abonnement Unibet Coolblue
pi_45069958
Als je hier de forums leest lijkt het wel of alle mannen aan de lopende band hun vrouw of vriendin anaal uitwonen.

Nu kan dat aan twee dingen liggen:

- of ik ontmoet de verkeerde vrouwen
- of mannen die op FOK! actief zijn hebben gewoon ontzettende anaal-lovende vrouwen.

Graag hoor ik van jullie hoe je je vrouw / vriendin overtuigd om aan anale sex te beginnen?

En van de vrouwen hoor ik natuurlijk graag hoe ze er op reageren, en zijn het altijd de mannen die er over beginnen, of zijn er vrouwen die bij hun man / vriend smeken om in de kont te worden geneukt?
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_45070083
Ik doe niet aan anaal. Dat "kanaal" is voor andere doeleinden geschikt. .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:50:57 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_45070097
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe niet aan anaal. Dat "kanaal" is voor andere doeleinden geschikt. .
Mmm, bummer.
pi_45070107
smeken...op je knietjes

ah toe...ah toe...ah toe...

als ik het mag...masseer ik je rug


Wie weet werkt het...
pi_45070135
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mmm, bummer.
Op verzoek, wil ik het wel bij iemand doen met een (voorbind)dildo. Daar ben ik niet zo moeilijk in. .
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:53:59 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45070182
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef vanKampen het volgende:
Als je hier de forums leest lijkt het wel of alle mannen aan de lopende band hun vrouw of vriendin anaal uitwonen.

Nu kan dat aan twee dingen liggen:

- of ik ontmoet de verkeerde vrouwen
- of mannen die op FOK! actief zijn hebben gewoon ontzettende anaal-lovende vrouwen.

Graag hoor ik van jullie hoe je je vrouw / vriendin overtuigd om aan anale sex te beginnen?

En van de vrouwen hoor ik natuurlijk graag hoe ze er op reageren, en zijn het altijd de mannen die er over beginnen, of zijn er vrouwen die bij hun man / vriend smeken om in de kont te worden geneukt?
Ach, vergelijk het met het feit dat iedereen hier topsalarissen schijnt te verdienen.
Met een grote korrel zout nemen dus.
Ik doe overigens ook niet aan anaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:59:27 #7
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_45070344
Snap niet waarom mensen opgewonden raken van het anaal nemen. Bah moet er niet aan denken om een vrouw in haar poepgaatje te nemen, en wanneer je hem eruit haalt al die stront aan je sjaakie te zien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_45070544
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Snap niet waarom mensen opgewonden raken van het anaal nemen. Bah moet er niet aan denken om een vrouw in haar poepgaatje te nemen, en wanneer je hem eruit haalt al die stront aan je sjaakie te zien.
zal er een stuk beter uitzien dan de gemiddelde wedstrijd van ajax
pi_45070567
is geen kwestie van elkaar overtuigen.
Je moet er allebei voor open staan. Als het een fantasie is, kun je het bespreken.
Indien een van de twee niet wil, niet doen.
Simple as that.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_45071298
Ik doe er niet aan, lijkt mij eerlijk gezegd het meest ranzige wat er is... Kan me ook niet voorstellen dat iemand mij ooit zover krijgt om het te proberen...
pi_45071380
quote:
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.*)
Bloed hoeft nauwelijks zichtbaar te zijn met blote oog maar kan gevaarlijk zijn waar het om AIDS gaat (zie: [safe-seks info]).
Zèlfs als je middels een [klysma] hebt gezorgd dat de anus schoon is zodat er geen poep aan vingers of speeltjes blijft hangen, dan zitten er toch nog een hoop bacteriën in de endeldarm die voor lelijke infecties kunnen zorgen als ze op plekken terecht komen waar ze niet horen.
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.
Nuff said. .
pi_45071866
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:36 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Nuff said. .
Nou idd...
pi_45074231
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Jodocus1 het volgende:
is geen kwestie van elkaar overtuigen.
Je moet er allebei voor open staan. Als het een fantasie is, kun je het bespreken.
Indien een van de twee niet wil, niet doen.
Simple as that.
nee hoor, alleen de vrouw moet er voor open staan neem ik aan
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_45074263
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ach, vergelijk het met het feit dat iedereen hier topsalarissen schijnt te verdienen.
Met een grote korrel zout nemen dus.
Ik doe overigens ook niet aan anaal.
inderdaad. en iedereen heeft altijd gelijk in conflicten in incassobureau's en iedereen is altijd de politie te slim af
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_45074496
Goeie vraag! Ik was helemaal geen anaal liefhebber maar toen begon mijn vriendje tijdens het beffen mijn anus te strelen. Ik kwam toen lekkerder klaar dan normaal. Sindsdien doen we het wel eens anaal. Kijk, als je vriendin ervaring heeft en ze vond het niks dan heb je een probleempje maar als ze helemaal geen ervaring heeft, dan is ze nog kneedbaar neem ik aan. Gewoon zorgen dat ze het lekker vind, dan komt zij over een paar maanden vast wel met het voorstel om het eens van een andere kant te bekijk.. proberen dus.
pi_45074676
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goeie vraag! Ik was helemaal geen anaal liefhebber maar toen begon mijn vriendje tijdens het beffen mijn anus te strelen. Ik kwam toen lekkerder klaar dan normaal. Sindsdien doen we het wel eens anaal. Kijk, als je vriendin ervaring heeft en ze vond het niks dan heb je een probleempje maar als ze helemaal geen ervaring heeft, dan is ze nog kneedbaar neem ik aan.
"Kneedbaar"?!
Hoezo manipuleren binnen de relatie?
quote:
Gewoon zorgen dat ze het lekker vind, dan komt zij over een paar maanden vast wel met het voorstel om het eens van een andere kant te bekijk.. proberen dus.
Moet ik dit lezen als: gewoon door gaan met anale sex, tot dat ze het lekker vindt?
pi_45074814
TT fixed.
ijs_beer fan!
pi_45074880
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:18 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

