abonnement Unibet Coolblue
pi_45341494


Kan niet wachten!!! De meester van Hip-Hop beats brengt zijn lang verwachte soloplaat uit dit Maart. Er gaan geruchten dat er samenwerkingen opstaan met Björk ( ), Jay-Z, Kanye West, Nicole Scherzinger (de Pussycat Prostitute), M.I.A. ( ), She Wants Revenge en The Hives. Samenwerking met Nelly Furtado en Justin Timberlake (voor Give It To Me.. is al gelekt) is al bevestigd.

Kan niet wachten op de beats
pi_45341993
Kijk ook enorm uit naar dit album, op de samenwerkingen met She Wants Revenge en The Hives na dan. Ik hoop niet dat middelmatige rockbandjes op hiphopalbums een trend gaat worden. Op dat Neptunes Presents Clones album stond ook al zo'n kutbandje en die Chris Martin track op Jay-Z's album was ook al niks.

Bjork op zo'n album zie ik ook niet echt zitten. Maargoed, als iemand 't goed kan laten klinken is Timbaland het wel, misschien wel de beste producer van de afgelopen 10 jaar.
pi_45342077
De meester van hip-hop beats blijft nog altijd Dr. Dre!

Maar ga hem zeker even checken, ondanks dat die Nelly Frustrado en Bjork erop staan.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  zondag 14 januari 2007 @ 14:27:50 #4
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_45342272
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef Deansensitized het volgende:
De meester van hip-hop beats blijft nog altijd Dr. Dre!

Maar ga hem zeker even checken, ondanks dat die Nelly Frustrado en Bjork erop staan.
Ehm.. nee. Ken je feiten voordat je iets zegt
:r Patty Brard :r
pi_45342288


Björk met Timbaland, Diddy, Nellee Hopper (voorheen al met Björk gewerkt), Dallas Austin en andere grote namen in Hip-Hop scene. Voor mensen die het niet geloven

[ Bericht 8% gewijzigd door Erotica_ op 14-01-2007 14:44:31 ]
pi_45342311
Ik houd 'm in de gaten.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_45342318
Grappig weetje, alhoewel minder grappig voor de betrokkene:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2274635&perpage=40&pagenumber=1
Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.
pi_45345687
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef Deansensitized het volgende:
De meester van hip-hop beats blijft nog altijd Dr. Dre!


Van de vorige eeuw ja
  zondag 14 januari 2007 @ 18:52:48 #9
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_45350845
Timbaland is de meester van de commerciele beats ja, ik zeg niet dat hij slecht is, maar zeker niet de beste...

Premier blijft voor mij #1 mensen, en Pete Rock > Timbo. Dre is ook niet slecht natuurlijk
pi_45353350
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef Q-Tip het volgende:
Timbaland is de meester van de commerciele beats ja, ik zeg niet dat hij slecht is, maar zeker niet de beste...

Premier blijft voor mij #1 mensen, en Pete Rock > Timbo. Dre is ook niet slecht natuurlijk
Pete Rock en DJ Premier zijn allebei topproducers, maar als je de laatste 10 jaar bekijkt halen ze het naar mijn idee echt niet bij Timbaland. Dat Timbaland alleen maar commercieel zou zijn is ook nogal kort door de bocht, vooruitstrevende muziek maken die tegelijk ook aanslaat bij een groot publiek is veel knapper dan dezelfde stijl aanhouden tot je een mooi aanbod van Christina Aguilera krijgt.
pi_45365752
Goede gast dit, ben benieuwd naar zijn plaat
Zo niet.. dan toch!
  maandag 15 januari 2007 @ 15:27:27 #12
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45374006
Samen met DJ Premier is dit zeker dé beste producer. Ik ben erg benieuwd en heb erg hoge verwachtigen voor dit album.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_45374067
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef Q-Tip het volgende:
Timbaland is de meester van de commerciele beats ja, ik zeg niet dat hij slecht is, maar zeker niet de beste...

Premier blijft voor mij #1 mensen, en Pete Rock > Timbo. Dre is ook niet slecht natuurlijk
Pete Rock > RZA > Dr. Dre > DJ Premier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Timbaland.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:32:31 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45374163
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:29 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pete Rock > RZA > Dr. Dre > DJ Premier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Timbaland.
. juist.

