abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf donderdag 22 februari 2007 @ 17:20:38 #226
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_46564397
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Martijn85 het volgende:
Budget: ¤ 200,- tot ¤ 350,-
Formaat: Compact
Doel:Uitgaan / Vakantie
Fotograaf: Beginnend, camera aan en schieten maar
Huidige camera: geen
Welke camera?s twijfel je over: Nikon Coolpix S500 / Nikon Coolpix 4600 / Olympus µ 1000
Bijzonderheden: Goede foto's bij weinig licht
De S500 is denk ik best goed geschikt voor wat je wilt. Deze heeft bijv. VR (vibration reduction) die gaat trillingen van je hand tegen. En het nikon d-lightning systeem. Een systeem dat de detaillering en helderheid van donkere foto's verbeterd (zonder de goed belichte delen aan te tasten).
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_46565195
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:14 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Voor 500 euro kun je echt toffe camera's kopen
Alleen door je (misschien ietwat vreemde) eis voor een goede microfoon "durf" ik eigenlijk niets te roepen. 't Zijn namelijk niet de dingen waar 't gros op let bij het kopen van een camera. Als ie filmpjes met geluid op kan nemen is het leuk, en dan voor veel blijft het daarbij.

Canon maakt in elk geval in die prijsklasse genoeg goede camera's.
de Canon powershot G7 valt bijv. binnen je budget (even excl. eventuele extra aankopen als geheugen/batterijen etc gezien). klik
Maar hoe bijv. de microfoon presteert.... geen idee. wel geeft dpreview bij de pro's aan (in de conclusie):
" Excellent movie mode - and max file size increased to 4.0GB"
Bedankt al voor de suggestie. Hier heb ik iets aan. Lijkt mij inderdaad een performante camera. Ik zet die alleszins in mijn lijstje. Hij lijkt mij iets 'professioneler' dan de cybershot. Maar die valt bij mij vooral in de smaak door zijn design en compacte vormen. Verder is het natuurlijk niet abnormaal dat er in een fototoestel-topic even raar gekeken wordt wanneer iemand komt aandraven met de 'kwaliteit van de microfoon'.
  FOK!fotograaf vrijdag 23 februari 2007 @ 08:21:39 #228
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_46584998
Trouwens:
kom net de "specs" van de Canon powershot S3 IS tegen.
Wederom bij Dpreview.com.
Bij deze camera wordt zelfs bij de "pro's" het volgende gezegd:
"Stunning movie mode with high quality stereo sound"

klik hier maar even
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_46600346
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Iemand?
Je kunt beter de 400d kopen, puur en alleen vanwege de 10 mega pixel en sensor reiniging.
pi_46600772
Budget: nog druk aan het sparen
Formaat: D-SLR Body
Doel: allround mogelijkheiden, dus van sport tot portret tot landschap
Fotograaf: 'lui' fotograferen, maar ook mogelijkheid tot zelf instellen
Huidige camera: Fuji Finepix S5100
Welke camera’s twijfel je over: EOS400D / Nikon D80 / Pentax K10D / Sony A100 / Olympus E400
Bijzonderheden: ietwat stevige body ivm meenemen camera tijdens motorritjes

Ben al een tijdje aan het rondkijken om de overstap te maken naar een d-slr body. Keuzes maken is echter niet mijn sterkste punt. Dus dan maar eens de experts om raad vragen

Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Pentax / Sony / Olympus? Hoe verhouden deze zich kwalitatief tot de 'gevestigde orde' (Canon, Nikon)? Waarom zou je deze niet of juist wel moeten kopen?

Ben op zoek naar een camera die mij de mogelijkheid biedt om qua fotografie te groeien. Ben nu nog behoorlijk amateur dus ben op zoek naar een camera die mij in staat stelt vrij snel een goede plaat te laten maken, maar die ook wel een aantal jaren meegaat en mij later nog genoeg 'nog te ontdekken' biedt.

Kort gezegd: ik ben op zoek naar een dslr body + lens/lenzen als starterskit, maar met groeimogelijkheiden.

