abonnement Unibet Coolblue
pi_45085546
JOHN MAYER


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birth date: October 16, 1977
Hometown: Bridgeport, CT, USA
Nowadays: NYC & LA.
quote:
quote:"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation - nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer - a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older," he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."
DISCOGRAPHY
Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum (dualdisc staat gepland voor februari 2007)
The Village Sessions (EP - acoustic)
  • 01. Waiting On The World To Change (Ben Harper version)
  • 02. Belief (acoustic version)
  • 03. Slow Dancing In A Burning Room (acoustic version)
  • 04. Good Love Is On The Way (acoustic version)
  • 05. I'm Gonna Find Another You (acoustic version)
  • 06. In Repair (acoustic version)

    DVD
    Any Given Thursday

    SINGLES (Nederland)
    No Such Thing
    Your Body is a Wonderland
    Bigger Than My Body
    Clarity
    Daughters
    Clarity (re-release)
    Waiting On The World To Change
    Gravity


    Trivia
    * De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
    * Sinds Waiting On The World To Change worden andere radiozenders ook wakker.
    * Bij Johns eerste promotour in Nederland was hij bij Claudia de Breij in de uitzending (3FM). Hier speelde hij No Such Thing.
    * Tijdens de promotour van Continuum was hij te gast bij Edwin Evers (538) en Claudia de Breij (3FM).
    * Waiting On The World To Change was de eerste single van Continuum, en Gravity de tweede. Laatstgenoemde was de eerste week van december 2006 released.
    * John heeft het zelf nog niet bevestigd, maar hij date wel degelijk met Jessica Simpson momenteel.
    * John is genomineerd in 5 categorieėn bij de Grammy's dit jaar:
  • Album of the Year: Continuum
  • Best Male Pop Vocal Performance: Waiting on the world to change
  • Best Pop Vocal Album: Continuum
  • Best Solo Rock Vocal Performance: Route 66
  • Best Rock Album: Try!, John Mayer Trio

    Gig Geschiedenis
    Melkweg, Amsterdam, 17 oktober 2006

    Setlist:
    Belief
    Vultures
    Stormy Monday
    Why Georgia
    Slow Dancing in a Burning Room
    Good Love is On the Way
    Daughters
    I Don't Trust Myself (With Loving You)
    Waiting on the World to Change
    Gravity
    Clarity
    No Such Thing
    -- toegift --
    Dreaming With A Broken Heart
    In Repair

    SITES
    www.johnmayer.com (officiele site)
    www.j-mayer.org (fansite)
    www.mystupidmouth.com (fan forum)
    www.myspace.com/johnmayer (blog)
    http://blog.honeyee.com/john/ (blog)
    www.local-83.com (official fanclub)

    [ Bericht 1% gewijzigd door Numbie op 06-01-2007 22:25:22 ]
  • pi_45092757
    Numbie, ik denk niet dat je gelijk hebt over live versie van WOTWC bij 3FM afgelopen donderdag. Het was namelijk niet akoestisch, ik herinner me namelijk ook drums e.a. muziekinstrumenten.

    Wel natuurlijk weer tof van die Grammy nominaties.

    Maar euh...
    quote:
    Best Solo Rock Vocal Performance: Route 66
    Heb ik iets gemist?

    [ Bericht 57% gewijzigd door Toad op 06-01-2007 23:34:37 ]
    pi_45094091
    Voor de soundtrack van Cars heeft John een cover van dat nummer opgenomen... Superleuk geworden! Beetje typisch alleen dat ze het voor best rock genomineerd hebben. Lol.
    pi_45094928
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:41 schreef Numbie het volgende:
    Voor de soundtrack van Cars heeft John een cover van dat nummer opgenomen... Superleuk geworden! Beetje typisch alleen dat ze het voor best rock genomineerd hebben. Lol.
    Ah thnx...

    Hahaha, het is wel geinig ja. Maar Grammy waardig?
    pi_45095321
    Nou, als ik zie waar hij tegenover staat geef ik hem een kleine kans. Helemaal aangezien het een Vocal nominatie is. Hij soleert schitterend de laatste 5 minuten (not kidding, super gitaar solo), maar vocaal gezien is het niet anders dan zijn andere gemiddelde werk. Ik denk dat de mensen meer verbaasd stonden over wat hij er van heeft kunnen maken, en dat hij dus ook blijkbaar dit soort werk aankan vocaal gezien. Maar echt speciaal/grammywaardig? Nee.
    pi_45095555
    http://www.livefromabbeyroad.com/ > > artists > > John Mayer > > show info

    De show die in oktober al werd opgenomen, wordt eindelijk in Maart uitgezonden. Details zie hierboven (alles is in flash, dus no copy paste helaas )
    pi_45095572
    Misschien zien ze dat in de VS anders. Er hebben daar wel meer rare dingen Grammy's gewonnen...

    LMAO @ de Perez Hilton link. Dat pak van John ook btw.
    pi_45095786
    Ja, dat is het befaamde Grammy jasje dat hij beter in de kast had kunnen laten hangen wat mij betreft... brrr.
    pi_45095938
    Mooooooooi...



    Van de abbey road sessies
      zondag 7 januari 2007 @ 00:39:05 #11
    102757 EdvandeBerg
    LETS GO BRANDON!
    pi_45096038
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:41 schreef Numbie het volgende:
    soundtrack van Cars
    Die openingstrack is dus inderdaad van Sheryl Crow! Ik wist het!

    On-topic: ik vind er niks aan, die hele John Mayer. Begrijp me goed; ik gun ieder zijn muziek, maar ik word heel moe van dat gepush/gehype op 3FM
    Scratch a liberal and you will find a fascist
    pi_45096236
    Geeft niet hoor, ieder z'n eigen ding. Maar alleen omdat hij bij 3fm wel gedraaid wordt is niet een reden om zijn muziek niet leuk te vinden
      zondag 7 januari 2007 @ 00:59:07 #13
    102757 EdvandeBerg
    LETS GO BRANDON!
    pi_45096739
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 00:45 schreef Numbie het volgende:
    Geeft niet hoor, ieder z'n eigen ding. Maar alleen omdat hij bij 3fm wel gedraaid wordt is niet een reden om zijn muziek niet leuk te vinden
    Nee, maar ik vind het ook geen 3FM-muziek. Net als dat stroperige nummer van Damien Rice. De eerste keer dat ze het draaiden, vond ik het wel interessant. Na de derde keer (dezelfde dag nog ) vond ik er weinig meer aan.

    Zelfde geld voor John Mayer. Ik vind het saaie muziek, maar ik hou dan ook niet van luistermuziek. Het gaat mij erom dat ze bij 3FM af en toe het publiek zo proberen 'op te voeden' door bepaalde muziek (waar de doorsnee luisteraar geen feeling mee heeft) door de strot te duwen.
    Scratch a liberal and you will find a fascist
    pi_45098101
    Als de doorsnee luisteraar die muziek niet leuk vindt, dan moeten ze maar een andere zender gaan luisteren. Probleem is alleen dat alle populairdere radiostations wat dat betreft hetzelfde doen... Misschien dat ik daarom ook maar af en toe luister, naar welke zender dan ook... Maar je hebt wel een punt.
    Behalve dat ik niet denk dat er zoiets is als een doorsnee luisteraar bestaat.. en dat ik ook niet denk dat John Mayer luistermuziek is, al heb ik geen idee of dat nou een goed of een slecht ding is.

    Maar ik ben blijkbaar dan ook geen doorsneeluisteraar.. aangezien ik de nummers die jij noemt al leuk vind zonder hulp/pusherij (net hoe je 't wilt noemen) van 3FM
    pi_45103131
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 00:25 schreef Numbie het volgende:
    http://www.livefromabbeyroad.com/ > > artists > > John Mayer > > show info

    De show die in oktober al werd opgenomen, wordt eindelijk in Maart uitgezonden. Details zie hierboven (alles is in flash, dus no copy paste helaas )
    Als je daarna op footage klikt staat er John Mayler
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45103132
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef EdvandeBerg het volgende:

    [..]

    Nee, maar ik vind het ook geen 3FM-muziek. Net als dat stroperige nummer van Damien Rice. De eerste keer dat ze het draaiden, vond ik het wel interessant. Na de derde keer (dezelfde dag nog ) vond ik er weinig meer aan.

    Zelfde geld voor John Mayer. Ik vind het saaie muziek, maar ik hou dan ook niet van luistermuziek. Het gaat mij erom dat ze bij 3FM af en toe het publiek zo proberen 'op te voeden' door bepaalde muziek (waar de doorsnee luisteraar geen feeling mee heeft) door de strot te duwen.
    Damien Rice ben ik met je eens; eerste keer leuk, derde keer over. Maar hoe luister je dan naar muziek? Als achtergrond? Dansen of zo? Ik heb aan de ene kant muziek nodig die me uitdaagt te luisteren, en aan de andere kant ook makkelijk in het gehoor ligt. Zodoende Mayer, maar ook Death Cab For Cutie bvb. en Sufjan Stevens
    pi_45103359
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 11:35 schreef Numbie het volgende:
    Damien Rice ben ik met je eens; eerste keer leuk, derde keer over. Maar hoe luister je dan naar muziek? Als achtergrond? Dansen of zo? Ik heb aan de ene kant muziek nodig die me uitdaagt te luisteren, en aan de andere kant ook makkelijk in het gehoor ligt. Zodoende Mayer, maar ook Death Cab For Cutie bvb. en Sufjan Stevens
    Hm. Ik vind juist dat Damien Rice mooier wordt naarmate je zijn albums vaker hoort.

    En bij John Mayer vond ik Try! echt een verademing, uiteindelijk vind ik Room for Squares toch wel erg mierzoet, luister het weinig meer. Door Try! heeft-ie iedereen echt wel geboeid gehouden, vind ik. Of misschien de zoetsappige types enorm laten schrikken...
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_45103558
    Try! vind ik juist niet zoveel aan, maar dat komt meer omdat ik helemaal niks met live albums heb.
    pi_45104324
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 11:56 schreef JeroenV het volgende:
    Try! vind ik juist niet zoveel aan, maar dat komt meer omdat ik helemaal niks met live albums heb.
    Heiligschennis!! Vind Try! echt een heerlijk album, juist het live-element is super... Had alleen ook wel heel graag naar een show gewild. Hopelijk gaan ze nog een keer internationaal touren...
    pi_45107622
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 11:47 schreef Lieke_K het volgende:

    [..]

    Hm. Ik vind juist dat Damien Rice mooier wordt naarmate je zijn albums vaker hoort.

