abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2007 @ 21:32:09 #1
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_45357302
Game on
  maandag 15 januari 2007 @ 00:48:03 #2
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_45361795
Dan zal ik de laatste vraag maar even herhalen...
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:27 schreef Kahuna het volgende:
thnx, ik zal jullie zeker raadplegen als ik wat onbegrijpelijks tegenkom... Wanneer is de AAPRO voor jullie?
Naar mijn weten begint de AAPRO morgen!
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_45363727
Succes dan maar vandaag...
pi_45371677
tvp
pi_45374237
De AAPRO is vandaag voor ons (klas sep 2006) gestart, MarchingHome zit in de klas van jan 2007 en zal ergens in maart denk ik (heb ik dat goed?) AAPRO doen.
pi_45381363
Hmm, dat zou schrikken zijn als dat zo is
Nee, begin mei pas
Jongens, heel veel succes in de AAPRO ^_^
Zware weken, maar worth it (ofcourse )

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2007 21:05:37 ]
pi_45384618
Uh ja mei natuurlijk, blijven rekenen Druid!
pi_45388132
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:21 schreef Druid het volgende:
Uh ja mei natuurlijk, blijven rekenen Druid!
Kan je nu al niet meer helder na denken? Tis pas de 1e dag van de AAPRO hahahaha

Grtz
pi_45388841
Hey, is dit een topic vol luchtverkeersleiders?

zo ja, dan tvp ik hem bij deze even, kan altijd van pas komen!
pi_45390293
Duurt de AAPRO weken?! Ik dacht één dag een simulatie... En ik me maar druk maken om mijn grading...
  maandag 15 januari 2007 @ 23:06:20 #11
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_45390972
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef Kahuna het volgende:
Duurt de AAPRO weken?! Ik dacht één dag een simulatie... En ik me maar druk maken om mijn grading...
4 weken en 4 dagen
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_45408907
quote:
Kan je nu al niet meer helder na denken? Tis pas de 1e dag van de AAPRO hahahaha
Nee ik kon toch al niet rekenen
pi_45409452
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef Kahuna het volgende:
Duurt de AAPRO weken?! Ik dacht één dag een simulatie... En ik me maar druk maken om mijn grading...
Als ik 't goed heb wordt er over 't hele traject (die 5 weken) gekeken hoe je 't doet.
Je krijgt tussentijds een test die meetelt en aan 't eind de zwaarste test die ook 't zwaarst meetelt. Bij de beoordeling daarvan nemen ze je algehele progressie in de 5 weken mee. Dacht ik
Correct me if I'm wrong......

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2007 16:40:50 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:09:43 #14
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_45423338
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:38 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

Als ik 't goed heb wordt er over 't hele traject (die 5 weken) gekeken hoe je 't doet.
Je krijgt tussentijds een test die meetelt en aan 't eind de zwaarste test die ook 't zwaarst meetelt. Bij de beoordeling daarvan nemen ze je algehele progressie in de 5 weken mee. Dacht ik
Correct me if I'm wrong......
Ja, dat klopt wel zo ongeveer. Het is en blijft continues assessment. Dus het is niet zo dat je 4,5 weken goed presteren door de goot spoelt door een slechte eindtest. En vice versa werkt het ook niet. 4,5 week opkloten en dan de laatste test goed scoren. Ze letten op alles.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_45447124
En daar is ie dan, mijn eerste vraag over de grading! Een vertrekkende vlucht wordt passief als hij is overgedragen aan A'dam radar, behalve als er op dat moment nog een vertrekkende vlucht binnen de TMA op dezelfde vertrekroute vliegt. Betekent dit dat niveau 12, er vanuitgaande dat eerstgenoemde vlucht op dat niveau zit, voor de rest van de tijd geblokkeerd is? Ook voor aankomende vluchten uit dezelfde richting? Wordt de eerstgenoemde vlucht ooit nog passief?
pi_45506002
Dat is inderdaad wat het betekent, maar het zal niet voorkomen dat er daarna wéér een aircraft op dezelfde route vertrekt, dus hij zal snel genoeg passief worden (zodra de 2e vlucht ook wordt overgedragen).
Voldoende beantwoord?
pi_45510308
Helemaal duidelijk, hartelijk dank!
pi_45542219
Hallo,
Hier nog iemand die met de selectie procedure bezig is.
Heb 5jan de grading gedaan en afgelopen week te horen gekregen dat ik op de reserve lijst ben geplaatst.. BAAL..
Inmiddels de medisch keuring gehad en gezond bevonden.. (even het bloed onderzoek afwachten maar moet goed zijn)
Nou is mijn vraag eigenlijk hoe de kansen zijn van de mensen op de reserve lijst...
Snap dat het afhankelijk is van het aantal mensen dat wel in 1 keer doorgaat ed, maar wat zijn gemiddeld de kansen van de mensen op de reserve lijst? Kom je uiteindelijk wel aan de beurt (zei het 1 of 2 opleidingen later oid) of valt het overgrote deel uiteindelijk toch nog af omdat er voldoende geschikte kandidaten uit de grading komen?