"Kneedbaar"?!
Hoezo manipuleren binnen de relatie?
[..]

Moet ik dit lezen als: gewoon door gaan met anale sex, tot dat ze het lekker vindt?
Het maakt niet uit wat jij daarvan vind want ik reageerde op de vraag van TS.

Wat is er mis mee om rustig te beginnen met anaal vingeren en als ze het lekker vind rustig afwachten tot ze om meer smeekt?
pi_45074929
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:22 schreef NanKing het volgende:
TT fixed.
Ik vind de TT nog steeds misleidend eigenlijk
pi_45081852
Zijn er ook vrouwen die hun vriendje moeten smeken om in de kont genomen te worden?
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_45081949
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat jij daarvan vind want ik reageerde op de vraag van TS.

Wat is er mis mee om rustig te beginnen met anaal vingeren en als ze het lekker vind rustig afwachten tot ze om meer smeekt?
Oh zo.
pi_45081984
Ben zelf ook geen liefhebber van anale sex...
pi_45082645
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef vanKampen het volgende:
Zijn er ook vrouwen die hun vriendje moeten smeken om in de kont genomen te worden?
Ik heb het zelf voorgesteld... maar smeken, nee, dat is niet mijn ding.
pi_45097966
Gewoon eens 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje duwen. Zo maakte het mij ook nieuwsgierig.
pi_45100357
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Op verzoek, wil ik het wel bij iemand doen met een (voorbind)dildo. Daar ben ik niet zo moeilijk in. .
hahaha ff kijken of ze t dan allemaal nog zo leuk vinden

maar verder nooit gedaan, misschien ooit...
  zondag 7 januari 2007 @ 12:02:53 #26
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_45103718
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Op verzoek, wil ik het wel bij iemand doen met een (voorbind)dildo. Daar ben ik niet zo moeilijk in. .
Dat zegt een vriendin van me ook. Toen ik haar uitdaagde krabbelde zíj terug. Ha! .

@TS: ik denk dat je de juiste persoon moet ontmoeten. Eentje die voor alles is in. Mijn ex was dat wel. Toevallig of niet ken ik die ook soort van via fok. . Op fok zitten nu eenmaal statistisch veel van "dat soort meiden" denk ik. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:50:30 #27
159159 onsite
ik ben hier
pi_45108713
Ok, zal ik 's proberen een serieuze reactie te geven?

Ik ben al anaal gefixeerd sinds een neuqrelatie met een geile MILF die overal voor in was. En ik was jong en ik wilde ook wat

Mevr. onsite hoefde nergens van overtuigd te worden, die had met d'r vorige vriendje ook al ontdekt dat anale opvulling erg lekker kon zijn. Maargoed, toen kende ze mijn swafke natuurlijk ook nog niet
Toen ik eenmaal wist dat ze daar wel in voor was, daar kwam ik achter tijdens sms'en toen ik aan de andere kant van de wereld zat , was het hek van de dam. Tijdens de we-hebben-elkaar-al-te-lang-niet-gezien-sex en een beetje spuug zat ie d'r zo in.