    En bij John Mayer vond ik Try! echt een verademing, uiteindelijk vind ik Room for Squares toch wel erg mierzoet, luister het weinig meer. Door Try! heeft-ie iedereen echt wel geboeid gehouden, vind ik. Of misschien de zoetsappige types enorm laten schrikken...
    *eens*
    Ik denk d'r precies zo over. Zowel over Try! als over Damien Rice. RFS was echt een geinig album toen het uitkwam. Denk ook dat John het slim heeft gedaan om daarmee te beginnen en toen ie met die formule succesvol was gewoon te doen waar ie echt zin in had (Try! dus...). Sinds ik Try! heb gehoord ben ik RFS gewoon steeds minder gaan luisteren omdat 't een beetje te gladjes is. De teksten blijven wel leuk, dus ik gooi nog weleens random een liedje in mn playlist.. Maar ik kan t niet zo luisteren zoals Try!, Continuum of wat andere live zooi
    pi_45108051
    Ik ben absoluut wel John Mayer fan geworden. Continuum is een top album. Zijn vorige albums vind ik allemaal te zacht en zoetsappig en meer van hetzelfde maar is zo af en toe ook erg top.
    En die Grammy nominaties vind ik erg leuk.

    Try! vind ik persoonlijk slechter dan RFS...Ik vind dat gitaargepingel van hem nou niet echt een pluspunt. Doe John maar lekker studio

    En laat ik het niet over Damien Rice hebben
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_45109683
    Denk ik dat jij 't dan misschien nog vervelend gaat krijgen, want ik geloof dat dat gepingel (zoals je 't zo lekker respectvol noemt ) eerder meer dan minder gaat worden de komende tijd.

    Ik zeg: Graag meer gepingel, minder zoetsappig "Your Body is a Wonderland" en "Daughter" gedoe.. meer "I Don't Trust Myself" en "Good Love"-achtige nummers! Maar goed, dat is ook alleen maar mijn mening natuurlijk
    pi_45110204
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef Norrage het volgende:
    Ik ben absoluut wel John Mayer fan geworden. Continuum is een top album. Zijn vorige albums vind ik allemaal te zacht en zoetsappig en meer van hetzelfde maar is zo af en toe ook erg top.
    En die Grammy nominaties vind ik erg leuk.

    Try! vind ik persoonlijk slechter dan RFS...Ik vind dat gitaargepingel van hem nou niet echt een pluspunt. Doe John maar lekker studio

    En laat ik het niet over Damien Rice hebben
    Sorry, ik dacht even dat ik gitaargepingel las.

    Beetje apart dat je absoluut fan bent, maar eigenlijk allen Continuum goed vindt. Ik heb dat album nog niet gekocht, eigenlijk omdat ik verwacht dat het meer Heavier Things zal 'opvolgen' dan Try!. Met RFS heb ik een beetje hetzelfde als Gosjke, en ik vind dan af en toe Any Given Thursday erin knallen nog wel een mooi compromis.

    Ik las in het vorige topic iets over een akoestisch mini-album dingske, of heb ik dat gedroomd? Hoe heet die plaat en is er een beetje aan te komen (als je niet in het bezit bent van een creditcard, wat koopmogelijkheden via internet etc. nogal beperkt...) ? En is-ie de moeite waard?
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_45111193
    Bedoel je The Village Sessions uit de OP?

    Continuum volgt niet echt HT btw. Het is wel rustiger dan Try! natuurlijk, maar aardig meer soul en blues beļnvloed dan HT, vind ik.
    pi_45111431
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 15:34 schreef Lieke_K het volgende:

    [..]

    Sorry, ik dacht even dat ik gitaargepingel las.

    Beetje apart dat je absoluut fan bent, maar eigenlijk allen Continuum goed vindt. Ik heb dat album nog niet gekocht, eigenlijk omdat ik verwacht dat het meer Heavier Things zal 'opvolgen' dan Try!. Met RFS heb ik een beetje hetzelfde als Gosjke, en ik vind dan af en toe Any Given Thursday erin knallen nog wel een mooi compromis.

    Ik las in het vorige topic iets over een akoestisch mini-album dingske, of heb ik dat gedroomd? Hoe heet die plaat en is er een beetje aan te komen (als je niet in het bezit bent van een creditcard, wat koopmogelijkheden via internet etc. nogal beperkt...) ? En is-ie de moeite waard?
    Ik vind alles van hem wel relaxed hoor, maar die vorige albums vind ik erg "meer van hetzelfde" en als ik ze te veel hoor word ik er echt heel moe van....Continuum vind ik veel muzikaler en "voller".
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_45127092
    Kan ik inkomen. Ik maak meestal een leuke mix van alle albums als ik echt in een mayer-stemming ben Je krijgt trouwens een heel aardig overzicht van Mayers ontwikkeling als je de volgende nummers achter elkaar draait: Man On The Side > City Love > Covered In Rain > Come Back To Bed > Gravity > I'm Gonna Find Another You >
    pi_45129505
    Niets hebben met live albums? Hoe doe je dat?
    Ik ga een artiest alleen nog maar meer respecteren door zijn live optredens, veel meer dan alleen maar af te gaan op een geproduceerde cd. Sterker nog sommige artiesten vond ik de cd zo zo (bv Gavin DeGraw en Matt Nathanson) en toen ik die live hoorde sloeg dat *een klein btje heel erg* om. Live albums, dvd's en optredens zijn briljant.

    Which reminds me...Margo bereid je maar voor voor volgende week: Matt Nathanson - At The Point als luistermuziekje voor in de auto
    pi_45130003
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 23:44 schreef Jill-RMC het volgende:
    Niets hebben met live albums? Hoe doe je dat?
    Ik ga een artiest alleen nog maar meer respecteren door zijn live optredens, veel meer dan alleen maar af te gaan op een geproduceerde cd. Sterker nog sommige artiesten vond ik de cd zo zo (bv Gavin DeGraw en Matt Nathanson) en toen ik die live hoorde sloeg dat *een klein btje heel erg* om. Live albums, dvd's en optredens zijn briljant.

    Which reminds me...Margo bereid je maar voor voor volgende week: Matt Nathanson - At The Point als luistermuziekje voor in de auto
    Alle artiesten vind ik live echt wat toevoegen (of ze moeten heel slecht zijn in live zingen...) maar met John Mayer heb ik dat niet...Dan gaat ie naar mijn mening echt veels te veel op zijn gitaartje pingelen...Had vanmiddag nog maar een keer Try! geluisterd en op de momenten dat de nummers echt zijn ingezet zijn ze erg goed en misschien wel beter dan de originelen, maar al dat gepingel vooraf en achteraf word ik echt heel moe van. Doe dan een intensieve gitaarsolo of zo die je af en toe afwisselt met wat rustigs, niet zoiets zieligs (simpels wil ik niet zeggen, want dat is het natuurlijk ook niet)

    Maar misschien komt het door mijn eerste ervaring van Mayer met dat ene concert wat laatst op TV was, wat ook jullie (en hijzelf) allemaal slecht vonden...Try! vind ik een erg goed concert maar ik luister in het geval van deze artiest stiekem liever naar de studioalbums.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Norrage op 08-01-2007 00:26:17 ]
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_45134956
    tvp
    pi_45135926
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 23:44 schreef Jill-RMC het volgende:
    Niets hebben met live albums? Hoe doe je dat?
    Ik heb zoiets van het klinkt altijd leuk, maar ik moet de beelden zien of erbij zijn.
    pi_45140319
    Geef ik je gelijk in Jeroen... Al moet ik zeggen dat als de plaat goed is, dat altijd wel lekker is voor in de auto of zo..
    pi_45145399
    Nieuwe Blog met erg mooie foto van NY
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45145584
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 23:44 schreef Jill-RMC het volgende:
    Which reminds me...Margo bereid je maar voor voor volgende week: Matt Nathanson - At The Point als luistermuziekje voor in de auto
    Can't wait! Alleen deze keer gaat ie na 1 of 2 keer af. (Herinner je je laatste keer in/naar Keulen met een Matt Nathanson cd? Ik kan Angel nog steeds nie aaanhoren)

    Ik vind John Mayer eigenlijk helemaal niet zoveel pingelen op Try! Wat ie wel doet is datgene dat hoort bij 't bluesige, en dat is nou eenmaal ook meer nadruk op de gitaar tussen de teksten door. En als het gepingel in kwestie, het gespingel op het niveau van John Mayer is, zou ik het eigenlijk ook geen gepingel meer durven noemen. Maar dat betekent dus dat je sowieso een hekel moet hebben aan gitaarsolo's van langer dan 20 seconden ofzo?
    pi_45146999
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 16:04 schreef Gosjke het volgende:

    [..]

    Can't wait! Alleen deze keer gaat ie na 1 of 2 keer af. (Herinner je je laatste keer in/naar Keulen met een Matt Nathanson cd? Ik kan Angel nog steeds nie aaanhoren)

    Ik vind John Mayer eigenlijk helemaal niet zoveel pingelen op Try! Wat ie wel doet is datgene dat hoort bij 't bluesige, en dat is nou eenmaal ook meer nadruk op de gitaar tussen de teksten door. En als het gepingel in kwestie, het gespingel op het niveau van John Mayer is, zou ik het eigenlijk ook geen gepingel meer durven noemen. Maar dat betekent dus dat je sowieso een hekel moet hebben aan gitaarsolo's van langer dan 20 seconden ofzo?
    Ik neem aan dat je dat tweede gedeelte aan mij had gericht?
    Bij nader inzien bleek het inderdaad op Try! nog wel mee te vallen...Ik was enigszins bevooroordeeld door dat concert dat laatst op tv was en dat vond ik echt gewoon vervelend...Mijn probleem met John is dan nog wel dat hij af en toe wat te vaak in herhaling treedt...

    Maar jullie lezen alleen nog maar een negatieve ondertoon van mij in dit topic Ik ben erg positief over John Mayer en vind het een geweldige artiest. ik heb dan ook vrijwel alles van hem in mijn bezit.
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_45147028
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef Norrage het volgende:
    Maar jullie lezen alleen nog maar een negatieve ondertoon van mij in dit topic
    Niet mee-discussiėren, ik heb ook mijn negatieve punten
    pi_45147494
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef Norrage het volgende:

    [..]

    Maar jullie lezen alleen nog maar een negatieve ondertoon van mij in dit topic Ik ben erg positief over John Mayer en vind het een geweldige artiest. ik heb dan ook vrijwel alles van hem in mijn bezit.
    Das toch mooi dan zo

    Vond het verhaal in zijn nieuwe blog mooi. Lijkt erop alsof de beste man weer een beetje down to earth is...
    pi_45149685
    niet echt een fan van John, maar Continuum vond ik heerlijk, helemaal grijs gedraait, de rest ook maar is beluisterd(heavier things heb ik al langere tijd, prima album, maar mist wat ik zo heerlijk aan Continuum vind!)
    vond ik te zoetsappig, te soft, Continuum was gewoon wat stoerder en dat was puur genieten, nu moeti maar snel naar Nederland weer komen
    en niet in 5 min uitverkopen...
    you might aswell do the white line
    pi_45152782
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef kweek89 het volgende:
    nu moeti maar snel naar Nederland weer komen
    en niet in 5 min uitverkopen...
    Hear, hear! (waar is de baardsmiley?)

