abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 februari 2007 @ 20:49:03 #76
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46470487
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Mirri het volgende:
Dubai

Weet iemand trouwens hoe het komt dat de ene tennisster wel mee mag doen aan een wta toernooi en de ander niet?

Neem nou Hingis, die deed mee in Tokyo, nu in Dubai, volgende week in Qatar en de week daarna Pacific Life Open! Waarom mag ze dat allemaal? Mij hoor je niet klagen, ze is mijn favoriet. Maar Ivanovic ook, waarom doet zij niet mee in Dubai en Qatar? Weet iemand de regels, hoe je je kunt kwalificeren voor een bepaald toernooi? Want er is geen plaats voor iedereen. Weet iemand trouwens waarom Maria Sharapova nergens aan mee doet?
Ze moeten zichzelf inschrijven mirri, enkele weken van tevoren. In een toernooi met 32 deelnemers kunnen doorgaans 4 spelers zich plaatsen door een kwalificatietoernooi (daaraan kun je meedoen als je niet rechtstreeks wordt toegelaten, omdat je ranking te laag is). 3 Spelers doen op uitnodiging mee (gekozen door de organisatie). De overige 25 plaatsen gaan naar de spelers met de hoogste ranking die zichzelf hebben ingeschreven.

Dat topspeelsters niet elke week inschrijven is omdat ze anders teveel wedstrijden per jaar spelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 19 februari 2007 @ 20:49:15 #77
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_46470496
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dat ligt meestal volledig bij de persoon en haar management.
Iedere speelster heeft zo haar eigen planning en toernooien waaraan ze mee wilt doen.
De toppers zijn altijd wel bij deelname verzekerd van een plekje maar de wat mindere speelsters kunnen dit dan evt. via kwalificaties afdwingen.
Ah ok..

Dus nu doen bijv. Mauresmo, Henin, Hingis en Kuznetsova mee, die staan gelijk in de 2e ronde. Maar stel nu dat de hele top 15 mee wil doen, dan mag dat? Dan hebben de minder goede speelsters gewoon pech, want dan is er minder plek vrij voor hen? Werkt het op die manier?
pi_46470616
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:49 schreef Mirri het volgende:

[..]

Ah ok..

Dus nu doen bijv. Mauresmo, Henin, Hingis en Kuznetsova mee, die staan gelijk in de 2e ronde. Maar stel nu dat de hele top 15 mee wil doen, dan mag dat? Dan hebben de minder goede speelsters gewoon pech, want dan is er minder plek vrij voor hen? Werkt het op die manier?
Nee, dan zou het een veel groter toernooi worden met verkeerde verhoudingen qua prijzengeld.
Dubai is een groot toernooi met een hoop prijzengeld, de toernooidirecteuren houden van elk toernooi altijd een paar wildcards en overige plekken over.

Zie bijv. ABN Amro toernooi deze week. Haase en Verkerk in het hoofdtoernooi. Dankzij de directie van dit toernooi.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:53:34 #79
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_46470693
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Nee, dan zou het een veel groter toernooi worden met verkeerde verhoudingen qua prijzengeld.
Dubai is een groot toernooi met een hoop prijzengeld, de toernooidirecteuren houden van elk toernooi altijd een paar wildcards en overige plekken over.

Zie bijv. ABN Amro toernooi deze week. Haase en Verkerk in het hoofdtoernooi. Dankzij de directie van dit toernooi.
Krijgen ze ook al geld omdat ze deelnemen aan het toernooi?

Dat prijzengeld maakt dan toch niet uit, degene die het toernooi wint, gaat er met die 1.5 miljoen dollar vandoor.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:55:57 #80
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46470815
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Mirri het volgende:

[..]

Krijgen ze ook al geld omdat ze deelnemen aan het toernooi?

Dat prijzengeld maakt dan toch niet uit, degene die het toernooi wint, gaat er met die 1.5 miljoen dollar vandoor.
In een toernooi met enkel en dubbelspel met een prijzenpot van 1 miljoen, zoals bijvoorbeeld Dubai is verliezen in de eerste ronde goed voor ongeveer 6000 euro. De winnaar van het enkelspel krijgt er ongeveer 150.000
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 19 februari 2007 @ 21:02:25 #81
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_46471151
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef XL het volgende:

[..]