Zou in ieder geval graag wat meningen over de diverse camera's lezen. En ja, ik moet ook nog bij een fotograaf langs om de toestellen gewoon eens vast te houden.
............................................................
pi_46600868
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je kunt beter de 400d kopen, puur en alleen vanwege de 10 mega pixel en sensor reiniging.
400D overschrijdt het budget
Ik ben, misschien eigenwijs, toch voor de 350D gegaan omdat dat op het latste moment toch gunstiger uitkwam
Saartje
pi_46600963
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:06 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

400D overschrijdt het budget
Ik ben, misschien eigenwijs, toch voor de 350D gegaan omdat dat op het latste moment toch gunstiger uitkwam
Ik vind de 350D ook een super fijne camera, maar mij werd afgeraden die camera te kopen vanwege het reinigings systeem in de 400D. Een reinigingsbeurt voor de 350D op jaarbasis is 60 euro per keer (1 keer per jaar) dus met 2 jaar heb je de 100 euro extra er al uitgehaald met de 400D waar het reinigingssysteem zelf in zit
  FOK!fotograaf vrijdag 23 februari 2007 @ 18:34:52 #233
73911 ultra_ivo
pi_46601458
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:02 schreef Fully het volgende:
Budget: nog druk aan het sparen
Formaat: D-SLR Body
Doel: allround mogelijkheiden, dus van sport tot portret tot landschap
Fotograaf: 'lui' fotograferen, maar ook mogelijkheid tot zelf instellen
Huidige camera: Fuji Finepix S5100
Welke camera’s twijfel je over: EOS400D / Nikon D80 / Pentax K10D / Sony A100 / Olympus E400
Bijzonderheden: ietwat stevige body ivm meenemen camera tijdens motorritjes

Ben al een tijdje aan het rondkijken om de overstap te maken naar een d-slr body. Keuzes maken is echter niet mijn sterkste punt. Dus dan maar eens de experts om raad vragen

Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Pentax / Sony / Olympus? Hoe verhouden deze zich kwalitatief tot de 'gevestigde orde' (Canon, Nikon)? Waarom zou je deze niet of juist wel moeten kopen?
Pentax is minstends zo goed als de EOS400D en de Nikon D80, zo niet beter. Antishake is bij de Pentax K10D standaard ingebouwd (net als bij de Sony) net als sensorreiniging. De K10D is eigenlijk een paar honderd euro te goedkoop . Maar als ik je zo hoor zou ik eigenlijk (als Pentax liefhebber) voor de K100D gaan. Die is handiger als je op reis bent (is niet zo kieskeurig qua stroombron, gewone AA-tjes die je ook in je radiotje gebruikt zijn voldoende), heeft antishake en is erg prettig geprijsd. Het overblijvende deel van je budget kun je dan prima gebruiken voor een extra lens (of 2). De kwaliteit van Pentax is minstends gelijkwaardig aan die van Canon en Nikon. Als je heel veel wilt flitsen is Canon een fractie beter, als reiscamera voldoet de Pentax K100D beter, wil je weathersealed is de Pentax K10D handiger.
  FOK!fotograaf vrijdag 23 februari 2007 @ 18:37:24 #234
73911 ultra_ivo
pi_46601524
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik vind de 350D ook een super fijne camera, maar mij werd afgeraden die camera te kopen vanwege het reinigings systeem in de 400D. Een reinigingsbeurt voor de 350D op jaarbasis is 60 euro per keer (1 keer per jaar) dus met 2 jaar heb je de 100 euro extra er al uitgehaald met de 400D waar het reinigingssysteem zelf in zit
Sommige mensen zijn erg panisch als het gaat om sensorreiniging. Dat hoeft helemaal niet. Je koopt voor een tientje een forse blaasbalg en maakt je sensor schoon zo snel je een stofje erop ziet. Is zo gebeurt.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:48:47 #235
134538 chansadres
Black & White
pi_46658511
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera. De prijsklasse is 250/350 euro. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Canon Powershot of de Sony Cybershot. Welke van de twee is de beste? Eigen suggestie's kan natuurlijk ook.
Ik fotografeer voornamelijk buiten en vooral landschappen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_46660931
Hey chansadres! Ik zou voor de Canon Powershot gaan .
pi_46661426
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:02 schreef Fully het volgende:
Budget: nog druk aan het sparen
Formaat: D-SLR Body
Doel: allround mogelijkheiden, dus van sport tot portret tot landschap
Fotograaf: 'lui' fotograferen, maar ook mogelijkheid tot zelf instellen
Huidige camera: Fuji Finepix S5100
Welke camera’s twijfel je over: EOS400D / Nikon D80 / Pentax K10D / Sony A100 / Olympus E400
Bijzonderheden: ietwat stevige body ivm meenemen camera tijdens motorritjes