    En ik wil kaartjes dan. Dat ook.
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_45163477
    In Frankrijk wordt al een paar maanden geroepen ook dat hij in Maart daarheen komt om promo te doen, maar wordt nog werkelijk nergens bevestigd. Behalve vanuit één radiozender dan... Beetje jammer. Min of meer het Michiel Veenstra-effect, lol...
    pi_45172043
    John mayer is tof Belief, Stop this train en The heart of life zijn mooie nummers
    ''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
    pi_45189716
    John is vandaag bij de Apple Keynote aanwezig

    http://macosx.nl/
    quote:
    # [20:08] John Mayer zingt nu Waiting for the world to change.
    # [20:04] Steve bedankt de families van zijn medewerkers voor alle het geduld dat ze hadden toen de nieuwe producten gemaakt werden. Steve bedankt John Mayer “for making life more fun”.
    # [20:02] Live muziek van John Mayer met zijn hit Gravity.
    # [20:00] Staande ovatie, Steve verlaat het podium.
    pi_45189953
    Gisteren voor het eerst het complete album geluisterd; erg relaxed.
    pi_45190056
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Apfel het volgende:
    John is vandaag bij de Apple Keynote aanwezig

    http://macosx.nl/
    [..]
    Koel, volgens mij was hij er twee jaar geleden ook bij... Toen deed hij nog Neon; ook erg fijn

    Edit: Die iPhone ziet er echt te vet uit!! Maar is ff flink sparen; komt toch pas aan het eind van dit jaar uit...

    [ Bericht 11% gewijzigd door Numbie op 09-01-2007 20:36:09 ]
    pi_45200818
    TVP! Grote John Mayer-fan meld zich!

    Ik heb hem één keer live gezien in Amstedam (Dat was de melkweg dus) Wat een man! En wat een stem!


    Nou ja, tvp dus..
      woensdag 10 januari 2007 @ 02:20:29 #45
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45201221
    Ik kende z'n naam wel maar toen hij in CSI zat had ik pas zoiets van hey! Die maakt toffe muziek Dus album gekocht enzo.. haha John mag idd wel een concertje i/d bv de HMH doen
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45205632
    Ik heb een bestand dat direct naar het goede deel in de tijdlijn van de Keynote gaat.

    Liefst even opslaan
    pi_45205891
    En nog een 2 minuten doorspoelen
    Ben niet heel nauwkeurig met knippen geweest op een Keynote van 2 uur.
    pi_45206091
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 11:13 schreef Apfel het volgende:
    Ik heb een bestand dat direct naar het goede deel in de tijdlijn van de Keynote gaat.

    Liefst even opslaan
    Nice
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45217353
    Bedankt Janneke!
    pi_45219593
    Gisteren was hij zelfs op de Box!

    Bij de Chapelle's show, gingen ze testen hoe 'white people' reageerde op (zijn) gitaarmuziek, daarna gingen ze ook nog met die drummer van The Roots, ?uestlove ofzoiets in een kapper testen hoe 'black people' reageren op drumbeats, erg flauw, maar wel lache om te zien..

    Dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=sn-KGoD73Gs
    pi_45221574
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Frenkel het volgende:
    Gisteren was hij zelfs op de Box!

    Bij de Chapelle's show, gingen ze testen hoe 'white people' reageerde op (zijn) gitaarmuziek, daarna gingen ze ook nog met die drummer van The Roots, ?uestlove ofzoiets in een kapper testen hoe 'black people' reageren op drumbeats, erg flauw, maar wel lache om te zien..

    Dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=sn-KGoD73Gs
    Hahaha!
    pi_45226928
    Ja, die aflevering is inmiddels alweer voor de vierde keer of zo uitgezonden. Mocht je het willen hebben, is wel van score af te plukken...

    Heb net de Apple performance gekeken, en zag er weer gladjes uit. Blijf er alleen bij dat Gravity solo gespeeld te weinig body heeft. Heb toch ff doorgespoeld..
    pi_45237119
    Ik kijk nu even op de top 50 lijst en zie dat hij op 39 staat. Maar als je op het liedje klikt, staat er dat het de Gravity van TRY! is en de stream die ze daar hebben is ook van TRY!

    Klopt dit? Is deze versie nu werkelijk als single uitgebracht?
    pi_45241066
    Apple performance was erg verrassend! Ik was t live aan t volgen en opeens John Mayer!!!
    verder tvp
    "Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
    pi_45244414
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Frenkel het volgende:
    Gisteren was hij zelfs op de Box!

    Bij de Chapelle's show, gingen ze testen hoe 'white people' reageerde op (zijn) gitaarmuziek, daarna gingen ze ook nog met die drummer van The Roots, ?uestlove ofzoiets in een kapper testen hoe 'black people' reageren op drumbeats, erg flauw, maar wel lache om te zien..

    Dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=sn-KGoD73Gs
    Die heb ik al zó vaak gezien Blijft leuk
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45280541
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef fjboere het volgende:
    Ik kijk nu even op de top 50 lijst en zie dat hij op 39 staat. Maar als je op het liedje klikt, staat er dat het de Gravity van TRY! is en de stream die ze daar hebben is ook van TRY!

    Klopt dit? Is deze versie nu werkelijk als single uitgebracht?
    Nee, de Continuum versie is uitgebracht. Dus vindt het wel typisch...
    pi_45290193
    John speelt een stukje Slow Dancing op zijn zelf ontworpen (met behulp van Two-Rock) amp...
    http://www.youtube.com/watch?v=iSM3FL7zUdw

    Erg fijne muts heeft hij ook op
    pi_45291264
    Ik vind die hele outfit wel fijn!

    Dit blijft toch John Mayer op zijn best, gewoon man met gitaar
    pi_45302505
      zaterdag 13 januari 2007 @ 13:08:15 #60
    118585 Crutch
    Filantroop || Taalzwengel
    pi_45311036
    wohoooo, heerlijk stukje muziek
    Je moeder is een hamster
    pi_45317946
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 17:11 schreef Numbie het volgende:
    John speelt een stukje Slow Dancing op zijn zelf ontworpen (met behulp van Two-Rock) amp...
    http://www.youtube.com/watch?v=iSM3FL7zUdw

    Erg fijne muts heeft hij ook op
    Die signature amps ontwerpt die niet zelf hoor
    pi_45323170
    Hij sleutelt er wel degelijk aan mee
    pi_45349051
    quote:
    John Mayer's well-honed sense of loyalty
    MICHAEL J. DALY
    Article Last Updated: 01/12/2007 09:18:54 PM EST


    Last Saturday night around 6:30 I was snuggled in at home with "A Prairie Home Companion" on WSHU, 91.1 on your FM dial.
    I was in Guy Noir mode. You know, nursing a martini and mulling life's persistent questions. It was shaping up as a nice night.

    And then my cell phone started with its annoying ring. I let the call go into voice mail. At the first break, I checked the message. It went like this:

    "Hey, Mike. It's John Mayer. I'm taking advantage of some post-nap Zen thinking, before the maniacal braincells wake up and work against me.

    "I'm feeling very goal-oriented right now," the young man went on. "I'm coming back into Fairfield tomorrow, so I want to sit down with you, maybe&. if you have time."

    I called back and told him, "I'm listening to Garrison Keillor here, ya know?"

    It had little impact. He wanted to talk and wanted to get together the next day.

    I was still feeling Guy Noirish. "Wait, let me check with my girl," I said. My daughter Julia, 20, was nearby.

    "Hey, Sugar," I yelled, "how's my calendar look for tomorrow around 2 p.m.?" Julia rolled her eyes. "Looks clear, Dad."

    I've always been a sucker for polite, Grammy-winning, genius musicians who are considerate enough to ask me if I have time to talk with them. So I said "okay."

    -Sunday afternoon — I brought Sugar with me just in case John Mayer ever decided to misquote me and give me a headache in the tabloids — we met on the hush-hush and the QT at the Starbucks on the

    Post Road in Fairfield. It wasn't all social. In fact, we had an agenda: to strategize in the matter of Walgreens and the mega-company's desire to put a store in the now-vacant site of a former food market in the Stratfield section of Fairfield.
    Niceties out of the way, we got down to business.

    "So what do you think? A concert at the Quick Center to raise some money?" he asked.

    Not enough time, I said. The town Planning and Zoning Commission may be acting within a few weeks. The Stratfield Village Association, though, could probably use a contribution to keep up the fight.

    So the other day he called Maryann Garcia, the SVA lady, and sent her a check. John Mayer is arguably the hottest musician on the planet at the moment. Why's he giving up time on a Sunday afternoon — he would be leaving the next morning for three days in San Francisco to help Steve Jobs introduce the iPhone and then leave on a five-week tour of the Eastern United States — to talk about a vacant supermarket?

    Because he is more than an enormously talented, enormously wealthy performer and celebrity. Less visible to the public is a sensitive young man who has strong memories of growing up in Fairfield — for better and for worse, by the way — a well-honed sense of loyalty to friends, family, community and to a code of living.

    "I'm going to die a guy," he said, "not an artist."

    He makes decisions as John Mayer the person, not John Mayer the star.

    Ditto for the selection of friends. Just for the record: In an hour-long conversation that covered a lot of ground, he brought up his whirlwind holiday week in New York and a friend he called "Jess." The few thoughts he spoke on the subject — they're going to stay private — were, in my mind, at least, infused with affection.

    But back to the store.

    "Hey, it was my first job," he said. "I have great memories of that first job." On a prior occasion he talked about putting tunes together in his head while he was pushing carts in the parking lot and stocking shelves at what was then the Gran Central Market, sort of a Mississippi Delta in the career of John Mayer.

    John Mayer is not taking the mantle of "The Anti-Walgreen." He just wants to help preserve the neighborhood he grew up in, and where his parents still live. "I'll keep in touch from the tour," he said. As we wrapped up, it was getting dark outside. The people in Starbucks had been very cool. Lots of foot traffic past the table, but nothing over. Someone had written on his coffee cup in black marker, "Love Your Music."

    "That's nice," he said when he noticed it. The three of us walked outside. "I'm gonna go home and spend a few hours with my parents," he said. Jules and I headed in one direction, he in another. But the Starbucks door opened and two girls ran out.

    "JOHN!!," they yelled.