Het is ook niet zo dat ik 'r elke week anaal uitwoon, komt meestal voor tijdens de lange geile sexsessies. En ja, zoms smeekt ze erom, soms zelf 2x achter elkaar Zij komt dan door anale sex, of anale stimulatie tijdens het beffen of neuken, ook intenser klaar.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:36:31 #28
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_45110263
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Nuff said. .
Wat een priepraat, het staat er alsof je pik eraf valt na een anale sessie. Een vagina zit ook vol bacteriën, en je handen ook trouwens. Je houdt er van of niet, klaar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_45117046
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Op verzoek, wil ik het wel bij iemand doen met een (voorbind)dildo. Daar ben ik niet zo moeilijk in. .
Waren er maar meer dames zoals jij
  zondag 7 januari 2007 @ 19:34:02 #30
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45118064
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Snap niet waarom mensen opgewonden raken van het anaal nemen. Bah moet er niet aan denken om een vrouw in haar poepgaatje te nemen, en wanneer je hem eruit haalt al die stront aan je sjaakie te zien.
Valt allemaal wel mee, oh dapp're strijder

Ik begon er eens over en het kwam er eens van. En daarna kwam het er wel vaker van.

Had graag een sappiger verhaal verteld, maar helaas.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45121228
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef Eamon het volgende:

[..]

zal er een stuk beter uitzien dan de gemiddelde wedstrijd van ajax
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45126596
hoi ik ben de vriendin van robert 1981

ik doe wel aan anaal maar als ik doet doet het pijn en gaat het brande hoekom ik er van af dat is mijn
vraag

groetjes claudia
Een dag niet ....., is een dag niet geleefd.
pi_45128734
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef Robert1981 het volgende:
hoi ik ben de vriendin van robert 1981

ik doe wel aan anaal maar als ik doet doet het pijn en gaat het brande hoekom ik er van af dat is mijn
vraag

groetjes claudia
Gebruik je wel glijmiddel/geschikt condoom voor anale sex?
Zo niet, dan raad ik je dat wel ten zeerste aan

Veel succes nog
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  maandag 8 januari 2007 @ 08:27:15 #34
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45134618
Tja ik was er ook eerst zwaar op tegen.
"Onnatuurlijk bla bla bla."
Maar goed... het is er ooit een keertje van gekomen met mijn ex, toen we fuck buddy's waren.
What the hell right?
Het voelde toch wel een beetje... vies... mijn geilheid was ook in strijd met mijn bewustzijn van "uhmm... wacht eens even!"
Daarna was het nooit meer gebeurt want weken later kreeg ik een (nog maagdelijke) vriendin.
Dus nee... mijn huidige vriendin zal dat echt (voorlopig) niet zien zitten.
To be honest?
Ik mis het ook totaal niet en heb er met mijn huidige vriendin geen grote verlangen naar.
Alleen bij mijzelf dus als ik met mijzelf speel.
That's as close to anal as my sex life gets!
pi_45140117
Tja, het is er gewoon van gekomen, je bent lekker met elkaar bezig en je komt erachter dat het daar wel erg lekker voelt en je gata daarmee verder, van het een komt het ander en na een tijdje doe je aan anale seks.

Ja ik vraag er zelf om, kan er zelfs van balen als het naar mijn zin te lang geleden is, doe het eigenlijk wel minimaal eens per week, soms zelfs vaker, pak anaal er ook weleens bij bij masturbatie, dus lekker vind ik het echt wel.

Begonnen zijn we dus samen, gewoon op ontdekkingsreis en zien waar het schip strand(in het begin liep dat schip snel op land, maar wat wel goed voelde was zo goed dat het de moeite waard was daar meer mee te doen), niet echt dat hij of ik erom vroeg, gewoon wat tegenkomen en dat lekker vinden.
Nu vraagt soms hij erom, soms ik, nou ja vraag, als er echt gevraagd wordt ben ik het meestal, hij is meer van het we gaan die richting gewoon op en ik hoor het wel als het niet goed is
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45152120
Met mijn ex deed ik het wel, eerst zworen we dat we dat nooit zouden doen want het leek ons vies, maar in bed kwam van het één het ander en zijn we er toch mee gaan experimenteren. Het beviel mij altijd prima, het was wel iets heel intiems en ik genoot er altijd wel van.
Wel een beetje jammer dat het altijd (en het is helaas niet anders in dit topic) een beetje word behandelt als 'raar' en dat veel mensen er eigenlijk zelden gewoon over durven te praten, en als gevolg daarvan het gaan hebben over 'anaal uitwonen' en 'in hun reet neuken' enzo.
Rookworst zonder R is ook worst.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:11:20 #37
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45152315
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe niet aan anaal. Dat "kanaal" is voor andere doeleinden geschikt. .
Zulks een afknapper. Als een vrouw niet aan anaal neuken doet zit er voor mij ook geen relatie in, opdonderen.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:00:51 #38
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45171669
groot gelijk badkeukentegel, je moet er tenslotte uithalen wat er in zit!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:45:15 #39
159159 onsite
ik ben hier
pi_45181509
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef Septonn het volgende:
Wel een beetje jammer dat het altijd (en het is helaas niet anders in dit topic) een beetje word behandelt als 'raar' en dat veel mensen er eigenlijk zelden gewoon over durven te praten, en als gevolg daarvan het gaan hebben over 'anaal uitwonen' en 'in hun reet neuken' enzo.