Ben al een tijdje aan het rondkijken om de overstap te maken naar een d-slr body. Keuzes maken is echter niet mijn sterkste punt. Dus dan maar eens de experts om raad vragen

Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Pentax / Sony / Olympus? Hoe verhouden deze zich kwalitatief tot de 'gevestigde orde' (Canon, Nikon)? Waarom zou je deze niet of juist wel moeten kopen?

Ben op zoek naar een camera die mij de mogelijkheid biedt om qua fotografie te groeien. Ben nu nog behoorlijk amateur dus ben op zoek naar een camera die mij in staat stelt vrij snel een goede plaat te laten maken, maar die ook wel een aantal jaren meegaat en mij later nog genoeg 'nog te ontdekken' biedt.

Kort gezegd: ik ben op zoek naar een dslr body + lens/lenzen als starterskit, maar met groeimogelijkheiden.

Zou in ieder geval graag wat meningen over de diverse camera's lezen. En ja, ik moet ook nog bij een fotograaf langs om de toestellen gewoon eens vast te houden.
Ik heb ervaring met de Alpha 100 van Sony.. Naar mijn idee (en vele anderen + experts die reviewen) doet deze camera (maar ook de Pentax) zeker niet onder voor een Canon of Nikon.

De Sony bevalt me prima (wel een rothandleiding, maar daar kun je altijd naar vragen), vind het een fijne camera. Als je wat specifiekere vragen hebt over de camera mag je ze me rustig stellen hoor..

Vind het moeilijk om op het algemene stukje een duidelijke reactie te geven..
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_46670217
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef chansadres het volgende:
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera. De prijsklasse is 250/350 euro. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Canon Powershot of de Sony Cybershot. Welke van de twee is de beste? Eigen suggestie's kan natuurlijk ook.
Ik fotografeer voornamelijk buiten en vooral landschappen.
Ik zit ook tussen die twee te twijfelen, maar ook de Olympus SP-510 komt nog in aanmerking. Zeker omdat deze camera een speciaal programma heeft voor slechte lichtomstandigheden, de BrightCapture-technologie. Ook heb ik gelezen dat deze camera wat minder energie verbruikt en dat vind ik ook wel belangrijk. Iemand die de Canon Powershot of Olympus SP-510 heeft en zijn/haar ervaringen kan delen?
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 17:25:09 #239
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_46738744
Ey allemaal,

Budget: Max ¤ 200,-

Formaat: Micro / Compact camera; Liever iets groter dan duurder.

Doel
- Huis, Tuin en Keuken foto's.
- Moet goede foto's kunnen maken bij weinig licht.

Fotograaf
- ik ben een doorsnee huis-tuin en keuken fotograaf, dus aanzetten en klikken.
- Als ik een nieuwe camera koop dan lees ik wel de handleiding door.
- Mijn a-technische ouders moeten er ook foto's mee kunnen maken.

Huidige camera
- Kyocera Finecam L3V (3,2 mgp) (2003)

Nadelen van de huidige camera
- Trage opstart tijd (sd kaart inlezen, kijken hoeveel ruimte op kaart, fliters opladen - 60 tot 90 sec later klaar voor foto)
- Foto's moeten bijna altijd gemaakt worden bij helder weer of veel licht --> anders slechte foto's
- Hij slurpt de batterijen in no-time leeg, heeft moeite met scherpstellen.
- En als het schemert is het al te donker.


