abonnement Unibet Coolblue
pi_45163022


Clubgegevens

Naam: Nijmegen Eendracht Combinatie
Opgericht: 15 november 1900
(Als: Eendracht, fusie met Nijmegen in 1910)
Clubkleuren: Rood-Groen-Zwart
Stadion: De Goffert
Capaciteit: 12.500



Trainer/coach: Mario Been

Thuis-tenue:
Shirt: Rood-Groen-Zwart
Broek: Zwart
Kousen: Zwart of wit

Uit-tenue:
Shirt: Wit met Rood-Groen-Zwarte baan
Broek: Wit
Kousen: Wit

Internetsite

http://www.nec-nijmegen.nl

Vorig topic
het grote Eniesee topic
NEC-Nijmegen Topic #1? - We gaan voor het linker rijtje
NEC-Nijmegen deel 2 - We gaan voor mooi voetbal :)
NEC - Nijmegen deel 3: Waar blijft toch die spits??
NEC - Nijmegen deel 4: We gaan voor de Play-offs...
NEC Nijmegen 5: Zonder Cees naar Europees.
NEC-Nijmegen #7 Dat is lang geleden, 5-0 winnen!
NEC-Nijmegen #8: Met één Been in de play-offs
NEC-Nijmegen #9 Hans van Delft: Veel beterschap!
NEC-Nijmegen #10: Meer geruchten dan transfers :)
NEC-Nijmegen #11: Weer trekken wij ten strijde.....
NEC-Nijmegen # 12: 90+2' El-Akchaoui 1-0 (pen.)
NEC-Nijmegen # 13: de nr. 1 van Gelderland!

Stand:
8. NAC 19 - 26
10. Utrecht 20 - 26
11. N.E.C. 20 - 26
12. Roda JC 20 - 26
13. Sparta 20 - 22
14. Heracles 20 - 17

Laatste wedstrijd: NEC-Ajax 2-2





Transfers winterstop:

Out
- Saïd Boutahar (verhuurd aan Willem II)
- Chris Eagles (huur beëindigd, terug naar Man Utd)
In
- Roy Beerens (gehuurd van PSV)

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45163094
quote:
NEC onder curatele door miljoenenschuld

8/1/2007 20:55

NEC heeft een miljoenenschuld en is door de KNVB onder curatele gesteld. De Nijmeegse club kwam onder druk van een onderzoek van Voetbal International met het nieuws naar buiten.
VI ontdekte dat NEC voor miljoenen in de min staat. De club bouwde die schuld op tijdens de periode 2003-2005, met name door het aantrekken van (te) dure spelers als Edgar Barreto (foto) en Andrzej Niedzielan. NEC bracht de gemeente Nijmegen en de sponsors nooit op de hoogte van de negatieve financiële situatie.

'De gehoopte verkopen kwamen niet. Dat is eigenlijk het verhaal', vertelde voormalig voorzitter Hans van Delft. 'Als het aan mijnheer Boekhoorn (voormalig geldschieter, red.) had gelegen, zaten we nu met een schuld van twintig miljoen of meer.'

Door NEC in te delen in categorie I houdt de KNVB de vinger aan de pols. De club dient periodiek verantwoording af te leggen aan de voetbalbond over de financiële situatie.

Meer over het financiële wanbeleid bij NEC lees je in VI nummer 2, die vanaf woensdag in de winkels ligt.

