abonnement Unibet Coolblue
pi_45544307
4-2, met als opmerkelijke zaken:

- Verdediging van Juve laat, op Buffon na, veel steken vallen. Na 35 seconden al 0-1 omdat diverse mensen stonden te pitten. Bijna na tot 2-1 te zijn geraakt doro voorsrpogn weer weggegeven door slap verdedigen en laat ook nog een 2e tegentreffer incasseren.

- Nedved terug van z'n schorsing, had duidelijk extra energie en inspiratie. Man van de wedstrijd.

- Del Piero viert z'n 500e match bij Juve met een mooie goal en 2 assists.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 2 februari 2007 @ 01:12:20 #52
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_45905541
Wie kent Raffaele Palladino? Ik persoonlijk denk dat hij de beste Italiaanse speler van de komende jaren gaat worden!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45907357
Ik heb hem nooit ontmoet, maar het is een goeie voetballer en zeker een groot talent, kan een hele grote worden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45912303
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb hem nooit ontmoet, maar het is een goeie voetballer en zeker een groot talent, kan een hele grote worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:30:26 #55
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_45914923
Welke voetballer heb je wel ontmoet dan ?
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45915104
Palladino is al bijna 23. Als het zo'n supertalent was, had hij al eerder in de schijnwerpers gestaan, niet?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:39:12 #57
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_45915176
In italie komen ze allemaal later op gang pik.. Kijk maar naar inzaghi, Gilardino en zelfs grosso.. Dat is inherent aan de compeditie

OJa nog zo'n talent: Graziano Pelle
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:55:13 #58
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_47964201
quote:
FIAT Group Official Sponsor for Juventus

Juventus came to a partnership agreement as "Official Sponsor" with FIAT Group.
The agreement concerns all the competions for a period of three years, from July 1, 2007 to June 30, 2010. The trademark that will appear on Juventus' shirts in the 2007-2008 season is "New Holland", leader firm in the international market of agricultural machines and ground motion.

From an economic point of view, the agreement provides for a fixed compensation of a total 33 million euros, and a variable compensation (the so called "performance bonus), depending on the results.

The agreement is in line with the forecast of the mid term Development Plan, and was achieved in the full respect of the announced timing.

The Juventus managing director expressed his satisfaction for the agreement: "the fact that the biggest private, industrial group in Italy, essential heritage of the national economy, and that is present on the international markets, decided to invest on Juventus, is a reason to be proud, and it confirms the reliance of the firms' world on our project".

"Furthermore - Blanc added - this agreement confirms the value that the market recongnizes to our brand: it's not accidental that the sponsoring strategies of the FIAT Group rewarded, in the last months, some of the international sports excellences as the All Blacks, the Yamaha Racing team, and the Italian Football National. The appreciation and the reliance of FIAT Group is an incitement to grow and to do well, on the pitch and outside".

juventus.com
Niet geheel onverwacht,alleen jammer dat de naam "Fiat" niet op het shirt komt
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolō Canepa
pi_49634803
quote:
Juve: Nu is het basta
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ROTTERDAM/TURIJN - Basta! Genoeg! Met die kreet op hun speciaal vervaardigde T-shirts vierden de spelers van Juventus zondagmiddag hun terugkeer naar het hoogste podium. Een jaar na de degradatie naar de Serie B is ‘Juve’ alweer op de plek waar het hoort.

Genoeg gestraft en genoeg vernederd, zo gaven de Juventus-vedetten aan met de shirts. De oude dame van het Italiaanse voetbal, 27 keer landskampioen in de 110 jaar van de club, werd vorige zomer hard gestraft en teruggezet naar de Serie B.

Bestuursleden van de club hadden de jaren ervoor scheidsrechtersbazen onder druk gezet en met andere corruptiepraktijken wedstrijden beīnvloed. Om die reden moest Juventus zijn landstitels van 2005 en 2006 teruggeven aan de Italiaanse voetbalbond.

Oorspronkelijk eiste het tuchtcollege ook dat de club uit Turijn in de Serie B begon met 30 verliespunten. Die straf werd later teruggebracht tot 17 verliespunten en in november van het afgelopen jaar bepaalde de rechter uiteindelijk dat 9 punten in mindering als sanctie volstonden.

Op dat moment wisten ze in Turijn dat het Italiaanse voetbal binnen een jaar zijn topclub weer in de hoogste afdeling zou hebben. Daarbij waren de nieuwe bestuurders en supporters trainer Didier Deschamps en een aantal kopstukken binnen het elftal dankbaar voor hun loyaliteit.

Een half elftal topspelers wist na het bekendmaken van de degradatie vorig jaar niet hoe snel het zinkende schip moest worden verlaten. Patrick Vieira en Zlatan Ibrahimovic tekenden vlug een contract bij Inter Milaan. Fabio Cannavaro en Emerson volgden trainer Fabio Capello naar Real Madrid. Lilian Thuram en Gianluca Zambrotta gingen met de eerste verhuiswagen mee naar Barcelona.