    He stopped, turned around and walked back and was talking with them as we pulled off, his reunion with his parents put off for yet another few minutes.


    http://www.connpost.com/mikedaly/ci_5003317
    pi_45349409
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45380566
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45380590
    Wow even niet opgelet en meteen anderhalf topic gemist
    Slow Dancing in a Burnin Room blijft een heerlijk nummer
    Koning.
    pi_45404117


    tvp
    pi_45442035
    Local schreeuwt al een week dat ze met iets exclusiefs komen vandaag; nu loopt de site vast... Lol.
      woensdag 17 januari 2007 @ 18:08:46 #69
    164713 Jos_
    Allemaal zever.
    pi_45445139
    Ik heb nog een nummer die hij samen zingt met Glen Phillips, genaamd Walk On The Ocean. Klinkt wel erg relaxt vind ik zelf. Verder kan ik "Comfortable" wel waarderen.
    pi_45452525
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 18:08 schreef Jos_ het volgende:
    Ik heb nog een nummer die hij samen zingt met Glen Phillips, genaamd Walk On The Ocean. Klinkt wel erg relaxt vind ik zelf. Verder kan ik "Comfortable" wel waarderen.
    ...ik voel een maar aankomen?

    Ok, 32x why georgia op je pc hebben is best wel ziek eigenlijk Wilde perse een bepaalde versie horen, en toen kwam ik erachter. lol.
    pi_45484325
    Ik luisterde net nog Stormy Monday
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45504199
    Memories, memories...

    Ben echt benieuwd of hij nog gaat komen in Maart. In frankrijk zijn ze er zo goed als overtuigd van, en aangezien Michiel Veenstra Veentra ( ) ook al maanden roept dat hij komt, en het potverdorie door Dela zelf tegen ons is bevestigd, moet het toch haast wel?
    pi_45505569
    Ja het zal nog wel niet zeker zijn. Anders hadden ze het echt wel aangekondigd.

    Trouwens ik heb even Village geluisterd, niet zo heel speciaal vind ik, hij heeft niet veel speciaals met de nummers gedaan, had meer gekund. Ik vind 't natuurlijk wel allemaal lekker klinken, GLIOTW alleen helemaal niet. Echt de kracht uit het nummer nu. Die mag alleen op volume max
    pi_45505593
    moet ik nog geld gaan sparen voor Mayer ook, beter komt hij wel en doeti dan de HMH ofzo?
    you might aswell do the white line
    pi_45505782
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef kweek89 het volgende:
    moet ik nog geld gaan sparen voor Mayer ook, beter komt hij wel en doeti dan de HMH ofzo?
    Geld of niet ik móet erheen Ik hoop niet de HMH
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45505939
    Ik hoop met je mee

    Dat 't in frankrijk gedacht wordt en door DeLa gezegd is zegt helaas meestal niets.
    Jason Mraz's bloedeigen tourmanager heeft ooit eens t gerucht de wereld in geholpen dat ze in september 2006 een europese tour gepland hadden staan.
    NOOOOU.. niet dus
    Dus totdat ik een datum zie staan met een voorverkoop datum erbij, ga ik nog nergens vanuit.
    Ik zie hem er nog eerder voor aan om in Frankrijk 2 dagen promo te doen zonder band, terug te vliegen naar de VS en ergens half juni terug te komen.
    pi_45509094
    quote:
    IT'S ONLY A SUGGESTION.

    By now you've probably heard of the incredible tension and controversy on the set of TV's hit series "Grey's Anatomy", involving a particularly unsavory homosexual slur allegedly made to a fellow castmate by actor Isaiah Washington. Gay and lesbian groups are outraged, calling for Mr. Washington's immediate termination from the show.

    Now, far be it from me to chime in on other people's business, but just like the man standing in line for a movie overhears a stranger behind him whom he knows has confused the finer points of the film "Throw Mama From The Train" with those of "Stop! Or My Mom Will Shoot!", sometimes you have to turn around and butt into a situation that doesn't concern you in order to offer a little bit of assistance.

    ABC may fire Mr. Washington, and it seems as if the pressure to do so is mounting by the day. They may also choose to placate all parties involved with some well-constructed press releases and the soothing touch of time, but in my mind, neither outcome succeeds in making any strides in promoting the tenets of tolerance and understanding.

    I would like to offer my suggestion for a solution; produce an episode of Grey's Anatomy in which Mr. Washington's character, Dr. Burke comes out to his friends and colleagues as a gay man!!! What better way for an actor to get to the roots of his discrimination than by portraying the very the subject of his own ire for the remainder of his contract? That'll learn ya!

    In case any writers of the show happen to be reading, I have included some possible script excerpts that might help get this story line up and running.

    SCENES FROM 'GREY'S ANATOMY', by John Mayer

    INT: NIGHT, ON LOCATION

    (THE RAMROD, A large rock club is packed to the rafters with energetic, bold looking twenty-somethings. On stage, an almost impossibly flamboyant group of performers are rocking out to a psychedelic beat that has the crowd whipped up into a primal frenzy.)

    (CHRISTINA leans into the ear of PRESTON, struggling to be heard over the music)

    CHRISTINA:

    I think it's really cool that you wanted to take us to a SCISSOR SISTERS concert, Burke! I gotta say, I never pegged you for the type. You're always talking about how much you love Ultimate Fighting Championships and Adult Video Award shows.

    (CHRISTINA's eyes skitter from left to right, enlightened.)

    Pretty much all the time, come to think of it.


    BURKE:

    (cautiously)

    A friend of mine gave me their CD for Christmas. I figured I'd give it a listen. Turns out they weren't bad. They have a pleasant enough sound. Besides, I figured it would be nice to show you guys a fun time for once.

    CUT TO:

    STAGE

    (The band plays the final exciting beats of "Kiss You Off". Jake Shears, The SCISSOR SISTERS lead singer [himself] takes the mic.)

    JAKE:

    Thank you very muuuuuuch Seattle!!! This next song is called "I Don't Feel Like Dancing" and tonight, we want to send this song off to a very special man in the crowd, Preston Burke, webmaster of the biggest SISTERS fan site, idontfeellikedancing.com!!! Thanks Preston! The tea cookies you left backstage were deeelish!!!

    (CROWD APPLAUDS WILDLY WHILE THE BAND LAUNCHES INTO THEIR HIT SINGLE. PRESTON, now downright sheepish, grabs his coat and small pleather DKNY bag, fumbling towards the exit.)

    BURKE:

    I think I left a scalpel in that mime today. See ya!!!


    And, SCENE.

    "But John", you ask, waking up your roommate, "how can anyone be sure that Mr. Washington will abide by the agreement to play an openly homosexual Cardiothoracic surgeon?"

    I present to you a potential storyline that will ensure the power lies with the writing team:


    INT., DAYTIME, DR. BURKE'S OFFICE.

    (Dr. MEREDITH GREY pokes her head into BURKE's office)

    MEREDITH:

    Burke, I just wanted to let you know the mime with the scalpel you left in him is going to make a full reco-

    (MEREDITH is shocked)

    What is that??

    BURKE:

    (casually)

    What is wha- Oh, this. This is my pet cougar, Dolce. Ferocious little guy.

    (a large cougar in a cramped wire crate growls loudly and swipes his giant paw at nothing in particular. Burke is unfazed, studying an EKG print-out)

    All I gotta say is, I'm glad he spends all day in his discount cage. If he should ever break out of that rickety thing I'd be a dead man. And I'm a gay doctor working IN a hospital. Sweet nature's fury!

    And, SCENE.

    Again, I have very little grounds for offering my advice, but I'm just calling it as I see it - After all, "Throw Mama From the Train" had Ann Ramsey in it, while Estelle Getty was in "Stop! Or My Mom Will Shoot!" Couldn't let that go.ᅠ


    POSTED BY JOHN MAYER AT 10:29 PM FROM BEIRUT, LEBANON
    En het enig wat ik me dan afvraag; wtf doet hij in Beiroet, als hij daar al is...
    pi_45509253
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 14:38 schreef Tesss het volgende:

    [..]

    Geld of niet ik móet erheen Ik hoop niet de HMH
    als ik kaartjes wil moet het wel in de HMH, wat anders?

    Paradiso en Melkweg zijn te klein, volgende stap is HMH, qua acoustiek ook beter dan Ahoy ofzo.
    you might aswell do the white line
    pi_45509866
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 16:37 schreef Numbie het volgende:

    [..]

    En het enig wat ik me dan afvraag; wtf doet hij in Beiroet, als hij daar al is...
    Grey's Anatomy
    Hmm mischien heeft hij weer aan de drank gezeten
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45510469
    Zit er dik in...
    pi_45569358
    http://www.belfasttelegra(...)s/article2167383.ece

    Leuk interview over waarom Mayer in Europa nog niet zo groot is als in de VS..
    pi_45613504
    En Mayer is deze week in Miami omdat zijn 'winter'-tour daar begint eind deze week... En raad eens met wie hij gezellig een dagje op stap is geweest...
    pi_45613640


    wanneer komti nou terughuuug!
    you might aswell do the white line
    pi_45628013
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef Numbie het volgende:
    En Mayer is deze week in Miami omdat zijn 'winter'-tour daar begint eind deze week... En raad eens met wie hij gezellig een dagje op stap is geweest...


    Iedereen is bang dat ze mee op tour gaat : http://icydk.com/2007/01/(...)-john-mayer-on-tour/

    [ Bericht 17% gewijzigd door Tesss op 24-01-2007 13:49:04 ]
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45631546
    John Mayer, wat een geweldig artiest.

    Ik ken hem sinds Heavier Things en sindsdien zijn al zijn albums alleen nog maar beter geworden. Maar onovertroffen blijft toch wel zijn Try! registratie.

    Tevens tvp.
    "If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
    pi_45633733
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef Tesss het volgende:

    [..]



    Iedereen is bang dat ze mee op tour gaat : http://icydk.com/2007/01/(...)-john-mayer-on-tour/
    Hate to break the news, maar het zou me serieus niet verbazen als ze een paar dagen meereist... Waar is Duke?
    pi_45643156
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef Numbie het volgende:

    [..]

    Hate to break the news, maar het zou me serieus niet verbazen als ze een paar dagen meereist... Waar is Duke?
    BIj z'n moeder Hij zei het laatst in een interview bij Star 98.7.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45643502
    Seriously... volgens mij als John een keer moet poepen weten jullie 't ook? Of nie?
    Haha.. Najaa.. iig wel goed.. want dankzij jullie weet ik iig nog een beetje wat er gebeurt in Johnny land, want ik heb toch echt geen tijd om t zelf op te zoeken... (Al gaat t mij toch meer om tourdata enzo )
    pi_45653970
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef Tesss het volgende:

    [..]

