quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef avonne het volgende:[..]
Daarom heb ik de streams uitgezet... ik had geen zin in gezeik van Brian en Nel tegen Huub
DUS ..... SAMENVATTING GRAAG !!!!
Na het pokeren maakte Nl weer een aantal leuke opmerkingen richting Huub en huub antwoorde zoiets van "kijk maar uit ander trek ik je kop van je romp", "maar dat doe ik niet"
Daarna zaten Bart en Nl samen en Nl weer tegen Bart, waarop bart antwoorde , in de trand van....dan laat je je toch op je muil slaan.....1 klap is voldoende (+de gebruikelijke hahaha)
Huub stond in zijn uppie te roken en hup die natte nel erbij en zuigen over die kop van romp.
Huub nog lachend "ja en ik spuug er ook nog op"
Verhaal gaat verder....Nl alleen maar voeren en Huub het woord laten doen , Kortom gunstig t.a.v. de talpa kijkers.
En Brian en Nena komen erbij en vragen ook door en ineens "snap"..........daar ging huub......Hij noemde iets in het surinaams, wat brian vertaalde ongeveer als " hoerenzoon van je moeder"
Ja en dan krijg je "wat zeg je nou"..........en huub weer dan zeg ik het nog een keer.-3 punten en weer -3 punten
En toen nog spugen erbij.
Helaas gaf huub de eerste zet.
Nou en huub weg, en Nl ineens zwaar emotioneel doen over zijn moedertje ( sorrie maar dat vond ik nog het meest walgelijke gezicht )
Huub wel 10X bel dan bel dan.........en nl ging bellen naar achter en het laaste wat we zagen was een zwaar ge-emotioneerde Natte nel.
------------------------
Nou ik hoop dat je weer bij bent.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------