abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 11:11:07 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45032759
mijn wil voor zijn verjaardag een decoupeerzaag.
nou boeit het hem niet echt wat voor merk, als het ding maar zaagt
maar nu is het geval dat we over een maandje of 3 a 4 de sleutels van ons "nieuwe" huis krijgen, waarin flink geklust zal moeten worden, waarbij (neem ik aan) een decoupeerzaag goede diensten zal bewijzen.
vandaar dat ik hem niet met een agojama, skill of noem maar zo'n aldi-merk op.
dus vandaar dat ik de hulp inroep van de (ervarings)deskundigen.

ik heb er zelf ook geen verstand van, ik weet dus sowieso niet waar ik op moet letten.
dus medeklussers: welke zal ik mijn kado doen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:15:54 #2
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45032897
Bosch, Black&Decker zijn wel goeie, en niet zo duur. Ik zou er wel 1 nemen met een snoer, niet zo'n accu ding. Die zijn altijd leeg als je ze nodig hebt.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_45033230
Black&Decker (en idd geen Accu)
pi_45033574
Bosch is van oudsher hét decoupeerzaagmerk bij uitstek. Test is trouwens simpel, laat de decoupeerzaag op vol vermogen draaien en zet de zaag op de grond, kijk maar eens wat een Bosch doet en wat andere merken dan doen.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_45033729
Geen Black&Decker! Daar kun je als je leven er van afhangt nog geen fatsoenlijke zaagsnede mee maken. Neem dan inderdaad liever een Bosch, maar dan eentje die net even iets duurder is. Heb je nu echt geld te veel kun je ook kiezen voor DeWalt, Festool of Makita.
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 11:48:06 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45033802
oke, stel dat ik de bosch neem. welk type moet ik dan hebben?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:49:05 #7
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_45033836
Festool
pi_45033856
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:45 schreef bbtb77 het volgende: