abonnement Unibet Coolblue
pi_45306520
te laat, dus slotje
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:25:10 #2
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45306626
Helemaal niet. Iedereen kaartjes schrijven naar Huub en Sylvia, gillend voor de stream, "ze lezen mijn kaarjtje voor. Opa, zal ik de tv wat harder zetten....

Nee fokkers, nu. hier. op dit moment. Al het andere is zinloos. Over 2 weken wordt het van de buis gehaald. Of misschien laten ze het gewoon doorbloeien, maar dan offline. Maar dit is de essentie, Huub onze held, en Nena, onze geblondeerde Godin. De rest is bijzaak. ...

Waar zijn jullie, stelletje lamzakken. OK, ik zet het morgen wel op youtube. Maar de mooiste momenten...stop ik in een doosje. En dat mag niemand zien....
Er kan er maar één de domste zijn
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:25:46 #3
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45306634
quote:
De zin van het leven is de diepere betekenis waar het leven al dan niet mee beladen is. Het gaat hier in het bijzonder om de periode tussen geboorte en dood, en het eventuele spiritueel bestaan dat de lichamelijke dood overstijgt.

Volgens verschillende religieuze en metafysische theorieën is de zin een principe dat de fysieke wereld overstijgt.

Volgens materialistische, naturalistische, immanentistische verklaringen dient het leven geen hoger doel.
Er kan er maar één de domste zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')