Groeten
WX
pi_45542695
Daar kan ik niet echt goed antwoord op geven aangezien ik niet veel weet van de samenstelling van vorige klassen. Wat ik je wel kan vertellen is dat de 12 uit mijn klas allemaal in één keer door waren. Niemand kwam van de reservelijst.
Jammer dat je niet in één keer door bent Maar je hebt 't zeker niet slecht gedaan als je op de lijst bent geplaatst
Heb ik jou toevallig gesproken in de Schipholbus die dag?
pi_45576272
Bedankt zover,
Nee: bent mij niet tegengekomen in de bus.

Druid, als ik het goed begrijp ben jij van de klas van september 2006, 1 klas eerder als MarchingHome. Zitten er bij jou mensen in de klas die uit de reserve groep komen?

Groeten
WX
pi_45578004
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:57 schreef WXjedat het volgende:
Druid, als ik het goed begrijp ben jij van de klas van september 2006, 1 klas eerder als MarchingHome. Zitten er bij jou mensen in de klas die uit de reserve groep komen?
Dacht het wel, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
pi_45579071
Ik heb nog een vraag over de grading mbt efficiency. Aankomende vluchten moeten op niveau 7 (of lager) zitten bij het passeren van het baken FIX. Ik laat nu een toestel dalen zodra het vliegtuig ervoor FIX heeft bereikt en doordaalt naar niveau 2. Ik vind dat handig omdat ik dan niet vergeet de toestellen op tijd te laten dalen. Het betekent echter wel dat vliegtuigen soms al vrij snel dalen naar niveau 7, en zal dus minder efficiënt zijn. Zal ik hierop worden afgerekend op de grading?
pi_45612646
Als het echt duidelijk ook een minuut of 3 later kan, dan zal dat zeker worden aangemerkt. Als het een halve minuut scheelt boeit 't ze juist geen fuck omdat 't alleen maar veiliger is om zeker te weten dat ie dan op niveau 7 zit.
M.a.w., doet het niet al te vroeg, maar een beetje extra tijdsmarge inbouwen kan geen kwaad

@ Druid
Jij zit dus bij DIR-01? Grappig ^_^

@ WXjedat
Ok, dat was dan iemand anders nvm..
pi_45615042
quote:
@ Druid
Jij zit dus bij DIR-01? Grappig ^_^
Klopt! Heb jullie al wel zien lopen, zal me een keer voorstellen als ik wat meer tijd heb
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:52:41 #25
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_45619231
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef Druid het volgende:

[..]

Klopt! Heb jullie al wel zien lopen, zal me een keer voorstellen als ik wat meer tijd heb
Zo druk kun je het niet hebben
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')