abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:43:30 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45394056
verder
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:45:16 #2
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45394089
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Day het volgende:

[..]

Wil je nou gaan ontkennen dat Huub een opvliegend karakter heeft?
Dat
NL praat niet over huub, maar neemt huub als voorbeeld om brian op z'n plek te zetten...

Brian weet zelf donders goed dat hij zelf een opvliegens karakter heeft (hij heeft het zelfs over blackouts)

Alles wat NL dus over huub z'n opvliegingen zegt, is ook van toepassing op BRian...

En brian weet niet zo goed wat NL nu eigenlijk bedoelt....
pi_45394090
brian moet hun mening delen en mag geen eigen mening hebben

NL zei ook tegen brian: zag je mij jouw aan tafel niet aankijken en denken " die krijg je nog van mij, hoe kan je pro huub zijn"
pi_45394094
off topic: heb je ook die compilatie van zondag in je afleveringen ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:45:45 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_45394099
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Day het volgende:

[..]

Wil je nou gaan ontkennen dat Huub een opvliegend karakter heeft?
Dat
Die post was een beetje krom. Moet je ff lezen als 2 aparte dingen. Ik bedoelde gewoon dat ik het raar vind dat wij Huub nog wel steunen in het een en ander en daar in het huis háát iedereen hem....
pi_45394101
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Eindelijk weer iets waar ik graag mee instem
Slaap lekker voor straks, en lees ze
Wederom dank. Gelukkig kunnen we het ook ergens over eens zijn
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:46:24 #7
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45394105
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:

[..]

Ontken ik ook niet, maar degene aan wie ik het vroeg snapte dus niet dat NL het zei.

Huub z'n opvliegende karakter is zijn zwaktepunt in dit spel.
nattenel overdrijft weer eens ...zoals gewoonlijk
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:46:41 #8
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45394112
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: heb je ook die compilatie van zondag in je afleveringen ?

Is niet op internet aanwezig
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45394121
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:45 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL praat niet over huub, maar neemt huub als voorbeeld om brian op z'n plek te zetten...

Brian weet zelf donders goed dat hij zelf een opvliegens karakter heeft (hij heeft het zelfs over blackouts)

Alles wat NL dus over huub z'n opvliegingen zegt, is ook van toepassing op BRian...

En brian weet niet zo goed wat NL nu eigenlijk bedoelt....
Brian snapt er volgens mij idd maar heel weinig van, maar roept maar ja en wat loze kreten.
Volgens mij was .nl hem ook heel duidelijk aan het peilen, of zijn houding tov van huub was veranderd of dat het puur om het poker spelletje ging.
pi_45394123
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]


Is niet op internet aanwezig
jammer
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:47:54 #11
58921 Day
You can fly!
pi_45394128
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:43 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Wie zou dat niet worden met NL en Natasia 24 uur om zich heen
Sylvia
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:48:19 #12
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45394134
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:43 schreef bosb het volgende:

[..]

Zou hij ook echt definitief switchen, of wachten op een geschikt moment om keihard uit te halen.... Daar acht ik hem wel toe in staat.
Ik denk in eerste instantie dat niemand het door heeft, zelfs Huub niet (hoewel de punten diefstal toch veraden dat Huub iets weet. Als NL 'vriendjes' wil worden, en het echt gaat menen, zouden die puntjes nog eens handig uitkomen om de oprechtheid te testen zeg maar)

Daarna zal NL er niet voor schromen om de rest te laten vallen waar ze bij staan...

Probleem is, dat ze ook dat niet echt door zullen hebben. En als dat wel het geval is, zal het te laat zijn...
pi_45394143
HiDiHo

mag ik je als leek over een tijdje mailen over hoe ik streams kan recorden ?


edit. weet dat er een topic is maar ik ben een super leek en heb het nodig voor een cursus
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:49:25 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45394150
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:47 schreef bosb het volgende:
Brian snapt er volgens mij idd maar heel weinig van, maar roept maar ja en wat loze kreten.
Volgens mij was .nl hem ook heel duidelijk aan het peilen, of zijn houding tov van huub was veranderd of dat het puur om het poker spelletje ging.
IMHO heeft Brian gewoon op Huub gestemd omdat die in zijn ogen de beste kans maakte om met zoveel mogelijk CP's thuis te komen, en hij hoopte natuurlijk dat hij daar dan een redelijk aandeel van zou krijgen (hij stemde immers op Huub toen hij daar nog geen unanieme stemming mee blokkeerde)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45394151
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:47 schreef Day het volgende:

[..]

Sylvia
ja inderdaad
pi_45394158
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik denk in eerste instantie dat niemand het door heeft, zelfs Huub niet (hoewel de punten diefstal toch veraden dat Huub iets weet. Als NL 'vriendjes' wil worden, en het echt gaat menen, zouden die puntjes nog eens handig uitkomen om de oprechtheid te testen zeg maar)

Daarna zal NL er niet voor schromen om de rest te laten vallen waar ze bij staan...

