abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 8 januari 2007 @ 09:57:36 #1
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45135830
Tijd voor een nieuw deel van het Editors-topic.



Van AMG:
quote:
Neo-post-punk quartet Editors formed in 2003. Originally dubbed Snowfield, the group comprised singer/guitarist Tom Smith, lead guitarist Chris Urbanowicz, bassist Russell Leetch, and drummer Ed Lay, all music technology students at Britain's Stafford University who relocated to Birmingham after graduation. A series of a well-received club dates and a single demo tape earned the Editors the interest of British labels large and small, and after a bidding frenzy the group signed to a revitalized Kitchenware, the venerable British indie once home to Prefab Sprout.

Kitchenware issued their debut single, "Bullets," in early January 2005 and the record sold out in one day, earning comparison to the dark, dramatic sound of contemporary bands like Interpol and Bloc Party as well as ancestors like Joy Division and Echo & the Bunnymen. The Editors' follow-up, "Munich," made them darlings of the U.K. music press, and just weeks after their standout performance at the annual Glastonbury Music Festival, the band issued its third single, "Blood."

Their much-anticipated debut LP, The Back Room, followed in mid-2005. "Munich" was reissued in January 2006, placing The Back Room in the Top Five on the U.K. album chart and earning the band a gold record. A joint North American tour with stellastarr* coincided with the stateside release of The Back Room in March. A Mercury Music Prize nomination followed in July.
Discografie:

Albums:
The Back Room (2005)
Cuttings (2005, B-kantjes/rarities-verzamelaar)

Singles:
Blood (2005)
Munich (2005)
Bullets (2005)
All Sparks (2006)

Vorige topic: Editors

[ Bericht 0% gewijzigd door Grobbel op 08-01-2007 10:36:02 ]
pi_45135927
Editors
pi_45135951
*kijkt naar muur volbehangen met concertkaartjes*

Het is alweer bijna een jáár geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb (30 januari 2006, Paradiso)
Veel te lang geleden dus
pi_45136000
Nieuw album! Nieuw album!

Editors was (en is nog steeds) mijn fijnste concert geweest!
Oh en ik heb de DVD van Paradiso gekocht (helaas moest ik dan nogmaals de CD aanschaffen, was een dubbelpak... En ik had al een dubbelding met Cuttings erbij, dus nu heb ik 'm dubbel.) en lienelien en ik komen een paar keer vol in beeld, zo fijn!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_45136014
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:08 schreef Lieke_K het volgende:
Nieuw album! Nieuw album!

Editors was (en is nog steeds) mijn fijnste concert geweest!
Oh en ik heb de DVD van Paradiso gekocht (helaas moest ik dan nogmaals de CD aanschaffen, was een dubbelpak... En ik had al een dubbelding met Cuttings erbij, dus nu heb ik 'm dubbel.) en lienelien en ik komen een paar keer vol in beeld, zo fijn!
Oja, charming, meeblèrend enzo
pi_45136021
Misschien kan je Cuttings trouwens in de OP erbij zetten, Grobbel?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  maandag 8 januari 2007 @ 10:15:56 #7
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45136106
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:10 schreef Lieke_K het volgende:
Misschien kan je Cuttings trouwens in de OP erbij zetten, Grobbel?
Cutting is dus een live-DVD, als ik het goed begrijp?
pi_45136124
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Cutting is dus een live-DVD, als ik het goed begrijp?
Nee, cuttings is een extra cd die bij The Back Room in een mooi kartonnen hoesje zit, met b-sides zeg maar enzo. Ik weet nog of de live dvd ook nog een naam heeft oid..

edit: wacht even, je kent Cuttings niet?
pi_45136154
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef Grobbel het volgende:
Cutting is dus een live-DVD, als ik het goed begrijp?
Of all people....

Cuttings is een CD met b-sides (ook uit 2005); de live DVD van Paradiso, die amper vermelding verdient, zo low budget als ie uitgevoerd is, heeft geen specifieke naam.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_45136349
Hallo!

Weer een topic gevonden waar ik langs kan komen

Heb ze gezien op PP vorig jaar. Vond dat Tom wel wat spastiche trekjes had tijdens het optreden, maar denk dat dat hier al wel bekent is.

Op de 3voor12 site staat ook een akoestische uitvoering van 'All sparks' die vond ik erg sterk!

Het hele album vind ik ook erg sterk, al moet ik toegeven dat ik hem niet heel vaak luister. Vind het eenm beetje een depri toontje hebben.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:31:50 #11
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45136350
Zeg, ik heb ook nooit beweerd dat ik een groot Editors-fan ben. Ik vroeg alleen of er al een tweede deel was gemaakt, en dat was nog niet het geval. En toen vroeg Lieke of ik het wilde doen, dus bij deze.

Dit is ook trouwens ook een release die zowel Wiki als AMG niet kennen, dus zo zwaar til ik er nu ook weer niet aan.
pi_45136426
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef Grobbel het volgende:
Zeg, ik heb ook nooit beweerd dat ik een groot Editors-fan ben. Ik vroeg alleen of er al een tweede deel was gemaakt, en dat was nog niet het geval. En toen vroeg Lieke of ik het wilde doen, dus bij deze.

Dit is ook trouwens ook een release die zowel Wiki als AMG niet kennen, dus zo zwaar til ik er nu ook weer niet aan.
Bij dezen. Mensheid, leer het nu eensch.

Wiki is sws niet zo geweldig wat dat betreft, en AMG heeft liggen slapen
Cuttings bestaat wel degelijk, hoor
pi_45136454
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef Grobbel het volgende:
Zeg, ik heb ook nooit beweerd dat ik een groot Editors-fan ben. Ik vroeg alleen of er al een tweede deel was gemaakt, en dat was nog niet het geval. En toen vroeg Lieke of ik het wilde doen, dus bij deze.
Omdat ik een digibeet ben.
Ben ook wel dankbaar dat je het gemaakt hebt, hoor.
quote:
Dit is ook trouwens ook een release die zowel Wiki als AMG niet kennen, dus zo zwaar til ik er nu ook weer niet aan.
En ik vind dat Cutiings schijfje erg mooi, staan goede nummers op, zeker de moeite waard!! Als het legaal was, zou ik je de nummers mailen. Maar dat mag niet van BIG.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  maandag 8 januari 2007 @ 10:39:07 #14
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_45136477
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:36 schreef lienelien het volgende:

[..]

Bij dezen. Mensheid, leer het nu eensch.

Wiki is sws niet zo geweldig wat dat betreft, en AMG heeft liggen slapen
Cuttings bestaat wel degelijk, hoor
Hij is ook allang aan de OP toegevoegd, hoor. Het is alleen dat de bronnen die ik normaal gesproken voor dit soort info check dit keer niet thuis gaven. Gelukkig zijn jullie er dan nog met jullie encyclopedische kennis om me terecht te wijzen.
pi_45136495
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:39 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Hij is ook allang aan de OP toegevoegd, hoor. Het is alleen dat de bronnen die ik normaal gesproken voor dit soort info check dit keer niet thuis gaven. Gelukkig zijn jullie er dan nog met jullie encyclopedische kennis om me terecht te wijzen.
Kijk nog eens op wiki
  Moderator maandag 8 januari 2007 @ 12:01:04 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45138406
Waarom weet ik niets van die live dvd
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_45138749
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:01 schreef MaJo het volgende:
Waarom weet ik niets van die live dvd
Geen idee?

Het is het concert wat ook op Fabchannel staat (/stond?), letterlijk. Gewoon gebrand op DVD, de titel van de nummers komt geeneens in beeld wanneer ze beginnen (wat ik persoonlijk toch wel het minste vind wat ze er aan hadden kunnen toevoegen voor ¤17,-), de 'scènes' zijn de nummers, dus je kunt wel selecteren.

De beeldkwaliteit is niet fantastisch, camerawerk ook maar zo-zo. Maar goed, in alle redelijkheid is het ook een relatief onbekende band en kan je geen super de luxe liveregistratie verwachten met alle toeters en bellen die sommige muziekDVD's hebben.

Leuk om te hebben, geen must-have.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_45139813
Hoop dat ze dit jaar weer op Pinkpop staan, heb ze vorig jaar helaas gemist
  maandag 8 januari 2007 @ 14:06:12 #19
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_45152016
Hee, een nieuw deel van het Interpol-topic met een andere naam??? Misleidend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45152589
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Hee, een nieuw deel van het Interpol-topic met een andere naam??? Misleidend.
Hou toch eens op. Het gaat vervelen. Echt.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_45153237
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Hou toch eens op. Het gaat vervelen. Echt.
Nou, wat jij wilt. Joy Division dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45153803
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, wat jij wilt. Joy Division dan.
Is alles nog goed met je gehoor enzo? Onlangs nog wel zo'n piepjestest gedaan?
pi_45155143
Toen hoorde ik het 3FM kuiken Munich zingen inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 januari 2007 @ 20:26:09 #25
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_45158943
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Toen hoorde ik het 3FM kuiken Munich zingen inderdaad.
Je wordt nooit moe van jezelf?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  maandag 8 januari 2007 @ 22:01:35 #27
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45160277
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45160730
quote:
Editors are ready to compete with The Killers and Razorlight on their new album.
Dat vind ik dan wel weer een grappige uitspraak
  maandag 8 januari 2007 @ 22:19:02 #29
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45161169
Tjah, ze willen blijkbaar een zeer matig album uitbrengen, zou jammer zijn.
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 00:47:25 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45166646
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt niet Na een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:13:18 #31
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45167165
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt niet Na een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45169464
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tjah, ze willen blijkbaar een zeer matig album uitbrengen, zou jammer zijn.
Ik vind het wel positief klinken allemaal
quote:
He said: "We are making the songs that will compete with your Killers and Razorlights and I don't see why we shouldn't do so. I think we've got them in our sights with this record."
Hoop dat ze niet te commercieel gaan doen en ik hoop dat ze hun eigen stijl aanhouden. Maar ik denk dat ze alleen kwa bekendheid ed willen concureren met hun collega's.
quote:
He said: "There are four or five huge, massive sounding songs...Songs like 'Bullets' and 'Munich' were big songs and that is something we haven't shied away from."
Kijk, als ze een heel album vol kunnen maken met dat soort nummers

Ik kijk er in ieder geval al naar uit!
pi_45169979
quote:
The album, which is set to be released in April
Kadotip!