In een toernooi met enkel en dubbelspel met een prijzenpot van 1 miljoen, zoals bijvoorbeeld Dubai is verliezen in de eerste ronde goed voor ongeveer 6000 euro. De winnaar van het enkelspel krijgt er ongeveer 150.000
Oohh werkt het zo...ik vond 1.5 miljoen al zoveel
  maandag 19 februari 2007 @ 21:11:51 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46471643
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef Mirri het volgende:

[..]

Oohh werkt het zo...ik vond 1.5 miljoen al zoveel
Bij een grandslam krijgen ze wel zoveel, maar dat is dan ook 2 weken
Federer had 8 miljoen aan prijzengeld vorig jaar.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46477814
De toppers krijgen inderdaad al geld om ergens te komen spelen, afgezonderd van het prijzengeld. Een toernooi probeert natuurlijk altijd een paar publiekstrekkers aan te trekken, omdat ze daardoor meer kaartjes verkopen en wellicht aantrekkelijker worden voor verschillende media. Er zijn ook spelers die veel toernooien spelen en dan zo af en toe 'per ongeluk' in de eerste ronde verliezen, maar dan wel een dikke cheque met entreegeld opstrijken.

Sharapova is geblesseerd op dit moment geblesseerd trouwens...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:10:27 #84
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46484127
Hantuchova - Vesnina live op ES
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_46484293
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef mitt het volgende:
Hantuchova - Vesnina live op ES
Erg aangenaam ja .
sig verwijderd door FA
pi_46523574
Gewoon Hantuchova tegen Kirilenko nu....Ongelooflijk
Nog beter dan Hantuchova-Vesnina
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46530594
haha jij kijkt duidelijk voor het tennis
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_46534205
Voor het tennis kun je nu wel naar Eurosport kijken, en ja het is vrouwentennis. De 16-jarige Paszek maakt het Henin héél lastig. Henin speelt niet top, maar dat grietje speelt bij vlagen geweldig. 6-4 won de Oostenrijkse de eerste set. Henin stond in de tweede set twee keer een break voor, maar werd twee keer teruggebroken. 6-5* voor Henin nu.
edit: break Henin en nu 1-1 in sets. Ben benieuwd of Paszek het in derde nog steeds zo goed kan, ondertussen al twee uur op de baan namelijk.
sig verwijderd door FA
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:51:20 #89
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46536250
Ze redde het dus niet, maar leuk gespeeld.

Al is die baan supersnel, ze weten amper wat ze doen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_46547589
Argentinië is niet bepaald in vorm, Gaudio wordt met 6-1 6-1 geveegd door Ramirez Hidalgo. Nalbandian verloor gisteren al en ik zie 'm straks eigenlijk ook niet van Canas winnen. Die is trouwens wel in vorm, maar de rest..
sig verwijderd door FA
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:48:57 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46549959
ja mitt, wat is er met de dokter van Gaudio aan de hand?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46550476
Nalbandian verliest 6-4 6-4 van Canas...Ik zei het al in het AO topic en ik denk dat Nalbandian aan het eind van dit jaar buiten de top 20 staat....
En dat is dan vooral door zijn fitness en al die blessures die hij nu weer heeft..Niet omdat ik hem zo slecht vind of zo...Alhoewel het nu in ieder geval niet de goede kant op gaat.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:36:30 #93
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46550555
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:31 schreef Norrage het volgende:
Nalbandian verliest 6-4 6-4 van Canas...Ik zei het al in het AO topic en ik denk dat Nalbandian aan het eind van dit jaar buiten de top 20 staat....
Canas en Horna zijn ook wel heel goed in vorm. Al die middelmatige gravelrukkers spelen altijd goed op die kleine toernooitjes bij de Latino's. Dadelijk op de eerste ronde Indian Wells is het in de eerste ronde klaar met Horna, Starace, Di Mauro, Roitman, Saretta, Chela, Montanes en al die spelers die nu opzien baren. Dan staat Nalbandian weer gewoon kwartfinale. Bovendien is er op die kleine ATP-toernooitjes geen eer te behalen voor Nalby en de ruige mannen. Daarom horen we ook niks over Federer en Nadal dezer dagen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46550816
wie had gisteren ook het interview na de wedstrijd van verkerk gezien? wahahaha hij denkt nog steeds dat ie in de toptien hoort (heeft er nooit gestaan) en wat speelde hij slecht zeg en wat was ie langzaam. Ik begrijp niet hoe hij ooit de finale heeft bereikt van RG....
fijn!
pi_46551002
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:36 schreef XL het volgende:

[..]