Ik behandel het juist wel normaal, praat er ook nog 's gewoon over en dan toch nog zeiken dat ik het over anaal uitwonen heb
pi_45201477
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een willekeurig object in m'n anus gestopt, dus helaas kan ik mijn ervaring nog niet delen. Maar goed, ik sta er wel open voor, ben wel benieuwd hoe zo'n prostaatstimulatie voelt. Als ik Spuiten en Slikken mag geloven mis ik heel wat, dus tsja, waarom niet? Die homostempel die erop ligt boeit me niet veel.

Die hygienische redenen om niet anaal te doen vind ik nogal flauw. Bij elk seksueel contact loop je gezondheidsrisico's wanneer je het onveilig (lees: zonder condoom) doet (onwaarneembare SOA's bijv.). Ik neem aan dat iedereen toch wel een beetje experimenteerdrang heeft. Ik wel iig.
pi_45215305
tja ik heb al alles geprobeerd. Maar ook bij mij wil ze niet hoor. Wat ik ook probeer. Ooit doen we dat wel krijg ik dan te horen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:56:25 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45223553
TT gewijzigd. Hopelijk duidelijker.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:00:26 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45223744
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:52 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Op verzoek, wil ik het wel bij iemand doen met een (voorbind)dildo. Daar ben ik niet zo moeilijk in. .
Daar moet ik nou weer echt niet aan denken.
Verder denk ik dat het toch nog een taboe is. Denk dat veel dames het echt heerlijk vinden, maar dat niet toe durven te geven. Dit geldt overigens ook zeker voor mannen. Ik ben nog nooit gevraagd om een man anaal te bewerken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:05:24 #44
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_45223985
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef vanKampen het volgende:
Zijn er ook vrouwen die hun vriendje moeten smeken om in de kont genomen te worden?
Ik heb t nog nooit gedaan, anaal dan, maar zou t wel eens uit willen proberen. Mijn toenmalige vriend vond t allemaal maar niks, dus hebben t ook nooit gedaan.
Denk dat je niet moet gaan smeken, want dat zou betekenen dat je partner t niks vind. Je kunt t natuurlijk wel af en toe aan de orde brengen met de hoop dat de mening veranderd.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:05:47 #45
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_45226600
ik bied me aan als vrijwilliger ! Cuegirl
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_45226892
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef Coolcat het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat iemand mij ooit zover krijgt om het te proberen...
Wat dacht je van een fles wodka ?
There's no place like 127.0.0.1
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:13:38 #47
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45238649
Wat ik niet (van mijzelf) snap: alleen vind ik het fijn om bij mijzelf te doen, maar... met mijn vriendin tijdens de sex wil ik het toch liever niet.
Of het nu mijn eigen vingers zijn of die van haar.
Die van haar moet ik al helemaal niet aan denken.
Het voelt gewoon "vreemd" (de gedachte).
Maar met mijzelf onder de douche is het weer geen issue... alsof ik het alleen fijn kan vinden als niemand erbij is en niemand het ziet.
pi_45239236
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Wat ik niet (van mijzelf) snap: alleen vind ik het fijn om bij mijzelf te doen, maar... met mijn vriendin tijdens de sex wil ik het toch liever niet.
Of het nu mijn eigen vingers zijn of die van haar.
Die van haar moet ik al helemaal niet aan denken.
Het voelt gewoon "vreemd" (de gedachte).
Maar met mijzelf onder de douche is het weer geen issue... alsof ik het alleen fijn kan vinden als niemand erbij is en niemand het ziet.
hmmm dat is idd best apart.
maar als je er alleen wel van geniet en met je vriendin niet.
gewoon alleen blijven doen!
pi_45248315
Gelukkig heb ik nergens last van
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:21:56 #50
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_45250615
melden dat je zin hebt je vinger erin te duwen...
als reactie krijg je "alleen je vinger?" en je bent er klaar voor
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_45253266
Omdat mannen jongere vriendinnetjes willen. De gemiddelde leeftijd zal hier rond de 23 zijn. En als je dan een vriendinnetje hebt van 16/17 zit ze op dat moment nog helemaal niet te wachten op standjes uit de Kama Sutra, de missionarishouding is dan al spannend genoeg.