Vi.nl
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 8 januari 2007 @ 23:13:48 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45163943
Gelukkig weer wat te nuilen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 8 januari 2007 @ 23:23:58 #4
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_45164356
ach jaaaaa....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_45164786
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef GSbrder het volgende:
ach jaaaaa....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je niet dik, misschien kunnen jullie nog wat plezier beleven aan de derby Nek 1 - Vitesse 1892
jeweetz
pi_45165515
Mooie TT .
pi_45165885
Rood, zwart, groen, we worden kampioen!
pi_45166064
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef hoM3r het volgende:
Rood, zwart, groen, we worden kampioen!
Dit wilde ik eigenlijk als TT gebruiken, maar ik vertypte me.
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:35:39 #9
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_45166401
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:35 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Maak je niet dik, misschien kunnen jullie nog wat plezier beleven aan de derby Nek 1 - Vitesse 1892
sorry, ik ken m'n klassiekers niet zo goed als u, nog niet zo lang fan... maar wat gebeurde er
de desbetreffende dag?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:02:42 #10
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45166979
Vitesse 1892 is de amateurtak van Vitesse, geen datumvan een wedstrijd
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_45167022
Ik ga daar als Nijmegenaar dus echt niet aan meebetalen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:07:47 #12
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45167074
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:04 schreef DeVinger het volgende:
Ik ga daar als Nijmegenaar dus echt niet aan meebetalen
En mijn ouders ook niet, als Gelderlanders!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_45167232
Misschien moeten we voormalig staatsbedrijf NUON vragen of ze ons nu even wat leuks toe kunnen stoppen...

Nee, dat kon je aan zien komen. Te graag bovenin mee willen doen na het Europese avontuur(tje). Onrealistisch voor een club als NEC.
Maargoed, voor de mensen die nog steeds vinden dat Van Delft een standbeeld verdient. Niet dus. Gewoon wanbeleid dit. Je kan je begroting toch niet af gaan laten hangen van spelersverkopen die misschien in de toekomst plaats zullen vinden? Dat mocht geloof ik ook al niet meer sinds enige jaren. Dacht dat de KNVB dat verboden had.

Van Delft is gewoon, afgezien dat hij al een clubverneuker was, een Kareltje A. in het klein.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_45167273
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:17 schreef Dutch_Courage het volgende:
Misschien moeten we voormalig staatsbedrijf NUON vragen of ze ons nu even wat leuks toe kunnen stoppen...

Nee, dat kon je aan zien komen. Te graag bovenin mee willen doen na het Europese avontuur(tje). Onrealistisch voor een club als NEC.
Maargoed, voor de mensen die nog steeds vinden dat Van Delft een standbeeld verdient. Niet dus. Gewoon wanbeleid dit. Je kan je begroting toch niet af gaan laten hangen van spelersverkopen die misschien in de toekomst plaats zullen vinden? Dat mocht geloof ik ook al niet meer sinds enige jaren. Dacht dat de KNVB dat verboden had.

Van Delft is gewoon, afgezien dat hij al een clubverneuker was, een Kareltje A. in het klein.
Dat zou ik graag wat meer onderbouwd willen zien.
pi_45167321
Af en toe een gokje wagen kan geen kwaad met betrekking tot ambitie.
Failliet gaan ze toch niet, er draait alitjd wel iemand voor op in het huidige voetbal
pi_45167391
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:19 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Dat zou ik graag wat meer onderbouwd willen zien.
Kan je toch uit het stukje halen?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_45167436
Ja, dat stukje heb ik ook wel gelezen, nu graag onderbouwd waarom van Delft vergelijkbaar is met Karel Aalbers, dus omdat NEC wat meer verlies heeft geleden dan verwacht in 2004-2005, is de voorzitter vergelijkbaar met zo ongeveer de grootste luchtkastelenbouwer die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen? Wat een onzin.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 01:40:08 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45167563
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:04 schreef DeVinger het volgende:
Ik ga daar als Nijmegenaar dus echt niet aan meebetalen
volgens mij heeft heel Nederland aan alle clubs meebetaald, alleen PSV ontving de laatste 20 jaar geen steun
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45167574
Ik zeg toch ook: "in het klein".

Hij is hier net een hald jaartje weg en er komen al lijken uit de kast rollen. En dan te bedenken dat hij altijd de grootste mond had over "met de trap naar boven, niet met de lift".
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 01:42:34 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45167595
maar als ik het goed begrijp......