Ben echt erg benieuwd, van Razorlight- en The Killersspinoffs hebben we er onderhand toch al wel genoeg? Laten ze inderdaad gewoon lekker Editors blijven. Hoewel er misschien ook weer mensen zijn die hen totaal niet een eigen ding vinden doen. Misschien.

Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:56:13 #34
165299 KillingMoon
Desire is a terrible thing
pi_46380288
Het nieuwe album zou 'grootser' klinken. Ook ik hoop dat ze hun stijl behouden, ik verkies de Interpol/Editors stijl toch boven de Razorlight stijl.
pi_46402467
Heb ze inmiddels een keer of vier live gezien, maar de laatste keer is alweer afgelopen zomer. Maar met het nieuwe album verwacht ik ze wel weer op de festivals

Nog wat leuke nummers voor wie ze nog niet kent: Find yourself a safe place, French Disko en covers van Feel Good Inc. en Orange Crush
pi_46402919
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt niet Na een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 21:29:30 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46410131
Leven the Editors nog dan
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_46410352
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef MaJo het volgende:
Leven the Editors nog dan
ja
pi_46412376
ow, Editors wordt flink afgezeken geloof ik. Onterecht vind ik. De vergelijkingen met Joy Division snap ik niet zo goed. Interpol heeft veel meer gejat van die band en die wordt alom geroemd bij het indiegepeupel of zo... Editors is live trouwens wel opwindend te noemen...

Verder een band die over het algemeen geen fuck om uiterlijk en imago geeft. Geen rare hoedjes, mutsen, schaaltjes, mascara of overmatig drugsgebruik te bekennen.
  zondag 18 februari 2007 @ 12:43:52 #40
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46421678
Ik weet nog wel dat toen the Editors op Lowlands stonden ze met geleende instrumenten speelden
slechte tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_46425624
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Verder een band die over het algemeen geen fuck om uiterlijk en imago geeft. Geen rare hoedjes, mutsen, schaaltjes, mascara of overmatig drugsgebruik te bekennen.
onzin. Ik heb ze ook live gezien en vond het juist ontzettende posers. Zanger die constant z'n gitaar in z'n nek legt en getergd voor zich uit kijkt etc. Vreselijk vond ik het. Trouwens, ik was een keer in een platenzaak en hoorde daar een nummer, Nieuwe Interpol dacht ik nog..
Editors mogen nog niet in de schaduw van Interpol staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van Joy Division mogen staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van The beatles mogen staan
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_46425989
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

onzin. Ik heb ze ook live gezien en vond het juist ontzettende posers. Zanger die constant z'n gitaar in z'n nek legt en getergd voor zich uit kijkt etc. Vreselijk vond ik het. Trouwens, ik was een keer in een platenzaak en hoorde daar een nummer, Nieuwe Interpol dacht ik nog..
Editors mogen nog niet in de schaduw van Interpol staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van Joy Division mogen staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van The beatles mogen staan
Ik had het niet over hoe die gast op het podium staat. Het lijkt me allemaal echt wat ie doet. Ik heb het over die pseudoexcentrieke modegekken.
pi_46426284
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik had het niet over hoe die gast op het podium staat. Het lijkt me allemaal echt wat ie doet. Ik heb het over die pseudoexcentrieke modegekken.
Nou het leek mij allemaal lichtelijk overdreven, maar goed. En ja, die pseudoexcentrieke modegekken zijn nog net een tikje erger. Maar ik neem aan dat je Interpol daar niet onder schaart? Zij dragen allen een maatpak, en dat staat ze goed.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_46426333
Editors is echt geweldig. Heb The Back Room zo ontzettend vaak geluisterd. Zeker het beste album van 2005 voor mij.

Ik hoop dat ze snel weer wat nieuws uitbrengen. Zelfs alle B-sides vond ik erg goed.
pi_46430450
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Nou het leek mij allemaal lichtelijk overdreven, maar goed. En ja, die pseudoexcentrieke modegekken zijn nog net een tikje erger. Maar ik neem aan dat je Interpol daar niet onder schaart? Zij dragen allen een maatpak, en dat staat ze goed.
Nee, interpol niet. Die zijn live alleen wat saai vrees ik.
  Moderator zondag 18 februari 2007 @ 16:42:28 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46430549
Ik wil ze wel een keer live zien Hoewel ik de nummers wel veel van hetzelfde vind...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_46430981
De singles zijn lang niet de beste van de cd. Dat viel mij vooral op.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:00:38 #48
64792 Mryc
play me one more song
pi_46436139
Ik wil nieuw luistermateriaal
pi_46445800
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
Heb ze gezien op PP vorig jaar. Vond dat Tom wel wat spastiche trekjes had tijdens het optreden, maar denk dat dat hier al wel bekent is.
Hehe, ja dat had ik ook gezien.

Laatste keer dat ik ze gezien heb, was in het Paard Den haag, alweer een jaar (?) geleden.

Super optreden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_46450998
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hehe, ja dat had ik ook gezien.

Laatste keer dat ik ze gezien heb, was in het Paard Den haag, alweer een jaar (?) geleden.

Super optreden
Ik lees de quote, ik denk: 'hey, dat heb ik ook eens geschreven'. Blijk dat het een quote van mij is . Goedemorgen Goover .

Komt er eigenlijk al een nieuw album aan?
pi_46454668
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:15 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik lees de quote, ik denk: 'hey, dat heb ik ook eens geschreven'. Blijk dat het een quote van mij is . Goedemorgen Goover .

Komt er eigenlijk al een nieuw album aan?
Ja, halverwege 2007.
quote:
De Editors komen halverwege 2007 met een nieuw album. Het album zal worden geproduceerd door niemand minder dan Mr Jacknife Lee. Editors frontman Tom Smith: "We are making the songs that will compete with your Killers and Razorlights and I don't see why we shouldn't do so..."
Dat staat ergens boven jouw post

Nogmaals goedemorgen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_46454876
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Dat staat ergens boven jouw post
Ohwja :S Dat had ik al wel eens gelezen ergens.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:35:18 #53
64792 Mryc
play me one more song
pi_46498027
Iemand al Munich gehoord door Corinne Bailey Rae? Slechte cover imho
pi_46527033
TVP

Heb ze 2 keer gezien, vorig jaar paradiso en afgelopen zomer op Werchter Van mij mogen ze weer komen dit jaar... Ben benieuwd naar het nieuwe album.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_47499121
quote:
Op 20-03-07 schreef 3fm het volgende:
Tweede album Editors in de zomer

(20-03-07) - Het tweede album van de Engelse rockband Editors verschijnt deze zomer.
De opvolger van het succesvolle album The Back Room uit 2005 komt naar verwachting uit in juli.

Nieuw materiaal
Editors-voorman Tom Smith laat in een interview weten dat hij niet kan wachten om het nieuwe materiaal aan de fans te laten horen. De band treedt eind mei vijf avonden op in onder andere Londen, Glasgow en Dublin.

Doorbraak
Het album The Back Room van Editors komt uit in 2005. Met singles als 'Munich', 'Blood' en 'All Sparks' breekt de groep uit Birmingham door in Nederland.

lees meer
Juli dus
pi_47531911
Topic gevonden
TVP
pi_47962233
Ik heb gehoord dat het nieuwe album gepland stond voor een release vandaag? Verder geen heisa, singles of promotiemateriaal gezien dus dat zal wel niet kloppen.

Wat ik wou vragen is: heeft iemand de b-sides en/of het spul dat ze onder de naam snowfield hebben gemaakt? (NEED IT!)
www.last.fm/user/seeb
pi_47962967
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef S33B het volgende:
Wat ik wou vragen is: heeft iemand de b-sides en/of het spul dat ze onder de naam snowfield hebben gemaakt? (NEED IT!)
Yep, ik heb de zogenaamde Snowfield demo's:
Lights, Munich, Fingers In The Factories en Open Your Arms.
Ook alle B-kantjes. Ook nog wat andere demo's. Stuur maar een PM!
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:25:20 #59
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
pi_48094622
6 juni staan ze in de Melkweg!

Hier staat dat de voorverkoop 11 april begint, volgende week woensdag dus al.
pi_48096305
OMG! Ik ga gelijk m'n kaartje halen woensdag!
pi_48098032
Ik moet gaan
pi_48099807
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef dreamaniac het volgende:
6 juni staan ze in de Melkweg!

Hier staat dat de voorverkoop 11 april begint, volgende week woensdag dus al.
  Moderator zaterdag 7 april 2007 @ 01:32:19 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48100371
Oh wat tof Wil ze graag een keer live zien
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_48183993
Morgen maar kaartjes kopen dan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_48199513
Ik vind de Melkweg een geweldige zaal, hoor. Maar ik baal altijd van de hoge servicekosten (Ticketservice, wat natuurlijk bij veel zalen zo is) en de hoge reserveringskosten, bovenop het toch al dure kaartje. De treinreis is, vanuit mijn woonplaats, net zo duur als het kaartje... Al heb ik ze al 4 keer gezien, hoop ik echt dat ze wat dichter in de buurt komen voor mij. Het kan net zo goed zijn dat ik alsnog morgenmiddag kaarten koop, hoor . Ze zijn live namelijk echt heel goed, en ik ben zo benieuwd naar de nieuwe nummers...!
pi_48212465
Oei, da's leuk. Nog even kijken of 't gaat lukken (reistijd, financieel, werk...), ben zeker geinteresseerd!
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_48215994
Ja, eigenlijk vind ik het belachelijk dat je per kaartje 3 euro 45 aan servicekosten betaald en nog voor een lidmaatschap van de melkweg moet betalen a 3 euro.

Dat maakt je kaartje toch wel weer zo'n 6,45 euro duurder.

Maar ondanks dat alles heb ik toch mijn kaartjes binnen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_48216309
Die kut abbo's zijn alleen leuk voor Amsterdammers. In feite worden provincialen gediscrimineerd...
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 14:49:39 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48216657
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die kut abbo's zijn alleen leuk voor Amsterdammers. In feite worden provincialen gediscrimineerd...
Waarom is dat wel leuk voor Amsterdammers dan? Die betalen toch precies hetzelfde? Zie de logica er niet van in
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_48216693
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom is dat wel leuk voor Amsterdammers dan? Die betalen toch precies hetzelfde? Zie de logica er niet van in
Omdat die waarschijnlijk in de gelegenheid zijn om vaker in één maand tijd naar de melkweg te gaan dan mensen die ver(der) weg wonen
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 14:52:08 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48216738
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef lienelien het volgende:

[..]