Laat staan anale seks. Toen ik 17 was moest ik er ook niet aan denken. Maar dat kwam ook door de relatie waar ik inzat toen (misschien een nadenkertje voor iedereen hier?)
Inmiddels ben ik wat ouder en heb ik toch wel wat meer lef om wat te experimenteren met seks.

Komt tijd, komt raad. Maar ga je vriendin niet "overhalen" of "manipuleren" tot anale seks. Dat valt onder ongewenste intimiteiten.
pi_45263657
Als je 23 bent en een vriendinnetje van 17 hebt dan moet je sowieso nog van ver komen

Maar zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Maar het is ook een karakter kwestie. Sommige mensen zijn totaal niet geinteresseerd in experimenteren en het opzoeken van grenzen e.d.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45273850
ach, nooiit verwacht maar nu het schijnt meer deugt te doen dan vaginaal, tja is mijn keuze rap gemaakt als de rode periode uitbreekt...

gewoon wat tijd nemen, wat anaal vingeren veel glijmiddel gebruiken, het gaatje wat groter maken. dan je pik goed insmeren met glijmiddel alsook de naus, en dan wat wrijven en heeel traag en zachtjes wat duwen. als ze pijn heeft, stoppen ... en na een tijdje kom je er wel, kan verschillende uren duren... integenstelling tot vaginaal
pi_45288408
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Silvieja het volgende:
Gewoon eens 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje duwen. Zo maakte het mij ook nieuwsgierig.
Liever niet, heeft mijn vriend ooit een keer per ongeluk gedaan tijdens een redelijk wilde sekspartij; waarschijnlijk dachten de buurmeisjes dat iemand bezig was me op gruweljke wijze om zeep te helpen, zo hard begon ik 'auw, auw, auw' te roepen. Mijn vriend lag ook helemaal in de deuk en nadat de pijn was weg getrokken ik ook wel, van seks is het daarna ook niet meer gekomen. Ik ben ook bang dat als we het ooit nog een keer gepland proberen, alleen het idee aan die keer al voldoende is om ons zo melig te maken dat we niet ver komen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_45330566
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:36 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Nuff said. .
  zondag 14 januari 2007 @ 19:32:43 #56
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_45352234
Hoe krijg je thuis je dikke darm schoon ? (behalve met een klisma)
ha ha ha ha ha
pi_45404401
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef Ivatje het volgende:
Hoe krijg je thuis je dikke darm schoon ? (behalve met een klisma)
gewoon een uurtje in het kleinste kamertje gaan zitten en flink druk uit oefenen

laxeermiddel helpt ook
pi_45406471
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef Ivatje het volgende:
Hoe krijg je thuis je dikke darm schoon ? (behalve met een klisma)
Even serieus he, als je gewoon normaal af gaat dan is het verder gewoon schoon als er geen aandrang is.
Ik heb best wel regelmatig anale seks, maar dat is eigenlijk zo goed als altijd gewoon schoon zonder klysma's of andere kuntstgrepen, pas als ik echt heel lang bezig ben(als in de hele nacht doorzetten en dan ook steeds tussendood anaal spelen) dan kan het zijn dat er tegen de ochtend wat vies wordt, maar meestal gebeurt er helemaal niets van dat.

Zo enorm groot is dat risiko op vies worden dus niet, maar je moet er wel rekening mee houden, ach, gebeurt het, de douche is je vriend, je bent er zo, wast je even samen en klaar is klara, je bent weer beide helemaal schoon.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_45406629
ik had een vriendin die het erg lekker vond, die vroeg er telkens om. ik vind het zelf alleen niks (toen achter gekomen). mijn vorige vriendin heeft er ook nog weleens om gevraagd, maar daar heb ik gewoon tegen gezegd dat ik het niks vind. maar goed, ik heb dus nog nooit een partner hoeven te overtuigen, alleen hoeven afwijzen, dus ik kan je eigenlijk niet helpen.

mijn ervaring is wel dat na wat alcohol de remmen meestal los gaan, dus probeer het eens na het uitgaan of een feestje of zo.
pi_45410766
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef Ivatje het volgende:
Hoe krijg je thuis je dikke darm schoon ? (behalve met een klisma)
Je darm is zelfreinigend heb ik ooit ergens gehoord, dus das mooi makkelijk
pi_45411067
Vind dat anale sex zoiezo een beetje overrated... is wel geil maar kan ook prima leven zonder hoor.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45411160
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef yoghurtje het volgende:
Vind dat anale sex zoiezo een beetje overrated... is wel geil maar kan ook prima leven zonder hoor.
Dan is sex in het algemeen ook overrated als je zo denkt
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:49:59 #63
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45428370
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dan is sex in het algemeen ook overrated als je zo denkt
Toch denk ik dat sex waarschijnlijker is tussen alle partners dan anale sex, dus weet je dat heel zeker wat je nu zegt?
pi_45428744
Ok, tip:

Even bij voorbaat, dit hoeft niet te werken, maar sommige vrouwen zijn hiermee over te halen om het te "proberen", of ze het dan daarna lekker vinden is een tweede.