Welke camera’s twijfel je over
- Ik zit te denken aan een camera van Sony of Canon.
- Ik sta eigenlijk ook open voor alle suggesties

Bijzonderheden:
Ik ben op zoek naar een camera die :
- Gebruiksvriendelijk is
- Redelijk lang op een batterij lading doet
- Een compacte camera met een duurzame metalen buitenkant
- Liefst op AA batterijen ivm met huidige set batterijen en lader (scheelt aanschafkosten)
- Liefst één die SD geheugen kaarten vreet (scheelt aanschafkosten) (niet noodzakelijk)

Wie kan mij hiermee verder helpen ?
pi_46739469
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:42 schreef Perdiguero het volgende:

[..]

Ik zit ook tussen die twee te twijfelen, maar ook de Olympus SP-510 komt nog in aanmerking. Zeker omdat deze camera een speciaal programma heeft voor slechte lichtomstandigheden, de BrightCapture-technologie. Ook heb ik gelezen dat deze camera wat minder energie verbruikt en dat vind ik ook wel belangrijk. Iemand die de Canon Powershot of Olympus SP-510 heeft en zijn/haar ervaringen kan delen?
Ik heb geen Canon Powershot meer, maar wel een tijdje terug eentje gehad. Dat was een makkelijk, fijn te bedienen cameraatje waar je alles op in kon stellen, met ook nog eens goede kwaliteit voor een hele goede prijs.
Ik heb ook een Olympus gehad, was ik ook erg tevreden over.

De specifieke camera's zul je hier weinig vinden, niet veel mensen hebben hier zo'n camera. Ik zou je dan ook aanraden om op internet reviews te zoeken, daar staat vaak ook een hoop informatie in.
Verder is het ook aan te raden om zo'n toestel eens in de winkel vast te gaan houden, wie weet wordt de keus er daardoor veel makkelijker door voor je (het verschilt nogal hoe camera's vasthouden) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_46777847
Okee ook maar even het lijstje neergooien want wij willen ook een digicam....


  • Budget:< 200 Eurp

  • Formaat: Micro / compact / SLR-like / D-SLR Body

  • Doel:Huis-tuin-keuken fotografie ( voornamelijk onze huisdieren ) en vakantiekiekjes. Dus zowel binnen als buiten fotografie

  • Fotograaf: Graag de mogelijkheid om zelf ook instellingen te kiezen zoals iso en sluitertijd. Dus iets meer dan alleen doos open en fotograferen.

  • Huidige camera: gsm-camera

  • Welke camera’s twijfel je over: Samsung s500 / s600

  • Bijzonderheden: wil graag een camera met een snelle responstijd. Niet zo een waarvan je duwt en vervolgens de actie mist omdat de camera te lang "denkt"
  • Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
      zondag 4 maart 2007 @ 14:06:51 #242
    140365 Keileweg-ethicus
    Groot en zelfbenoemd denker
    pi_46903852
    Ik zoek een toffe digitale camera!

    Budget: zo rond de ¤200,- (of minder natuurlijk)

    Formaat: compact

    Doel: All-round fotograferen, gebouwen in Rome maar ook besneeuwde bergtoppen, personen en feestjes.

    Fotograaf: Ik wil graag zo veel mogelijk uit de camera halen, ik zal alles wat ik niet weet uit de handleiding lezen en onthouden, en wat ik niet snap zoek ik op op internet. Het hoeft niet super makkelijk ofzo, ik ben vrij goed met elektronica ( )

    Huidige camera: Geen, m'n vader heeft een Olympus C-765, dat vind ik een mooi ding, hoewel-ie soms wat fletse foto's geeft (vooral met flits).

    Welke camera’s twijfel je over: Ik heb de Panasonic Lumix DMC-TZ1 op het oog:


    ...maar ook de Kodak Z730:


    Bijzonderheden: Ik heb een hekel aan het verwisselen van batterijen, dus een accu is gewenst. Verder wil ik op kunnen slaan op SD-kaartjes (ivm een Wii ), en is de fotokwaliteit natuurlijk belangrijk. De TZ1 verenigt dit alles, maar het is nogal jammer dat-ie geen optische zoeker heeft. De Z730 vind ik wat lelijker, en de cijfers op diverse websites zijn lager dan die van de TZ1.