Omdat die waarschijnlijk in de gelegenheid zijn om vaker in één maand tijd naar de melkweg te gaan dan mensen die ver(der) weg wonen
Mwah valt ook wel mee denk ik. Niet iedereen gaat elke week naar de melkweg denk ik.

Deze maand heb ik geluk, 4 concerten op 1 lidmaatschap
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_48216792
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_48216982
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef lienelien het volgende:

[..]

Omdat die waarschijnlijk in de gelegenheid zijn om vaker in één maand tijd naar de melkweg te gaan dan mensen die ver(der) weg wonen
Juist.

Godzijdank hebben we in het zuiden ook goeie concertzalen (beter geluid zelfs) ...
pi_48217047
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Juist.

Godzijdank hebben we in het zuiden ook goeie concertzalen (beter geluid zelfs) ...
De Effenaar (lelijk, sfeerloos) en wat verder nog meer dan?
pi_48217580
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:

[..]

De Effenaar (lelijk, sfeerloos) en wat verder nog meer dan?
Wat dacht je van 013? Een beter zicht en geluid vind je nergens. Het geluid in de nieuwe Effenaar is ook geweldig (mag je verwachten van zalen waar bij de bouw rekening is gehouden met de weerkaatsing van het geluid). Heb daar Editors vorig jaar gezien en toen viel het me al op. Ok, van buiten zijn Effenaar en 013 modern en vrij lelijk. 013 is van binnen echter wel mooi ingericht, hoef je nooit te lang te wachten bij de garderobe (enige zaal in Nederland waar ze dat goed geregeld hebben) en hebben genoeg bars. Dat mis in met name bij de Amsterdamse 'poptempels'. Ik moet de nieuwe Melkweg nog meemaken trouwens. Ben er van overtuigd dat ze daar een hoop verbeterd hebben (het geluid in Melkweg was vaak niet om aan te horen, met name als de zaal halfvol was).

De verbouwde Schouwburg van Heerlen zal ook een poppodium bevatten.
quote:
MIDDENZAAL SCHOUWBURG HEERLEN
Gelijktijdig is een paar honderd meter verder gestart met de totale renovatie (in Heerlen heet dat revitalisatie) van de schouwburg. Nu duurt het normaliter wel even voordat een bandje uit de regio op het grote podium van het Parkstad Limburg Theater Heerlen mag staan en daarom wordt er meteen maar even voor bijna 10 miljoen euro een Middenzaal gebouwd. De Middenzaal is ontwikkeld naar voorbeelden van zalen in Sevilla, Los Angeles en de AB in Brussel. Ze vertoont grote gelijkenis met zalen die in aanbouw zijn in Amsterdam en Eindhoven, maar ook met nieuwe popzalen als de Heineken Music-hall in Amsterdam en Het Paard van Troje in Den Haag. In de sta-opstelling (popconcerten) kunnen er ruim 1.200 bezoekers gelijktijdig ontvangen worden. Eindelijk durven de stad en de regio zich te meten met dorpen als Amsterdam en Eindhoven. Jammer dat de Provincie Limburg dat nog niet doorheeft. De schouwburg in Heerlen wordt voornamelijk betaald door de Heerlense burgers. De provincie draagt in totaal 2,5 miljoen euro bij. Dat lijkt heel wat, maar dat is echt niet meer dan een schamele 5% van de totale bouwkosten. En in ruil daarvoor hebben ze ruim 3 kilo regeltjes, eisen en voorwaarden meegestuurd. Het zou me niets verbazen als de verantwoordelijke gedeputeerde van de provincie ook nog de euvele moed heeft gehad om de eerste steen te leggen. Volg de revitalisatie van het theater via de link naar de website van Parkstad Limburg Theaters. (3voor12)
In een straal van 50 km (3 miljoen mensen) het eerste echte poppodium van de Euregio
pi_48217705
Ohhja, 013 even vergeten. Ben daar alleen ooit in de kleine zaal geweest, dus dat weet ik verder niet
Paradiso mag er idd wel een bar bij hebben, en ik ben ook wel benieuwd naar de melkweg ja
Editors in Paradiso was echt geweldig
  woensdag 11 april 2007 @ 23:02:44 #78
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_48255003
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Kaartjes binnen
Hier ook!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48384805
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:20 schreef Goover het volgende:
* Goover twijfelt nog...
same here.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  maandag 16 april 2007 @ 17:42:23 #82
172358 oddman
Introspecteur
pi_48386816
Ik heb kaartjes! Yaay!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 16 april 2007 @ 20:13:17 #83
14589 PostManBart
The deliverer
pi_48391971
Tickets zijn besteld! Ik heb er erg veel zin in!

Ik ben bij het concert in de Effenaar geweest. Dat was al super. Ik neem aan dat ze live inmiddels gegroeid zijn, dus dat wordt een topavond!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_48410208
Kaartjes gekocht Ze waren op PP toch wel erg goed om nu te gaan missen..
pi_48670277
Op 25 juni komt het nieuwe album van Editors uit, getiteld 'An End Has A Start'.
'Smokers Outside The Hospital Doors' wordt de eerste single, die op 18 juni in de winkels ligt.
De tracklist van het album:

1. Smokers Outside The Hospital Doors
2. An End Has A Start
3. The Weight Of The World
4. Bones
5. When Anger Shows
6. The Racing Rats
7. Push Your Head Towards The Air
8. Escape The Nest
9. Spiders
10. Well Worn Hand

Op de officele site is al een voorproefje te horen!
pi_48670425
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef mindgames het volgende:
Op 25 juni komt het nieuwe album van Editors uit, getiteld 'An End Has A Start'.
'Smokers Outside The Hospital Doors' wordt de eerste single, die op 18 juni in de winkels ligt.
De tracklist van het album:

1. Smokers Outside The Hospital Doors
2. An End Has A Start
3. The Weight Of The World
4. Bones
5. When Anger Shows
6. The Racing Rats
7. Push Your Head Towards The Air
8. Escape The Nest
9. Spiders
10. Well Worn Hand

Op de officele site is al een voorproefje te horen!
Leuk, thuis ff voorproefjes luisteren.

Ik hoop dat ik het album voor het concert al kan luisteren, als ze daar nieuwe dingen spelen iig. Ik vind nummers live altijd een stuk minder leuk als ik ze voor het eerst hoor.
pi_48670723
Ah, tof.
pi_48676188
het schijnt toch zo te zijn dat ze opeens blije liedjes hebben gemaakt?
pi_48676330
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef fretclick het volgende:

het schijnt toch zo te zijn dat ze opeens blije liedjes hebben gemaakt?
Ze hebben verteld dat ze door al het succes een stuk beter in hun vel zitten. Dit zou dus wel eens vrolijkere liedjes kunnen opleveren, concludeerde de interviewer. Zo gaat dat altijd in de pers, haha.
pi_48678303
Van de week nog een album van ze geluisterd, leuk bandje blijft het!

Ben benieuwd naar het nieuwe album.
pi_48679372
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef mindgames het volgende:
Op de officele site is al een voorproefje te horen!
Dat voorproefje klinkt iig niet verkeerd
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_48682129
Ik heb ze net pas ontdekt

Nouja, had The Back Room al eens binnen gehaald, maar toen vond ik het niks. Nu nog een keer, en het is eigenlijk best leuk Lijkt wel veel op elkaar op het eerste gehoor, maarja...

Dat nieuwe nummer op de site (Bones als ik het goed hoor) is ook wel leuk.

En is het heel gek dat ik de cd van Interpol niet zoveel aan vindt, maar dit wel? Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de cd van Interpol ook niet heel goed beluisterd heb.
pi_48682292
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
En is het heel gek dat ik de cd van Interpol niet zoveel aan vindt, maar dit wel? Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de cd van Interpol ook niet heel goed beluisterd heb.
Nee.

Ik vind Interpol ook niet echt tof.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_48682439
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:


En is het heel gek dat ik de cd van Interpol niet zoveel aan vindt, maar dit wel? Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de cd van Interpol ook niet heel goed beluisterd heb.
Krijgen we dit weer
Kan de hele wereld even ophouden met Editors en Interpol vergelijken?
pi_48682518
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef JeroenV het volgende:
En is het heel gek dat ik de cd van Interpol niet zoveel aan vindt, maar dit wel? Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de cd van Interpol ook niet heel goed beluisterd heb.
Nee hoor, ik vind het toevallig wel alletwee leuk, maar niet eens zó veel op elkaar lijken. Het doet voor mij heel anders aan, maar ik heb er ook niet veel verstand van, misschien dat als je heel veel verschillends kent dat dit dan op elkaar lijkt.
Editors zijn gewoon supergaaf, dat concert van 31 januari in Paradiso was geweldig (maar dat zie je ook wel aan de extatische blik in mijn ogen op dat moment, mocht je de DVD gezien hebben ), jammer dat je ze niet eerder kende, je hebt wat in te halen! Zorg dat je Cuttings in je klauwen krijgt, die zijn heel mooi!!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:15:09 #96
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48682582
2 Jaar terug waren ze op Lowlands ook tof en ze speelden nog met instrumenten van andere bands ook
Bernie en ik zijn tof.
pi_48682626
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef lienelien het volgende:

[..]

Krijgen we dit weer
Kan de hele wereld even ophouden met Editors en Interpol vergelijken?
Ik zie dit topic voor het eerst en reageer dus alleen maar op de eerste pagina..

Voor ik aan ander werk ga beginnen eerst maar The Back Room echt doorluisteren. Fingers in the factories springt er tot nu toe bovenuit.
pi_48682732
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik zie dit topic voor het eerst en reageer dus alleen maar op de eerste pagina..