Canas en Horna zijn ook wel heel goed in vorm. Al die middelmatige gravelrukkers spelen altijd goed op die kleine toernooitjes bij de Latino's. Dadelijk op de eerste ronde Indian Wells is het in de eerste ronde klaar met Horna, Starace, Di Mauro, Roitman, Saretta, Chela, Montanes en al die spelers die nu opzien baren. Dan staat Nalbandian weer gewoon kwartfinale. Bovendien is er op die kleine ATP-toernooitjes geen eer te behalen voor Nalby en de ruige mannen. Daarom horen we ook niks over Federer en Nadal dezer dagen.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik betwijfel het of Nalby er dan wel staat. Wat ik al zei, ik vind hem niet slecht of zo, maar hij is gewoon niet fit en heeft een rugblessure die hem volgens mij behoorlijk lang kan gaan tarten...
En hij heeft natuurlijk wel waanzinnig veel punten te verdedigen de volgende weken...

En Verkerk Ik heb het niet gezien maar wat beweerde hij over de top 10? Serieus? Haha...Hij speelde tijdens zijn RG finale run natuurlijk wel iets beter, maar het was vooral dat alles wat hij toen aanraakte goud was en zijn service waanzinnig liep...

Maar die jongen is in potentie gewoon iemand die rond de 50 moet staan...Enkel en alleen door die RG stond hij in de top 20 (Zelfs met die toernooizeges en enkele andere goede prestaties zou hij niet beter zijn geweest dan top 50)...Was ook wel frappant toen hij in 2004 er in de 3e ronde uitging (en dus zijn punten verloor) dat hij ook meteen weer terugviel naar de 60e plaats of zo...Daar hoort hij thuis..(al denk ik niet dat hij ooit nog de top 100 haalt)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_46555843
Ook Wimbledon verdeelt prijzengeld eerlijk

Ook op Wimbledon krijgen de vrouwen nu even veel. Nu Roland Garros nog. Maar wat is er eigenlijk 'eerlijk' aan? Ik denk dat hiermee tennis het enige beroep ter wereld is waar vrouwen evenveel als mannen krijgen terwijl ze er veel minder voor hoeven te doen
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:01:52 #97
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46555905
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef Soul79 het volgende:
Ook Wimbledon verdeelt prijzengeld eerlijk

Ook op Wimbledon krijgen de vrouwen nu even veel. Nu Roland Garros nog. Maar wat is er eigenlijk 'eerlijk' aan? Ik denk dat hiermee tennis het enige beroep ter wereld is waar vrouwen evenveel als mannen krijgen terwijl ze er veel minder voor hoeven te doen
Een schande is het!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:04:39 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46555975
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef Soul79 het volgende:
Ook Wimbledon verdeelt prijzengeld eerlijk

Ook op Wimbledon krijgen de vrouwen nu even veel. Nu Roland Garros nog. Maar wat is er eigenlijk 'eerlijk' aan? Ik denk dat hiermee tennis het enige beroep ter wereld is waar vrouwen evenveel als mannen krijgen terwijl ze er veel minder voor hoeven te doen
Dat is de ene kant. Aan de andere kant levert hun toernooi geloof ik wel meer op, het vrouwentennis ligt veel beter in de markt, is beter te verkopen en scoort in veel landen geloof ik ook hogere kijkcijfers. In dat opzicht is het dus niet zo onterecht lijkt me.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:06:19 #99
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46556015
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:04 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat is de ene kant. Aan de andere kant levert hun toernooi geloof ik wel meer op, het vrouwentennis ligt veel beter in de markt, is beter te verkopen en scoort in veel landen geloof ik ook hogere kijkcijfers. In dat opzicht is het dus niet zo onterecht lijkt me.
Dat valt vies tegen. Waarschijnlijk is dat alleen in Belgie
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:06:58 #100
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46556028
België sowieso lijkt me, maar ik geloof ook in de VS hoor .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')