Als oud-speler en opvolger van Capello voelde Didier Deschamps zich genoodzaakt kwaliteit aan boord te houden om de promotie naar de Serie A in het rampjaar van de club te bewerkstelligen. De Fransman, die AS Monaco naar de Champions League-finale had geleid in 2004, haalde zijn neus niet op voor het voetbal op een lager niveau.

Deschamps deed een beroep op Alessandro Del Piero, die Juventus-bloed door de aderen heeft stromen. Del Piero zei dat hij onder alle omstandigheden zou blijven. Daarna trokken ze samen ook doelman Buffon, Camoranesi, Trezeguet en de Tsjechische topper Nedved over de streep.

,,Ik ben trots op deze jongens en op de club,’’ zei Deschamps gisteren. ,,Met elkaar hebben we de club teruggebracht waar die hoort. We hebben na de 5-1 zege van zondag ook een feestje gebouwd. Dat verdienden de spelers. Dit succes kan niet in de schaduw staan van andere trofeeën die Juventus heeft veroverd. Maar ik weet zeker dat deze bladzijde in de geschiedenisboeken van de club nooit zal verdwijnen. Dit seizoen was een avontuur dat iedereen als mens zeer heeft geraakt.’’

De Juventus-leiding heeft voor zijn coach, maar ook voor doelman Buffon nieuwe contracten klaarliggen. Sportief directeur Secco: ,,De club heeft erg geleden, maar we hebben voldoende middelen om te kunnen concurreren met de top. Deschamps kan zijn elftal versterken.’’
pi_49801550
quote:
De Juventus-leiding heeft voor zijn coach, maar ook voor doelman Buffon nieuwe contracten klaarliggen. Sportief directeur Secco: ,,De club heeft erg geleden, maar we hebben voldoende middelen om te kunnen concurreren met de top. Deschamps kan zijn elftal versterken.’’
DD
(Er was al weken ruzie en onrust, dit was een kwestie van tijd).

Lippi de nieuwe man, Trezeguet 95% zeker weg na dit seizoen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Moderator zaterdag 26 mei 2007 @ 22:54:14 #61
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49804438
Respect voor de echte clubspelers als Del Piero en Buffon!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:25:13 #62
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50618734
quote:
Iaquinta wil de top bestormen met Juventus

19/6/2007 13:10

Juventus heeft er een spits bij. De transfer van Vincenzo Iaquinta is nu helemaal afgerond. De kampioen van de Serie B maakt 11,3 miljoen euro over aan Udinese. De 27-jarige aanvaller tekende voor vijf jaar.
'Ik denk dat ik de juiste leeftijd heb om deze droom te laten uitkomen', vertelde Iaquinta bij zijn presentatie. 'Ik ben klaar om de top te bestormen maar realiseer me dat het moeilijk wordt en dat de druk alleen maar toeneemt.'

Juventus heeft er vertrouwen in dat de zeventienvoudig Italiaans international (één goal) het gaat waarmaken. 'Met Iaquinta hebben we er een wereld-kampioen bij die zijn steentje zal bijdragen om geschiedenis te schrijven met Juventus', aldus algemeen directeur Jean-Claude Blanc. 'Zijn komst is weer een stap op weg naar een goede rentree in de Serie A.'

Iaquinta is een grote, fysiek sterke aanvaller. In de laatste vier seizoenen scoorde hij 46 keer in de Serie A. Iaquinta stond al vaker in de belangstelling van grote clubs, maar tot een transfer kwam het steeds niet.
Niet de spits die ik gedachten had voor Juve. Afijn, vorig seizoen goed voor 14 doelpunten, dat moet komend seizoen dan beter kunnen!
pi_57093768
JUVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57093895
Forza Juve
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57094020
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef denthemen het volgende:
Forza Juve
Wat vond je van me bump btw?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57094599
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Wat vond je van me bump btw?
Je wat ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57094758
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je wat ?
Mijn bump van het topic
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57094817
Je had een slechter topic kunnen schoppen

Ik dacht aan een tvp maar ik had hem zelf gemaakt, het topic
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57094847
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef denthemen het volgende:
Je had een slechter topic kunnen schoppen

Ik dacht aan een tvp maar ik had hem zelf gemaakt, het topic
Er was dan ook al 250 dagen ofzo niet in gepost
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58166368
Wat een goed lopend topic is dit zeg
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:16:12 #71
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58169044
Wat is jouw band met Juve, PK?
pi_58169135
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef Consigliere het volgende:
In italie komen ze allemaal later op gang pik.. Kijk maar naar inzaghi, Gilardino en zelfs grosso.. Dat is inherent aan de compeditie

OJa nog zo'n talent: Graziano Pelle
whehehe
pi_58195814
Del Piero gisteren was weer fantastisch. Die laat Donadoni in daden even zien dat ie het nog niet verleerd is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_58199898
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:16 schreef Messenga het volgende:
Wat is jouw band met Juve, PK?
Zolang ik me kan herinneren wedstrijdven van Juve gekeken met mijn opa
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:07:57 #75
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58300903
Leuke foto Den .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')