Als je vriendin/vrouw klaarkomt en je zit in een positie waar het mogelijk, steek gewoon een vinger in der kont op het moment dat ze klaarkomt, sommige vrouwen hebben dan zoiets van, damn dat was lekkah! Nou dat doe je een paar keer en ja na een aantal keer worden ze toch nieuwsgierig en dergelijke. Steek je een keer 2 vingers in der kont en voor je het weet, mag je de fles glijmiddel erbij pakken(WEL doen, anders kan je het voor altijd vergeten) en hopen dat ze het lekker vind
pi_45428764
Vastbinden?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45430748
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:15 schreef bigore het volgende:
Ok, tip:

Even bij voorbaat, dit hoeft niet te werken, maar sommige vrouwen zijn hiermee over te halen om het te "proberen", of ze het dan daarna lekker vinden is een tweede.

Als je vriendin/vrouw klaarkomt en je zit in een positie waar het mogelijk, steek gewoon een vinger in der kont op het moment dat ze klaarkomt, sommige vrouwen hebben dan zoiets van, damn dat was lekkah! Nou dat doe je een paar keer en ja na een aantal keer worden ze toch nieuwsgierig en dergelijke. Steek je een keer 2 vingers in der kont en voor je het weet, mag je de fles glijmiddel erbij pakken(WEL doen, anders kan je het voor altijd vergeten) en hopen dat ze het lekker vind
Volgens mij krijg je dan een klap in je gezicht...

Mijn scharrel wil ook anaal, maar ik wil het eigenlijk niet... ik vind het vies en ben bang dat ik haar niet meer wil als ik dat ruik.
pi_45432305
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:49 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Toch denk ik dat sex waarschijnlijker is tussen alle partners dan anale sex, dus weet je dat heel zeker wat je nu zegt?
Ik denk zelf niet zo, maar als je alleen kijkt naar wat yoghurtje zegt, kan je dit ook wel zeggen (eeh snappie )
pi_45434339
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_45435069
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe niet aan anaal. Dat "kanaal" is voor andere doeleinden geschikt. .
dat dus
pi_45435199
je mond is ook niet gemaakt om te pijpen of te beffen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45435253
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Silvieja het volgende:
Gewoon eens 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje duwen. Zo maakte het mij ook nieuwsgierig.
als men dat niet wilt moet je dat echt niet flikken en ik spreek uit ervaring ,mn ex leek het wel leuk, mij niet en dan toch een keer doen, godver het deed pijn dus nu heb ik zoiets anaal dat hoeft van mij niet
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:24:06 #72
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45437220
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
je mond is ook niet gemaakt om te pijpen of te beffen
Precies!
En wist men trouwens dat de mond van een hond hygienischer is dan die van de mens?
A flat fact!
pi_45437364
Klopt, ruikt alleen wat minder.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:30:43 #74
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45437438
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
Klopt, ruikt alleen wat minder.
Ook daar is wat aan te doen!
Ik moet zeggen dat ik mevrouw in de ochtend ook niet erg graag kus als we wakker worden.
Ja OP de mond misschien, maar dat was het...
En wat dacht je van partners waarvan de een rookt en de ander niet?
Dat honden er meer last van hebben dan wij, is omdat je honden nooit aan de kassa ziet staan met een doosje Smint (TM) in hun karretje!
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:10:42 #75
97111 ukga
Siewosie baas
pi_45453562
Mijn vriendin wilt geen analae sex, maar ze zei; als ik een keer dronken ben mag je het wel proberen.

Top, die necrofilé american
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:01:19 #76
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45500673
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef Darkwolf het volgende:
Dat honden er meer last van hebben dan wij, is omdat je honden nooit aan de kassa ziet staan met een doosje Smint (TM) in hun karretje!
Zie je, het interesseert ze ook gewoon geen reet...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45977099
gelukkig heb ik nergens last van
Een dag niet ....., is een dag niet geleefd.
  zondag 4 februari 2007 @ 18:52:19 #78
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_45980320
Op zich lijkt het me dat je het beide erg graag wil, anders gaat het nooit lukken.
Als je de porno films van tegenwoordig ziet, hoort het al bijna standaard bij een flinke neukpartij.
Wat me niet goed in die films lijkt is dat ze van anale sex afwisselen naar het gewonere werk.
Lijkt me dat de bacterieen in de darm niet thuis horen in de vagina.
Heb nog nooit anale sex gehad met een vrouw, maar zou er denk ik wel een keer voor in zijn...
Doe ff normaal
  FOK!fotograaf zondag 4 februari 2007 @ 18:57:09 #79
137066 fokkieslim
pi_45980505
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef BobRooney het volgende:
smeken...op je knietjes

ah toe...ah toe...ah toe...