Voor ik aan ander werk ga beginnen eerst maar The Back Room echt doorluisteren. Fingers in the factories springt er tot nu toe bovenuit.
Ik heb het niet over dit topic maar alles en iedereen en zelfs alle gewaardeerde media blijven over die vergelijking zeiken, en ik vind het vervelend
Goed, het lijkt qua genre wel ietwat op elkaar, maar qua sound en stem ed zeker niet
pi_48682834
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik heb het niet over dit topic maar alles en iedereen en zelfs alle gewaardeerde media blijven over die vergelijking zeiken, en ik vind het vervelend
Goed, het lijkt qua genre wel ietwat op elkaar, maar qua sound en stem ed zeker niet
Ok

Interpol vind ik niet zoveel aan, al moet je dat volgens mij niet tegen jou zeggen

De langszame nummers van Editors vind ik trouwens ook echt minder dan de snellere.
pi_48682901
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ok

Interpol vind ik niet zoveel aan, al moet je dat volgens mij niet tegen jou zeggen
Je moet alleen niet zeggen dat je Antics stom vind en turn on the bright lights geweldig vindt
pi_48683056
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef lienelien het volgende:

[..]

Je moet alleen niet zeggen dat je Antics stom vind en turn on the bright lights geweldig vindt
Oh dat tweede ken ik niet en Antics vind ik niet echt goed nee
pi_48683289
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Oh dat tweede ken ik niet en Antics vind ik niet echt goed nee
pi_48683391
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

pi_48694727
Ik heb Editors op Pinkpop gezien, ik was verrast door het concert eigenlijk. Ik was niet helemaal weg van ze. Maar na dat concert . Live komen de nummer gewoon veel meer tot hun recht (is bij de meeste muziek zo, maar hierbij had ik het nog sterker)
pi_48917847
Potver! Zie nu pas dat er 6 juni een concert is.. en natuurlijk al uitverkocht
pi_48918345
Smokers... is te luisteren op de myspace : http://www.myspace.com/editorsmusic

Ik vind dat nummer wat als voorproefje op de site staat (is dat Bones ?) trouwens leuker (sneller ). Ik vind zo'n langzaam nummer op single uitbrengen wel heel erg Snow Patrol.



[ Bericht 46% gewijzigd door LadyLovelyLocks op 02-05-2007 10:25:51 ]
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:03:44 #108
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_48921913
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Smokers... is te luisteren op de myspace : http://www.myspace.com/editorsmusic

Ik vind dat nummer wat als voorproefje op de site staat (is dat Bones ?) trouwens leuker (sneller ). Ik vind zo'n langzaam nummer op single uitbrengen wel heel erg Snow Patrol.

Vind 'm best ok, maar het gaat idd een beetje de Snow Patrol kant op..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_48944563
De snow patrol link ontgaat me, maar vind hem ook oké. NIet meer dan dat. Dat liedje van dat filmpje wat daar te zien is vind ik dan wel weer heel goed; is dat ook nieuw materiaal?
www.last.fm/user/seeb
pi_48944683
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Smokers... is te luisteren op de myspace : http://www.myspace.com/editorsmusic

Ik vind dat nummer wat als voorproefje op de site staat (is dat Bones ?) trouwens leuker (sneller ). Ik vind zo'n langzaam nummer op single uitbrengen wel heel erg Snow Patrol.

bweuhh. vervelend.
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:14:57 #111
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
pi_48953973
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef S33B het volgende:
De snow patrol link ontgaat me, maar vind hem ook oké. NIet meer dan dat. Dat liedje van dat filmpje wat daar te zien is vind ik dan wel weer heel goed; is dat ook nieuw materiaal?


Dat is Bones. Word al een tijd live gespeeld en komt ook op het nieuwe album.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:41:40 #112
163394 Anne_Weetjewel
Beyond the Obvious
pi_49004881
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef Jape het volgende:
Potver! Zie nu pas dat er 6 juni een concert is.. en natuurlijk al uitverkocht
Scherp
1/12 Placebo, 28/12 The Sheer, 29/12 Room Eleven, 10/2 Gotan Project, 21/2 Goose, 16/3 Incubus, 17/3 Coparck, 11/5 Tom McRae, 24/5 Sneakerfreak, 6/6 Editors, 13/9 Pete Philly, 4/10 Air Traffic
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:13:31 #113
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49220142
Artwork nieuwe album:
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_49220233
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Artwork nieuwe album:
[afbeelding]
Wel mooi, en natuurlijk beetje in de Editors stijl (vind ik dan...)
pi_49220911
Ziet er gaaf uit idd
pi_49221274
hmmm. nehh.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:51:30 #117
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_49223267
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Artwork nieuwe album:
[afbeelding]
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49223310
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef Anne_Weetjewel het volgende:

[..]

Scherp
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:22:22 #120
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49304098
Eigenlijk is dat Smokers best wel een mooi nummer
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 13 mei 2007 @ 15:32:50 #121
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49332435
Mooie artwork

Single The End Has A Start is ook heerlijk
  zondag 13 mei 2007 @ 17:54:50 #122
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49337426
Erg benieuwd naar de nieuwe cd. Hele goede band.
Love will be my strongest weapon
pi_49367998
aparte clip. .
  maandag 14 mei 2007 @ 16:00:22 #126
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49368063
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef Goover het volgende:

[..]

Oeh, thuis snel eens bekijken
Hij is ook te downloaden via de bekende sites.

Vind het ook een super nummer, heerlijk energiek
  maandag 14 mei 2007 @ 18:53:20 #127
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49373721
Die clip is dus niet origineel he.. Heeft een fan gewoon erbij gemaakt om het op YouTube te kunnen zetten...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_49388012
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Die clip is dus niet origineel he.. Heeft een fan gewoon erbij gemaakt om het op YouTube te kunnen zetten...
Zeg, ik ben niet achterlijk
Bij de beschrijving staat ook uit welke clips die fragmenten komen.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:23:35 #129
64792 Mryc
play me one more song
pi_49572664
"Chris heeft daar beduidend minder last van. "Ik schreef het nummer Bones in een gayclub in Rome."


Leuk nummer ja! En laat het album maar lekken dan
pi_49574128
Clip van Smokers Outside The Hospital Doors, was die al gepost hier? Anders lekker nog een keertje.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49574804
goed nummer, mooie video. Maar het zal wel geen hit worden vrees ik...
  zondag 20 mei 2007 @ 16:47:53 #133
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49575092
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
goed nummer, mooie video. Maar het zal wel geen hit worden vrees ik...
Des te beter
pi_49596962
Ik denk er aan mijn 2 kaartjes voor 6 juni te verkopen... Ik kan niemand vinden die mee wil

Is er eventueel intresse hier?
pi_49601358
Dat is jammer joh! Anders verkoop je er één en ga je alleen? Heb wel lienelien gesmst, misschien willen zij en MaJo wel gaan
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49601444
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef Goover het volgende:
Ik denk er aan mijn 2 kaartjes voor 6 juni te verkopen... Ik kan niemand vinden die mee wil

Is er eventueel intresse hier?
Het ligt er aan. Woekerprijs of eerlijke prijs ?

edit: Betekent dus dat ik interesse heb .

[ Bericht 12% gewijzigd door mindgames op 21-05-2007 12:14:48 ]
  Moderator maandag 21 mei 2007 @ 12:42:20 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49602938
Ik zou wel willen maar ik heb echt geen geld op het moment. Bovendien bestaat er een kans dat ik er voor 3voor12 heen mag. Dus dat wacht ik nog even af
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_49607301
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:02 schreef mindgames het volgende:

[..]

Het ligt er aan. Woekerprijs of eerlijke prijs ?

edit: Betekent dus dat ik interesse heb .
Gewoon wat ik er ook voor betaald heb...
pi_49607351
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef Lieke_K het volgende:
Dat is jammer joh! Anders verkoop je er één en ga je alleen? Heb wel lienelien gesmst, misschien willen zij en MaJo wel gaan
Weet niet.. alleen gaan tsja. blijft minder leuk denk ik. (ookal zou je daar mensen tegen komen..)
pi_49611084
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:37 schreef Goover het volgende:

[..]

Gewoon wat ik er ook voor betaald heb...
Dat zou zeer sympathiek zijn! De reden dat ik geen kaarten heb gekocht is dat ik op dat moment nog niet wist of ik wel kon op die datum. En toen ik kaarten wilde bestellen....
pi_49613792
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:38 schreef Goover het volgende:

[..]

Weet niet.. alleen gaan tsja. blijft minder leuk denk ik. (ookal zou je daar mensen tegen komen..)
Ligt eraan hoe graag je er heen wilt.
Maximo Park wilde ik perse heen, dus ben ik ook alleen gegaan. En heb me prima vermaakt. Tijdens het concert praat ik toch niet, dus het gaat alleen om de pauzes tussen de bands en het wachten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:57:44 #142
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49639109
Maakte vorig jaar op Pink Pop kennis met ze. Was toendertijd niet erg onder de indruk en heeft bijna een jaar geduurd voordat ik ze echt goed leerde waarderen.

Editors vorig jaar:
Editors nu:
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_49643063
quote:
quote:
"Ik dacht dat mijn keyboard vals was", zegt Tom. Hij smakte tijdens het optreden het keyboard tegen de grond van frustratie. "Maar het lag aan mij", geeft Chris lachend toe. "Ik speelde de hele tijd verkeerde noten op de gitaar, waardoor Tom dacht dat het keyboard niet goed was."
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:15:39 #144
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49687687
Ik luister op dit moment naar het nieuwe album

Zal snel m'n eerste indrukken met jullie delen
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:18:40 #145
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49687821
Aaah, gelekt. En de band vindt het nog goed ook

Ben benieuwd
pi_49688449
Vanavond kan ik het album ook eens beluisteren denk ik Ben benieuwd

6 juni concert, alleen nog geen concerpartner. Als ik het album goed vind ga ik gewoon, zo niet dan heb ik 2 kaartjes over...
pi_49689217
Danku Maar de kwaliteit laat te wensen over?
pi_49689340
Niet te veel op ingaan, anders krijgen we het zelfde als in het AM topic... Zelfs als ze zelf willen dat het uitlekt, hun platenmaatschappij zal het daar niet mee eens zijn.
pi_49689413
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:50 schreef JeroenV het volgende:
Danku Maar de kwaliteit laat te wensen over?
Hm? 't klinkt gewoon goed
pi_49689637
Ben nog bezig met downloaden, maar dat vertelde een van mijn bronnen

En laten we het inderdaad maar over de cd hebben, zoals Goover zegt
pi_49690659
nog 6 min en dan mag ik naar huis

om Editors te gaan luisteren
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:29:07 #152
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49690856
Op wat nummers na (Smokers, Put Your Hands, Well Worn Hand) klinkt hij niet heel veel anders dan The Back Room.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_49696158
Hij lijkt inderdaad veel op Back Room. Denk dat ik die alleen wat beter vindt. De snellere nummers vind ik het leukst, dat was bij het vorige album al.
pi_49718495
Ik vind het nog niet zo heel geweldig...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49718850
ik ook niet nee.
  Moderator donderdag 24 mei 2007 @ 11:59:11 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49719068
Het is helaas niet gelukt om via 3voor12 naar Editors te gaan... Mwah vind het ook niet heel erg, is sowieso niet een van mijn favo bands ofzo. Maar leek me wel leuk om te recenseren
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_49719648
Klinkt wel oke
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:15:40 #158
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49719676
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef xzane het volgende:
Klinkt wel oke
Vind ik ook.

