand nog een uitnodiging voor PaiQ
aangezien ik ook weer vrijgezel ben
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:15:07 #100
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45863420
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef RiLo het volgende:

[..]

Deze kwam ik net tegen bij een profiel van een vrouw, ik persoonlijk vind hem wel goed overkomen, beter dan dat "leuk lief en spontaan" verhaal.

Valt het commentaar geven op stukken profiel onder tips of valt dit onder privacy (voordat ik een lading boze mods over me heen krijg)?
Lijkt me niet, aangezien niemand kan weten wie dit is

Wat betrefd die standaardzinnen, je blijft ze overal tegenkomen. Net zoals: die wel van gekke dingen houd

Heb zelf wel een tijdje op een profiel staan: een dag niet gelachen is wel erg cliché.

Je hebt zo weleens je flauwe momenten he
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')