    BIj z'n moeder Hij zei het laatst in een interview bij Star 98.7.
    Kijk, daar heb ik dus geen tijd voor om te beluisteren. Ben of te moe of gewoon geen zin, maar meestal download ik het wel... Wel leuk dat z' n moeder zo lang op Duke past. Schatje is het toch
    pi_45654520
    Nou, ik ben van mening dat als je een hond neemt ook je tijd erin moet steken.
    Heb al een schijthekel aan mensen in de straat die allebei 40 uur per week werken en dat beest de hele dag alleen laten of ergens anders dumpen.
    pi_45656456
    Ja dat ben ik met je eens. En volgens mij had Duke ook makkelijk mee gekund, maar ach, zijn ouders zijn ook al op leeftijd. Dan is het voor hen vast wel gezellig om een viervoeter in huis te hebben voor een dikke maand
    pi_45659247
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 21:07 schreef Gosjke het volgende:
    Seriously... volgens mij als John een keer moet poepen weten jullie 't ook? Of nie?
    Haha.. Najaa.. iig wel goed.. want dankzij jullie weet ik iig nog een beetje wat er gebeurt in Johnny land, want ik heb toch echt geen tijd om t zelf op te zoeken... (Al gaat t mij toch meer om tourdata enzo )
    Dat nog net niet.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45692936
    John gaat samen met John L. en Corrinne Bailey Rae optreden bij de Grammy's
    pi_45693354
    quote:
    Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Numbie het volgende:
    John gaat samen met John L. en Corrinne Bailey Rae optreden bij de Grammy's
    Nice
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45695080
    Vraag me af wat ze gaan spelen; een medley?? Zoiets als "Save room while we're waiting on the world to change, or put your records on?"
    pi_45698232
    quote:
    Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef Numbie het volgende:
    Vraag me af wat ze gaan spelen; een medley?? Zoiets als "Save room while we're waiting on the world to change, or put your records on?"
    Zoiets Ik ben benieuwd
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45699748
    Iedereen onthouden! Special editie van Continuum (die met de dvd registratie van webster hall) komt 14 februari uit!
      vrijdag 26 januari 2007 @ 18:29:33 #98
    166557 LennartCM
    He's lost control
    pi_45703280
    Bold As Love cover van hem vind ik heel goed.
    Verder niets zo mijn smaak, maar wel een puike gitarist
    pi_45704305
    quote:
    Op vrijdag 26 januari 2007 16:28 schreef Numbie het volgende:
    Iedereen onthouden! Special editie van Continuum (die met de dvd registratie van webster hall) komt 14 februari uit!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_45706281
    quote:
    Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Numbie het volgende:
    John gaat samen met John L. en Corrinne Bailey Rae optreden bij de Grammy's


    Wanneer is dat dan?

    tevens tvp van een groot Mayer fan
    pi_45706942
    quote:
    Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef Lunar het volgende:

    [..]



    Wanneer is dat dan?

    tevens tvp van een groot Mayer fan
    11 februari...

    En ja; het is idd een stomme verkooptruc, maar wel weer leuk stiekem
    pi_45750868
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45761887
    quote:
    Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Numbie het volgende:
    John gaat samen met John L. en Corrinne Bailey Rae optreden bij de Grammy's
    Yeah voor digitale tv en E!
    pi_45776540
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef Tesss het volgende:
    Gravity
    Zag'm net idd...
    pi_45803891
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef Tesss het volgende:
    Gravity
    Ik zie nu echt weer het jongetje die met z'n gitaar zit te pielen en op het laatst heel verlegen 'thank you' zegt
    pi_45818691
    Op bt.etree.org is de show van de 27ste al te verkrijgen...
    pi_45827680
    En ff nog een keer de site van mayer-friend Susi pluggen: tryjm.blogspot.com
    Nooit meer 20 verschillende sites afstruinen naar nieuws, maar alleen deze is genoeg
    pi_45830032
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 16:39 schreef Numbie het volgende:
    En ff nog een keer de site van mayer-friend Susi pluggen: tryjm.blogspot.com
    Nooit meer 20 verschillende sites afstruinen naar nieuws, maar alleen deze is genoeg
    Ik zag hem laatst Je hoeft idd niet meer al die sites af te gaan
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45850832
    Ik word blij van die setlists
    pi_45851708
    Wauw dit had ik nog niet gezien. $1000 dollar voor kaartje en soundcheck
    pi_45851900
    $4000 voor een ticket in Texas?!!? Sjezus zeg...

    En die setlists maken mij ook erg blij; alleen dat ene wonderland liedje mag hij weer schrappen van me
    pi_45913252
    tvp

    pi_45922720
    Ey numb...zagen we je net voor de schermen???
    pi_45933436
    *kuch*ja*kuch*
    pi_45936699
    Er valt werkelijk helemaal niets te melden; behalve dan dat Jessica nog steeds mee met hem op tour is, en dat het publiek meer naar haar op zoek is tijdens shows, dan naar John kijkt lol
    pi_45936706
    quote:
    Op zaterdag 3 februari 2007 09:54 schreef Numbie het volgende:
    Er valt werkelijk helemaal niets te melden; behalve dan dat Jessica nog steeds mee met hem op tour is, en dat het publiek meer naar haar op zoek is tijdens shows, dan naar John kijkt lol
    Poor John
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_45965095
    Wat is The Village Sessions precies voor uitgave?
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
    pi_45978160
    Weet niet of iemand het al gemeld had maar in de Cosmo van februari 07 staat een klein stukje over JM.

    De roddelpers draait overuren vanwege de vermeende stoplichtrelatie van muzikant John Mayer met Jessica Simpson. Schijnbaar verdient JS de stempel, artiest of zangeres niet Leuke bijkomstigheid van al dit leedvermaak is dat de populairiteit van de 29-jarige singer-songwriter flink is gegroeid Ja dat had natuurlijk helemaal nix met zn eigen kunnen te maken En dat komt niet slecht uit als je nog niet zo lang geleden je derde album Continuum hebt uitgebracht. Een heerlijke plaat overigens, vol fijne bluesy, jazzy en soulachtige liedjes.
    pi_45991963
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 11:18 schreef mark_03 het volgende:
    Wat is The Village Sessions precies voor uitgave?
    The Village Sessions is een EP met 6 acoustische versies van 5 nummers van Continuum en Good Love Is On The Way. Het zou in beperkte oplage verkrijgbaar zijn, maar vrijwel elke beetje fan heeft er inmiddels eentje binnen

    Toch maar ff de Cosmopolitan oppikken van de week dan...
    pi_45998807
    Ik niet
    pi_46002166


    Dat filmpje waarop John het publiek in springt om een meisje een zoen te geven is echt te grappig... Hij zou wel gedacht hebben; Jess is toch pleitte, ik grijp m' n kans... lol.
    pi_46003051
    link? ergens?
    pi_46003446
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 11:39 schreef Numbie het volgende:


    Dat filmpje waarop John het publiek in springt om een meisje een zoen te geven is echt te grappig... Hij zou wel gedacht hebben; Jess is toch pleitte, ik grijp m' n kans... lol.
    Ik vond het wel lief
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:13 schreef Jill-RMC het volgende:
    link? ergens?
    http://youtube.com/watch?v=mAk3nSgjVBg
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46003585
    Ja, vond het ook onwijs schattig van' m...

    Zelfs Perez vind John nu helemaal de bom...
    pi_46003626
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef Numbie het volgende:
    Ja, vond het ook onwijs schattig van' m...

    Zelfs Perez vind John nu helemaal de bom...
    Vooral na Oud & Nieuw
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46003712
    Die beschrijving:
    John Mayer comments on some of the posters the audience has created at the OKC concert. One says "DeLa Naked Now" and the other says "Sweet 16 and never been kissed. Wanna be my first?" I hope Jessica doesn't mind.

    Margo! Was je ook bij dat concert?


    Briljante analyse ook van die bordjes Geweldige actie!
    pi_46003781
    Ja, de man is zeker op dreef... Komt er toch nog iets goeds van die relatie. Het schijnt trouwens dat ze op de Grammy's 'uit de kast komen' ... lol.
    pi_46003795
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:44 schreef Numbie het volgende:
    Ja, de man is zeker op dreef... Komt er toch nog iets goeds van die relatie. Het schijnt trouwens dat ze op de Grammy's 'uit de kast komen' ... lol.
    Again: thank god voor E!
    pi_46003874
    Ik wil ook digitale tv potverdrie... Eerst maar eens een echte baan vinden...
    pi_46004074
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Numbie het volgende:
    Ik wil ook digitale tv potverdrie... Eerst maar eens een echte baan vinden...
    Ja of thuiswonen en gewoon net zolang tegen je moeder blijven zeggen dat je echt niet zonder digitale tv kunt tegenwoordig, net zolang tot ze het gaat geloven

    Mocht er nog iets interessants voorbij flitsen dan neem ik het wel ff op.
    pi_46004245
    Heeeeel graag

    En weer gaan thuiswonen is voor mij geen optie
    pi_46004928
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef Jill-RMC het volgende:
    Ja of thuiswonen en gewoon net zolang tegen je moeder blijven zeggen dat je echt niet zonder digitale tv kunt tegenwoordig, net zolang tot ze het gaat geloven
    Ja, in plaats van 30 zenders waar niks op is.
    100 zenders waar niks op is.
    pi_46004962
    M'n harddisk is vorige week gecrasht en ben m'n mayer collectie kwijt geraakt. Ik zoek nog de studio versie van Good Love, wie kan mij die sturen?

    fjboere AT hotmail PUNT com
    pi_46005704
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Apfel het volgende:

    [..]

    Ja, in plaats van 30 zenders waar niks op is.
    100 zenders waar niks op is.
    Ja daar heb je dan wel gelijk in...alhoewel je de tijd aardig kan doden met MTV2 en VH1. En E! natuurlijk...je moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van de laatste roddels
    pi_46006086
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 13:26 schreef fjboere het volgende:
    M'n harddisk is vorige week gecrasht en ben m'n mayer collectie kwijt geraakt. Ik zoek nog de studio versie van Good Love, wie kan mij die sturen?

    fjboere AT hotmail PUNT com
    Als je vanavond laat ff online bent, kan ik' m je wel msn'en
    pi_46006604
    Ooh ik heb 'm zojuist nog kunnen rippen. Waar BOL wel niet goed voor is!

    Iig bedankt Numbie voor de support

    [ Bericht 50% gewijzigd door fjboere op 05-02-2007 14:30:08 ]
    pi_46016530
    Al goed joh
    pi_46021291
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
    Die beschrijving:
    John Mayer comments on some of the posters the audience has created at the OKC concert. One says "DeLa Naked Now" and the other says "Sweet 16 and never been kissed. Wanna be my first?" I hope Jessica doesn't mind.

    Margo! Was je ook bij dat concert?


    Briljante analyse ook van die bordjes Geweldige actie!
    LMAOOOO!
    Neej! Haha. But you know me too well.

    Wat een schattige actie. En wat een hysterische reactie meteen uit t publiek..
    pi_46023755
    My gosh, it's The Hurt! Wiehie!! Van de show van 3 februari...
    pi_46032839
    Was net bij E! News dat Jessica niet met John date. Is toch best knap.
    Die presentator was trouwens grappig, hij zo "Jessica still feels deeply connected to Nick *kuche*alimony*kuche* ..."
    pi_46036549
    quote:
    Simpson brak in 1999 door met het nummer 'I wanna love you forever', dat ook in Nederland een hit werd.
    Ja, daar kennen we haar allemaal van
    pi_46036667
    Aaaww arme Jessica toch....