Al is het geen muziek waarover je direct kan oordelen. Over 'n weekje misschien.
pi_49719705
Als ik niet oplet bij het luisteren denk ik dat ik The Back Room op heb staan.. Verder hebben numemrs Editors even tijd nodig bij mij.
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:16:56 #160
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49722062
Totnutoe vind ik The Back Room beter.
Love will be my strongest weapon
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:02:25 #161
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_49744114
Het nieuwe album is me iets te rustig eigenlijk in vergelijking met The Back Room, maar het is zeker niet slecht (twee keer geluisterd nu). Escape the nest is in ieder geval super!
pi_49744327
PM ME PLEASE!! check mijn last.fm account maar om te zien hoe'n grote fan ik wel niet van ze ben. Ga de volgende cd ook zeker kopen maar let me enjoy please:)
www.last.fm/user/seeb
  vrijdag 25 mei 2007 @ 04:22:22 #163
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_49750291
Zin in 6 juni!

Het nieuwe album vind ik redelijk gevarieerd. Het is een groeier en komt tot nu toe zeker in de buurt van de kwaliteit van The Back Room, danwel eroverheen. De stijl is gewoon heel anders maar veel liedjes zijn nu al fantastisch!

Toppers tot nu toe:
- An end has an start (heerlijk op tempo weer, a la the back room)
- Bones ( Retreat, retreat I've fallen at the low tide
Retreat, retreat meet me by the quayside )
- When angers shows (goede zang)
- The racing rats (idem)
- Put your head towards the air (wat een enorm knap lied!)
- Spiders (heerlijke stem)

In het algemeen doet vooral de stem van de zanger het voor me op dit album. Het vorige album was voor mij en de ontdekking van die mooie donkere stem en de gitaren. De gitaren vind ik op dit album wat minder.

Rockfeedback.com concludeert:
quote:
This is confidently the best album of 2007, through these weeping eyes anyway, and with so much still to play with the real anticipation comes from knowing there’s still more to come from a band that appear to have had sex with the devil and come out of it with a disquieting faculty for touching people.


[ Bericht 90% gewijzigd door thiamat op 25-05-2007 04:40:08 ]
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_49754534
Ik heb het album nu een paar keer geluisterd, het klinkt voor mijn gevoel zeer goed!
In mijn ogen echt wel een goede opvolger op 'the back room'
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:41:01 #165
172358 oddman
Introspecteur
pi_49754886
Ben erg benieuwd. 'k Ga niet downloaden, maar ze wel zien de 6e.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  zaterdag 26 mei 2007 @ 22:47:01 #166
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_49804243
Na een tijdje luisteren vind ik elk liedje geweldig ..

hier trouwens nog wat leuk akoestisch materiaal van het vorige album
Klik (3 voor 12 video)
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_49840210
Vind het echt een geweldige CD. Na porcupine Tree het beste van 2007 tot nu toe.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49841207
Interpol en Editors naar Lowlands. Kun je ze echt gaan vergelijken.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_49845269
Ik ken alleen nog Hospital Doors van het nieuwe album, maar hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het vind!
pi_49944932
Super album Smokers outside...., And End Has A Start, The Racing Rats, Escape The Nest, Put Your Hands mijn huidige favorieten
pi_49946404
Nog een weekje!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:23:25 #172
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_49952805
pfffffffffff! zin in!!!!!!!!!!!
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:48:19 #173
14589 PostManBart
The deliverer
pi_49961631
Aanstaande woensdag is het zover. Dan trapt mijn junimaand, concertmaand af met Editors!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  donderdag 31 mei 2007 @ 19:52:16 #174
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_49975792
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef PostManBart het volgende:
Aanstaande woensdag is het zover. Dan trapt mijn junimaand, concertmaand af met Editors!
Ik heb echt zin in het concert!
Weet iemand hoe het geluid in The Max is? Ik ben daar nog nooit geweest namelijk.
pi_49977283
zin in woensdag
pi_49990643
Ik heb er ook echt al zin in

Alleen na Editors wordt mijn concert agenda een beetje mager...
  maandag 4 juni 2007 @ 22:32:50 #177
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50109476
het nieuwe album vind ik een heel stuk beter dan het eerste, en dat na één luisterbeurt al.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50109745
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef Garisson72 het volgende:
het nieuwe album vind ik een heel stuk beter dan het eerste, en dat na één luisterbeurt al.
Echt? Hm, misschien moet ik 'm toch nog een kans geven. Wel zo leuk ook als ik de boel ken woensdag, want ik zing vals en hard en daarvan wil ik iedereen laten meegenieten.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50117862
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:38 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Echt? Hm, misschien moet ik 'm toch nog een kans geven. Wel zo leuk ook als ik de boel ken woensdag, want ik zing vals en hard en daarvan wil ik iedereen laten meegenieten.
Laat vast even weten waar je gaat staan, dan blijf ik uit de buurt
pi_50119141
Is het album nou al officieel uit eigenlijk?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_50119219
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:05 schreef Proper_fucked het volgende:
Is het album nou al officieel uit eigenlijk?
Bij cd-wow melden ze: "release-/verzenddatum: Maandag 25 Jun"
pi_50124706
Zinzinzinzin in morgen
pi_50150891
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef xzane het volgende:
Zinzinzinzin in morgen
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50150907
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef Goover het volgende:

[..]

Laat vast even weten waar je gaat staan, dan blijf ik uit de buurt


Ik heb tenminste iemand om mee te gaan.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:12:51 #185
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_50153230
Asobi Seksu is het voorprogramma toch? Iemand daarmee bekend (behalve myspace)?
pi_50154693
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef Lieke_K het volgende:

[..]



Ik heb tenminste iemand om mee te gaan.
1-1

Ik neem nu ook iemand mee hoor, moet hem alleen nog zo ver krijgen dat hij zijn kaartje gaat betalen
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:38:49 #187
14589 PostManBart
The deliverer
pi_50159670
ZIN IN!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_50160449
Helaas... kaartje foetsie....

[ Bericht 57% gewijzigd door EggertStip op 06-06-2007 13:28:52 ]
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:56:16 #189
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_50187431
Was super! Ze hebben ongelofelijk veel progressie gemaakt live sinds ik ze vorig jaar januari heb gezien, met name de bassist is beter geworden. Tom Smith blijft lekker druk met zijn hand- en armgebaren. Hoogtepuntje voor mij was Escape The Nest, echt kippenvel toen ze dat nummer inzetten. Jammer alleen dat het publiek (naar mijn smaak) wat te rustig was, waarschijnlijk te veel 40 plussers.

En dat voorprogramma....
pi_50190517
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:56 schreef Horloge het volgende:
Was super! Ze hebben ongelofelijk veel progressie gemaakt live sinds ik ze vorig jaar januari heb gezien, met name de bassist is beter geworden. Tom Smith blijft lekker druk met zijn hand- en armgebaren. Hoogtepuntje voor mij was Escape The Nest, echt kippenvel toen ze dat nummer inzetten. Jammer alleen dat het publiek (naar mijn smaak) wat te rustig was, waarschijnlijk te veel 40 plussers.

En dat voorprogramma....
Het was echt heel gaaf inderdaad. Ik vond het publiek ook redelijk tam, behalve bij het laatste nummer, toen was er wel een hoop gespring en geduw. Een vriend van mij die mee was (en de band verder niet/nauwelijks kende) vond dat Tom een klap op zijn achterhoofd moest krijgen, zodat hij daarna misschien een beetje normaal ging doen. Ik vind het altijd wel geestig om te zien, hij beweegt tenminste!

Het voorprogramma was vrij wazig, onverstaanbare teksten, gitarist die compleet los ging terwijl ik hem amper hoorde en een drummer die erg vrolijk leek te zijn. Leuk om naar te kijken, maar niet mijn ding. Ze werden door een kaal crew mannetje ook halverwege het laatste nummer van het podium gezet. Ze begonnen het gewoon af te breken . Daar waren ze niet blij mee . Ze stonden later wel zelf de t-shirtjes te verkopen.
pi_50190693
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:02 schreef EggertStip het volgende:
Helaas... kaartje foetsie....
%^$&*$ !!! mijn kaartjes waren ook al kwijt / gestolen...
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:00:32 #192
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_50190881
Het was een heerlijk concert maar het duurde maar 65 minuten! Dat is toch wel erg weinig voor het feit dat je twee volledige albums hebt om te spelen. Pleur er dan geen voorprogramma in en speel gewoon minimaal 90 minuten...

En dat voorprogramma inderdaad, sjezus wat een slecht geluid toen! Het resoneerde van het dak af die schelle stem en haar synths...

Bij Editors stond het gelukkig erg goed afgesteld, woorden waren letterlijk te verstaan en een goede balans tussen de instrumenten
pi_50192978
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:48 schreef mikhorst het volgende:

[..]