    Ik zou graag weten wie er ervaring met deze camera's heeft, en welke voor mij het meest geschikt is!
    Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
    pi_46988200
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Martijn85 het volgende:
    Budget: ¤ 200,- tot ¤ 350,-
    Formaat: Compact
    Doel:Uitgaan / Vakantie
    Fotograaf: Beginnend, camera aan en schieten maar
    Huidige camera: geen
    Welke camera’s twijfel je over: Nikon Coolpix S500 / Nikon Coolpix 4600 / Olympus µ 1000
    Bijzonderheden: Goede foto's bij weinig licht
    Wil eigelijk precies hetzelfde en ik was aan het kijken naar een fuji f30. Welke is het beste?
      FOK!fotograaf dinsdag 6 maart 2007 @ 20:23:57 #244
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_46988911
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef RoaRRR het volgende:
    Okee ook maar even het lijstje neergooien want wij willen ook een digicam....


  • Budget:< 200 Eurp

  • Formaat: Micro / compact / SLR-like / D-SLR Body

  • Doel:Huis-tuin-keuken fotografie ( voornamelijk onze huisdieren ) en vakantiekiekjes. Dus zowel binnen als buiten fotografie

  • Fotograaf: Graag de mogelijkheid om zelf ook instellingen te kiezen zoals iso en sluitertijd. Dus iets meer dan alleen doos open en fotograferen.

  • Huidige camera: gsm-camera

  • Welke camera’s twijfel je over: Samsung s500 / s600

  • Bijzonderheden: wil graag een camera met een snelle responstijd. Niet zo een waarvan je duwt en vervolgens de actie mist omdat de camera te lang "denkt"
  • Kijk ook even naar Sony camera's!
    Deze zijn vaak ook leuk geprijst en mijn ervaring is dat die erg snelle responstijden hebben!
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf dinsdag 6 maart 2007 @ 20:38:54 #245
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_46989690
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
    Ik zoek een toffe digitale camera!

    Budget: zo rond de ¤200,- (of minder natuurlijk)

    ..verhaal...

    Ik zou graag weten wie er ervaring met deze camera's heeft, en welke voor mij het meest geschikt is!
    Puur op gevoel zeg ik nu de Panasonic. Reden is dat ik over de panasonic camera's simpelweg ontzettend veel goede reacties hoor. Hierbij moet ik wel de kanttekening plaatsen dat deze vrij weinig handmatige instellingen heeft (bijv niet zelf diafragma en/of sluitertijd instellen), ook lijkt deze wat last van ruis te hebben, wat volgens mij bij de TZ2 al beter is.

    Over de Kodak kan ik niet veel informatie vinden.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      woensdag 7 maart 2007 @ 09:04:52 #246
    24114 --H-I-M--
    beyond redemption...
    pi_47005454
    Ik was laatst foto's aan het kijken van toen ik klein was en bedacht me dat ik echt superweinig foto's heb van mijn studentenleven nu, wat erg jammer is. Ik ga iedere dag naar de kroeg/parties etc en ik wil em altijd bijhebben, dus ik zocht een kleine camera die ook tegen een stootje en tegen veel bier kan.

    Nu heb flink gezocht en mn oog laten valllen op de olympus mju 770 sw. Hopelijk krijg ik em vandaag binnen. De reden waarom ik dat nu hier post is dat als mensen in een vergelijkbare situatie zitten, dat die eens moeten kijken naar dit apparaatje, het heeft een hoge gadgetwaarde en is nog een retehandig voor ruig gebruik. Ik heb wel horen vertellen dat lenzen van andere merken wat beter kunnen zijn, maarja durabiliy scoort voor mij erg hoog!
    pi_47011742
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef RoaRRR het volgende:
    Okee ook maar even het lijstje neergooien want wij willen ook een digicam....