als ik het mag...masseer ik je rug


Wie weet werkt het...
Niet eerst doen en dan de rug masseren,eerst de rug masseren,en laat tussen de billen een laag massage olie achter,daarna doe je het op z'n hondjes,na enige tijd wissel je van gat(wat gelijk gaat door de olie) en je heb je zin,hij zit erin.
pi_45982842
Gelukkig heb ik nergens last van
Een dag niet ....., is een dag niet geleefd.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:00:52 #81
97111 ukga
Siewosie baas
pi_45983109
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef Robert1981 het volgende:
Gelukkig heb ik nergens last van
hee een deja vu?

pi_45983457
Je kan kijken hoe ze reageert als je haar vingert en wrijft/aait over haar kontgat..
Als ze het toelaat/harder kreunt of je merkt in elk geval dat ze het lekker vind kan je je vinger er eens in steken..
Als een vrouw niet wil.. Gaat het niet lukken ook.. Ze moet echt bloedgeil zijn als je het voor de eerste keer probeert.. Dan ontspant ze zich beter..

En ja.. Het is er niet voor bedoeld.. Maar ach veel dingen worden gebruikt voor iets anders dan waar het bedoeld voor is..

Ik vind het lekker..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 5 februari 2007 @ 07:47:21 #83
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45998322
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zie je, het interesseert ze ook gewoon geen reet...
Jou gelukkig nog wel!
  maandag 5 februari 2007 @ 11:06:14 #84
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_46001293
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef Tally het volgende:
Je kan kijken hoe ze reageert als je haar vingert en wrijft/aait over haar kontgat..
Als ze het toelaat/harder kreunt of je merkt in elk geval dat ze het lekker vind kan je je vinger er eens in steken..
Als een vrouw niet wil.. Gaat het niet lukken ook.. Ze moet echt bloedgeil zijn als je het voor de eerste keer probeert.. Dan ontspant ze zich beter..

En ja.. Het is er niet voor bedoeld.. Maar ach veel dingen worden gebruikt voor iets anders dan waar het bedoeld voor is..

Ik vind het lekker..
werkt idd beste zo,zeker voor 1e keer
en als ze het lekker vinden wille ze aleen maar vaker(as ze bloedjegeil zijn)
das mijn ervaring ermee...
rustig opbouwen en zeker niet pushen...dan zal het je nooit gaan lukken
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_46002594
Vrouwen die niet van anaal houden, hebben het over het algemeen nog nooit geprobeerd. Er wordt toch van jongs af aan al gepredikt door ouders en omgeving dat de anus puur is voor die grote boodschap en voor de rest 'bah'. Dat nemen die dames dus ook mee.

Hoe krijg je haar zover? Gewoon even beetje strelen enzo voorzichtig, misschien op een gegeven moment een vingertje erin en voor je het weet vinden ze het opeens lekker. Je moet haar gewoon over dat 'bah'-syndroom krijgen.
Verbaal terrorist
pi_46036730
Two in the pink, one in the stink. !
пусть всегда будет солнце
pi_46044398
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef Eamon het volgende:

[..]

zal er een stuk beter uitzien dan de gemiddelde wedstrijd van ajax
of een "training" van Ado
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_46067099
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen die niet van anaal houden, hebben het over het algemeen nog nooit geprobeerd. Er wordt toch van jongs af aan al gepredikt door ouders en omgeving dat de anus puur is voor die grote boodschap en voor de rest 'bah'. Dat nemen die dames dus ook mee.

Hoe krijg je haar zover? Gewoon even beetje strelen enzo voorzichtig, misschien op een gegeven moment een vingertje erin en voor je het weet vinden ze het opeens lekker. Je moet haar gewoon over dat 'bah'-syndroom krijgen.
FOUT

Ik ben qua seks heel openminded (heb al meerdere trio's gehad e.d) maar mij krijg je nooit meer aan anaal. Ik heb het nu 6 keer gedaan en met twee verschillende partners, en óf ik vond er niks aan, óf het deed pijn.
Taboe's heb ik qua seks bijna niet, en het heeft voor mij niks met 'bah' te maken dat ik geen anale seks wil. Ik vind het gewoon niet lekker en ook niet leuk.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46067164
Tja ik probeer het ook al tijden, maar krijg altijd de reactie; dat doen we nog wel eens. Ik heb al twee jaar op mijn verjaardag stille hoop... maar nee
Misschien in de huwelijksnacht dan of zo...
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:35:50 #90
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_46067497
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wil en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.

