abonnement Unibet Coolblue
pi_45318217
Haha mensen die free huggen in zwolle?? Achja is maar waar je van houd he .

Gr
pi_45324118
blij dat ik niet in de stad ben geweest vandaag
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_45324268
het was ook niet in Zwolle dat wij het deden, wij deden het in Deventer

maar in Zwolle is er ook al es gefree hugged hoor
pi_45326273
Door veel mensen?
pi_45326397
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:11 schreef carlito1 het volgende:
Door veel mensen?
geen idee, weet alleen dat het in Zwolle al wel es georganiseerd is, maar meer weet ik er niet van
pi_45327025
oke
pi_45328546
quote:
Zwollenaren succesvol in 'Lama gezocht'

ZWOLLE - Bij de speurtocht van BNN naar twee nieuwe talenten voor de Lama’s, zijn twee Zwollenaren, Marc van Middendorp en Rebekka Smit, door naar de laatste 47 kandidaten.
Een maand geleden waren er ruim 6.500 aanmeldingen voor ‘ Lama gezocht’.
Vrijdagavond werd bekend dat de Zwollenaren Marc van Middendorp en Rebekka Smit bij de laatste 47 gegadigden zitten. Deze groep grappigsten is momenteel op BNN-weekend.
Van Middendorp: ‘Bij de eerste ronde had ik echt een 'waarom heb ik me opgegeven'-gevoel. Nu vind ik het vooral erg leuk en ik zie wel waar het eindigt.’

Het duo wilde graag in dezelfde groep voor de jury verschijnen en wist genoeg indruk te maken om door te mogen naar de volgende ronde. Met een 'bodycheck' van het Zwolse tweetal werden de audities afgesloten.
Het BNN-programma is op zoek naar versterking nu Sara Kroos en Arie Koomen de Lama's verlaten. Na zeven afleveringen is bekend welke twee kandidaten in ‘De Lama’s’ gaan meedraaien.

De Stentor
Cool

Heb gisteren de eerste aflevering gezien en was erg leuk om te zien en gaaf dat er 2 Zwollenaren zo ver zijn al

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 13-01-2007 22:54:31 ]
pi_45329221
Hmm dat is best cool idd.
Straks gewoon de nieuwe lama een zwollenaer .
  Moderator zondag 14 januari 2007 @ 00:06:11 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_45331335
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Cool

Heb gisteren de eerste aflevering gezien en was erg leuk om te zien en gaaf dat er 2 Zwollenaren zo ver zijn al
oh die 2 vond ik niet het leukste trouwens welke kroeg zou dat zijn ? (het waren kroegmaatjes)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_45334985
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

oh die 2 vond ik niet het leukste trouwens welke kroeg zou dat zijn ? (het waren kroegmaatjes)
ik heb geen idee wie die 2 Zwollenaren waren hoor?

owja: ik wil slapen, maar het lukt niet echt
pi_45335415
Zo, net weer thuis uit de stad

Hopen dat ik morgen (cq. vandaag) niet net zo'n kater heb als vorige week
pi_45335649
quote:
Op zondag 14 januari 2007 05:01 schreef swollywood het volgende:
Zo, net weer thuis uit de stad

Hopen dat ik morgen (cq. vandaag) niet net zo'n kater heb als vorige week
sterkte ermee

ik heb geen alcohol op, maar wel barstende koppijn en mn benen vallen eraf van de spierpijn volgens mij, nog amper geslapen
pi_45336106
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

oh die 2 vond ik niet het leukste trouwens welke kroeg zou dat zijn ? (het waren kroegmaatjes)
Die jongen heeft in het Nieuwscafe gewerkt en ik zag hem laatst bij het Vliegende Paard. Dat meisje ken ikniet..
pi_45338222
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Sylvana het volgende:
zo, ik ben er weer en het free huggen was erg leuk ( gewoon hier in Deventer), we begonnen met 5 mensen en uiteindelijk waren het er 11 Na afloop nog ff bij mij op mn kamer gezeten, nog nooit zoveel mensen in mn kamer gehad, maar was wel erg leuk
Waarom zou je gaan free huggen? Zie ze dat hier in Zwolle ook wel eens doen, maar dat zijn allemaal aandachtstekort meiden.
pi_45338949
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:35 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Die jongen heeft in het Nieuwscafe gewerkt en ik zag hem laatst bij het Vliegende Paard. Dat meisje ken ikniet..
marc studeert ( of studeerde ondertussen ) iig journalistiek bij mij, van haar weet ik het niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_45339091
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