%^$&*$ !!! mijn kaartjes waren ook al kwijt / gestolen...
Pardon Hoe kwam dat dan?
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
Het was een heerlijk concert maar het duurde maar 65 minuten! Dat is toch wel erg weinig voor het feit dat je twee volledige albums hebt om te spelen. Pleur er dan geen voorprogramma in en speel gewoon minimaal 90 minuten...
2e album is nog niet officieel uit.. dus die kan je wel helemaal gaan spelen, maar de halve zaal kent het dan gewoon niet.
quote:
En dat voorprogramma inderdaad, sjezus wat een slecht geluid toen! Het resoneerde van het dak af die schelle stem en haar synths...
Ik stond redelijk ver vooraan, geen last van slecht geluid eigenlijk.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:32:02 #194
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_50193179
nee, maar t 2e album is wel gelekt en ze wouden zelfs dat het lekte omdat de mensen het dan tijdens de concerten zouden herkennen, genoeg mensen die het al hebben ...ik vind 65 minuten toch wel erg magertjes
pi_50193647
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
nee, maar t 2e album is wel gelekt en ze wouden zelfs dat het lekte omdat de mensen het dan tijdens de concerten zouden herkennen, genoeg mensen die het al hebben ...ik vind 65 minuten toch wel erg magertjes
Klopt, ze hoopte idd dat het album zou gaan lekken. Veel mensen konden dan ook verdacht veel nummers mee zingen

Ben wel met je eens dat 65 min kort is, 75 zou mooier geweest zijn.
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:44:25 #196
14589 PostManBart
The deliverer
pi_50197314
Hmm, als ik zo hoor dat ze maar 65 minuten gespeeld hebben, heb ik niet zo veel gemist. Ik was namelijk pas om 22.00 uur binnen en stond om 22.50 uur weer buiten, dus ik heb het grootste gedeelte heb ik meegepikt.

De reden dat ik zo laat was, lag aan de files. Ik heb op weg naar Amsterdam me door 26 kilometer file mogen wurmen door die Tobbers! Normaal heb ik niets tegen homo's, maar nu........

Maar wat ik gehoord heb, was erg goed!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_50197700
Het was vet gister, heeft iemand toevallig foto's en filmpjes gevonden/gemaakt?
pi_50202033
quote:
De datum klopt niet

Verder moet je 3voor12 in de gaten houden voor filmpjes. Die hebben alles gefilmt namelijk.
pi_50211450
Het is toch 7 juni geupload ;S
pi_50213198
Leuk voorprogramma, alleen die lichtshow erom heen, vond ik vrij vervelend.

Beetje jammer dat ze hun laatste nummer niet af mochten maken.

En de Editors zelf natuurlijk ontzettend goed
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:15:27 #202
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_50215531
Ja, ze waren erg goed. Wel knalden ze alles er erg snel door. Niet gehaast spelen maar gewoon erg strak achter elkaar. Ook tam publiek!

Ik zelf heb echter af en toe gewoon met m'n ogen dicht staan genieten
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_50231325
Was echt vet, maar niet zo gaaf als Paradiso. Voorprogramma was wel even butt als toen... Takkeherrie.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:37:00 #204
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50240917
Kwamen de nieuwe nummers goed uit de verf?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50242810
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kwamen de nieuwe nummers goed uit de verf?
Ik vond van wel, Chris is gewoon goede gitarist vind ik (wat ie doet schijnt technisch niet zo moeilijk te zijn, maar het klinkt gewoon superstrak) en de nieuwe nummers die ze gespeeld hebben hadden echt die catchy riffs (of hoe heten die dingen) die live veel beter aanslaan dan op het album, wat mij betreft. Tom is wat vreemd om naar te kijken, maar ook die stond zijn stinkende best te doen en dat klonk ook alles behalve verkeerd.
Ik vond het album maar zo zo, maar nu ik het weer live heb gehoord, kan ik er geen genoeg van krijgen! Heb nu al zin in Editors op Lowlands!

Had iemand al een setlist gepost? Van het nieuwe album hebben ze in ieder geval de volgende nummers gespeeld:

Weight of the World
Smokers outside the Hospital Doors
An End has a Start


Bones dacht ik ook, maar ik weet het niet zeker, laat ik over aan iemand die het heeft bijgehouden. En ze speelden You Are Fading weer!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50242965
Setlist;

Bones
Bullets
Blood
Escape the Nest
Weight of the World
Lights
All Sparks
The Racing Rats
Fall
An End Has a Start
Munich


You Are Fading
Smokers Outside the Hospital Doors
Fingers In The Factories
pi_50243168
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:30 schreef xzane het volgende:
Setlist;

Bones
Bullets
Blood
Escape the Nest
Weight of the World
Lights
All Sparks
The Racing Rats
Fall
An End Has a Start
Munich


You Are Fading
Smokers Outside the Hospital Doors
Fingers In The Factories

Hm, wie zat er nou te mauwen dat ze weinig van het nieuwe album speelden?
Ik vind het mooi verdeeld.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:40:51 #208
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50243319
Nouja, meestal domineert het nieuwe album wel bij de concerttour van dat album..

Maar klinkt goed, wordt vast een hoogtepunt op LL. En leuk dat ze ook B-sides spelen. Zitten prachtige nummers tussen. Let Your Good Heart Lead You Home
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50253768
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:38 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Echt? Hm, misschien moet ik 'm toch nog een kans geven. Wel zo leuk ook als ik de boel ken woensdag, want ik zing vals en hard en daarvan wil ik iedereen laten meegenieten.
Stond jij ergens vooraan in het midden? Ik las je reactie en moest er meteen aan denken aan iemand die schuin achter me stond. Ben wel wat gewend, maar door die specifieke bijdrage heb ik nu nog een piep in m'n oren.
pi_50255263
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Stond jij ergens vooraan in het midden? Ik las je reactie en moest er meteen aan denken aan iemand die schuin achter me stond. Ben wel wat gewend, maar door die specifieke bijdrage heb ik nu nog een piep in m'n oren.
Nee, ik stond rechts. Ik moet zeggen dat ik me heel erg heb ingehouden (en dat het stiekem ook wel meevalt), dus ik denk niet dat ik verantwoordelijk ben voor die piep.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50259141
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:25 schreef Lieke_K het volgende:
Tom is wat vreemd om naar te kijken, maar ook die stond zijn stinkende best te doen en dat klonk ook alles behalve verkeerd.
Ja nogal
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_50288625
Editors waren fucking geweldig bij Jools Holland, vrijdagavond. Jools heeft altijd zo'n 5 á 6 bands in zijn uitzending, met allemaal 2 nummers, de grote acts 3 nummers. Ditmaal had hij maar liefst 7 bands en deed McCartney 4 nummers (en terecht)! 2 acts deden maar één nummer, en ook Björk deed 3 nummers. Ik had liever gezien dat ze die 2 acts hadden doorgeschoven naar een andere keer, want Editors deden nu maar 2 nummers. Editors verdienden nog wel een nummertje meer! Zie filmpjes. Oh ja, check 'The Racing Rats' rond 2:28. Paul McCartney doet - links in beeld - ook even mee !
  zondag 10 juni 2007 @ 12:11:39 #213
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50293398
quote:
Op zondag 10 juni 2007 02:04 schreef mindgames het volgende:
Editors waren fucking geweldig bij Jools Holland, vrijdagavond. Jools heeft altijd zo'n 5 á 6 bands in zijn uitzending, met allemaal 2 nummers, de grote acts 3 nummers. Ditmaal had hij maar liefst 7 bands en deed McCartney 4 nummers (en terecht)! 2 acts deden maar één nummer, en ook Björk deed 3 nummers. Ik had liever gezien dat ze die 2 acts hadden doorgeschoven naar een andere keer, want Editors deden nu maar 2 nummers. Editors verdienden nog wel een nummertje meer! Zie filmpjes. Oh ja, check 'The Racing Rats' rond 2:28. Paul McCartney doet - links in beeld - ook even mee !
Heb het ook gezien ja, was idd erg goed. Vooral Smokers, vind dat toch echt een van de beste nummers van dit jaar
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50323982
quote:
Op zondag 10 juni 2007 02:04 schreef mindgames het volgende:
Editors waren fucking geweldig bij Jools Holland, vrijdagavond. Jools heeft altijd zo'n 5 á 6 bands in zijn uitzending, met allemaal 2 nummers, de grote acts 3 nummers. Ditmaal had hij maar liefst 7 bands en deed McCartney 4 nummers (en terecht)! 2 acts deden maar één nummer, en ook Björk deed 3 nummers. Ik had liever gezien dat ze die 2 acts hadden doorgeschoven naar een andere keer, want Editors deden nu maar 2 nummers. Editors verdienden nog wel een nummertje meer! Zie filmpjes. Oh ja, check 'The Racing Rats' rond 2:28. Paul McCartney doet - links in beeld - ook even mee !
Ik was in slaap gevallen en werd te laat weer wakker. Dan nu maar de filmpjes even bekijken.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50324132
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kwamen de nieuwe nummers goed uit de verf?
Ik vond van wel

Bij mij in de buurt stond een jongen die alleen de nieuwe nummers mee zong, de oude nummer leek hij saai te vinden .
pi_50356253
Ik ben verlief op de Editors, al sins ik The Back Room heb, echt niet normaal. Ik kan wel janken bij sommige nummers. De nieuwe cd ben ik ook helemaal weg van, ik houd nog meer van ze sinds nieuwe cd. Ik heb ze pas 1x gezien vorig jaar op Pinkpop, en dat vond ik serieus het beste optreden van heel pinkpop, beter dan RHCP, maar dat heeft meer met smaak te maken.

  maandag 11 juni 2007 @ 23:55:27 #217
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_50356864
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik vond van wel

Bij mij in de buurt stond een jongen die alleen de nieuwe nummers mee zong, de oude nummer leek hij saai te vinden .
Wees blij dat er nog iemand de nieuwe nummers kende. Vond het grotendeels wel noob publiek.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_50358647
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef thiamat het volgende:

[..]

Wees blij dat er nog iemand de nieuwe nummers kende. Vond het grotendeels wel noob publiek.
Inderdaad, wij werden vreemd aangestaard toen we meeblèrden met You Are Fading (ik ga er heel naief van uit dat dat was omdat we de tekst kenden en niet omdat het klonk als kattengejank)
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50361947
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Cyaa het volgende:
Ik ben verlief op de Editors, al sins ik The Back Room heb, echt niet normaal. Ik kan wel janken bij sommige nummers. De nieuwe cd ben ik ook helemaal weg van, ik houd nog meer van ze sinds nieuwe cd. Ik heb ze pas 1x gezien vorig jaar op Pinkpop, en dat vond ik serieus het beste optreden van heel pinkpop, beter dan RHCP, maar dat heeft meer met smaak te maken.

Live zijn bands al snel beter dan de RHCP.. Maar waarom was je dan niet in de Melkweg als je zo verliefd bent?
pi_50375505
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:50 schreef Goover het volgende:

[..]