    Ik zag laatst Behind the Music Nick Lachey op VH1 en daar leek het er toch verdacht veel op dat JS die hele relatie niet meer zag zitten. Moet je daarna niet zielig gaan doen dat ie weer date.
    pi_46036831
    Back 2 JM:

    las dit net pas
    quote:
    10 ANSWERS FOR ANDREW MILLER


    In tandem with their new MTV series, "I'm From Rolling Stone", rollingstone.com is holding a weekly contest to find a young, aspiring rock journalist who's written ten great interview questions for the artist of their choosing. The latest winner is Andrew Miller, 22, who's posed his questions to me. Below are my responses. In the spirit of Rock N Roll, I gave myself a 20 minute time limit with which to complete the interview. Congratulations, Andrew. You're well on your way to working for an entertainment magazine. Your next task is to learn how to write an album review that both praises and condemns in frustratingly equal measure.

    1. So, now the squeaky clean guy who once penned the lyric "bubble-gum tongue" is a weed enthusiast?

    Not anymore. How can I explain this succinctly? Sometimes you have to experiment with an updated design for yourself before you realize the original design never stopped working for you. Rolling Stone is like your older brother's cool friend, and you'll be surprised what you'll do to get Keith with the Camaro to like you.

    2. Which genre's artists do you find most intimidating to work with, hip-hop or blues?

    Blues, easily. Hip-Hop is still a flexible art form. It's where blues was fifty years ago. The commandments of the blues are written in stone.

    3. Fill in the blank: Over the years, I've seen my fanbase...

    ...come and go according to the music I'm making and what moves (or doesn't move) them. I'm okay with that open-door policy. You can step in or out anytime you like and you won't get hassled upon re-entry.

    4. You've [offered] your guitar services on tracks by the Dixie Chicks and Rob Thomas. Any requests you've turned down?

    Believe it or not, I don't really judge whether or not I'm going to play on someone's album based on their credentials... I'm listening for a space in the song that my sensibilities will sit right with. When you get together on another artist's record, you're both at each other's mercy.

    5. You're set to appear on a track off T.I.'s upcoming album, "T.I. vs. T.I.P." Compare the recording studio experiences with T.I.'s camp compared to your own. What went on, exactly?

    I never worked with T.I. Here's the back story to that Wikipedia nugget: I was a guest on TRL and happened to get my hands on the list of goofy, un Andrew-Miller-like questions I was going to be asked before I walked on set. One of the questions was "Who do you like more, T.I. or [I forgot the other southern rap artist]?" So I snuck to the bathroom and searched "T.I." on my Blackberry. I memorized as much information as I could and then announced that we were working together. I like that Damien Fahey boy, I just don't like getting slapped with the sweaty glove of irony on national televison.

    6. Ever purchase a Jessica Simpson album?

    I lisen to most new music released every week.

    7. You've been dabbling in stand-up at the Comedy Cellar in NYC. Describe the first set you bombed.

    You mean "set" as in just one? I'm not done bombing. I'm still clearing out a life's worth of "is that funny?" to which the answer is usually "at least not the way you said it, it's not."

    8. Are there any songs you go back and listen and think, What the hell was that about? That was terrible.?

    There's a song on Heavier Things called "New Deep". Looking back on it, I think I thought I knew what I meant but the idea is a bit undercooked. And slightly nonsensical. You can't win em all.

    9. Your lyrical matter is usually wide-ranging. On Continuum, you sing about fear of parents dying (Stop This Train), political dissent (Belief) and even our generation's abundant apathy (Waiting on the World to Change.) But what's something you refuse to sing about?

    I refuse to ever write a song about ANY trappings of fame. That's like your head crowing inside your ass, only set to music. Lots of people think Vultures is about fame and the entertainment industry, but it's not. It's more about where my confidence comes from.

    10. You turn 30 in October. What will be the worst part about seeing your 20s go away?

    There are lots of very invasive tests that doctors like to administer to men in their thirties. These tests usually result in a ride home with the radio off and very little blinking.
    pi_46042788
    Die was ik nog niet tegengekomen...
    pi_46044599
    -Edit-

    foutje!
    you might aswell do the white line
    pi_46067244
    AAAAARGH hij treedt 18 april op in Montreal!! Ik ga drie dagen daarvoor daar weg... Ik ga zo de tickets proberen om te boeken
    pi_46081340
    Waaah, ik zit nu de opname van 02-02-2007 te luisteren van score (tracker). En z'n 7e nummer is Covered In Rain!!!

    Die moet ie echt weer vaker gaan spelen
    pi_46085545
    Echt hč... Net als The Hurt. De ironie in dat nummer is gewoon briljant...
    pi_46159031
    Zondag zijn de Grammy's!! Woehoe!!
    Weet iemand of het ook nog ergens live gaat worden uitgezonden?
      vrijdag 9 februari 2007 @ 23:13:18 #151
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_46159064
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef Numbie het volgende:
    Zondag zijn de Grammy's!! Woehoe!!
    Weet iemand of het ook nog ergens live gaat worden uitgezonden?
    UPC Digital kijkers kunnen het zien op STAR!
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_46159588
    UPC Digital is echt zo'n enorm slechte service.. Maar dit zijn wel de momenten dat ik 't weer mis
    pi_46161939
    Deed de BBC niet ook de Grammy's uitzenden?
    Of mss waren dat de Oscars?
      zaterdag 10 februari 2007 @ 15:04:25 #154
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_46172698
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 00:54 schreef Jill-RMC het volgende:
    Deed de BBC niet ook de Grammy's uitzenden?
    Of mss waren dat de Oscars?
    Zondag zend de BBC de BAFTA's uit. Dus nope..
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_46172937
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef Numbie het volgende:
    Zondag zijn de Grammy's!! Woehoe!!
    Weet iemand of het ook nog ergens live gaat worden uitgezonden?
    In NL niet denk ik als je analoog heb. Maar ik ga de volgende dag gewoon voor score

    (als ie tenminste wakker is, lijkt niet meer te updaten namelijk)
    pi_46182235
    Hmm, denk dat dat idd dan maandagavond via score of MSM wordt...
    pi_46196430
    Vanavond!
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46199189


    Ik heb alleen het vreemde voorgevoel dat hij er wel eens heel bekaaid vanaf gaat komen vanavond..
    pi_46199298
    Volgens mij gebruikt Barack Obama Waiting on the world to change als campagnelied. Ik hoorde gister tijdens de reportages van het journaal en NOVA steeds het nummer voorbij komen.

    pi_46199433
    WAT?!

    Vraag me af of John daar toestemming voor heeft gegeven...
    pi_46204164
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef Numbie het volgende:


    Ik heb alleen het vreemde voorgevoel dat hij er wel eens heel bekaaid vanaf gaat komen vanavond..
    Ik heb ook zo'n idee ja Maaaar laten we maar gewoon hopen dat hij alles wint wat er te winnen valt
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46212936
    De Duitse zender Pro 7 zendt het helemaal uit vanaf 02:00... Tsja, dan is het toch wel weer ff jammer dat we dat niet ontvangen hier...
    pi_46213377
    Ik ben vast de enige die 't echt weinig interesseert offie wat wint of niet...
    Ik vind 't morgen wel leuk om nog een beetje een samenvatting van 't hele geheel te zien, maar ik zou er echt niet voor wakker blijven.
    pi_46214058
    Oh, ik wel hoor... Maar kan 't dus niet zien...
    pi_46226058
    *LMAO* Wat kan het toch een ass zijn! Ryan Seacrest vroeg dus naar Jessica Simpson en John Mayer (die trouwens alleen aankwam) gaf antwoord....in het Japans *hihi*

    Zal zo ff kijken of ik het kan uploaden.
    pi_46226795
    okay don't expect anything fancy had het alleen ff snel opgenomen met mn fototoestel:
    pi_46227022
    Heheheh !
    pi_46229049
    Twee van de vijf!! Woehoe!!

    Best Male Pop Vocal Performance - Waiting On The World To Change
    Best Pop Album - Continuum

    En daar mag'ie best trots op zijn... Wel jammer dat Try niet heeft gewonnen. RHCP suck de laatste tijd...
    pi_46229489
    En we hebben een vertaling: "She is very beautiful and you're the last to know"

    Ik gokte al dat het zoiets zou zijn.
    pi_46229605
    Superkick die 2 grammy's! Het onderbuikgevoel dat ie met lege handen naar huis zou gaan bleek toch onzin. Gelukkig maar, dit verdient ie!
    pi_46229997
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 07:44 schreef Numbie het volgende:
    Twee van de vijf!! Woehoe!!

    Best Male Pop Vocal Performance - Waiting On The World To Change
    Best Pop Album - Continuum

    En daar mag'ie best trots op zijn... Wel jammer dat Try niet heeft gewonnen. RHCP suck de laatste tijd...
    idd!



    Z'n outfit is wel beter deze keer

    [ Bericht 11% gewijzigd door Tesss op 12-02-2007 09:44:16 ]
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46230008
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef Jill-RMC het volgende:
    *LMAO* Wat kan het toch een ass zijn! Ryan Seacrest vroeg dus naar Jessica Simpson en John Mayer (die trouwens alleen aankwam) gaf antwoord....in het Japans *hihi*

    Zal zo ff kijken of ik het kan uploaden.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46230856
    CONTINUUM

    Volgens mij is het kwartje eindelijk gevallen
    pi_46231883
    Hehe, het duurde ff, maar dan heb je ook wat of niet

    Ik heb vanochtend op m'n pc thuis een beter filmpje gezien van dat Japanse gebrabbel. Weet iemand waar ik het kan vinden?? We gaan het vanavond waarschijnlijk gebruiken in Boulevard
    pi_46234028
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef Numbie het volgende:
    Hehe, het duurde ff, maar dan heb je ook wat of niet

    Ik heb vanochtend op m'n pc thuis een beter filmpje gezien van dat Japanse gebrabbel. Weet iemand waar ik het kan vinden?? We gaan het vanavond waarschijnlijk gebruiken in Boulevard
    Oeh even kijken vanavond dan
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46235389
    Begin van de uitzending
    pi_46248416
    Ik zag het net bij Boulevard Wel weinig over de Grammy's trouwens
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46248783
    Dreaming with a broken heart de nieuwe single dus. Hoop niet dat hij dood gedraaid wordt enzo.
    pi_46249019
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Tesss het volgende:
    Ik zag het net bij Boulevard Wel weinig over de Grammy's trouwens
    Not my fault! Iemand anders wilde'm perse maken... Zit je dan; maar goed. Ik heb er wel voor gezorgd dat bijna 1 miljoen Nederlanders John Japans hebben zien brabbelen. Dwz ik heb het fragment aangeleverd voor diegene die het in elkaar aan het zetten was
    pi_46249170
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Numbie het volgende:

    [..]