marc studeert ( of studeerde ondertussen ) iig journalistiek bij mij, van haar weet ik het niet
Is dat een blonde jongen met bakkebaarden en redelijk stevig postuur?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45339257
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Is dat een blonde jongen met bakkebaarden en redelijk stevig postuur?
jup
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 14 januari 2007 @ 13:05:23 #68
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_45339897
Mogguh tuig

Gister bij de FRS 5 dvd's voor 10 pleuro gekocht FRS is normaal kut uiteraard mar gister even niet
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_45340897
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

marc studeert ( of studeerde ondertussen ) iig journalistiek bij mij, van haar weet ik het niet
volgens mij is die marc echt zo'n eeuwige student
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_45341837
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:01 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan free huggen? Zie ze dat hier in Zwolle ook wel eens doen, maar dat zijn allemaal aandachtstekort meiden.
Om mensen een positief gevoel te geven, mensen die wel een knuffel en wat aandacht kunnen gebruiken een glimlach op het gezicht te toveren, je ziet mensen echt opbloeien van een knuffel

Dus niet voor jezelf, omdat jezelf aandacht nodig hebt, maar andere mensen ( vooral veel ouderen geknuffeld) even een keer wat extra aandacht geven

Een knuffel duurt maar een paar seconden, maar heeft een lang na-effect
  zondag 14 januari 2007 @ 14:17:36 #71
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45341964
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:24 schreef pleeborstel het volgende:
een beetje off-topic misschien maarreh...

als ik een voorgedraaide joint (wiet) koop bij het Binnenhof, welke wiet zit er dan in?




Thanks
Volgens mij hebben ze verschillende soorten voorgedraaiden. Kies dus maar een lekkere uit.

Zo; middag mensen; het was gisternacht erg laat geworden...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_45342096
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Om mensen een positief gevoel te geven, mensen die wel een knuffel en wat aandacht kunnen gebruiken een glimlach op het gezicht te toveren, je ziet mensen echt opbloeien van een knuffel

Dus niet voor jezelf, omdat jezelf aandacht nodig hebt, maar andere mensen ( vooral veel ouderen geknuffeld) even een keer wat extra aandacht geven

Een knuffel duurt maar een paar seconden, maar heeft een lang na-effect
Wat een onzin, door gewoon aardig te zijn tegen mensen en ze een compliment geven heb je hetzelfde effect.
Kunnen die lui niet gewoon een keertje komen helpen in een verzorgingstehuis, even een ommetje maken met die ouderen..
pi_45342350
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:21 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Wat een onzin, door gewoon aardig te zijn tegen mensen en ze een compliment geven heb je hetzelfde effect.
Kunnen die lui niet gewoon een keertje komen helpen in een verzorgingstehuis, even een ommetje maken met die ouderen..
tja, een knuffel heeft ook een goed effect, en we hebben gisteren heel wat mensen een glimlach op het gezicht getoverd, maar goed, als jij deze actie onzin vind, oke, das jouw mening, maar ik ben het dus niet met je eens.
pi_45349720
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:41 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

volgens mij is die marc echt zo'n eeuwige student
Volgens mij ook, ben al jaar of twee klaar, toen liep hij er volgens mij ook al rond. Maar leuk zeg! De voorrondes worden dus nu alweer uitgezonden? Dan ga ik namelijk extra opletten

Oh en hoeveel studenten (danwel ex-studenten) journalistiek lopen hier in het topic wel niet rond ?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:58:54 #75
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_45353153
Kaasfondue was erg geslaagd

Whiskey erbij is erg lekker
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')