Live zijn bands al snel beter dan de RHCP.. Maar waarom was je dan niet in de Melkweg als je zo verliefd bent?
Ik had geen geld
pi_50383247
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:50 schreef Goover het volgende:

[..]

Live zijn bands al snel beter dan de RHCP.. Maar waarom was je dan niet in de Melkweg als je zo verliefd bent?
Mwa, ben ik niet met je eens.. RHCP op werchter vorig jaar was super, en de dvd Live @ Slane Castle is ook geweldig.

Maar Editors heb ik ook 2 keer gezien(Paradiso & Werchter), en zijn heel gaaf jammer dat ze niet weer op Werchter staan
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_50387811
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar Editors heb ik ook 2 keer gezien(Paradiso & Werchter), en zijn heel gaaf jammer dat ze niet weer op Werchter staan
Maar wel op Lowlands!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:17:51 #223
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
pi_50753940
www.3voor12.nl

Concert in Melkweg is concert van de week.
Elke dag om 20.00 uur op 3voor12TV/Central

  Licht Ontvlambaar zaterdag 23 juni 2007 @ 12:04:59 #224
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:08:07 #225
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_50769341
ik zag net een stuk van het concert in de melkweg, nu realiseer ik me pas hoe goed het was...wel vond ik dat destijds vooraan tom een stuk minder goed te horen was dan op het filmpje...
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  zondag 24 juni 2007 @ 01:24:37 #226
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50777158
Heb An End Has a Start nu vaak genoeg gehoord om te zeggen dat ik het een geweldige opvolger vind. Vind het een prachtplaat!
  zondag 24 juni 2007 @ 11:46:56 #227
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_50781929
Editors: meest nietszeggende band van 2007

Wat zij doen heb ik al zo vaak gehoord dat mijn oren pijn gaan doen inmiddels. En doet die gast nu expres de stem na van de zanger van Interpol?
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:11:21 #228
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50784226
Zanger van Interpol nadoen? Zang vond ik nou juist het enige punt waarin Editors zich op The Back Room onderscheidde van Interpol. Vind het meer een Ian Curtis-kopie.
Maar met dit album, waar ze wat meer opschuiven richting Snow Patrol e.a., vind ik ze wel wat meer afstand nemen van Interpol/Joy Division enzo.

En nietszeggend... Naast de al genoemde vergelijkingen valt de overkill aan dit soort bands toch wel mee?..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50784542
Ik vind Editors lijken op... Editors...

Simpel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:22:18 #230
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_50784578
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Editors lijken op... Editors...
en das niet best...
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:40:13 #231
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50785135
Bijster origineel zijn ze idd niet (wie nog wel tegenwoordig?). Maar ik blijf de muziek maar opzetten..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50787769
Interpol en Editors vergelijken. Jongens, zijn jullie doof?
pi_50788965
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:46 schreef C21H23NO5 het volgende:
Editors: meest nietszeggende band van 2007

Wat zij doen heb ik al zo vaak gehoord dat mijn oren pijn gaan doen inmiddels. En doet die gast nu expres de stem na van de zanger van Interpol?
Zijn veel critici die het met je eens zijn, ik blijf ook alleen maar dit soort dingen lezen (zelfs een vergelijking met Coldplay ). Achja, smaken verschillen toch gewoon? mMisschien ben ik dan wat makkelijker te plezieren wat muziek betreft, het hoeft wat van mij echt niet van kop tot staart doordacht en immens origineel te zijn. Of ik vind het leuk, of niet. Achterhaalde discussie. En die overeenkomst in stemgeluid, sorry maar die hoor ik écht niet.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  zondag 24 juni 2007 @ 16:21:54 #234
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50790014
Amen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50791653
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:22 schreef C21H23NO5 het volgende:

[..]

en das niet best...
Waarom?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:44:45 #237
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_50792444
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Waarom?
omdat ze niet al te best zijn
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
pi_50794134
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:44 schreef C21H23NO5 het volgende:

[..]

omdat ze niet al te best zijn
Maar, dat is jouw mening, toch...?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 juni 2007 @ 18:53:27 #239
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_50794379
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Maar, dat is jouw mening, toch...?
yep, neem ik wel aan. Als het een feit is, is het wel heel erg gesteld met het niveau van the editors.
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
pi_50796383
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Interpol en Editors vergelijken. Jongens, zijn jullie doof?
Ja kom maar op, Joy Division roepers.

Joy Division klinkt alsof ze dood willen,
Editors is gewoon mooi (live vooral) en heeft een zanger die ehhh, zeer bevlogen is
Interpol is een beetje duister maar ongelofelijk mooi, inc een zanger een die een uitverkocht Paradiso doodstil krijgt.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:41:02 #241
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:03:29 #242
64792 Mryc
play me one more song
pi_50876311
Ik vind het cd-hoesje waardeloos van de nieuwe cd
Was met die cd van Björk ook al...ik heb veel liever cd'tjes in plastic hoesjes dan al die speciale verpakkingen
pi_50895570
Kan het hier ook een keer niet gaan over Joy Division, Interpol enz enz?
pi_50909848
Ben net de nieuwe CD aan 't luisteren. Gewoon ouderwets goeie cd.
pi_50973871
In de Vrij Nederland van deze week ook een heel stuk over Editors.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:55:13 #246
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_51005769
Zozo, Editors op #2 binnengekomen in NL'se Albumcharts..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 1 juli 2007 @ 11:53:18 #247
14589 PostManBart
The deliverer
pi_51023132
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ben net de nieuwe CD aan 't luisteren. Gewoon ouderwets goeie cd.
Ik sluit mij hier volledig bij aan
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  zondag 1 juli 2007 @ 11:58:40 #248
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_51023239
Ik vind het ook wel een mooi album.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_51024745
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zozo, Editors op #2 binnengekomen in NL'se Albumcharts..


Toe maar!

Komend weekend maar aanschaffen, ben toch wel benieuwd.
pi_51025585
* Memento-Mori luistert op dit moment naar editors
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:42:28 #251
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51165690
Een vriend van me kocht 'm laatst in een FRS voor 17 euro, vond het nog meevallen voor de FRS, die prijs. Ik was alweer vergeten dat 'ie uit was, maar toen ik thuis kwam dus gelijk maar even bij cdwow besteld. 's Avonds zat ik bij die vriend thuis en ik vind het een érg goede cd. En dat al de eerste keer dat ik hem hoorde. Klinkt erg vertrouwd, maar toch geen kopie van de eerste.

Maar ja, nu dus nog geduld hebben tot cdwow 'm levert. En tot die tijd maar even downloads luisteren dan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:25:51 #252
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_51169353
Het is een super album, maar ik wacht op de speciale editie. En mocht die niet uitkomen, dan haal ik de cd wel een keer uit de budgetbak.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:55:30 #253
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51170292
Ik heb 'm vorige week voor 17 euro plus een gratis Editors t-shirt gekocht, nice
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:29:10 #254
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51171373
Ik wacht nu ook op de speciale editie, om vervolgens alles en iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft verrot te schelden omdat ik de cd weer eens zonder bonus dingen heb.

Of zal ik daar nu alvast mee beginnen, omdat ik geen shirt heb... Hoe ziet dat shirt er uit?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 8 juli 2007 @ 00:16:39 #255
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51248085
Jongens, ik had het eerste album nauwelijks gehoord, dit tweede vind ik heel tof, maar er moet me één ding van het hart (al durf ik het nauwelijks te zeggen): de zanger klinkt zo nu en dan als de zanger van blof. Alleen qua stem. Maar toch brengt het allemaal nare associaties naar boven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51248389
Ah, je bent eentje van Panzerfaust zeker?! Nemen wij Hanenwurgers je niet kwalijk!
  zondag 8 juli 2007 @ 00:31:43 #257
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51248587
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah, je bent eentje van Panzerfaust zeker?! Nemen wij Hanenwurgers je niet kwalijk!
.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51312391
Wat een band!
Ik heb het eerste album helemaal gemist, maar An end has a start is het beste wat ik in lange tijd gehoord heb.
De stem een beetje Interpol, de muziek nog intenser en wilder, ik kan er bijna niet over uit hoe geweldig ik dit vind.

En bijna geen slecht nummer op de hele cd, dat maakt het allemaal nog veel mooier.
pi_51312487
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik had het eerste album nauwelijks gehoord, dit tweede vind ik heel tof, maar er moet me één ding van het hart (al durf ik het nauwelijks te zeggen): de zanger klinkt zo nu en dan als de zanger van blof. Alleen qua stem. Maar toch brengt het allemaal nare associaties naar boven.
Ik haat blof...

Die link had ik eigenlijk nog niet gelegd.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_51312510
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:27 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het eerste album helemaal gemist, maar An end has a start is het beste wat ik in lange tijd gehoord heb.
De stem een beetje Interpol, de muziek nog intenser en wilder, ik kan er bijna niet over uit hoe geweldig ik dit vind.

En bijna geen slecht nummer op de hele cd, dat maakt het allemaal nog veel mooier.
Je bent niet de eerste die de vergelijking met Interpol maakt

Het eerste album is ook aan te raden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:39:23 #261
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51312555
Kijk, interpol hoor ik er ook duidelijk in terug, maar dat is niet echt schokkend. Maar zo nu en dan komt Blof bij me op. En nee, dat vind ik zelf ook geen toffe band.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51312685
Nou moet ik iedere keer aan blof denken als ik de Editors hoor
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:50:29 #263
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51312726
Misschien werkt het andersom ook.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51312752
Vast wel, dan zet ik de hele dag 538 op, dan komen ze vast wel een paar keer voorbij
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_51312815
Ik ben zo blij dat ik Blof gewoon goed vind, dat scheelt een hoop onnodige onaangename associaties, en zorgt dat ik gewoon van de geweldige muziek kan blijven genieten.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:09:45 #266
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_51322042
Interpol live gezien op Werchter dit jaar, vorig jaar Editors. Qua stem snap ik (af en toe) de vergelijking, maar muzikaal....
Love will be my strongest weapon
pi_51338066
Ik heb alleen Smoker Outside The Hospital Doors gehoord. Klinkt al goed, en zoals al gezegd: vertrouwd. Maar dat geeft niet echt.