    Not my fault! Iemand anders wilde'm perse maken... Zit je dan; maar goed. Ik heb er wel voor gezorgd dat bijna 1 miljoen Nederlanders John Japans hebben zien brabbelen. Dwz ik heb het fragment aangeleverd voor diegene die het in elkaar aan het zetten was
    Dat is dan toch wel weer mooi
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46250189
    Tsja, diegene naast me moest dat stukje maken over dat Japanse gedoe, en die kende John niet eens... Toch wel grappig; omdat hij nu dus de vriend is van krijgt hij ineens aandacht van Boulevard...
    pi_46250816
    Voor diegenen die het nog niet zelf gevonden hebben:
    http://www.youtube.com/watch?v=ni5NW1bKbW4

    Corinne, John & John
    pi_46254768
    Moooooooooi he...
    pi_46268887
    Tryjm heeft nu ook het filmpje over de covershoot van RS erop staan...
    pi_46271966
    Heb je dat paparazzi filmpje al gezien? Ziek gewoon. Die man wil gewoon muziek maken, nothing more ....
    pi_46277106
    Ja echt he. Maar goed, waar Jess gaat gaan fotografen ook... Dat wist'ie voordat hij hieraan begon. Dus deal with it
    pi_46280771
    Precies... Eigen schuld
    En bovendien zijn ze allebei bekend, dus John is zelf vast ook wel wat gewend. Ik had 't lulliger gevonden als zijn vriendin totaal onbekend was geweest en voortaan zo ongeveer foto's van zichzelf op de wc terug moet zien in tabloids alleen omdat ze op een bekend persoon is gevallen
    pi_46287832
    Ja, dat is zo. En bovendien, waarschijnlijk waren er dan duizenden meiden nog veel jaloerser geweest. Dus eigenlijk is maar voor the best zo...
    pi_46292042
    http://myspace.com/mattwhitemusic

    Heeft meegetoured met Sheryll Crow en John Mayer paar maanden terug. Klinkt wel goed, stem lijkt een beetje op James Morrisson
    pi_46293537
    Matt White is echt heel cool! Weer typisch zo iemand die ik via MySpace heb ontdekt. Als ie nou ook nog eens hier zou gaan touren ofzo...
    pi_46297844
    Fat chance zouden amerikanen zeggen misschien dat als hij jason mraz eens aan zijn mouw trekt, dat ze dan een duo-tour kunnen doen...
    pi_46299038
    Ja.. dat gaat ook vast gebeuren op het moment dat "hell freezes over"
    't Blijft crappy dat al die artiesten zo in de US blijven plakken. Ben blij dat ik Jason Mraz toen in de UK ben gaan zien, heb nog even overwogen om gewoon te wachten tot ie hier kwam omdat de geruchten toen zo sterk waren, maar European Tour my ass he
    pi_46300303
    Ja idd; alsof Jason iets heeft tegen het Europese vasteland...

    Dan weer op Mayer gebied. Ook uit Duitsland komt de bevestiging dat Dreaming de nieuwe single wordt...
    pi_46301249
    Er komt een tabboek aan van Continuum!!
    pi_46301523
    Maar nummers als Stop This Train en The Heart of Life hadden toch een bepaalde picking techniek ofzo? Dat kan je met dat tabboek nog niet perfect de nummers naspelen
    pi_46301864
    Dat zul je dan zelf moeten improviseren :p
    pi_46302589
    quote:
    Op woensdag 14 februari 2007 17:22 schreef Numbie het volgende:
    Er komt een tabboek aan van Continuum!!
    Hmm, dat gaat m'n broer wel waarderen
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46304885
    quote:
    Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef Gosjke het volgende:
    Matt White is echt heel cool! Weer typisch zo iemand die ik via MySpace heb ontdekt. Als ie nou ook nog eens hier zou gaan touren ofzo...
    http://myspace.com/mattwhiteband

    Is dat nou dezelfde Matt White of een andere? Klinkt ook erg goed nml, alleen toch iets anders
    pi_46307417
    Matt White, Matt Costa, Mat Kearney... Heb zo maar het vermoeden dat de Matt de nieuwe JM1t/m4 is
    pi_46322177
    quote:
    Op woensdag 14 februari 2007 17:39 schreef nemesis4 het volgende:
    Maar nummers als Stop This Train en The Heart of Life hadden toch een bepaalde picking techniek ofzo? Dat kan je met dat tabboek nog niet perfect de nummers naspelen
    Zelfs na duizend how-to filmpjes in 4 maail vertraagd afspelen nog niet.
    pi_46324602
    John slapt met z'n duim op de lage E snaar als soort van baslijn... Tricky, maar klinkt ontzettend goed
    pi_46325113
    Die slapping is duidelijk te horen.
    Maar hij flingt de overige snaren nadat hij ze getokkeld heeft.
    pi_46330390
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef Apfel het volgende:
    Die slapping is duidelijk te horen.
    Maar hij flingt de overige snaren nadat hij ze getokkeld heeft.


    Ik snap er niks van! Maar dan klinkt het juist wel erg grappig.
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_46332440
    Ok, flingen gaat mij ook net ietsje te ver Weet wel wat van gitaren, maar echt spelen, op een paar akkoordjes na dan, mwoah
    pi_46340575
    Ik kan heel goed kijken naar iemand die gitaar speelt
    pi_46358027
    Ja, daar ben ik inmiddels ook al wel prof in

    Op tryjm staat nu ook de acceptence speech van de grammy's
    pi_46359353
    Aaaaaah, I see. Impossible for me to do, maar zeer interessant om vertraagd te zien. Krijg alleen maar meer respect voor de beste man
    pi_46362290
    Live Earth Concerts

    John dus ook
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46369492
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46372179
    Echt te grappig idd...
    pi_46406247
    Grammy Afterparty foto's.
    *wonders if John talked Jessica into her new haircolor*
    pi_46418455
    Ach, die foto's zijn best lief... Ze blijft een bimbo, daar niet van, maar he looks happy...
    pi_46453195
    tvp
    pi_46483547
    Voor de Village sessions booklet houders.
    Zijn die tracks samen met McIntosh gedaan?
    pi_46486976
    Uuuh, denk het wel. Niet sure however. Zal thuis ff spieken...
    pi_46512666
    Leuke ongecensureerde foto's op tryjm. Wie is de travestiet?
    pi_46516764
    Geeeeeeeen idee. Check MSM voor de zekerheid ff zou ik zeggen...
    pi_46520587
    Het hoofd van John is trouwens echt iets van 3x zo groot als die van Jessica
    pi_46527649
    Haha, ja dat is algemeen bekend. Hij heeft een groot hoofd. Eng groot op deze foto zelfs...
    pi_46529370
    Zijn haar raakt ook langzaam een beetje out of control, waardoor 't alleen maar erger lijkt
    pi_46537756
    Zal ik hem maar inkoppen dan..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_46539958
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 20:29 schreef Apfel het volgende:
    Zal ik hem maar inkoppen dan..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_46540560




    Als ze echt sinds juni al bij elkaar zijn he.. Hoe houdt John dat in godsnaam vol? Volgens mij gebruikt ie dr alleen als soort van levende playboy poster ofzo
    pi_46552625
    De rotzak kondigt een zomertournee door de States aan
    pi_46553550
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 11:05 schreef Apfel het volgende:
    De rotzak kondigt een zomertournee door de States aan
    .
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46557566
    Ik had eigenlijk al niet meer verwacht dat ie nog deze kant op zou komen voorlopig.
    pi_46560622
    j o h n m a y e r

    gatverdegatver wat een lutser

    en toch klinken een paar nummers wel lekker
    pi_46561256
    Fijn dat je die geweldig beargumenteerde mening even met ons kwam delen.

    On topic: hij gaat dus echt voor 't najaar niet meer hierheen komen. En ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Ik hoop wel dat ie niet weer 5 jaar gaat wachten voor ie terugkomt
    pi_46562750
    Vind het wel erg jammer, vooral omdat ik het in oktober gemist heb. Had er dus wel een beetje op gehoopt.
    pi_46564334
    ja same here, hij moet wel voor September weer komen hoor! anders zit ik weer aan de andere kant van de wereld
    you might aswell do the white line
    pi_46569788
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 11:05 schreef Apfel het volgende:
    De rotzak kondigt een zomertournee door de States aan
    Damn, zelfs van juni tot en met begin augustus!
    pi_46580364
    kwam net voorbij deze link: http://yeeeah.com/blog/20(...)-mayer-through-again
    quote:
    That doesn’t strike me one bit as disconcerting. “Making puppy dog faces” and “twirling her hair” is pretty much status quo for Jessica Simpson. Also “being mystified by her own reflection” and “blinking at bright shapes and colors.” I’d say it’s a good sign for the couple if she’s not wearing a helmet and tied to the water fountain with a leash.


    ROTFLMAO
    pi_46588415
    Even een vraagje. Wat is "Asleep at light by..." voor een nummer? Is het van JM?
    pi_46591957
    quote:
    August 7 ᅠ Tampa, FLᅠ St. Pete Times Forum
    August 8 ᅠ West Palm Beach, FLᅠ Sound Advice Amphitheatre
    Iemand zin in een vakantie naar Florida deze zomer?
    pi_46641028
    Zit ik vandaag op mijn werk in de kantine uit pure verveling de Privé (of iets van gelijke strekking) door te bladeren, valt mijn oog op een loeigrote foto van John en Jessica Simpson. Het wordt steeds erger. Bovendien: de gemiddelde Privélezer(es) weet (hopelijk) toch niet eens wie John Mayer is?!
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_46643085
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Lieke_K het volgende:
    Zit ik vandaag op mijn werk in de kantine uit pure verveling de Privé (of iets van gelijke strekking) door te bladeren, valt mijn oog op een loeigrote foto van John en Jessica Simpson. Het wordt steeds erger. Bovendien: de gemiddelde Privélezer(es) weet (hopelijk) toch niet eens wie John Mayer is?!
    Het was de Weekend. Zag m gisteren bij mn oma liggen, die was helemaal van OMG weet jij hoe Thomas Berge in het echt heet! (Jill: WTF is Thomas Berge uberhaupt?) en duwt me dat blaadje onder de neus dus ik Ey John Mayer! (Die stond naast dat TB artikel) dus toen had mn oma zoiets van WTF is John Mayer. Was weer een heel fijn gesprek
    pi_46647567
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 11:24 schreef fjboere het volgende:
    Even een vraagje. Wat is "Asleep at light by..." voor een nummer? Is het van JM?
    De tekst klinkt als die van Quiet...

    En ja, ik ben wel in voor Florida hoor Toad! Beetje jammer dat hij niet naar San Fransisco gaat; de enige plek in de VS waar ik deze zomer wel ga komen...
    pi_46655238
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:23 schreef Jill-RMC het volgende:

    [..]