Ook snap ik niet waarom veel mannen het zo vanzelfsprekend vinden dat een vruow zich anaal laat nemen. Mannen vinden het toch ook niet normaal als een vruow een vinger in hun anus wil stoppen?

[ Bericht 0% gewijzigd door BB_Koning op 07-02-2007 10:54:31 ]
bb_koning.hyves.nl
pi_46067529
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wilt en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.

Ook snap ik niet waarom veel mannen het zo vanzelfsprekend vinden dat een vruow zich anaal laat nemen. Mannen vinden het toch ook niet normaal als een vruow een vinger in hun anus wil stoppen?
bij vrouwen is dat totaal anders
пусть всегда будет солнце
pi_46067608
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wilt en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.

Ook snap ik niet waarom veel mannen het zo vanzelfsprekend vinden dat een vruow zich anaal laat nemen. Mannen vinden het toch ook niet normaal als een vruow een vinger in hun anus wil stoppen?
Er staat toch 'partner', het kan er dus ook over gaan hoe een vrouw het voor elkaar krijgt een vinger bij d'r vent naar binnen te werken
pi_46067632
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

FOUT

Ik ben qua seks heel openminded (heb al meerdere trio's gehad e.d) maar mij krijg je nooit meer aan anaal. Ik heb het nu 6 keer gedaan en met twee verschillende partners, en óf ik vond er niks aan, óf het deed pijn.
Taboe's heb ik qua seks bijna niet, en het heeft voor mij niks met 'bah' te maken dat ik geen anale seks wil. Ik vind het gewoon niet lekker en ook niet leuk.
Dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.

Meestal zijn het toch echt die miepjes die niets gewend zijn.
Verbaal terrorist
pi_46067636
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef 911GT2 het volgende:
Tja ik probeer het ook al tijden, maar krijg altijd de reactie; dat doen we nog wel eens. Ik heb al twee jaar op mijn verjaardag stille hoop... maar nee
Misschien in de huwelijksnacht dan of zo...
pi_46067889
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.

Meestal zijn het toch echt die miepjes die niets gewend zijn.
Ach, momenteel zijn we het wel aan het proberen. Tenminste, we zijn gewoon de maat dildo daarvoor aan het verschuiven tot het formaat van mijn liefje, om te wennen zegmaar. Misschien is het daarna wel leuk Ik sta er echt wel voor open, dus we proberen het op die manier. Maar als ik dat ook niet leuk vind ben ik er wel klaar mee.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46068049
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Ach, momenteel zijn we het wel aan het proberen. Tenminste, we zijn gewoon de maat dildo daarvoor aan het verschuiven tot het formaat van mijn liefje, om te wennen zegmaar. Misschien is het daarna wel leuk Ik sta er echt wel voor open, dus we proberen het op die manier. Maar als ik dat ook niet leuk vind ben ik er wel klaar mee.
Deze reactie hoor ik inderdaad vaker, alhoewel ik wel meegemaakt heb dat ze het Soms wel lekker vinden, vooral het klaarkomen en flink diep en hard anaal genomen te worden schijnt nogal een vreemde doch lekkere ervaring te zijn.
pi_46076559
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wil en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.
Beetje ongelukkige woordkeuze.
quote:
Ook snap ik niet waarom veel mannen het zo vanzelfsprekend vinden dat een vruow zich anaal laat nemen. Mannen vinden het toch ook niet normaal als een vruow een vinger in hun anus wil stoppen?
Eigenlijk wel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46077330
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Beetje ongelukkige woordkeuze.
[..]

Eigenlijk wel.
Mee eens!
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:03:12 #99
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_46079065
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef vanKampen het volgende:
Graag hoor ik van jullie hoe je je vrouw / vriendin overtuigd om aan anale sex te beginnen?
dat snap ik niet!!! als ze nie wil dan wil ze nie ,, als hij nie wil dan wil tie nie
niet zeike en vooral nie dwingen
dat vind ik zo vreselijk!!!!
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_46101324
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:03 schreef Chulaa het volgende:

[..]

dat snap ik niet!!! als ze nie wil dan wil ze nie ,, als hij nie wil dan wil tie nie
niet zeike en vooral nie dwingen
dat vind ik zo vreselijk!!!!
Tussen stimuleren, zeiken en dwingen zitten hele werelden aan verschil.

Ik neem nooit zomaar genoegen met 'geen zin in'.

Ik bedoel, als je vandaag geen zin hebt om eten te koken, betekent dat toch ook niet dat ik de rest van m'n leven maar voor m'n eigen vreten zorg? Snep?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')