Probleem is, dat ze ook dat niet echt door zullen hebben. En als dat wel het geval is, zal het te laat zijn...
Mee eens, .nl is in staat iedereen te laten vallen en te zorgen dat de rest wel op zijn hand blijft. Daarom palmt hij huub nu ook weer in volgens mij. Dat is wel een eigenschap die de winnaar moet hebben.

Ben wel heel erg benieuwd wat .nl doet als hij hoort dat huub de punten gejat heeft.
pi_45394169
Ik vond dat opvliegerige van Huub nog wel meevallen.

Dat asociale gedrag van die ............ na die tijd was vele malen erger... "Weet je nu wat ik voel voor mijn man en mijn kindjesssssssss..."

En vooral op welke toon en haar houding. Ze daagde hem gewoon uit om met die stinkbek zo dichtbij te komen.
Dus zo opvliegerig was hij niet. Ik had die schreeuwbek recht in haar bek gespuwd met haar grote bek en dan vooral zo uit te dagen om zo dichtbij te komen met die apekop van haar.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:51:11 #18
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45394176
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo

mag ik je als leek over een tijdje mailen over hoe ik streams kan recorden ?


edit. weet dat er een topic is maar ik ben een super leek en heb het nodig voor een cursus
HiDiHo op gmeel puntje com
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45394182
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

IMHO heeft Brian gewoon op Huub gestemd omdat die in zijn ogen de beste kans maakte om met zoveel mogelijk CP's thuis te komen, en hij hoopte natuurlijk dat hij daar dan een redelijk aandeel van zou krijgen (hij stemde immers op Huub toen hij daar nog geen unanieme stemming mee blokkeerde)
Volgens mij ook, maar .nl wilde dit even bevestigd hebben, om zeker te weten dat brainless niet opeens maatjes met huub was geworden.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:51:57 #20
58921 Day
You can fly!
pi_45394188
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond dat opvliegerige van Huub nog wel meevallen.

Dat asociale gedrag van die ............ na die tijd was vele malen erger... "Weet je nu wat ik voel voor mijn man en mijn kindjesssssssss..."

En vooral op welke toon en haar houding. Ze daagde hem gewoon uit om met die stinkbek zo dichtbij te komen.
Dus zo opvliegerig was hij niet. Ik had die schreeuwbek recht in haar bek gespuwd met haar grote bek en dan vooral zo uit te dagen om zo dichtbij te komen met die apekop van haar.
Ja LS< we weten zo onderhand allemaal hoe stoer je wel niet bent.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:52:03 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45394189
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond dat opvliegerige van Huub nog wel meevallen.

Dat asociale gedrag van die ............ na die tijd was vele malen erger... "Weet je nu wat ik voel voor mijn man en mijn kindjesssssssss..."

En vooral op welke toon en haar houding. Ze daagde hem gewoon uit om met die stinkbek zo dichtbij te komen.
Dus zo opvliegerig was hij niet. Ik had die schreeuwbek recht in haar bek gespuwd met haar grote bek en dan vooral zo uit te dagen om zo dichtbij te komen met die apekop van haar.
Idd, hij stond op, gaf een sneer en smeet de deur dicht.... het viel nog mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45394195
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:51 schreef Day het volgende:

[..]

Ja LS< we weten zo onderhand allemaal hoe stoer je wel niet bent.
Proef ik hier iets cynisch
pi_45394196
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik denk in eerste instantie dat niemand het door heeft, zelfs Huub niet (hoewel de punten diefstal toch veraden dat Huub iets weet. Als NL 'vriendjes' wil worden, en het echt gaat menen, zouden die puntjes nog eens handig uitkomen om de oprechtheid te testen zeg maar)

Daarna zal NL er niet voor schromen om de rest te laten vallen waar ze bij staan...

Probleem is, dat ze ook dat niet echt door zullen hebben. En als dat wel het geval is, zal het te laat zijn...
Dit gaat Satanael nooit lukken. Het zou verstandig zijn met het vertrkken van Natasia in gedachte, maar helaas, Satanael heeft het echt te bond gemaakt en heeft te weinig echte binding met het andere kamp om dit te gaan realiseren.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:52:41 #24
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45394198
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:49 schreef bosb het volgende:

[..]

Mee eens, .nl is in staat iedereen te laten vallen en te zorgen dat de rest wel op zijn hand blijft. Daarom palmt hij huub nu ook weer in volgens mij. Dat is wel een eigenschap die de winnaar moet hebben.

Ben wel heel erg benieuwd wat .nl doet als hij hoort dat huub de punten gejat heeft.
Daarom.

Als hij echt met Huub in wilt palmen, dan zou hij er een minder groot probleem van maken, dan als dat niet het geval is.

Huub weet dat de streamers weten dat de punten door hem weg zijn gehaalt, en dat NL waarschijnlijk dit middels fanmail te horen krijgt...
pi_45394205
Bart vindt Huub dommer als ze denken. En vervolgens zegt hij dat Natasiaaa wel weg zou gaan.

Wie is er dan dom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')