    Het was de Weekend. Zag m gisteren bij mn oma liggen, die was helemaal van OMG weet jij hoe Thomas Berge in het echt heet! (Jill: WTF is Thomas Berge uberhaupt?) en duwt me dat blaadje onder de neus dus ik Ey John Mayer! (Die stond naast dat TB artikel) dus toen had mn oma zoiets van WTF is John Mayer. Was weer een heel fijn gesprek
    Jij kijkt duidelijk geen SBS6 sterren schaatsen (ik ook niet.. maar mijn familie helaas wel ) Anders had je die foute kerel wel herkend.

    Braakmiddel

    Nu heb ik wel beelden van John in zo'n dergelijk programma...
    pi_46659865
    Ach ja, ik zit middenin die hele showbizwereld, dus weet inmiddels meer over die kerel dan ik zou willen..

    Heb nu wel hoop voor mei en juni weer gekregen; festivals misschien?
    pi_46660000
    Zou d'r niet vanuit gaan
    pi_46660357
    Altijd blijven lachen zegt Bassie
    pi_46670287
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 11:24 schreef fjboere het volgende:
    Even een vraagje. Wat is "Asleep at light by..." voor een nummer? Is het van JM?
    Nee hij ''verhuurt'' zeg maar zn 4e myspace music spot aan andere bands.
    pi_46686882
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef Numbie het volgende:
    Ach ja, ik zit middenin die hele showbizwereld, dus weet inmiddels meer over die kerel dan ik zou willen..

    Heb nu wel hoop voor mei en juni weer gekregen; festivals misschien?
    Juni zal niet gaan i.v.m de zomertour
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46686935
    Oeps, beetje overheen gelezen dan... Maar tenminste 1 weekje Europa in mei moet toch wel kunnen?
    pi_46689455
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 10:06 schreef Numbie het volgende:
    Oeps, beetje overheen gelezen dan... Maar tenminste 1 weekje Europa in mei moet toch wel kunnen?
    Ik hoop het
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46693810


    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46698445
    Waaaaaaaar valt die te halen?
    pi_46699352
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 16:22 schreef Numbie het volgende:
    Waaaaaaaar valt die te halen?
    Wist ik het maar Beter komt hij snel hier uit
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46709775
    Nou, bij ons staat Dreaming alweer voor de deur. Dus denk dat dat aware weer gaat worden...

    Realiseer me ineens dat hij tot op 3 uur na al een maand niet meer geblogd heeft op jm.com
    pi_46711529
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Numbie het volgende:
    Nou, bij ons staat Dreaming alweer voor de deur. Dus denk dat dat aware weer gaat worden...

    Realiseer me ineens dat hij tot op 3 uur na al een maand niet meer geblogd heeft op jm.com
    Nu je het zegt
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46724174
    Mijn goede hoop in deze man begint een beetje weg te vagen... Alleen nog maar op de honeyee blog post hij wat af en toe. Maar verder niets. En van de laatste interviews word ik ook niet veel happier...
    pi_46724255
    Niet te veel lezen, alleen maar luisteren.
    Dat heb ik van Heather Nova geleerd.
    pi_46724441
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef Apfel het volgende:
    Niet te veel lezen, alleen maar luisteren.
    Dat heb ik van Heather Nova geleerd.
    Ja, maar daar noem je ook een typ Ben wel weer lekker de tour qua downloads aan het bijhouden; erg fijn om neon weer eens voorbij te horen komen
    pi_46765379
    Blog

    Hij is ons nog niet vergeten.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46765811
    leuk joh..het Droste effect
    you might aswell do the white line
    pi_46765874
    ZIt ik mezelf hier lekker te maken.
    Gaat het over een oud-Hollandse aanplak poster
    pi_46766986
    ach...altijd leuk als wij gekke hollanders worden genoemt :p
    you might aswell do the white line
    pi_46767167
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef Apfel het volgende:
    ZIt ik mezelf hier lekker te maken.
    Gaat het over een oud-Hollandse aanplak poster
    Het is nog van Wikipedia overgenomen ook.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46767341
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 12:08 schreef kweek89 het volgende:
    ach...altijd leuk als wij gekke hollanders worden genoemt :p
    Precies
    pi_46768004
    Krijg er zin in chocolade van
    pi_46771545
    Hmmmmmm, lekker warme choco
    pi_46777577
    En nog een!

    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46778046
    De man lijkt tenminste nog te leven
    pi_46788518
    quote:
    Op woensdag 28 februari 2007 17:04 schreef Tesss het volgende:
    En nog een!

    http://youtube.com/watch?v=2mKRAjCsid8
    pi_46793860
    Misschien krijg ik dit t-shirt wel as. weekend wel van m'n broers die vanavond naar MSG gaan
    pi_46794441
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 00:20 schreef fjboere het volgende:
    Misschien krijg ik dit t-shirt wel as. weekend wel van m'n broers die vanavond naar MSG gaan
    Misschien? Ik denk dat er doden waren gevallen als er familie van me was gegaan en niet zo een shirt hadden meegenomen. Bij nader inzien....dat denk ik niet alleen
    pi_46800096
    Alicia Keys was er gister bij Er zal straks vast wel iets op youtube staan

    [ Bericht 62% gewijzigd door Tesss op 01-03-2007 11:02:51 ]
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46805895
    Las het ja Ben benieuwd of het idd net zo klinkt als op de plaat
    pi_46806389
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46806972
    God I love Susi...
    pi_46827443
    Op vrijwel elke beetje Amerikaanse showbiz blog staan nu de foto's van fugs 'n jugs... Ook al ben ik er nog steeds niet achter wat dat in vredesnaam betekend.
    pi_46836479


    pi_46837074
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef Numbie het volgende:
    Op vrijwel elke beetje Amerikaanse showbiz blog staan nu de foto's van fugs 'n jugs... Ook al ben ik er nog steeds niet achter wat dat in vredesnaam betekend.
    Fugs als in Fucking Ugly en Jugs als in haar pluspunten zeg maar.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46837096
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 09:11 schreef Apfel het volgende:
    [afbeelding]

    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_46838797
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef Tesss het volgende:

    [..]

    Fugs als in Fucking Ugly en Jugs als in haar pluspunten zeg maar.
    Aha... Weer wat geleerd vandaag
    pi_46860489
    Hoorde net klein stukje Waiting op het einde van Medium Vet gaaf
    pi_46861448
    Wat zien ze dr allebei eng uit op die foto zeg...
    pi_46864922
    quote:
    Op vrijdag 2 maart 2007 21:52 schreef Gosjke het volgende:
    Wat zien ze dr allebei eng uit op die foto zeg...
    Zo fake amerikaans happy... brrrr. Je kunt aan z'n ogen zien dat het een fake-lach is.
    pi_46866488
    En zijn haar is lelijk zo :p Zij is ook zo raar bruin....
    pi_46909637


    Anyway... nieuwe (mooooie) merch in de store
    pi_46922109
    quote:
    Op zaterdag 3 maart 2007 00:10 schreef Gosjke het volgende:
    En zijn haar is lelijk zo :p Zij is ook zo raar bruin....
    Inderdaad, hop de schaar erin. En die kunstmatige intelligentie van mevrouw misleidt mij niet hoor, wat een tramp blijft het toch.
    Kijk uit malloot, een kokosnoot
    pi_46927327
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef Numbie het volgende:


    Anyway... nieuwe (mooooie) merch in de store
    Ik heb vandaag nog een Winter Tour t-shirt in ontvangst mogen nemen. Waar familie wel niet goed voor is
    pi_46936971
    Stoer!! Amerikaanse familie zeker

    Aangezien ik weer tijd heb, stage is afgelopen, ben ik alle JM downloads van de afgelopen maanden aan het bijwerken (tagjes kloppend maken, goeie mapje zetten etc.)
    pi_46964960
    Hmm hoorde net Only Heart op de achtergrond van een aankondiging van een film met Ben Stiller en Jennifer Aniston op rtl4.
    pi_47019135
    Ik wil voor iemand dr verjaardag Continuum kopen, waar is ie tegenwoordig het goedkoopst? Bij de FRS is ie 20 euro nml :/
    pi_47019915
    you might aswell do the white line
    pi_47019943
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 16:10 schreef nemesis4 het volgende:
    Ik wil voor iemand dr verjaardag Continuum kopen, waar is ie tegenwoordig het goedkoopst? Bij de FRS is ie 20 euro nml :/
    CD-Wow.nl - 11,99 en gratis thuisbezorgd
      woensdag 7 maart 2007 @ 18:24:34 #292
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_47023805
    oh my frickin' jesus. de slechtste mannelijke kandidaat in American Idol had gister het lef om Waitin On the World to Change te doen

    klik hier om het te zien
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_47024233
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    oh my frickin' jesus. de slechtste mannelijke kandidaat in American Idol had gister het lef om Waitin On the World to Change te doen

    klik hier om het te zien
    Damn Ik denk dat ik het beter zou doen.
    I'm an assassin and I had a job to do
    pi_47028617
    Gruwel, gruwel, gruwel... Haalt werkelijk alle overtuigingskracht uit het liedje.
      woensdag 7 maart 2007 @ 20:29:54 #295
    132411 Mr_Booze
    Mollenklem leggen met Jantien
    pi_47028943
    Is er iemand zo verslaafd aan dat nummer "Vultures" net zo als ik het is echt mijn favo nummer van Continuum.
    This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
    pi_47029148
    Het heeft zeker een bepaalde werking op me ja :p

    Freakin' Ben Folds opent gewoon drie keer voor hem deze zomer! Zou werkelijk alles wel willen doen om daarbij aanwezig te kunnen zijn...
    pi_47029626
    Mijn favo van Continuum is nog steeds Belief. En I Don't Trust Myself.
    Vultures blijft een geweldig nummer, maar die heb ik echt te vaak geluisterd.

    Good Love in de trio versie blijft toch wel echt mijn favoriet
    pi_47040972
    Vultures is goed, maar niet mijn favo. Ik denk inderdaad Belief. Slow dancing scoort ook hoog, maar heb ik denk ik ook te vaak geluisterd.
    pi_47042836
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef Gosjke het volgende:
    Mijn favo van Continuum is nog steeds Belief. En I Don't Trust Myself.
    Vultures blijft een geweldig nummer, maar die heb ik echt te vaak geluisterd.

    Good Love in de trio versie blijft toch wel echt mijn favoriet
    Met jou kan ik praten
    pi_47046887
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef Gosjke het volgende:
    Good Love in de trio versie blijft toch wel echt mijn favoriet
    GLIOTW is serieus het meest ondergewaarde nummer van John in jaren. Beter brengt hij die studio-versie ook nog op het volgende album uit... Met The Hurt samen is dat al een supercombi
    pi_47046905
    tvp
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')