Die spelers die gehaald zijn waren duur, daarvoor wilde Boekhoorn het geld wel voorschieten......... jaren later blijken de spelers nog neit voor dik geld verkocht te zijn maar Boekhoorn wil wel gewoon alles terug? Ik neem toch aan dat hij ook risico heeft genomen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:10:32 #21
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_45168858
Laatste nieuws

N.E.C. ingedeeld in categorie I van de KNVB (08/01/2007)
Sinds enkele jaren is binnen de KNVB het licentiesysteem veranderd. Hierdoor hoeven clubs niet meer jaarlijks een licentie aan te vragen, maar hebben alle clubs een doorlopende licentie gekregen, gekoppeld aan een categorie-indeling. In totaal zijn er 3 categorieën, waarbij N.E.C. tot nu toe was ingedeeld in de zogenaamde middencategorie, categorie II. De indeling in categorieën gebeurt op basis van financiële prestaties (ratio's met betrekking tot solvabiliteit, liquiditeit, vermogenspositie en personeelskosten).

Als gevolg van een herziening van het financiële rankingsysteem, heeft een herberekening plaatsgevonden van een aantal financiële prestaties waardoor N.E.C. zich, weliswaar op het nippertje, niet heeft kunnen handhaven in categorie II. Hierdoor is N.E.C. nu ingedeeld in categorie I. Er zijn 2 voorname oorzaken dat N.E.C. in categorie I terecht is gekomen. N.E.C. scoort 0 van de 40 haalbare punten op het onderdeel 'gemiddelde resultaten laatste 2 boekjaren' en scoort 10 van de 20 haalbare punten op het onderdeel ‘begrotingsdiscipline'.

In het begrotingsjaar 2004-2005 is een groot verlies geleden dat negatiever uitviel dan begroot. N.E.C. heeft het boekjaar 2005-2006 afgesloten met een ruim positief resultaat als gevolg van, onder andere, stijging van inkomsten, incidentele baten en het spelen van de play-offs. Het resultaat was hierbij beter dan begroot.

Ook dit seizoen (2006-2007) werken we met een sluitende begroting en verwachten we een klein positief financieel resultaat. Op basis hiervan heeft de directie de verwachting dat N.E.C. volgend seizoen weer terugkeert in categorie II van het ‘financiële rankingsysteem' van de KNVB.

Gevolg van de indeling in categorie I is dat N.E.C. op korte termijn een zogenaamd plan van aanpak indient dat periodiek zal worden beoordeeld door de KNVB.

Natuurlijk hadden wij liever gezien dat N.E.C. niet in categorie I terecht zou komen. Echter, op basis van het financiële beleid dat nu gevoerd wordt binnen de club, zijn we hierover echter niet in paniek. Dit omdat we de vaste overtuiging hebben dat voortzetting van het huidige financiële beleid er toe zal leiden dat N.E.C., stap voor stap, een gezondere financiële basis krijgt.

Marc Loosen
Financieel Directeur

Jacco Swart
Algemeen Directeur
pi_45169010
Die beerput gaat nog wel los gok ik.
quote:
N.E.C. scoort 0 van de 40 haalbare punten op het onderdeel 'gemiddelde resultaten laatste 2 boekjaren' en scoort 10 van de 20 haalbare punten op het onderdeel ‘begrotingsdiscipline'.
Natuurlijk ze hebben het net niet gehaald? En alle andere disciplines, want ik kan me niet voorstellen dat er maar twee zijn.

Verbaasd me dat zoveel nijmegenaren hebben van ach komt wel goed. Terwijl ze geen idee hebben Wat cat. 1 met zich mee brengt. Dit worden gezellige middagjes bij de KNVB om als directie je verantwoording af te leggen bij bijv aankopen of andere grote uitgaven.

Ik wacht nog even rustig op de VI voordat ik een eindoordeel geef. Maar voorlopig lijkt jullie europees avontuurtje ook maar financieel bij elkaar gekocht zo heb ik het idee.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:12:09 #23
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_45169219
ach het jaar dat Neeskens zijn conge kreeg, de afkoopsom was niet begroot gut oh gut
pi_45171186
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 07:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Maar voorlopig lijkt jullie europees avontuurtje ook maar financieel bij elkaar gekocht zo heb ik het idee.
De Niedzielannen, Barreto's, Olsson's, Dennebomen en Boutahars kwamen pas na dat avontuurtje hoor.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:10:24 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45171870
. mooi kut.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')