  • Budget:< 200 Eurp

  • Formaat: Micro / compact / SLR-like / D-SLR Body

  • Doel:Huis-tuin-keuken fotografie ( voornamelijk onze huisdieren ) en vakantiekiekjes. Dus zowel binnen als buiten fotografie

  • Fotograaf: Graag de mogelijkheid om zelf ook instellingen te kiezen zoals iso en sluitertijd. Dus iets meer dan alleen doos open en fotograferen.

  • Huidige camera: gsm-camera

  • Welke camera’s twijfel je over: Samsung s500 / s600

  • Bijzonderheden: wil graag een camera met een snelle responstijd. Niet zo een waarvan je duwt en vervolgens de actie mist omdat de camera te lang "denkt"
  • Wat Xilantof al zei, Sony, en ik zou ook naar de Canon Powershot serie kijken. Bijvoorbeeld de nieuwere Powershot A710, heeft erg veel features en is helemaal niet zo duur Alhoewel ik bij nader inzien twijfel of die in je budget past, maar de Powershot serie heeft nog meer leuke modellen met veel instelmogelijkheden die er zeker in passen! Handig in gebruik, kwaliteit goed, veel mogelijkheden, zeer vriendelijke prijs .
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

    Bijzonderheden: Ik heb een hekel aan het verwisselen van batterijen, dus een accu is gewenst. Verder wil ik op kunnen slaan op SD-kaartjes (ivm een Wii ), en is de fotokwaliteit natuurlijk belangrijk. De TZ1 verenigt dit alles, maar het is nogal jammer dat-ie geen optische zoeker heeft. De Z730 vind ik wat lelijker, en de cijfers op diverse websites zijn lager dan die van de TZ1.

    Ik zou graag weten wie er ervaring met deze camera's heeft, en welke voor mij het meest geschikt is!
    Denk je echt dat je de optische zoeker gaat gebruiken? Ik persoonlijk heb die nooit gebruikt in de 3 jaar dat ik met compact fotografeerde. Het schermpje geeft een duidelijkere en betere weergave van de foto die je gaat maken imho, en ook met felle zon bijvoorbeeld zie je nog wel ongeveer wat je doet .
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:

    Nu heb flink gezocht en mn oog laten valllen op de olympus mju 770 sw. Hopelijk krijg ik em vandaag binnen. De reden waarom ik dat nu hier post is dat als mensen in een vergelijkbare situatie zitten, dat die eens moeten kijken naar dit apparaatje, het heeft een hoge gadgetwaarde en is nog een retehandig voor ruig gebruik. Ik heb wel horen vertellen dat lenzen van andere merken wat beter kunnen zijn, maarja durabiliy scoort voor mij erg hoog!
    De vraag is in hoeverre je dat echt duidelijk gaat zien, ik denk dat het verschil klein is. Verder heb je bij stapfoto's ook niet de allergeweldigste kwaliteit nodig natuurlijk, het gaat daar voor een groot deel om het moment .
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    Sieraden en meer, Gingerfantasies.
      donderdag 8 maart 2007 @ 00:32:01 #248
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_47040069
    tvp
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      zondag 11 maart 2007 @ 21:32:30 #249
    61490 PoseidonVS
    Wie ikke???
    pi_47169477
    Kan iemand mij wat meer vertellen over de ervaringen met een Canon G3?
    Ik zoek er een voor vrienden die voornamelijk binnenshuis foto's maken van hun kids.

    Hoe is deze camera in minder goed licht?
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
      FOK!fotograaf zondag 11 maart 2007 @ 22:19:46 #250
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_47172016
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef PoseidonVS het volgende:
    Kan iemand mij wat meer vertellen over de ervaringen met een Canon G3?
    Ik zoek er een voor vrienden die voornamelijk binnenshuis foto's maken van hun kids.

    Hoe is deze camera in minder goed licht?
    Onze oude mod Ouwesok had er 1. Ik weet dat die er helemaal blij mee was. Prima ding
    Hoe ie specifiek presteerd bij slecht licht weet ik niet.

    Zegt dpreview daar niets over?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')