Ben nu aan het downloaden, kijken of de rest wat is en dan bestellen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:05:48 #268
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_51338428
Ik heb die special edition nog nergens zien liggen. Weet iemand wat voor een exclusieve dingen er allemaal bij zitten? Anders bestel ik 'm namelijk gewoon online.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_51388451
lama

[ Bericht 91% gewijzigd door Z op 12-07-2007 11:18:00 (al gevonden) ]
Aldus.
pi_51403940
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb die special edition nog nergens zien liggen. Weet iemand wat voor een exclusieve dingen er allemaal bij zitten? Anders bestel ik 'm namelijk gewoon online.
Ik weet niet wat de special edition en wat de 'normale' versie is, dus leg ik het anders uit. De CD in de vorm van het boekje (als je begrijpt wat ik bedoel) zag ik op de dag van release overal liggen. 17 euro ongeveer, niet meer dan 18 in ieder geval. Bij de speciaalzaken kon je voor 3 euro extra een t-shirt erbij kopen. Dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb mij toen laten vertellen dat er geen enkel verschil tussen de boekjes-versie en de 'normale' CD in een doosje is, maar dat de 'normale' in een doosje moeilijker te bestellen was. Maar nu zie ik 'em juist overal liggen voor 15, 16 euro, en de boekjes-versie zie ik nergens meer...
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:10:41 #271
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51405636
Ik heb eigenlijk geen idee welke ik krijg. Ik hoop dat ik een normaal hoesje krijg.

En ik hoop vooral dat ze opschieten. Inmiddels 7 werkdagen geleden besteld, ik vind dat een nieuwe release als deze wel ruim op voorraad zou moeten zijn. Maar ja, ik wacht wel weer geduldig af.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:54:46 #272
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_51407234
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef mindgames het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de special edition en wat de 'normale' versie is, dus leg ik het anders uit. De CD in de vorm van het boekje (als je begrijpt wat ik bedoel) zag ik op de dag van release overal liggen. 17 euro ongeveer, niet meer dan 18 in ieder geval. Bij de speciaalzaken kon je voor 3 euro extra een t-shirt erbij kopen. Dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb mij toen laten vertellen dat er geen enkel verschil tussen de boekjes-versie en de 'normale' CD in een doosje is, maar dat de 'normale' in een doosje moeilijker te bestellen was. Maar nu zie ik 'em juist overal liggen voor 15, 16 euro, en de boekjes-versie zie ik nergens meer...
Dat 'boekje' heb ik ook overal zien liggen, maar die Limited Edition (met blijkbaar een andere front; zie onder aan de post) was nergens te ontdekken. En op bijvoorbeeld Bol.com is die LE maar een paar euro duurder, dus ik vroeg me af wat er nou zo speciaal aan was.

Maar goed, ik ga morgen nog wel even de winkels af op zoek naar die LE, en anders bestel ik 'm wel online. Hij's maar ¤2,50 duurder, dus daar kan je moeilijk fout mee gaan.

Oh, en die covers nog even:


Normale uitgave


Speciale uitgave
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:02:17 #273
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51407514
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef mindgames het volgende:

[..]

De CD in de vorm van het boekje (als je begrijpt wat ik bedoel) zag ik op de dag van release overal liggen. 17 euro ongeveer, niet meer dan 18 in ieder geval. Bij de speciaalzaken kon je voor 3 euro extra een t-shirt erbij kopen. Dat heb ik dan ook gedaan.
Volgens mij hebben ze je daar genaaid, want ik heb het t-shirt er gratis bijgekregen
pi_51410047
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat 'boekje' heb ik ook overal zien liggen, maar die Limited Edition (met blijkbaar een andere front; zie onder aan de post) was nergens te ontdekken. En op bijvoorbeeld Bol.com is die LE maar een paar euro duurder, dus ik vroeg me af wat er nou zo speciaal aan was.

Maar goed, ik ga morgen nog wel even de winkels af op zoek naar die LE, en anders bestel ik 'm wel online. Hij's maar ¤2,50 duurder, dus daar kan je moeilijk fout mee gaan.

Oh, en die covers nog even:

[afbeelding]
Normale uitgave

[afbeelding]
Speciale uitgave
Hmm, er zijn dan dus 3 versies. Ik heb de hoes van de speciale uitgave nog nooit ergens zien liggen. Waag de gok dus en bestel 'em, zou ik zeggen !
pi_51410413
Het kan ook nog de Japanse versie zijn met 2 exclusieve bonus-tracks. Maar dat lijkt mij sterk... Op de 'Smokers'-single staan ook nog 3 heel erg goede nieuwe (exclusieve) nummers, trouwens.
pi_51428593
Goeie cd's en ik ga ze zien op Lowlands, ben benieuwd! Tevens tvp.
pi_51441042
an end has a start is echt super
pi_51451676
Wat een lekker album is het toch, ik blijf het maar draaien.
  zondag 15 juli 2007 @ 08:32:43 #279
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51481705
Nieuwe plaat is beter dan de 1e vind ik. Veel beter in evenwicht qua kwaliteit. Mijn complimenten!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:26:30 #280
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51552061
An End Has a Start vind ik echt heel goed.
Beter dan het debuut.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51552156
Ben het er zeker mee eens. Allmusic denkt juist van niet...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:48:18 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51565368
Tja allmusic is wel vaker vreemd.
pi_51568611
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef peaceman het volgende:
Tja allmusic is wel vaker vreemd.
Daar kwam ik laatst ook achter, ja. Klik.
pi_51568679
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef mindgames het volgende:

[..]

Daar kwam ik laatst ook achter, ja. Klik.
Heel vreemd vond ik dat.
pi_51724299
Even een herinnering aan mezelf dat ik de nieuwe snel moet gaan halen.
pi_51726162
Heb nog een tip om te downloaden:

Editors- Live at iTunes Festival London (12-07-2007)

Nix byzonders maar mss weles leuk om te luisteren hoe ze live zijn.
  zondag 22 juli 2007 @ 20:01:45 #287
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_51727691
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:06 schreef kreuk050 het volgende:
Heb nog een tip om te downloaden:

Editors- Live at iTunes Festival London (12-07-2007)

Nix byzonders maar mss weles leuk om te luisteren hoe ze live zijn.
Je kunt ze beter gewoon live gaan checken een keer, super gewoon!
  zondag 22 juli 2007 @ 20:02:46 #288
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51727715
Die nieuwe tijdje terug gedownload en ik ben echt aangenaam verrast. De vorige was leuk, maar deze is gewoon goed!
pi_51730654
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Horloge het volgende:

[..]

Je kunt ze beter gewoon live gaan checken een keer, super gewoon!
Lowlands ga ik ze zien.
pi_51731353
Ik ga ze missen op Pukkelpop
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:13:18 #291
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51755012
Vandaag een artikel over Editors in nrc.next. De schrijver is duidelijk tevreden met de cd en noemt enkele nummers (Smokers.. en The weight of the world volgens mij) het beste uit Europa sinds U2.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51755281
Dat was Jan Vollaard volgens mij. Die overdrijft wel vaker imho.
Aldus.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:38:17 #293
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51755706
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag een artikel over Editors in nrc.next. De schrijver is duidelijk tevreden met de cd en noemt enkele nummers (Smokers.. en The weight of the world volgens mij) het beste uit Europa sinds U2.
Net gelezen, hij is (terecht) enthousiast, en overdrijf alleen wel ja.

Al moet ik zeggen dat beter zijn dan U2 niet zo moeilijk is..
pi_52015099
Nieuwsfeitje:

Op 30 oktober staat Editors in Paradiso te Amsterdam. Voorverkoop start zaterdag 11 augustus as.

Bron: www.podiuminfo.nl
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_52016181
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef PostManBart het volgende:
Nieuwsfeitje:

Op 30 oktober staat Editors in Paradiso te Amsterdam. Voorverkoop start zaterdag 11 augustus as.

Bron: www.podiuminfo.nl
pi_52016728
En begin 2008 staan ze in de Bijlmer Bier Hal aka HMH. Ik denk niet dat ik ze een tweede keer in een zaal als Doornroosje, Nijmegen ga zien . Mooi moment van die avond, in de herfst van 2005: Terwijl er een lange rij staat voor de ingang van Doornroosje van mensen die hun gekochte kaarten komen halen, loopt Tom daar rustig langs om de rij te bekijken. NIEMAND die hem opmerkt . Ik wel, ja...
pi_52016972
Als ik moet kiezen zou ik zeker voor Paradiso gaan en de HMH lekker laten zitten.
pi_52017031
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef JeroenV het volgende:
Als ik moet kiezen zou ik zeker voor Paradiso gaan en de HMH lekker laten zitten.
Vanzelfsprekend . Al is de HMH zeker geen verkeerde zaal voor grote acts. Toch, deze band moet je in een (iets) kleinere zaal dan HMH zien!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:58:44 #299
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52017089
Ja, Editors moeten in de Oude Zaal van de Melkweg staan, voor 9 euro.

Paradiso is natuurlijk een fijne zaal. Editors een goede band. Maar ik betaal niet snel 25 euro voor een concert. Ik vind het nogal prijzig. Al zou ik graag heen willen, dat wel. Maar eerst Lowlands maar eens, kijken hoe ze daar zijn (en hoe arm ik daarvan terug kom, en of er dan nog kaarten zijn).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52017150
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, Editors moeten in de Oude Zaal van de Melkweg staan, voor 9 euro.
Doornroosje voor 7 euro!
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Paradiso is natuurlijk een fijne zaal. Editors een goede band. Maar ik betaal niet snel 25 euro voor een concert. Ik vind het nogal prijzig. Al zou ik graag heen willen, dat wel. Maar eerst Lowlands maar eens, kijken hoe ze daar zijn (en hoe arm ik daarvan terug kom, en of er dan nog kaarten zijn).
Daar heb je helemaal gelijk in. 25 euro is veel geld voor een concert. Er is op het moment één act waar ik 30 euro voor wil betalen, en dat zijn Editors. Verder is één persoon waar ik 500 euro voor zou betalen, als het moet. En dat is Paul McCartney. Maar dit geheel ter zijde .
pi_52017191
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef PostManBart het volgende:
Nieuwsfeitje:

Op 30 oktober staat Editors in Paradiso te Amsterdam. Voorverkoop start zaterdag 11 augustus as.

Bron: www.podiuminfo.nl
woei
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')