Marley Marl, Stoupe, Prince Paul , Large Professor en J Dilla moeten er ook nog heel ver voor.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 15 januari 2007 @ 16:50:46 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_45376795
Heeft het nou echt zoveel zin om met 'die is beter dan die' je zin proberen door te drukken, ik zou zo 50 producers op kunnen noemen die ik beter vind danwel liever aanhoor dan Timbaland, maar dat betekend nog niet dat hij wat mainstream hiphop en bepaalde samenwerkingen binnen de pop-scene betrefd toch echt beter werk afleverd dan bijvoorbeeld die hele G-Unit kliek. Bepaalde producties van Timbaland kan ik mits niet al te veel gedraaid(wat bij mij bijv bij de meer mainstream producties van Premo ook dikwijls voorkomt) zeker waarderen, maar dit album gaat zeker geen must-buy voor mij worden, denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 15-01-2007 16:56:55 ]
pi_45376817
Timbaland...
  maandag 15 januari 2007 @ 16:57:52 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45377042
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heeft het nou echt zoveel zin om met 'die is beter dan die' je zin proberen door te drukken, ik zou zo 50 producers op kunnen noemen die ik beter vind dan Timbaland,
Komt vooral door de OP, die nogal uitnodigt tot kritiek natuurlijk.
quote:
maar dat betekend nog niet dat hij wat mainstream hiphop en bepaalde samenwerkingen binnen de pop-scene betrefd toch echt beter werk afleverd dan bijvoorbeeld die hele G-Unit kliek.
Wow .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45439036
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Komt vooral door de OP, die nogal uitnodigt tot kritiek natuurlijk.
Want?

Anders gaat iedereen die denkt dat new york nog steeds het centrum van de hiphop is verder in het hiphop central topic.
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:41:33 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45448085
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Want?

Anders gaat iedereen die denkt dat new york nog steeds het centrum van de hiphop is verder in het hiphop central topic.
Dat is weer het andere extreme. Maar Timbaland onder de grootste hiphop-beatmakers scharen kan gewoon echt niet.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45517661
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is weer het andere extreme. Maar Timbaland onder de grootste hiphop-beatmakers scharen kan gewoon echt niet.
Right, maar met Pete Rock en DJ Premier komen als het over de beste producers van de afgelopen 10 jaar gaat is wel logisch?

Premier had in 2000 voor het laatst een echt indrukwekkende productie met The 6th Sense, een paar sterke tracks op The Ownerz en nog wat leuke tracks hier en daar zoals Pitch Black - It's All Real. Maar dan noem ik dus ook nog z'n beste tracks en niet z'n productie op Big Shug's laatste album ofzo.

Pete Rock is niet bepaald relevant tegenwoordig, zeker in vergelijking met Timbaland producties van de afgelopen 10 jaar zoals:
Missy Elliot - She's A Bitch, Get Ur Freak On, Work It, Pass That Dutch
Aalyah - We Need A Resolution, More Than A Woman, Are You That Somebody, Try Again
Justin Timberlake - Cry Me A River, My Love
Lil Kim - The Jump Off
Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder, Big Pimpin
Timbaland & Magoo - Beep Me 911, All Y'all
Bubba Sparxx - Ugly
Tweet - Oops

Stuk voor stuk vooruitstrevende tracks die nu nog steeds hun tijd ver vooruit zijn.
pi_45517870
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
blablalbala
En echte kenner
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:28:21 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_45517989
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is weer het andere extreme. Maar Timbaland onder de grootste hiphop-beatmakers scharen kan gewoon echt niet.
Van dit moment zeker. De diverse hitlijsten staan vol met Timbaland. Al jaren.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:36:16 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45535519
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Right, maar met Pete Rock en DJ Premier komen als het over de beste producers van de afgelopen 10 jaar gaat is wel logisch?

Premier had in 2000 voor het laatst een echt indrukwekkende productie met The 6th Sense, een paar sterke tracks op The Ownerz en nog wat leuke tracks hier en daar zoals Pitch Black - It's All Real. Maar dan noem ik dus ook nog z'n beste tracks en niet z'n productie op Big Shug's laatste album ofzo.
Ik heb het helemaal niet over de laatste paar jaren, maar over een dik decennium.
quote:
Pete Rock is niet bepaald relevant tegenwoordig, zeker in vergelijking met Timbaland producties van de afgelopen 10 jaar zoals:
Missy Elliot - She's A Bitch, Get Ur Freak On, Work It, Pass That Dutch
Aalyah - We Need A Resolution, More Than A Woman, Are You That Somebody, Try Again
Justin Timberlake - Cry Me A River, My Love
Lil Kim - The Jump Off
Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder, Big Pimpin
Timbaland & Magoo - Beep Me 911, All Y'all
Bubba Sparxx - Ugly
Tweet - Oops

Stuk voor stuk vooruitstrevende tracks die nu nog steeds hun tijd ver vooruit zijn.
Maar geen hip-hop.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:36:40 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45535529
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:28 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Van dit moment zeker. De diverse hitlijsten staan vol met Timbaland. Al jaren.
Absoluut, maar dat is commerciele R&B.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45537735
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Absoluut, maar dat is commerciele R&B.
Het zijn hip-hop beats. Als Timbaland wou zou hij 'r zo een rapper op zetten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')